af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 af maken wat shadowfur begonnen was.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Aqualight
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 23:13

Aqualight was een tijdje buiten westen. Ze voelde niet echt veel hoop meer. Evileye en Shadowfur waren tenslotte aan de winnende hand. En dan had je ook nog die verrader van een Blackclaw. Als Aqualight die in haar poten kreeg, zou hij het flink berouwen. Nu was alles zwart en donker. Geluiden, krijsende stemmen en klauwen gingen over in achtergrondgeluiden en Aqualight voelde zich bijzonder zwak. Uiteindelijk gingen haar ogen zwakjes open. Ze maakte maar een stuk mee van Brokenstar's uitbarsting tegen Shadowfur en hoe hij haar tegen de grond drukte. Ze sloot even haar ogen. Rozegeur en manenschijn kwamen even in haar gedachten, die echter ruw werden verbroken door een belemmende klauw tegen haar keel. Ze hoorde zwakjes Shadowfur's woorden en probeerde die te begrijpen. Haar kop brandde en haar rug ook. Wat hadden ze met haar gedaan? Ze voelde ook dat ze heel veel bloed verloren was. Als ze dit zou halen, zou dat echt een wonder zijn. Eigenlijk voelde het onmogelijk. Enkele ledematen, zoals haar poten, voelde ze al niet meer en haar oren leken ook zwakke signalen te geven. Haar ogen keken naar Brokenstar. Hij leek woedend te zijn. Waarom, eigenlijk? Omdat een onbelangrijke Clanlid werd aangevallen? De emotie om zijn afwijzing werd nu als een klap in haar gezicht aangevoeld. Aqualight kon haar blik niet van hem afscheuren. Haar ogen leken smekende signalen naar hem te sturen. Een scherpe pijn, niet wetend waarvan, drong door haar buik en ze verloor het bewustzijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 11:31

Mensjes vonden dat Brokie meer evil moest zijn... x3 Here you are! Evil Brokenstar is BACK!

Brokenstar herstelde zich snel nadat Shadowfur hem van haar af had gegooid. Hij ging naast Raindrop staan. "Wat lief van je dat je het voor je poesje opneemt. Ik vrees dat je te laat zal zijn," hijgde Shadowfur. Brokenstar besloot haar maar uit te laten spreken. "
Waarom ziet ze er toch zo slap uit? Als ze maar niet doodgaat! Als iemand zich durft te verroeren naar mij of naar Evileye, snij ik haar keel door en ik zweer dat ik dat met volle plezier doe," Brokenstar stond op. "So be it," zei hij koud. Hij voelde iedereen verbaasd naar hem staren. "Dood haar maar. Ik zet niet de hele Clan op het spel voor een Clan-lid. De Clan gaat voor." Een ijzige stilte viel, waarin hij Aqualight met koude ogen aankeek. Ongenadig. Als Shadowfur kreeg wat ze wou, zou ze de Clan eindelijk met rust laten.


Laatst aangepast door Brokenstar op zo 12 dec 2010 - 11:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Batflight
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Batflight
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 11:31

Batflight komt is wat doen x'D

Batflight sloop de Warriors Den in, aangetrokken door het lawaai. Hij was gaan jagen, en had in de verte geschreeuw gehoord. Met zijn grote oren plat tegen zijn schedel sloop hij verder. Niemand merkte hem op. Aan de andere kant van de den draaide hij zich om. Hij nam snel de situatie op. Blijkbaar was Shadowfur teruggekeerd voor de genadeslag. Ze stond met de rug naar hem toe, met een poot tegen Aqualight's keel. Het was doodstil. Niemand verroerde zich. Even keek Batflight naar zijn leider. Waarom deed die niks? Hij stond daar maar, met koude ogen toe te kijken. Woest keek hij met zijn grijze ogen naar Shadowfur. Hij keek goed hoe ze stond. Ze stond half over Aqualight heen gebogen, een poot op de keel van Aqualight, nagels uitgeslagen. Slim... als iemand haar aan zou vallen zou ze de keel van Aqualight dodelijk verwonden. Maar ze had er niet op berekend dat er misschien iemand achter haar stond... Perfect! Als hij nu sprong, zou Shadowfur geen kans hebben Aqualight nog verder te verwonden. Hij maakte zich klaar om te springen. Hij knipperde even met zijn grijze ogen. Zo was hij helemaal niet... Batflight schudde de gedachte van zich af, deed zijn ogen dicht en sprong op Shadowfur. Samen rolden ze over de grond...
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 11:52

