We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Die is nog wel mooi hoor Waz, als je het vergelijkt met wat ik nu hebt o.o @Tessa, mm vooruit dan maar. Als je er zelf maar wat omheen verzint hoe en wat xD
Die is nog wel mooi hoor Waz, als je het vergelijkt met wat ik nu hebt o.o @Tessa, mm vooruit dan maar. Als je er zelf maar wat omheen verzint hoe en wat xD
Komt omdat ik nu even niets heb wat niet helemaal precies was zoals ik het wilde. Je wil nie weten hoe lang ik erover deed om zoiets te maken en dat is gewoon maar een paint tekening. @Stormpaw.: Geeft nie, kort posten vind ik leuk, dan gaat alles sneller :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 21:08
ME. Bc she's so sass <3
But ik ben niet Gravel. (ik probeer dingen recht te zetten so don't hate me). Ik heb absoluut geen inspiratie meer voor elk account dat jullie bekend is, dus toen Christy me vroeg of zij Gravel mocht overnemen mits ze haar actief zou houden zei ik ja als de ouders etc er mee akkoord zouden zijn.. Voor mij was het compleet goed! Dus zij is nu Gravel, en ik ben gewoon niemand meer hier? Sorry voor alle verwarring, maar uhg typical-zsa-moment I guess.