We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:05
Jup en toen kwam la me de vrolijkheid weer verpesten -.-
IK krijg van alles en iedereen die facking schuld. Ik betaal dingen zelf komt dat zusje van me weer. Ik ga mijn zelf betaalde dingen echt niet aan haar geven zodat zij het weer kan slopen ofz. Ze slaat mij uit woede ik doe niks. Ze slaat me harder ik geef een mep terug. Ze gaat weer janken komt mijn pa krijg in zoals altijd weer een klap in mijn face. Het leven is echt zo oneerlijk naar mijn kant. Ik doe alles voor iedereen maar wat ik terug krijg is pijn, geschreeuw en soms klappen. Alles wat ik doe is volgens jullie fout. Alleen ik ben vast zeker de persoon die jullie pijn kunnen doen want ik ben gewoon zwak met gevoelens. Was mijn zusje maar noot in mijn leven gekomen dan was alles zeker anders. Mijn woorden zijn nu alleen maar: "Ga niet zitten janken bidden enz. als ik er niet meer ben dankzij jullie..." En toen zette ik mijn vrolijkste masker weer op mijn face en probeerde mijn pijn weer te verbergen.
People say that love is just hate, but you fell later in love x
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:07
Fleckkit schreef:
IK krijg van alles en iedereen die facking schuld. Ik betaal dingen zelf komt dat zusje van me weer. Ik ga mijn zelf betaalde dingen echt niet aan haar geven zodat zij het weer kan slopen ofz. Ze slaat mij uit woede ik doe niks. Ze slaat me harder ik geef een mep terug. Ze gaat weer janken komt mijn pa krijg in zoals altijd weer een klap in mijn face. Het leven is echt zo oneerlijk naar mijn kant. Ik doe alles voor iedereen maar wat ik terug krijg is pijn, geschreeuw en soms klappen. Alles wat ik doe is volgens jullie fout. Alleen ik ben vast zeker de persoon die jullie pijn kunnen doen want ik ben gewoon zwak met gevoelens. Was mijn zusje maar noot in mijn leven gekomen dan was alles zeker anders. Mijn woorden zijn nu alleen maar: "Ga niet zitten janken bidden enz. als ik er niet meer ben dankzij jullie..." En toen zette ik mijn vrolijkste masker weer op mijn face en probeerde mijn pijn weer te verbergen.
Ik wil niet gevoelloos of iets dergelijks over komen en ik vind het ook wel erg voor je, maar kan dit niet beter in Lucht je Hartje?^^"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:08
Vixenkit schreef:
Fleckkit schreef:
Ik wil niet gevoelloos of iets dergelijks over komen en ik vind het ook wel erg voor je, maar kan dit niet beter in Lucht je Hartje?^^"
Owhh dacht dat ik erop was -.-
People say that love is just hate, but you fell later in love x
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:08
Dreamheart schreef:
GUYS ALS ER IEMAND VAN JULLIE ROND HEERLEN WOONT EN MIJ WIL MEETEN MORGEN IS JE UITGELEZEN KANS! MIJN MOEDER EN OMA GAAN NAAR AKEN EN IK BLIJF ALLEEN IN HET HOTEL ACHTER DUS ALS IEMAND WILT PM ME NU!!
I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:24
Ik ga maar eens naar bed, nog een paar uurtjes lezen. Morgen gaat een hel worden~ :')
Byebye peepz
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest and I think I might be losing the fight. (I might be losing it)"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:52
Mensen, waarom zijn Laura en Jenny toch op vakantie D: Ik verveel me nu dood Dx -Of was Jenny toch thuis..?- -------- Omg, ik heb al één lid op mijn forum ♥ Nog ik fucking happy
If there ever comes a day when we can't be together
keep me in you're heart I'll stay there forever - Winnie the Pooh
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 23:03
Honeyblossom schreef:
Mensen, waarom zijn Laura en Jenny toch op vakantie D: Ik verveel me nu dood Dx -Of was Jenny toch thuis..?- -------- Omg, ik heb al één lid op mijn forum ♥ Nog ik fucking happy