|
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| |
| |
34
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:24 | |
| Zo, Pine heeft ook weer es wat gezegd. Nu Torak en Wolf lezen ^^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:25 | |
| Ik heb weer eens zin om een heel alng idee uit te werken voor een forum x'3
Ik maak 't nooit af, dus dat is niet echt slim van me ^^'
All right, dus nu reageren met Scorch en dan ben ik klaar C: Iemand interesse voor een topic? |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:26 | |
| - Pinekit' schreef:
- Sunnykit schreef:
- Sunnykit schreef:
- Emberwing schreef:
- Marieksel... Waarom verwijder je nou weer WotF
Omdat het een inactief forum was dat alleen maar voor problemen op WC zorgde @Iedereen die de bovenstaande vraag stelde, hier is het antwoord Hoezo dat nou weer? Ik dacht dat je de eerste keer al had beseft dat je een fout maakte, maar nu zit je t weer te doen. De eerste keer had ik begrip, maar nu word ik er een beetje pissig door. En ja het is jouw forum, maar je ziet niet dat je mensen er blijkbaar mee teleurstelt. Omdat... Omdat... Omdat ik gewoon een stomme sukkel ben die totaal geen forums kan maken die actief worden. WotF was actief, maar ging al snel dood, daarna werd ie weer actief en nu was ie weer zo goed als dood en dode forums hebben zeer weinig kans om weer actief te worden, WotF had de eerste keer gewoon geluk @Soofz, ik wil het weten en eventueel helpen (ik mis het een beetje om samen met jou forums te maken) |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:28 | |
| - Shrewleap schreef:
- Ik heb weer eens zin om een heel alng idee uit te werken voor een forum x'3
Ik maak 't nooit af, dus dat is niet echt slim van me ^^'
All right, dus nu reageren met Scorch en dan ben ik klaar C: Iemand interesse voor een topic? ik wil straks misschien met Boneface, dat is dan nog wel voor haar zelfmoordpoging. enne, ik wil ook wel helpen met een site? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:31 | |
| @Marieksel;; Is goed, heb je misschien iets wat gemakkelijker praat dan PM? [eBuddy of fb ofz]
@Curlew;; O'course, Shrew weet er alles van x'D En ik werk het idee wel eerst even uit [+ ik moet het nog uitvinden ^^'] en dan zie ik wel of ik hulp nodig heb, ok? c:
*zucht* Waar is Lyan? |
|
| |
Rainbowlicious ~ 260
| |
| |
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:31 | |
| F*CK NOOOOOOOOOH!
O.O
Ik probeerde WotF weer terug online te krijgen, dat lukte, maar nu staat ie weer op de allereerte lay-out en hebben we maar 33 leden ;w;
waarom ben ik zo'n sukkel ;w;
EDIT: NOOH, ik kom er ent achter dat eht de ALLEREERSTE versie van WotF is, die waar Whisperstar de RuinClanleader is ;w;
Laatst aangepast door Sunnykit op do 2 mei 2013 - 14:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:32 | |
| - Shrewleap schreef:
- @Marieksel;;
Is goed, heb je misschien iets wat gemakkelijker praat dan PM? [eBuddy of fb ofz]
@Curlew;; O'course, Shrew weet er alles van x'D En ik werk het idee wel eerst even uit [+ ik moet het nog uitvinden ^^'] en dan zie ik wel of ik hulp nodig heb, ok? c:
*zucht* Waar is Lyan? Wat weet Shrew ervan? Die twee hebben niks met elkaar, behalve dat ze allebei black and white zijn? Hahaha, |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:34 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Fireheart schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Ik heb zo'n gevoel dat je in een goede mood zit @Waz. XD
En mheh, ik wil iets eten maar het enigste wat er te eten valt lust ik niet. *Facedesk* Yup :3 Ik weet nie, maar ik heb echt zin om dingen te doen op Warrior Cats en dat maakt me blij, omdat ik echt een tijd geen zin heb gehad. Komt wss omdat ik het nu even rustig heb met mn vakantie van 2 weken. Ohja en ik heb ook mijn final fantasy megamix filmpje weer gevonden, waardoor ik FF heb leren kennen en ik luister het non stop Hhahaha xD Ik had FF zien liggen in de winkel en wou het kopen, maar t mocht nie van m'n broer. T.T En, heb je niet katten nodig die Fireh gaan vergezellen wanneer ie naar de maansteen gaat? :33 Eigenlijk wel ja xD @Juul: Oke Damn ik wil n nieuwe ava voor Fire, allleen ik ben veel te kieskeurig xD |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:34 | |
| Ik heb toevallig wel een leuke rooie kat gezien...
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:35 | |
| Niet enkel met de plaatjes, maar ook hoe de ava eruit ziet xD Had net een plaatje, probeerde wat, nope nog nie goed Komt omdat jullie allemaal van die mooie ava's hebben en dan wil ik ook xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:36 | |
| - Curlewpaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- @Marieksel;;
Is goed, heb je misschien iets wat gemakkelijker praat dan PM? [eBuddy of fb ofz]
*zucht* Waar is Lyan? Wat weet Shrew ervan? Die twee hebben niks met elkaar, behalve dat ze allebei black and white zijn? Hahaha, Shrew heeft zelf een near-death-experience gehad, maar aangezien het er voor is, telt het dus niet mee x'3 |
|
| |
34
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:37 | |
| |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:37 | |
| - Fireheart schreef:
- Niet enkel met de plaatjes, maar ook hoe de ava eruit ziet xD
Had net een plaatje, probeerde wat, nope nog nie goed Komt omdat jullie allemaal van die mooie ava's hebben en dan wil ik ook xD waar vond je die kat? Vaak zijn er meerdere foto's van dezelde kat. |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:38 | |
| @Waz, ik offer Gray op als kat die meegaat. En ik vrees dat ik je niet kan helpen met je avatar, ben zelf mega slecht in plaatjes zoeken voor een bepaalde kat, dat heb ik al ondervonden. :') Alhoewel ik die foto van Fire van bij de Clansymbooltjes erg mooi vind. ^^ |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:40 | |
| @Soof, nope geen FB... Wat is eBuddy? |
|
| |
Soof 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:42 | |
| Ik heb de courage niet om te vragen of ik naar de meeting mag ;x;
@Marieke;; Een soort plaatsvervanger van MSN c: Anders kunnen we een soort chat openen ..? :3 |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:44 | |
| @Soof, Gewoon doen en hopen dat het mag en anders foto's van andere meetings laten zien?
En wat voor chat bedoel je precies?? |
|
| |
Soof 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 mei 2013 - 14:47 | |
| Dat wil ik ook doen, en tot er nog geen datum/plaats is vastgesteld ga ik het ook nog niet wagen, maar ik verwacht sowieso al een soort negatief antwoord. En je had toch van die sites waar je gewoon chats kon openen? Of heb ik dat nou opeens bedacht? x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|