We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
De taxi stopt met een noodgang en bijna schiet je naar door het voorraam naar buiten. Nog net weet je je vast te houden en staart naar de taxichauffeur die je met een vuile blik terug staart. Juist die ging je zeker niet verder brengen. Met een zucht gooi je je laatste geld naar voren en trek je kleine tasje vol met je kleding naar buiten. De zachte wind speelt met je haren terwijl je om je heen kijkt. Een groot gebouw is duidelijk te zien tussen roze bloesem. Terwijl je de schitterende bloesem bekijkt zie je in je ooghoek het grote hek voor de school opengaan en richt je aandacht op de slanke gestalte die hevig naar je staat te wenken. Hoe dichter bij je komt hoe meer je van de gestalte ziet. Een vrouw, slank en goed gevormd maar haar haast hongerige cyaan blauwe ogen grijpen je het meest aan. Als een zachte glimlach over haar lippen speelt kan je haast niets anders dan ook een glimlach tonen en je stapt naar voren..
moehahaha >3
I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home
Ik ben gisteren voor het eerst in een achtbaan geweest en het was echt geweldig! Ik ging eerst in de Vogel Rok, daarn ain de Vliegende Hollander, daarna in de waterdraak van Joris en de Draak (de vuurdraak won helaas) en daarna ben ik ook nog in de Python geweest
It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror
Spoiler:
Everstars vorige os, gemaakt door Soof:
Mijn accounts (bedankt Thickcheek!):
Gemaakt door Silvergale (Assie) bij de Secret Santa 2014!:
Een supercoole ava:
Vorige setje:
Futuresong
Member
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
Eindelijk klaar met het overtekenen van de avatar pic. van Twilightmoon! 't Is anders geworden als ik dacht maar het valt nog mee. Voor mijn eerste keer een kat te tekenen vind ik 'm best goed gelukt c:
Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Vandaag naar de markt in de stad <3 Woensdag: Antwerpen Donderdag: Beekse Bergen (Tot vrijdag) Zaterdag: Walibi Zondag: Keukenhof(Of hoe het ook heet) ~~ Zijn we nog nii zeker van xD
People say that love is just hate, but you fell later in love x
Ugh, kan de hele dag geen tv kijken omdat mijn opa en oma zo graag die stomme dingen willen zien van Koninginnedag >-< En nee, ik ben niet zo van de 'monarchie' of van de koninkjes, ze doen niet echt iets, so nope ~