|
|
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:03 | |
| weetje wat ik mij net bedenk Heel 1D & Justin bieber is nu op wc |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:03 | |
| @Northern, you wanna fight or something?! No kidding, dan neem ik wel Taylor Lautner XD <3
@Bieber, echt hé, mocht ik al donderdag niet geweest zijn, en moest ik tickets gehad hebben voor NL, en niet in W-Vl. gewoond hebben: Ik nam gewoon de trein naar NL en ging er gewoon heen, of ik nou gedesoriënteerd was of niet XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:05 | |
| - Indi schreef:
- @Northern, you wanna fight or something?!
No kidding, dan neem ik wel Taylor Lautner XD <3
@Bieber, echt hé, mocht ik al donderdag niet geweest zijn, en moest ik tickets gehad hebben voor NL, en niet in W-Vl. gewoond hebben: Ik nam gewoon de trein naar NL en ging er gewoon heen, of ik nou gedesoriënteerd was of niet XD ja geloof me als Je Zsa zsa *stripe* kent weetje dat ik Josh alleen met haar deel (als ik douch en slaap mag zij hem gebruiken. *ja hij zit oigesloten in mijn kast* En Sam zit in de meterkasT MUWHAHAHAHA je weet wel wie Finnick is toch?! ja neem jij die Chihauhau maar. *denkt aan Vampires suck* |
|
| |
Just call me a belieber, hurt Justin and you will die! 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:06 | |
| @Indi hahah, ik ook, helemaal int begin was ik trouwems mijn ticket kwijt, ineens beginnen wenen enzu, en daarna met mijn riendin nr de golden circle terwijl ze in het middenplein zat xD Im that badass xD like my idol, exactly xD die was gwn te hot.. en bet was daar heel warm..niet moeilijk want daar zat iets dat hitter was dan de zon.. :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:08 | |
| hoogst waarschijnlijk maakt mn pa mij morgen wakker met Justin bieber zijn kattengejank *sorry maar als ik wakker word moet ie gewoon dubstep afspelen ofzo* dan wil ik geen texten horen! dan zet ik hem in een auto en dan kan is miss wel niet autorijden maar ik rij hem naar een gesticht |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:10 | |
| Oh wacht maar, Taylor zo beledigen Kom maar 'es af, ik zal je staan opwachten met al m'n vrienden *Niet dat ik er heb, maar lekker boeiend XD*
En OMG, jij stond in de golden circle? MY gosh, ik kan wel geloven dat het daar heet was, zo vlakbij JB
Ooh, why you don't take me with you?
Maar ik ben maar weg, betrapt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:12 | |
|
Laatst aangepast door ~Northernkit op zo 14 apr 2013 - 0:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:13 | |
| - ~Northernkit schreef:
- hoogst waarschijnlijk maakt mn pa mij morgen wakker met Justin bieber zijn kattengejank *sorry maar als ik wakker word moet ie gewoon dubstep afspelen ofzo* dan wil ik geen texten horen! dan zet ik hem in een auto en dan kan is miss wel niet autorijden maar ik rij hem naar een gesticht
Oh man dan mag ik blij zijn dat mijn vader me wakker brult met Deep Purple - Smoke on the water //wat best wel een goed nummer is though |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:17 | |
| - Icy schreef:
- ~Northernkit schreef:
- hoogst waarschijnlijk maakt mn pa mij morgen wakker met Justin bieber zijn kattengejank *sorry maar als ik wakker word moet ie gewoon dubstep afspelen ofzo* dan wil ik geen texten horen! dan zet ik hem in een auto en dan kan is miss wel niet autorijden maar ik rij hem naar een gesticht
Oh man dan mag ik blij zijn dat mijn vader me wakker brult met Deep Purple - Smoke on the water //wat best wel een goed nummer is though die van mij ging naar het JB concert >.> THE SHAME reed ie kei hard weg met JB keihard aan in de auto met zn raam aan. Ik schreeuw normaal nooit uit mn raam maar ik heb geschreeuw dat die herrie uit moest & ik hem in een gesticht ging stoppen & hij wilde shirts cd's & petjes meenemen. *niet echt naar concert hij ging een vriend gezelschap houden terwijl zijn dochter & vriendinnen dr waren* |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:21 | |
| Okay. Best. Party. EVER <'3
Hou zo veel van mn mannetje <'3
En, en, en, en vodka-energy is ziek lekker .w. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:24 | |
| kom je daar nu pas achter. Die rode vodka is ook lekker
wodka cola is lekker maar man daar word ik ziek van ma een halve fles wodka naar binnen werken >.> |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:25 | |
| @Tessa; Ik drink niet hè .w. Goed, ik ben 18, maar dan nog x'D
Een vriend van me had een blikje energy en ik nam een slok omdat ik dorst had, later werd me pas verteld wat erin zat x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:30 | |
| WHY NOT DRINKEN IS LEUK. AANGESCHOTEN ZIJN IS LEUKER DRONKEN ZIJN IS HET LEUKST STOMDRONKEN ZIJN IS GEWELDIG AWESOME
LEUKSTE IS TESSA HEEFT GEEN LAST VAN KATERS muwhahahahahahahahahhaha
|
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:33 | |
| Ik ben niet zo'n drinkfanaat x'D Af en toe drink ik een biertje mee, maar that's it :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:35 | |
| welk merk Hertog jan mag ik hopen he |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:39 | |
| Neh, Jupiler x'D Zo ongeveer de enige die ik lekker vind. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:45 | |
| quinty bah echt bah Hertog jan is stukken beter |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 0:54 | |
| Ieder heeft zn eigen smaak, aye? x'D
Nja, ik ga maar eens proberen te pitten, morgen weer werken van 10 tot 12. *Rekt zich uit* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 1:01 | |
| |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 9:39 | |
| I feel me good (A) Heb Wc echt gemist peepz! |