af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 af maken wat shadowfur begonnen was.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Raindrop
StarClan
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 16:37

Raindrop was allang blij dat ze niet meer vermoord werd door Shadowfur. Halleluja, ze leefde nog. Maar met dat besef sprong direct een andere gedachte in haar brein; Aqualight! Ze wilde net naar haar toerennen, toen plots een zware, bekende stem door de Den klonk. Brokenstar! Snel keek Raindrop om. Mocht hij iets willen horen, zei wilde best haar versie van het verhaal vertellen. Zonder leugens, daarom was ze Deputy. Snel legde Scytheshade al wat uit, maar Evileye ging gewoon door met het verstikken van Aqualight. Nee! Raindrop voelde zich bijna net zo als haar vriendin, alsof ze zelf vermoord werd. Blacknight rende even naar haar toe, maar begon toen Evileye aan te vallen. Hoe mooi namen toch niet bij hun dragers passen.. Raindrop rende naar Aqualight toe. 'Kom op, je kunt het..' fluisterde ze zachtjes in haar oor. Toen keek ze op. 'Goldenpelt! Alsjeblieft! Kun je iets doen om haar te redden?' Raindrops blik was intens verdrietig. Ze mocht niet naar Starclan.. nog niet.. Toen schudde ze resuloot haar kop. Met zielig doen was Aqualight niet gered. 'Als je iets nodig hebt, Goldenpelt, zeg het maar,' mauwde ze, nu rustig. Toen keek Raindrop naar Brokenstar. 'Brokenstar,' ze boog haar kop even,'er is, zoals u ziet, iets ernstig mis gegaan. Ik stel overleg voor.' Ze wilde Brokenstar vertellen wat er was gebeurd zonder dat anderen erdoorheen gingen schreeuwen. Zij was per slot van rekening toch als eerste bij het gevecht betrokken geweest, niet? Als Brokenstar zijn oordeel al wist, dan zou ze naar hem luisteren, geen probleem. Verwachtingsvol keek ze haar leider aan. Respect had ze altijd al voor hem gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 17:17

(Wordt ShadowClan een of andere Clan waar de katten allemaal weg gaan en niet loyaal aan elkaar zijn?? Er blijft nie veel van over 0.0 Maarja als jullie willen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 17:57

evileye werd besprongen door Scytheshade haar huid ging kapot. ze gooide Scytheshade van zich af. 'je bent een slechte vader voor snakekit daarom liep snakekit weg' snauwde evileye. toen zag ze dat aqualight flauw vien. mooi dacht ze die kan ik even los laten. ze trok haar klauw uit aqualight. "AQUALIGHT!!!!". Blacknight ging naast Aqualight zitten die flauw gevallen was "Aqualight word eens wakker..... toe nou word wakker". zei Blacknight die op stond "Kijk nou eens wat jullie gedaan hebben. Weten jullie dan helemaal niks van vriendschap of van lid zijn van een clan en dat je dan elkaar moet beschermen. Nee ik dacht dus van niet en jullie zullen boeten wat jullie de clan hebben aangedaan!!!!!" Blacknight stormde op Evileye af blacknight probeerde haar te raken. 'is onze blacknight wat langzamer geworden jammer jo' zei evileye. evileye ging omlaag en zette haar klauw in de borst van blacknight en sprong weg. ze haalde de kop open van aqualight en sprong de den uit daar stond ze in aanval te wachten op de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackclaw
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
140

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaar en 5 manen
Gender:
Rank:
Blackclaw
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 19:46

- Omdat er anders wel erg veel katten uit Shadowclan weggaan.. is het goed als ik in de Clan blijf en met Blackclaw zeg dat ik dit alleen maar deed om Shadowfur af te leiden? -

Blackclaw zag alles wat er gebeurde in een flits. Weer was Aqualight in gevaar. Nu Evileye haar echt wilde vermoorden voelde hij het toch wel. Zijn trots voor de Clan, zijn trouw, het kwam in één klap terug. Waar was hij in hemelsnaam mee bezig? Wat had dit allemaal voor nut? Hij knipperde met zijn ogen en probeerde de waas die hij voor zijn denken bemerkte weg te krijgen. Dit werd echt niets.. Evileye ging Aqualight vermoorden.. Brokenstar was ook binnengekomen, samen met Goldenpelt. Raindrop had het vechten gestaakt. Maar Aqualight was nog steeds in gevaar.. Hij zag Evileye naar haar toe gaan en haar kop open halen. Toen rende Blackclaw op haar af en drukte haar tegen de grond. 'Ik ben net zo verkeerd bezig als jij,' siste hij,'maar een Clangenoot vermoorden gaat me toch te ver!' Hij voelde een steek in zijn hart. Hoe had hij zo'n verrader kunnen zijn? Zijn straf zou hij aanvaarden.. Hij stapte weer van Evileye af en ging op de grond zitten, rustig en klaar voor wat voor straf ook. Hij verdiende het meer dan alle anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 20:01