aqualight verloor haar bewustzijn weer en shadowfur stond nog steeds met haar klauwen bij de keel van aqualight. Alles ging goed. "Dood haar maar. Ik zet niet de hele Clan op het spel voor een Clan-lid. De Clan gaat voor." zei brokenstar. toen kwam Batflight binnen. toem sprong Batflight op shadowfur samen rolde ze overe de grond. grrrr aqualight gaat eraan! dacht ze. ze rende op aqualight af en stak haar nagels in de keel van aqualight. 'het einde!' lachte ze. Ze troik shadowfur onder Batflight vandaan. 'kom' zei ze. terwijl ze samen met shadowfur weg rende.

(a=aqualight kiest of ze dood is zo niet heb ik haar gewoon vekeert geraakt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 12:53

Shadowfur keek naar Brokenstar en grinnikte. 'Goedzo Brokie, ik wist wel dat je zo koud zou zijn om haar. Geef toe, zo'n grote bijdrage aan de Clan doet ze nu ook weer niet. Zelfs de elders doen meer,' zei Shadowfur. Haar nagel hitste langzaam naar Aqualight's keel. Toen voelde ze een sterke gewicht op zich en viel samen met Batflight op de grond. Woedend keek ze de kater aan. Ze was weer al is uit haar trant om Aqualight te vermoorden geraakt. Vanaf haar ooghoek zag Shadozfur dat Evileye Aqualight's keel verwondde. Ze grinnikte en voelde Batflight onder zich vandaan komen. Ze gaf hem nog een krab in zijn gezicht. Daarna keek ze naar Aqualight. Er leek veel bloed uit haar keel te komen. Evileye had haar goed geraakt. Daarna grinnikte ze. 'Dacht je soms echt Brokie, dat ik je Clan met rust laat, omdat die poes daar dood is?' vroeg ze angstaanjagend. Daarna gaf ze hem een knipoog, die wou betekenen dat ze hoe dan ook terug kwam en rende ze weg, met Evileye op haar hielen. Evileye was nu een verbannen Clanlid. Shadowfur zou Blackclaw vermoorden als die op haar afkwam om haar te bezoeken. Ze keek Evileye aan en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 13:12

'sorry blacknight ik heb het nooit zo teggen jou bedoeld ik heb spijt van dat mini pikje in je borst en mijn woorden ik ga je missen ookal denk jij mischien van niet jij bent het zwaarst wat ik moet achter laten ookal heb jij dat mischien niet zo gevoeld imaar voor mij was je een goeie vriendin waar ik alles mee kon dellen vaarwel lieve blacknight' sprak Evileye. Blacknight had dit nooit van Evileye verwacht maar ze moest het maar voor lief nemen. 'Sobe it,' zei Brokenstar koud. 'Dood haar maar. Ik zet niet de hele Clan op het spel voor een Clan-lid. De Clan gaat voor.' ,`Hoe kan Brokenstar dit maken. Dit kan hij toch niet doen?,` Dacht Blacknight. Blacknight keek omzich heen. Batflight kwam de warriors den uit en storte zich op Shadowfur. "Batflight!!!!!!!!!" Blacknight keek toe hoe Shadowfur en Batflight aan het vechten waren.


