|
|
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:05 | |
| Jup en toen kwam la me de vrolijkheid weer verpesten -.-
IK krijg van alles en iedereen die facking schuld. Ik betaal dingen zelf komt dat zusje van me weer. Ik ga mijn zelf betaalde dingen echt niet aan haar geven zodat zij het weer kan slopen ofz. Ze slaat mij uit woede ik doe niks. Ze slaat me harder ik geef een mep terug. Ze gaat weer janken komt mijn pa krijg in zoals altijd weer een klap in mijn face. Het leven is echt zo oneerlijk naar mijn kant. Ik doe alles voor iedereen maar wat ik terug krijg is pijn, geschreeuw en soms klappen. Alles wat ik doe is volgens jullie fout. Alleen ik ben vast zeker de persoon die jullie pijn kunnen doen want ik ben gewoon zwak met gevoelens. Was mijn zusje maar noot in mijn leven gekomen dan was alles zeker anders. Mijn woorden zijn nu alleen maar: "Ga niet zitten janken bidden enz. als ik er niet meer ben dankzij jullie..." En toen zette ik mijn vrolijkste masker weer op mijn face en probeerde mijn pijn weer te verbergen. |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:06 | |
| - Icy schreef:
- Dyingkit schreef:
- echt waar ik word hier echt verdrietig om ben een teken tablet terwijl ik niet eens kan tekenen hoe nutteloos
Kop op, blijven oefenen is de boodschap ^^ Je moet het net als andere dingen gewoon leren hoor c: Oefening baart kunst! ja oefen al zo veel heb gewoon 100 euro in de prullenbak gegooit voor zo een tyfus teken tablet het lijken net met zuur overgoten katten die |
|
| |
~ 316 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:07 | |
| - Fleckkit schreef:
- Jup en toen kwam la me de vrolijkheid weer verpesten -.-
IK krijg van alles en iedereen die facking schuld. Ik betaal dingen zelf komt dat zusje van me weer. Ik ga mijn zelf betaalde dingen echt niet aan haar geven zodat zij het weer kan slopen ofz. Ze slaat mij uit woede ik doe niks. Ze slaat me harder ik geef een mep terug. Ze gaat weer janken komt mijn pa krijg in zoals altijd weer een klap in mijn face. Het leven is echt zo oneerlijk naar mijn kant. Ik doe alles voor iedereen maar wat ik terug krijg is pijn, geschreeuw en soms klappen. Alles wat ik doe is volgens jullie fout. Alleen ik ben vast zeker de persoon die jullie pijn kunnen doen want ik ben gewoon zwak met gevoelens. Was mijn zusje maar noot in mijn leven gekomen dan was alles zeker anders. Mijn woorden zijn nu alleen maar: "Ga niet zitten janken bidden enz. als ik er niet meer ben dankzij jullie..." En toen zette ik mijn vrolijkste masker weer op mijn face en probeerde mijn pijn weer te verbergen. Ik wil niet gevoelloos of iets dergelijks over komen en ik vind het ook wel erg voor je, maar kan dit niet beter in Lucht je Hartje?^^" |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:07 | |
| Oké, ik heb eindelijk de moed bij elkaar geschraapt om mijn forum te promoten [Angstig voor commetaar xDD] |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:08 | |
| - Vixenkit schreef:
- Fleckkit schreef:
- Jup en toen kwam la me de vrolijkheid weer verpesten -.-
IK krijg van alles en iedereen die facking schuld. Ik betaal dingen zelf komt dat zusje van me weer. Ik ga mijn zelf betaalde dingen echt niet aan haar geven zodat zij het weer kan slopen ofz. Ze slaat mij uit woede ik doe niks. Ze slaat me harder ik geef een mep terug. Ze gaat weer janken komt mijn pa krijg in zoals altijd weer een klap in mijn face. Het leven is echt zo oneerlijk naar mijn kant. Ik doe alles voor iedereen maar wat ik terug krijg is pijn, geschreeuw en soms klappen. Alles wat ik doe is volgens jullie fout. Alleen ik ben vast zeker de persoon die jullie pijn kunnen doen want ik ben gewoon zwak met gevoelens. Was mijn zusje maar noot in mijn leven gekomen dan was alles zeker anders. Mijn woorden zijn nu alleen maar: "Ga niet zitten janken bidden enz. als ik er niet meer ben dankzij jullie..." En toen zette ik mijn vrolijkste masker weer op mijn face en probeerde mijn pijn weer te verbergen. Ik wil niet gevoelloos of iets dergelijks over komen en ik vind het ook wel erg voor je, maar kan dit niet beter in Lucht je Hartje?^^" Owhh dacht dat ik erop was -.- |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:08 | |
| - Dreamheart schreef:
- GUYS ALS ER IEMAND VAN JULLIE ROND HEERLEN WOONT EN MIJ WIL MEETEN MORGEN IS JE UITGELEZEN KANS!
MIJN MOEDER EN OMA GAAN NAAR AKEN EN IK BLIJF ALLEEN IN HET HOTEL ACHTER DUS ALS IEMAND WILT PM ME NU!! |
|
| |
Soof 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:15 | |
| Epic iets uitwerken komt morgen wel. Het is al laat en het zal wel wat typewerk worden xD |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:16 | |
| @Soof, is dat "epic iets" wat ik denk dat het is? |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:16 | |
| - Honeyblossom schreef:
- Oké, ik heb eindelijk de moed bij elkaar geschraapt om mijn forum te promoten [Angstig voor commetaar xDD]
Oeh, die is vast heel leukk (: |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:18 | |
| |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:19 | |
| - Ghostkit. schreef:
- Honeyblossom schreef:
- Oké, ik heb eindelijk de moed bij elkaar geschraapt om mijn forum te promoten [Angstig voor commetaar xDD]
Oeh, die is vast heel leukk (: I hope :] |
|
| |
95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:24 | |
| Ik ga maar eens naar bed, nog een paar uurtjes lezen. Morgen gaat een hel worden~ :')
Byebye peepz |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:25 | |
| @Cinderkit hoezo?
wie wilt er reageren in mijn nieuwste open topic van Musicheart? :3 She needs someone that understands her.
naam topic; welcome in my life |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:47 | |
| k neem aan dat ik alleen ben morgen :c achja, Joos een schop onder dr kont geven dat ze aan AM moet werken |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 22:52 | |
| Mensen, waarom zijn Laura en Jenny toch op vakantie D: Ik verveel me nu dood Dx -Of was Jenny toch thuis..?- -------- Omg, ik heb al één lid op mijn forum ♥ Nog ik fucking happy |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 23:02 | |
| Ghosthearts setje is af =3 |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 23:03 | |
| hehe ik was setjes van mij van vroeger aan t kijken, iemand die wilt zien? xD |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 23:03 | |
| - Honeyblossom schreef:
- Mensen, waarom zijn Laura en Jenny toch op vakantie D:
Ik verveel me nu dood Dx -Of was Jenny toch thuis..?- -------- Omg, ik heb al één lid op mijn forum ♥ Nog ik fucking happy ikweet niet wie indi is hoor :3 |
|
| |
~ 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 23:06 | |
| I loveh it ~ naam is geel. <'3 Stiekem is mijn laptop naar me toe gerold zonder dat m'n moeder er iets van weet. : D @Mims, *Raises hand* Me! |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 23:07 | |
| Ik heb ook echt geen idee xd
EDIT: Ik ben echt fucking naïef xDDD
Laatst aangepast door Honeyblossom op do 2 mei 2013 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|