Shadowfur keek geschrokken richting Blackclaw. Hij drukte Evileye, die net Aqualight's kopje had opengehaald, tegen de grond. Een grote woede kwam in haar op en het brak haar hart om dit te zien. Hij leek voor haar te kiezen, maar was nu toch geneigd aan zijn Clan. Dit ging Shadowfur niet op zich laten zitten. Toen hij Evileye tegen de grond had gedrukt, sloop Shadowfur tot achter Blackclaw. Ze sprong tegen zijn rug aan, boorde haar scherpe nagels in zijn vel en duwde hem vol kracht tegen de grond. 'Zwakkeling. Het was stom van me om je te vertrouwen. Ik haat je,' zei ze en je kon de walging in haar ogen zien. Ze beet Blackclaw in haar nek en beet flink door. Daarna sprong ze van hem af. Ze liet hem liever voor dood achter, dan dat ze hem op eigenhandig manier begon te vermoorden. Tenslotte had ze nu al moeite genoeg om Aqualight om het leven te brengen. Ze grijnsde goedkeurend naar een buitenstaande Evileye. Ze sprong tot naast Evileye, haar staart in een vechtende houding. 'Dat heb je mooi voor elkaar gekregen, om die poes haar kop te openen. Mooi gedaan. Mijn complimenten. Laten we ons nu op Blackclaw en de anderen richten. Aqualight verdient de wonden als laatste,' grinnikte Shadowfur, haar ogen woedend glinsterend in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 20:08

evileye werd tegen de grond gedrukt. 'Ik ben net zo verkeerd bezig als jij,' siste blackclauw 'maar een Clangenoot vermoorden gaat me toch te ver!' vervolgde blackclaw. evileye had haar net zo lief af gemaakt maar ze deed niks dit was shadowfur's taak. toen werd blackclaw van haar af geduwt door shadowfur. 'Zwakkeling. Het was stom van me om je te vertrouwen. Ik haat je,' zei shadowfur. toen sprong shadowfur naast haar. Dat heb je mooi voor elkaar gekregen, om die poes haar kop te openen. Mooi gedaan. Mijn complimenten. Laten we ons nu op Blackclaw en de anderen richten. Aqualight verdient de wonden als laatste,' grinnikte Shadowfur. 'dankje shadowfur maar we kunnen beter weg gaan en later terug komen dan hebben we meer kans dan nu we tegen 13 levens strijden dus we komen later wel terug om aan aqualight en als je wil nog andere om aan hun leven een einde te maken' sprak evileye.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 20:13

Plots veranderde Blackclaws hele houding. Toen Evileye probeerde Aqualights kop open te halen, sprong hij op haar en drukte haar tegen de grond. Shadowfur reageerde hierop door hem flink te bijten. Hij moest nu wel vallen.. Raindrop keek vol walging naar Evileye en Shadowfur, die de Den uitsprongen. Snel wierp ze nog een blik op Brokenstar. Wat zou hij doen? Toch liep ze naar Blackclaw toe. Shadowfurs plotselinge, gemene aanval in de rug moest hem geen goed gedaan hebben. Niet alleen zijn lichaam was beschadigd, ze wilde wedden dat hij zich mentaal ook niet helemaal goed voelde. Toch voelde ze nog steeds die steek van verbazing; dat hij zo laag had kunnen zakken.. 'Blackclaw? Sta op..' Ze sprak zacht, om hem niet te laten schrikken. Raindrop keek weer om naar Goldenpelt. 'Het lijkt erop dat we meerdere gewonden hebben,' mauwde ze, ook doelend op Scytheshade en Blacknight. Zijzelf was er trouwens ook niet helemaal goed vanaf gekomen. 'Wat doen we met hen buiten?' Blackclaw was nu onschadelijk, dus.. hij vormde geen gevaar meer. Haar blik gleed weer naar Aqualight. Als ze het maar zou redden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 20:16