Laatst aangepast door Blacknight op zo 12 dec 2010 - 13:25; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Batflight
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Batflight
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 13:17

Shadowfur schudde Batflight van haar af. Woedend keken ze elkaar aan. Toen, onverwacht, klauwde ze over zijn gezicht. Recht in zijn linkeroog. Een scherpe pijn verspreidde zich vanaf zijn oog over zijn hele lichaam. Hij viel neer, nog half bij bewustzijn. Hij kon aan niks anders denken dan de pijn. Misschien was het wel een zachte kras geweest, het was goed gericht en precies op een van de zwakste plekken van een kat. Hij lag half en probeerde half op te staan. Hij hoorde stemmen, maar kon ze niet verstaan en wazig zag hij Shadowfur met Evileye wegrennen. Ook zag hij Aqualight liggen. Ze bewoog niet. Toen herstelde hij zich en stond hij op, hij voelde bloed langs zijn gezicht druipen. Met zijn goede oog zag hij maar heel weinig, dus ging hij half op gehoor af. Zijn oren recht naar boven gestoken vond hij zijn weg naar Goldenpelt. "Goldenpelt... je moet snel naar alle katten kijken... veel zijn er gewond! Ik red me wel..." zei hij. Toen strompelde hij naar buiten. In het midden van het kamp verloor hij helemaal zijn bewustzijn en viel hij op de grond. Langzaam stierven alle geluiden weg en alles werd zwart...
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 13:40

Blacknight keek nog steeds toe hoe Batflight en Shadowfur stonden te vechten. Shadowfur raakte Batflight recht in zijn linkeroog. `, BATFLIGHT!!!!!`, schreeuwde Blacknight in haar gedachte. Batflight lag half en probeerde ook half op te staan. Blacknight vond dat best een grappig gezicht maar het was niet om te lachen en dat wist Blacknight al te best. Blacknight keek naar Shadowfur en Evileye die weg rende. Blacknight wou nog wat schreeuwen maar ze waren al weg voor dat het kon. Batflight stond op en liep naar Goldenpelt 'Goldenpelt... je moet snel naar alle katten kijken... veel zijn er gewond! Ik red me wel...'. hoorde Blacknight van binnen komen. Blacknight zelf was ook gewond maar die pijn kon haar nu niks schelen ze wou nu alleen nog naar Batflight toe die zijn bewustzijn inmiddels had verloren. "BATFLIGHT NEE!!!!!!!". met de laaste kracht die Blacknight had rende ze zo hard als ze kon naar Batflight toe. Blacknight ging naast Batflight zitten "Batflight...... Batflight word wakker. Ik ben het Blacknight. Word alsjeblieft voor mij wakker".
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 14:06

Het was weer rustig, Aqualight was misschien dood, misschien levend. Scytheshade heeft gevochten en gedaan wat hij kon. Nu was het zijn beurt om weg te gaan. Hij liep de den uit en toen het kamp, dichtbij het kamp nestelde hij zich in een boom en storte vermoeid op de tak neer. Het maakte hem niet uit of zijn wonden genazen of niet. Hij wou nu een ding, rust, stitle en Snakekit, de clan en zelfs Purplestorm even vergeten en hij reisde langzaam weg, in zijn slaap. Niet dood, slaap. Een korte slaap, rusteloos maar aangenamer dan de harde realiteit die op hem in hamerde als een monster over een lichaam. Scytheshade was uitgeput en wist dat de wonden niet 1,2,3 dichtgingen maar dat maakte hem niet uit. Hij hield zichzelf vast in zijn slaap, rustend, verwerkend en alleen. Heerlijk, niet vechten, niet luieren, niet overleven. Alleen maar de troostende leegte van een droom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 14:42

