|
|
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 12:39 | |
| kut wat doet t pijn >< I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 12:40 | |
| HOLY POEPPIES IK ZIE NU PAS DAT DREAM DR OS EEN `GIF IS Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit || Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.- Spoiler:
|
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 13:08 | |
| Jezus, zegt mijn vader eerst dat het niet gaat regenen, loop ik naar huis, begint het dus wél te regenen. Nu ben ik dus helemaal doorweekt. Lekker dan -.- |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 13:18 | |
| Wahaha slim tes xD
omg mensen, Alsi k er morgen neit meer ben heeft waz me in mn slaap gewurgt -kijkt naar post-
Because we always have a choice even when it feels like we don't.
|
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 13:23 | |
| - Rowankit schreef:
- Wahaha slim tes xD
omg mensen, Alsi k er morgen neit meer ben heeft waz me in mn slaap gewurgt -kijkt naar post- Ghehe, door die post ga ik vanaf nu dat topic echt goed volgen xD |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 13:25 | |
| - Wingpaw schreef:
- Rowankit schreef:
- Wahaha slim tes xD
omg mensen, Alsi k er morgen neit meer ben heeft waz me in mn slaap gewurgt -kijkt naar post- Ghehe, door die post ga ik vanaf nu dat topic echt goed volgen xD haha xD Langzaam aan word Rowie erger maar eerst moet ie nog beste maatjes zijn met Arrow <3
Because we always have a choice even when it feels like we don't.
|
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 13:34 | |
| - Rowankit schreef:
- Wingpaw schreef:
- Rowankit schreef:
- Wahaha slim tes xD
omg mensen, Alsi k er morgen neit meer ben heeft waz me in mn slaap gewurgt -kijkt naar post- Ghehe, door die post ga ik vanaf nu dat topic echt goed volgen xD haha xD
Langzaam aan word Rowie erger maar eerst moet ie nog beste maatjes zijn met Arrow <3 Hoe erger? D: Lol ik zit hier een halve kaneelstok weg te werken x3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 13:42 | |
| - Fireheart schreef:
- Rowankit schreef:
- Wahaha slim tes xD
omg mensen, Alsi k er morgen neit meer ben heeft waz me in mn slaap gewurgt -kijkt naar post- Ik weet waar je woont. Oei, dat ziet er niet al te best uit voor je Mim Ik begin het ondertussen erg vervelend te vinden dat ik nooit mee doe aan van die grote verhaallijnen omdat ik me niet aanmeld xD T is zeker nu al te laat? ^^ |
|
| |
Zelda. 29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 13:43 | |
| |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 14:23 | |
| |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 14:28 | |
| |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 14:30 | |
| |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 14:36 | |
| |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 14:37 | |
| |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 14:43 | |
| Tijdens het zoeken naar plaatjes voor Ever vond ik deze: - Spoiler:
Iemand die hem wil gebruiken? It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 15:19 | |
| Jup, ik toon maar wie ik ben (: Ik voelde me kinda verplicht omdat ik dus voor een lange poos weg ben, en dus ook mijn verhaallijnen met Silverstream op pauze komen te staan >< |
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 apr 2013 - 15:33 | |
| - Silverstream schreef:
- Jup, ik toon maar wie ik ben (:
Ik voelde me kinda verplicht omdat ik dus voor een lange poos weg ben, en dus ook mijn verhaallijnen met Silverstream op pauze komen te staan >< I kinda had the feeling x'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|