Scytheshade lag op de grond en herstelde zich, hij stond op en bekeek de situatie. Evileye had Blacknight af zitten snauwen. !dat was zijn taak! Hij werd weer pissig maar bleef even uithijgen. Hij was een beetje zwak, nieuwe wonden, Snakekit´s schade aan zijn gevoel. Hij bleef volhouden, hij zag dat Blackclaw zich over gaf en nog een klein beetje eer had voor de clan. Shadowfur daarintegen die feeks, die veraadster. Scytheshade hoorde haar woorden. "een clan helpt elkaar, en jullie zijn degene die de wonden krijgen." Scytheshade plaatste kracht in zijn poten, sprong en viel Shadowfur aan. Hij beet, krabte en haalde zo vaak mogelijk uit. Bloed uit een wond zat voor zijn linkeroog, alsnog staakte hij zijn aaval niet. Hij moest ze zolang mogelijk bezig proberen te houden als Aqualight nou mee kon worden gedragen dan was het zinloos voor de veraadsters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 20:23

"een clan helpt elkaar, en jullie zijn degene die de wonden krijgen." zei Scytheshade en sprong op shadowfur. 'dat dacht je' snauwde evileye en sprong tegen Scytheshade aan zodat ze van shadowfur af zou vallen dat lukte. 'jij bent degene die pijn moet lijden maar ik zou beginnen met je slechte vaders schap' snauwde ze en ze haalde Scytheshade zijn buik open. 'wat doe je weer dramatische blacknight' snauwde ze terwijl ze van Scytheshade af sprong en de den in keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 20:39

'is onze Blacknight wat langzamer geworden jammer jo' Blacknight mist Evileye maar zij haar niet. Evileye had Blacknight bij haar borst geraakt. "ik ben niet slomer geworden maar jij sneller". Blacknight was wat verzwakt maar ze had toch nog de kracht om Evileye te verwonden zo zwaar als ze nog kon. Ze keek om haar heen en zag dat Blackclaw Shadowfur en Evileye veraden had "Blackclaw!!!!!!!!!!!!! ik dacht dat je bij hen hoorde". Blacknight rende naar buiten waar Evileye met Blackclaw op zijn hiele naar buiten ging. 'Zwakkeling. Het was stom van me om je te vertrouwen. Ik haat je' riep Shadowfur. 'Dat heb je mooi voor elkaar gekregen, om die poes haar kop te openen. Mooi gedaan. Mijn complimenten. Laten we ons nu op Blackclaw en de anderen richten. Aqualight verdient de wonden als laatste,'. Blacknight kwam naar buiten rennen"Hij verdient jou niet Shadowfur, niemand verdient jou, geen enkele clan of kat verdient jou. Dit heb je allemaal aan je zelf te danken en Aqualight krijgt helemaal niks van jou!!!!!!!!!!!". Blacknight sprong op Shadowfur en ze beet zo hard als ze kon in haar nek. ,`als dit mijn dood kon zijn heb ik ten minste mijn leven gegeven voor een ander,`
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackclaw
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
140

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaar en 5 manen
Gender:
Rank:
Blackclaw
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 20:48

Toen hij Shadowfurs tanden in zijn nek voelden brak niet alleen zijn weerstand, maar ook zijn hart. Hij had het geweten, had het kunnen verwachten.. maar toch kwam het hard aan. Toch voelde het alsof hij geen andere keuze had gehad. Zijn Clan verraden.. bijna had hij het gedaan, maar toch was het onmogelijk.. hij kon het niet.. het was.. fout. Misschien was Shadowclan niet te liefste Clan, ze kenden toch zeker trouw! 'Blackclaw! Ik dacht dat je bij hen hoorde!' Blackclaw keek om naar Blacknight en glimlachte even, al werd het al wat vager voor zijn ogen. 'Blackclaw.. Sta op..' Raindrops stem klonk zachtjes naast hem. Ze had gelijk. Ze had geweten dat hij het niet kon.. dat hij zwak was. Shadowfur had gelijk.. Iedereen viel elkaar nu aan. Het was allemaal te verwarrend. Blackclaw schudde met zijn kop en stond moeizaam op. Hij stapte naar buiten en zag alles om zich heen gebeuren. Alleen was hij slechts een speler aan de zijlijn; hij kon niet meedoen. Shadowfur en Evileye werden weer aangevallen. Ze verdienden het. Hij verdiende het. Hij wist dat ze hem nu als Target hadden. Aqualight was al halfdood. Dus stond hij helemaal op en focuste zich, klaar voor een aanval. Mocht hij ten onder gaan, dan zou hij vechtend sterven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 21:06