Aqualight's ogen werden groot toen ze Brokenstar's kille toon hoorde. Hij deed alles voor zijn Clan, zelfs als een lid zou vermoord moeten worden. Aqualight's oren gingen plat toen ze zijn beslissing hoorde. Ze slikte even en ze keek Brokenstar toen niet meer aan. Haar oren gingen vol haat met verdriet vermengd naar achteren, alsof ze Brokenstar nu echt kende. Maar Aqualight's liefde nam het weer over en de haat verdween even snel als het gekomen was. Toen voelde ze de druk op haar keel verminderen en zag ze Batflight aanvallen op Shadowfur. Ze snorde zachtjes, blij zijnd om wat hij deed voor haar. Ze zou Batflight en Blacknight is moeten zeggen dat ze een leuk setje waren. Een krachtige pijn dichtbij haar keel werd voelbaar en Aqualight kon alleen maar zachte kreten uit haar mond laten horen. Woedend keek ze Evileye aan. Evileye en Shadowfur leken weg te rennen en Aqualight keek naar Brokenstar. Toen keek ze naar Goldenpelt. Het was stil en Aqualight gebruikte die tijd om, nadat Blacknight Batflight achtervolgd was, te praten. 'Goed dan. Als ik toch zo onbelangrijk voor je ben, Brokenstar, vermoord me dan maar. Zet je kaken in mijn nek. Nu kan ik me toch niet verweren,' zei ze, terwijl ze Brokenstar aankeek met ogen vol moed. 'Doe het maar! Of durf je niet?' vroeg ze uitdagend. Daarna keek ze even naar Raindrop, vervolgens weer naar Brokenstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 17:30

'Raindrop, verzamel je katten.' Brokenstar keek haar aan. Raindrop had zijn stem niet eens kunnen negeren als ze dat had gewild. Shadowfur begon te spreken, Evileye liep weer met haar mee. De verraadsters. De volgende woorden van Brokenstar scheurden haar echter door de ziel. Dit mocht niet. Aqualight mocht niet dood! Moest ze kiezen voor haar leider of voor Aqualight? Batflight kwam binnen en begon met Shadowfur te vechten. Blacknight zou zich wel over hem ontfermen. Brokenstar stond naast haar, maar Raindrop voelde de pijn in haar ogen. Dit mocht niet gebeuren.. Aqualigt begon te spreken, haar woorden zelfs nog uitdagend op het randje van de dood. Voor zo'n iemand moest je toch respect hebben.. Scytheshade was inmiddels ook van het strijdtoneel verdwenen, net als de bewusteloze Batflight en ook Blacknight, die Batflight hielp. Nu was het Brokenstar, Blackclaw, Aqualight, Shadowfur, Evileye en Raindrop. Ze wist dat Brokenstar een juiste keuze kon maken, maar haar hart vertelde haar dat ze Aqualight moest beschermen. Maar ze kon haar Clan toch niet verraden? Haar blik gleed even naar Blackclaw, die nog steeds, toegetakeld door Shadowfur, voor zich uit keek. Psychologisch trauma? Gelukkig hoefde ze de keuze niet te maken; Shadowfur en Evileye waren weggerend. Hopelijk kwamen ze niet meer terug.

- Sorry! Ik moest twee pagina's lezen om het weer te begrijpen en heb het niet helemaal goed gelezen blijkbaar Embarassed -


Laatst aangepast door Raindrop op zo 12 dec 2010 - 17:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackclaw
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
140

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaar en 5 manen
Gender:
Rank:
Blackclaw
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 17:37

Het ging mis. Batflight verdween van het toneel, samen met Blacknight. Scytheshade trok zich terug. Brokenstar was bereid Aqualight op te geven, maar Raindrop dacht daar anders over. Aqualight sprak nog wat woorden, maar zweeg toen. Brokenstar wilde haar leven opofferen.. maar op de een of andere manier kende Blackclaw haar te goed om te weten dat ze dat niet zou doen. Ze zou doorgaan met het teisteren van de Clan die haar verbannen had. Ze zou hem vermoorden enkel en alleen omdat hij haar verlaten had. Had zijn leven nog wel zin? Raindrop begon ook te spreken. Zij zou de dood van Aqualight niet willen. Shadowfur keek Evileye lachend aan. Blackclaw haalde diep adem en probeerde overeind te komen. Hij wachtte tot Raindrop gesproken had. 'Brokenstar..' hij boog zijn kop. 'Zij zal nooit stoppen met het teisteren van deze Clan. Dat weet ik zeker.' Zijn blik gleed even naar Shadowfur, totaal niet meer bang. Vanaf dat moment zou hij nooit meer bang zijn voor de dood. Maar zijn blik vond haar niet; zij en Evileye waren al weg. Ze had hem veranderd, alleen was hij net niet geworden zoals zij. Geen gewetenloze moordenaar. Blackclaw wist niet wat hij moest zeggen en ging bij Aqualight zitten. Door zijn schuld was ze bijna dood.. door zijn schuld. 'Als zij sterft, zal ik ook sterven,' mompelde hij, zo zacht dat alleen hij het kon horen. Waar had zij dit aan verdiend?

