|
|
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:18 | |
| - Heartdestroyer schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Ik kom er net achter dat ik met Silverleaf het 1423'ste lid was op Warrior Cats. :')
Da's best nog wat, als je ziet hoeveel leden er nu zijn. *Fluit~* Heart is 1515e (':
---- Iemand goede sixpack foto van Niall Horan? Moet een goede duidelijke vinden voor men vriendin haar verjaardag cadeau (': Maar kan niet zo snel een goede vinden x'D ? |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:26 | |
| Ben weer bored ._. En sorry Liz, maar ik ben niet zo van 1D plaatjes zoeken x'D |
|
| |
Esmee 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:31 | |
| - Dreamheart schreef:
- julliee weten t nog niet hihih
-gaat verder met gamen- rond 8 uur ga ik posten denk Ik mag nog iets doen, maar ik heb echt geen enkel idee >.> |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:32 | |
| Soof ghehe maak niet uit (': , ik zoek zelf wel voor zo'n plaat voor op een shirt. kan dat kind de hele dag kijken naar der grote liefde x'D
--- hurr net men meowstache t-shirt binnengekregen <'3 KLIK |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:34 | |
| - Heartdestroyer schreef:
- Soof
ghehe maak niet uit (': , ik zoek zelf wel voor zo'n plaat voor op een shirt. kan dat kind de hele dag kijken naar der grote liefde x'D
--- hurr net men meowstache t-shirt binnengekregen <'3 KLIK Oeh, leuk t-shirt!
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:37 | |
| Toch maar een gokje gewaagd bij Unravel StarClans Secrets ~ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:38 | |
| Ik weet niet wat ik met Losty aanmoet .w. |
|
| |
Esmee 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:39 | |
| Wie wilt Dream een beetje op weg helpen? Ik ben nu een topic aan het maken voor random people, so who wants... |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:41 | |
| @Esmee; Ik wil eventueel wel met Silverfeather reageren~ Ik maak alleen niet zo'n lange posts, hope you don't mind that~ |
|
| |
Esmee 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:43 | |
| - Lostvoice schreef:
- @Esmee; Ik wil eventueel wel met Silverfeather reageren~ Ik maak alleen niet zo'n lange posts, hope you don't mind that~
Is goed :') En dat doe ik zelf ook niet xD |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:44 | |
| En toen had Daykit weer een eigen OS ^.^
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
|
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:45 | |
| - Dreamwish schreef:
- Lostvoice schreef:
- @Esmee; Ik wil eventueel wel met Silverfeather reageren~ Ik maak alleen niet zo'n lange posts, hope you don't mind that~
Is goed :') En dat doe ik zelf ook niet xD Okay~ Stuur 't topic maar door naar Lostvoice, daar ben ik nog wel eventjes op online ^^' |
|
| |
Esmee 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 19:46 | |
| - Lostvoice schreef:
- Dreamwish schreef:
- Lostvoice schreef:
Is goed :') En dat doe ik zelf ook niet xD Okay~ Stuur 't topic maar door naar Lostvoice, daar ben ik nog wel eventjes op online ^^' Doe ik ^-^ |
|
| |
x 889
| |
| |
| |
Esmee 208 Actief
| |
| |
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 20:00 | |
| niemand weet niemand weet hoe het katje van mijn gedachtes heet >3 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 mei 2013 - 20:00 | |
| Silverfeather <'3 Gawd, dat is te lang geleden. |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| |
| |