"ik ben niet slomer geworden maar jij sneller" zei Blacknight. Hij verdient jou niet Shadowfur, niemand verdient jou, geen enkele clan of kat verdient jou. Dit heb je allemaal aan je zelf te danken en Aqualight krijgt helemaal niks van jou!!!!!!!!!!!". zei Blacknight en sprong op Shadowfur en ze beet zo hard als ze kon in haar nek. 'stop!' zei ze tegen de twee katten die aan het vechten waren. Wat had ze gedaan bij blacknight? toen zag ze dat er alleen een mini pikje zat wat geen pijn had gedaan. 'blacknight mag ik je even onder vier ogen spreken ik beloof je niets te doen en jij weet als ik echt iets beloof dat ik het waar maak wat ik belooft heb' sprak evileye met pijn in haar ogen.


Laatst aangepast door Evileye op do 9 dec 2010 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 21:09

(Evileye ik dacht als dit mijn dood kon zijn heb ik ten minste mijn leven gegeven voor een ander ik zei dat niet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 21:11

(ik heb het verandert zo beter??)
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 22:25

'blacknight mag ik je even onder vier ogen spreken ik beloof je niets te doen en jij weet als ik echt iets beloof dat ik het waar maak wat ik belooft heb' sprak evileye. Scytheshade kwam tussen beide nog bebloeder en snauwde "Blacknight trap er niet in, wij twee mogen elkaar niet" en hij begon toen te fluisteren. "Jij had me bijna kunnen vermoorden, maar ik accepteerde dat het ook mijn schuld betrof, sla haar gladde praatjes van je af, dat zou Flametail ook tegen jouw hebben gezegd, batflight zou ook blijven vechten. Trap er niet in, de clan heeft krijgers nodig en jij bent een goede." sprak Scytheshade. Terwijl hij zich ophield en naar Evileye keek met woedende ogen. "Jij bent een zielige verader, jij bent deze clan niet waard en denk na, ik heb Snakekit verzorgd, ik heb van haar gehouden dat maakt mij al een goede vader, niet hoe ik me gedraag, jij bent niks meer dan een egocentrische zielig hoopje verraad, zelfs de darkforest is te goed voor jouw, jij hebt niemand, geen liefde, geen vrienden, geen ambitie. Jij bent niks waard. Denk eens na Shadowfur kon met gemak haar hele levenveraden en een vriendin is daar dus niks bij." Hij zette zich schrap als Evileye nu aanviel zou hij het gelijk blokeren en in haar maag graaien met zijn klauwen op zoek naar een vitaal orgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 22:50

"Jij bent een zielige verader, jij bent deze clan niet waard en denk na, ik heb Snakekit verzorgd, ik heb van haar gehouden dat maakt mij al een goede vader, niet hoe ik me gedraag, jij bent niks meer dan een egocentrische zielig hoopje verraad, zelfs de darkforest is te goed voor jouw, jij hebt niemand, geen liefde, geen vrienden, geen ambitie. Jij bent niks waard. Denk eens na Shadowfur kon met gemak haar hele levenveraden en een vriendin is daar dus niks bij' zei Scytheshade. 'als jij dat denkt moet je dat geloven' sprak evileye. 'blacknight voor dat ik de clan voorgoed verlaat wil ik je wat zeggen' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 7:02

'stop!' Blacknight stopte met vechten. 'blacknight mag ik je even onder vier ogen spreken ik beloof je niets te doen en jij weet als ik echt iets beloof dat ik het waar maak wat ik belooft heb' zei Evileye. 'Blacknight trap er niet in, wij twee mogen elkaar niet' Scytheshade begon te verluisteren. 'Jij had me bijna kunnen vermoorden, maar ik accepteerde dat het ook mijn schuld betrof, sla haar gladde praatjes van je af, dat zou Flametail ook tegen jouw hebben gezegd, batflight zou ook blijven vechten. Trap er niet in, de clan heeft krijgers nodig en jij bent een goede.' Blacknight raakte in de waar ,`waarom zou Evileye mij iets willen zeggen? ik ben niet eens bevried met haar,`dacht Blacknight. 'Jij bent een zielige verader, jij bent deze clan niet waard en denk na, ik heb Snakekit verzorgd, ik heb van haar gehouden dat maakt mij al een goede vader, niet hoe ik me gedraag, jij bent niks meer dan een egocentrische zielig hoopje verraad, zelfs de darkforest is te goed voor jouw, jij hebt niemand, geen liefde, geen vrienden, geen ambitie. Jij bent niks waard. Denk eens na Shadowfur kon met gemak haar hele levenveraden en een vriendin is daar dus niks bij' riep Scytheshade kwaad naar Evileye. 'als jij dat denkt moet je dat geloven' sprak evileye. 'blacknight voor dat ik de clan voorgoed verlaat wil ik je wat zeggen'. "als je iets tegen mij wil zeggen zeg dat dan gewoon hier want Scytheshade kan wel een geheim houden. dus ik zie geen probleem".
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 17:04

Brokenstar knikte naar Raindrop als antwoord. Hij dacht snel na. "Bedankt Scytheshade. Raindrop! Verzamel je katten! Ik reken wel met die verraders af..." zei hij met een stem waar je wel naar moest luisteren. Woest keek hij naar Evileye. Toen kwam het pas tot hem door dat Shadowfur hier ook rondliep. In een opwelling sprong hij op haar en drukte hij haar tegen de grond. "Ik zei nog, laat je hier nooit meer zien. Nu zul je ZEKER gedood worden," siste hij op nog geen staartlengte afstand. Hij beet in haar nek, zo hard als hij kon. Hij hoopte dat dat een cruciale plek was. Shadowfur verdiende het om gedood te worden. En Evileye had ook niet veel beters te verwachten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 20:13

Shadowfur keek grijnzend naar Evileye en werd vervolgens tegen de grond gedrukt door Brokenstar. Ze luisterde naar zijn woorden en voelde zijn kaken stevig doordrukken in haar nek. Ze schrok ervan. Een moment leek ze even verward te zijn, daarna begon ze hem hevig van zich af te schudden. Ze liet haar scherpe tanden aan hem zien, maar Brokenstar zou hier zeker niet voor terugdeinzen en begon toen zijn buik met haar scherpe achterpoten te bewerken. 'Wat lief van je dat je het voor je poesje opneemt. Ik vrees dat je te laat zal zijn,' hijgde Shadowfur, terwijl ze hem boos van zich afduwde en hem toen vernietigend aankeek. Ze keek met een hoofdknik naar Aqualight. Die lag er nogal slapjes bij. 'Waarom ziet ze er toch zo slap uit? Als ze maar niet doodgaat!' speelde ze overdreven. Daarna liet ze een akelige lach schallen door de Den heen. Ze psrong toen over Brokenstar heen naar Aqualight. Ze hield haar klauw naar die haar keel en ging vlak achter haar staan, zodat ze alle Clanleden kon aankijken. 'Als iemand zich durft te verroeren naar mij of naar Evileye, snij ik haar keel door en ik zweer dat ik dat met volle plezier doe,' siste Shadowfur. Ze keek daarbij Brokenstar en Scytheshade extra uitdagend aan, zodat vooral zij extra gewaarschuwd zouden zijn. Ze drukte haar poot tegen Aqualight's keel, zodat als iemand de regel zou overschrijden, haar nagel alsnog Aqaulight's keel openhaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 22:51

"als je iets tegen mij wil zeggen zeg dat dan gewoon hier want Scytheshade kan wel een geheim houden. dus ik zie geen probleem". Zei blacknight. Ze keek evennijdig naar Scytheshade. 'sorry blacknight ik heb het nooit zo teggen jou bedoeld ik heb spijt van dat mini pikje in je borst en mijn woorden ik ga je missen ookal denk jij mischien van niet jij bent het zwaarst wat ik moet achter laten ookal heb jij dat mischien niet zo gevoeld imaar voor mij was je een goeie vriendin waar ik alles mee kon dellen vaarwel lieve blacknight' sprak ze. Toen werd shadowfur door brokenstar tegen de grond gedrukt. . "Ik zei nog, laat je hier nooit meer zien. Nu zul je ZEKER gedood worden," siste brokenstar. Evileye kon niks uitbrengen. Haar poten zatten vast voor haar gevoel. Wat kon zei doen tegen brokenstar? 'Wat lief van je dat je het voor je poesje opneemt. Ik vrees dat je te laat zal zijn,' hijgde Shadowfur. Evileye kon haar lach nog inhouden. 'Waarom ziet ze er toch zo slap uit? Als ze maar niet doodgaat!' speelde shadowfur. Evileye glimlachten. Toen liep shadowfur naar aqualight toe en zetten haar nagels aan aqualight's keel 'Als iemand zich durft te verroeren naar mij of naar Evileye, snij ik haar keel door en ik zweer dat ik dat met volle plezier doe,' siste Shadowfur. Evileye keek lachent het kamp rond naar de katten die niks deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: af maken wat shadowfur begonnen was.   af maken wat shadowfur begonnen was. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
af maken wat shadowfur begonnen was.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: