We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ga straks eerst beginnen met alle topics op te sommen die ik heb, en dan heart charts maken, behalve voor Spotted... Of héél misschien ook voor haar. In ieder geval, ik ga het druk hebben. xD
'Battlekit was een slappe zak en dan had ze nog nieteens over Courage of Thouth gesproken. "Future!" Klonk haar stem helder met iets van belletjes in haar ondertoon. Ze negeerde Couragekit waar ze naast lag en sprong express op Battlekit zou hem leren stomme nietsnut dat het was. '
'Bijna huppelend kwam ze aanlopen nog net de laatste woorden van Battlekit horen en hem een por geven van achteren in zijn buik. "Papa!" Riep ze zoetjes uit en duwde haar calico hoofdje tegen zijn poot. "Mama is heel boos op Battlekit. Ze zegt dat ze niet meer voor hem wil zorgen omdat hij een stomme stofbal is die haar regels negeert. Ik moest dat aan Opa Stormstar doorgeven wil jij met mij mee gaan naar opa Stormstar of oma Mousefur?" Het leugentje gleed soepel en snel over haar lippen en de bijna heilige blik op haar gezichtje verradde niets van hoe stuk ze zich lachte van binnen. Wedde dat Battlekit ging janken!'
Zou iemand geïnteresseerd zijn in meekijken als ik Alice Madness Returns ga spelen? Ik beloof vanaf 't begin te beginnen, dan snapt iedereen nog waar 't over gaat (A)
Stamps
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Zou iemand geïnteresseerd zijn in meekijken als ik Alice Madness Returns ga spelen? Ik beloof vanaf 't begin te beginnen, dan snapt iedereen nog waar 't over gaat (A)
Lijkt me leuk C: Heb ik tenminste iets te doen hahah.
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Is dat geen horror spel? xD *Could be wrong*
Thanks Thessa! <3
Spoiler:
Rowanflight
StarClan
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.