|
|
they call me lein 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:10 | |
| - Ravalira schreef:
- Rhythmkit schreef:
- Ravalira schreef:
- Rhythmkit schreef:
- Ravalira schreef:
- Rhythmkit schreef:
- weet iemand toevallig een mooi plaatje voor een wit/bruin gestreepte poes?
raak echt gedeprimeerd door het feit dat ik geen goed plaatje kan vinden. +1 Ik kan kijken of ik nog wat heb van Fallkit, die lijkt best veel op Rhythm ^^ awh, thx essie^^, maar rhythm ondertussen wel een app is. Fall wordt ook bijna apprentice, toen ik m net had aangemaakt was ie toch al 5 maanden =3 okkie^^ Klik Klik Die stonden in mijn Drop topic, ik zal nog ff verder kijken awh, die zijn zooo gaaf, mag ik die gebruiken? |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:10 | |
| - Wishpaw schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Wishpaw schreef:
- ~Northernkit schreef:
- vind het zo jammer dat niemand het boeit wat ik zeg. Ga zo wel kletsen met mn beste vriend wie crushed op mij
Het boeit me wel, ik weet alleen geen goed antwoord XD op welk bericht doel ik dan.
- ~Northernkit schreef:
- Wishpaw schreef:
- Heeft er iemand zin om mijn AVA's te pimpen?
(Katniss Evergreen <3) https://www.youtube.com/watch?v=pA71bpIoTEU&feature=youtube_gdata_player Katniss krijgt met Diamond op wc kitten hea Of ben ik nou gek? (dat laatste is eigenlijk best wel logisch ) nee, yay Ramon had pizza bestelt en we hebben pizza gegeten buiten. |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:11 | |
| - Rhythmkit schreef:
- Ravalira schreef:
- Rhythmkit schreef:
- Ravalira schreef:
- Rhythmkit schreef:
- Ravalira schreef:
- Rhythmkit schreef:
raak echt gedeprimeerd door het feit dat ik geen goed plaatje kan vinden. +1 Ik kan kijken of ik nog wat heb van Fallkit, die lijkt best veel op Rhythm ^^ awh, thx essie^^, maar rhythm ondertussen wel een app is. Fall wordt ook bijna apprentice, toen ik m net had aangemaakt was ie toch al 5 maanden =3 okkie^^ Klik Klik Die stonden in mijn Drop topic, ik zal nog ff verder kijken awh, die zijn zooo gaaf, mag ik die gebruiken? Ofcourse c: |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Ik voel me net een klein kind met hoe blij ik ben dat ik voor het eerst katjes heb toegevoegd bij Windclan <'3
Babs: No way o.o Omg.
|
|
| |
| |
| - Ravalira schreef:
- Rhythmkit schreef:
- Ravalira schreef:
- Rhythmkit schreef:
- Ravalira schreef:
- Rhythmkit schreef:
- Ravalira schreef:
- Rhythmkit schreef:
raak echt gedeprimeerd door het feit dat ik geen goed plaatje kan vinden. +1 Ik kan kijken of ik nog wat heb van Fallkit, die lijkt best veel op Rhythm ^^ awh, thx essie^^, maar rhythm ondertussen wel een app is. Fall wordt ook bijna apprentice, toen ik m net had aangemaakt was ie toch al 5 maanden =3 okkie^^ Klik Klik Die stonden in mijn Drop topic, ik zal nog ff verder kijken awh, die zijn zooo gaaf, mag ik die gebruiken? Ofcourse c:
thx essie, nu kan ik weer setje maken^^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:12 | |
| - Lionroar schreef:
Ik voel me net een klein kind met hoe blij ik ben dat ik voor het eerst katjes heb toegevoegd bij Windclan <'3
Babs: No way o.o Omg. Jep, op CNN is nu een nieuwsbericht erover. |
|
| |
Daan. 120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:12 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:13 | |
| - Graystripe schreef:
- Ik voel me zo goed wanneer ik gelijk krijg. Vooral als het over een spellingsfout gaat en wanneer ik Soof verdedig. :')
*Stares at facebook were a random person mij probeerde te verbeteren, maar daarna via prive bericht zei 'fck, jij wint"
Haha, maar als het goed is, is het nu opgelost, hoop ik, anders rage ik zelf x'3 En als het opgelost is, heb ik zin om zo'n bericht te kopiëren en naar hem te sturen >'3 |
|
| |
Daan. 120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:18 | |
| Yey, bij deze Ceremonie krijgt Fall zijn apprentice naam x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:23 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:23 | |
| hmm, zit me af te vragen waar ik rhythm dr naam moet laten veranderen, kan bij windclan geen rangenswitch topic vinden, of ik ben echt blind aan het worden |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:25 | |
| - Rhythmkit schreef:
- hmm, zit me af te vragen waar ik rhythm dr naam moet laten veranderen, kan bij windclan geen rangenswitch topic vinden, of ik ben echt blind aan het worden
Dat kan volgens mij enkel bij Ceremonies, dacht ik c: Maar nu ga ik slapen mensen, ik heb vorige nacht geen oog dicht gedaan ;.; |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:26 | |
| - Finchkit schreef:
- Rhythmkit schreef:
- hmm, zit me af te vragen waar ik rhythm dr naam moet laten veranderen, kan bij windclan geen rangenswitch topic vinden, of ik ben echt blind aan het worden
Dat kan volgens mij enkel bij Ceremonies, dacht ik c: Maar nu ga ik slapen mensen, ik heb vorige nacht geen oog dicht gedaan ;.; welterusten :3 |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:27 | |
| |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:28 | |
| - Rhythmkit schreef:
Admin PB'n~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:29 | |
| Ik weet het niet meer, er is geen manier om hier van uberhaupt iemand een woord te krijgen, ik ben er voor iedereen als ze een schouder nodig hebben. Zo jammer dit |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:30 | |
| - ~Northernkit schreef:
- Ik weet het niet meer, er is geen manier om hier van uberhaupt iemand een woord te krijgen, ik ben er voor iedereen als ze een schouder nodig hebben. Zo jammer dit
What do you need? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:33 | |
| Nothing anymore, i asked kinda for help at about 6 now there is wazoula <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:34 | |
| - Wolfsbane schreef:
- Rhythmkit schreef:
Admin PB'n~ thx, dan weet ik wat ik moet doen^^ |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2013 - 21:34 | |
| Ik vraag me af wanneer de shippings Evergreen x Lionroar komen. :')
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|