- Zie Raindrop voor verontschuldiging Wink Nogmaals sorry! -


Laatst aangepast door Blackclaw op zo 12 dec 2010 - 17:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainflower.
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
86

CAT'S PROFILE
Age: 15 Manen
Gender:
Rank:
Rainflower.
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 17:48

- Jongens, Shadowfur en Evileye zijn allang weggelopen hoor! -
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 18:49

Is Brokie wel evil genoeg D:
Oh en sommige mensjes dachten dat Batflight dood gaat: Dus niet x'D Hij is een van mn fav characters om mee te rpgen x'D

"Goed dan. Als ik toch zo onbelangrijk voor je ben, Brokenstar, vermoord me dan maar. Zet je kaken in mijn nek. Nu kan ik me toch niet verweren," zei Aqualight. "Alle katten zijn even belangrijk voor de Cla-" Brokenstar werd onderbroken door Aqualgiht.
"Doe het maar! Of durf je niet?" Zei ze uitdagend. Hij boog zijn kop weg. "Ik vermoord geen katten als dit niet hoeft," zei hij zacht. Hij keek naar zijn deputy. Hij wist dat Raindrop het niet met zijn beslissing eens was geweest. "Brokenstar.." Begon Blackclaw. 'Zij zal nooit stoppen met het teisteren van deze Clan. Dat weet ik zeker.' Brokenstar keek de zwarte warrior aan. "Ik weet dat, Blackclaw. Ze zal tot het uiterste gaan om haar doel te bereiken, al weet ik nog niet wat dat is." Hij keek de groep katten rond, Scytheshade was al weg. Sommigen herstelden zich nog van het gevecht, anderen hielpen elkaar. De Clan was in een grote chaos. "Goldenpelt! Help de gewonde katten! Batflight en Aqualight hebben het meest je hulp nodig." Hij draaide zich om. "Raindrop. Ik zou graag even met jou willen overleggen over Shadowfur in mijn den," zei hij kordaat en hij liep weg.

Nog een mededeling, jullie moeten echt is filmmuziek luisteren als je rpgd! Weet je wel hoeveel inspi je daarvan krijgt xd
Ik schreef dit toen ik hiernaar luisterde https://www.youtube.com/watch?v=ey821vpzlWs
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 991438
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 19:44

- Ben je filmmuziek aan het luisteren ;P Helpt echt! -

Blackclaw sprak nog wat woorden tegen Brokenstar, die gelukkig nog steeds als wijze leider reageerde. Raindrop keek naar Aqualight; ze was aan het einde van haar krachten. Maar Goldenpelt was een goede medicijnkat. Alles zou goedkomen, ondanks de chaos.. toch? Brokenstar riep Goldenpelt. Zoals hij zei, had niet alleen Aqualight, maar ook Batflight hulp nodig. De kater was flauwgevallen buiten de Den, al zag het er niet slecht voor hem uit. Raindrop voelde haar hartslag weer teruggaan naar normaal; de spanning was voorbij, het gevecht was afgelopen of in ieder geval uitgesteld. Brokenstar draaide zich naar haar om. Raindrop. Ik zou graag even met jou willen overleggen over Shadowfur in mijn den,' zei hij, rustig als altijd. Raindrop knikte en stond op, om de grote kater te volgen naar zijn Den. Nog een keer keek ze achterom, naar de chaos die veroorzaakt was in de Warrior's Den. Ze hoopte dat alles goed kwam..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
af maken wat shadowfur begonnen was.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: