Algemene Onzin Topic - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:03

weetje wat ik mij net bedenk Heel 1D & Justin bieber is nu op wc
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:03

@Northern, you wanna fight or something?!
No kidding, dan neem ik wel Taylor Lautner XD <3

@Bieber, echt hé, mocht ik al donderdag niet geweest zijn, en moest ik tickets gehad hebben voor NL, en niet in W-Vl. gewoond hebben: Ik nam gewoon de trein naar NL en ging er gewoon heen, of ik nou gedesoriënteerd was of niet XD
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:05

Indi schreef:
@Northern, you wanna fight or something?!
No kidding, dan neem ik wel Taylor Lautner XD <3

@Bieber, echt hé, mocht ik al donderdag niet geweest zijn, en moest ik tickets gehad hebben voor NL, en niet in W-Vl. gewoond hebben: Ik nam gewoon de trein naar NL en ging er gewoon heen, of ik nou gedesoriënteerd was of niet XD

ja geloof me als Je Zsa zsa *stripe* kent weetje dat ik Josh alleen met haar deel (als ik douch en slaap mag zij hem gebruiken. *ja hij zit oigesloten in mijn kast* En Sam zit in de meterkasT MUWHAHAHAHA je weet wel wie Finnick is toch?!
ja neem jij die Chihauhau maar. *denkt aan Vampires suck*
Bieber
Member
Just call me a belieber, hurt Justin and you will die!
62
Actief

CAT'S PROFILE
Bieber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:06

@Indi hahah, ik ook, helemaal int begin was ik trouwems mijn ticket kwijt, ineens beginnen wenen enzu, en daarna met mijn riendin nr de golden circle terwijl ze in het middenplein zat xD Im that badass xD like my idol, exactly xD die was gwn te hot.. en bet was daar heel warm..niet moeilijk want daar zat iets dat hitter was dan de zon.. :'D
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:08

hoogst waarschijnlijk maakt mn pa mij morgen wakker met Justin bieber zijn kattengejank *sorry maar als ik wakker word moet ie gewoon dubstep afspelen ofzo* dan wil ik geen texten horen! dan zet ik hem in een auto en dan kan is miss wel niet autorijden maar ik rij hem naar een gesticht
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:10

Oh wacht maar, Taylor zo beledigen
Kom maar 'es af, ik zal je staan opwachten met al m'n vrienden
*Niet dat ik er heb, maar lekker boeiend XD*

En OMG, jij stond in de golden circle? MY gosh, ik kan wel geloven dat het daar heet was, zo vlakbij JB

Ooh, why you don't take me with you?

Maar ik ben maar weg, betrapt
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:12

Laatst aangepast door ~Northernkit op zo 14 apr 2013 - 0:13; in totaal 1 keer bewerkt
Icy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:13

~Northernkit schreef:
hoogst waarschijnlijk maakt mn pa mij morgen wakker met Justin bieber zijn kattengejank *sorry maar als ik wakker word moet ie gewoon dubstep afspelen ofzo* dan wil ik geen texten horen! dan zet ik hem in een auto en dan kan is miss wel niet autorijden maar ik rij hem naar een gesticht

Oh man dan mag ik blij zijn dat mijn vader me wakker brult met Deep Purple - Smoke on the water //wat best wel een goed nummer is though
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:17

Icy schreef:
~Northernkit schreef:

Oh man dan mag ik blij zijn dat mijn vader me wakker brult met Deep Purple - Smoke on the water //wat best wel een goed nummer is though

die van mij ging naar het JB concert >.> THE SHAME reed ie kei hard weg met JB keihard aan in de auto met zn raam aan. Ik schreeuw normaal nooit uit mn raam maar ik heb geschreeuw dat die herrie uit moest & ik hem in een gesticht ging stoppen & hij wilde shirts cd's & petjes meenemen.

*niet echt naar concert hij ging een vriend gezelschap houden terwijl zijn dochter & vriendinnen dr waren*

Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:21

Okay. Best. Party. EVER <'3

Hou zo veel van mn mannetje <'3

En, en, en, en vodka-energy is ziek lekker .w.
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:24

kom je daar nu pas achter. Die rode vodka is ook lekker

wodka cola is lekker maar man daar word ik ziek van ma een halve fles wodka naar binnen werken >.>
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:25

@Tessa; Ik drink niet hè .w. Goed, ik ben 18, maar dan nog x'D

Een vriend van me had een blikje energy en ik nam een slok omdat ik dorst had, later werd me pas verteld wat erin zat x'D
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:30

WHY NOT DRINKEN IS LEUK. AANGESCHOTEN ZIJN IS LEUKER DRONKEN ZIJN IS HET LEUKST STOMDRONKEN ZIJN IS GEWELDIG AWESOME

LEUKSTE IS TESSA HEEFT GEEN LAST VAN KATERS
muwhahahahahahahahahhaha

Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:33

Ik ben niet zo'n drinkfanaat x'D Af en toe drink ik een biertje mee, maar that's it :')
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:35

welk merk Hertog jan mag ik hopen he
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:39

Neh, Jupiler x'D Zo ongeveer de enige die ik lekker vind.
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:45

quinty bah echt bah Hertog jan is stukken beter
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 0:54

Ieder heeft zn eigen smaak, aye? x'D

Nja, ik ga maar eens proberen te pitten, morgen weer werken van 10 tot 12. *Rekt zich uit*
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 1:01

AYE SIR
dont say aye i will hear it in Happy´s voice1

https://www.youtube.com/watch?v=_brj7te-l1M

hear it

https://www.youtube.com/watch?v=_brj7te-l1M
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 9:39

I feel me good (A) Heb Wc echt gemist peepz!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: