|
|
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 13:14 | |
| Hij was goed, totdat Dylan hem verziekte door te roepen dat ik een *ernstige ziekte*kop had |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 13:15 | |
| The fack slaat dat nu weer op. |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 13:16 | |
| Mijn dag... ik ben nog steeds ziek. Jeugdzorg net bij mij over de vloer geweest om mijn verhaal aan te horen, en nu gaan ze aan de slag om mij te kunnen helpen, en de rest van het gezin waar ik in leef... Iig, lekkere boel, vooral wanneer mn vader niet mee wilt werken ;-; Hij gooit echt alleen zijn eigen ruiten in >< |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 13:16 | |
| Gistere ging een gesprek bij op school zo *ging over fokken van Gezelschapsdieren* Lerares: Tessa zeg je hebt een poes ik: ik heb een poes klas: lachen ofc. Lerares: zucht Ik: maar ik heb 2 katers Lerares: stel je voor je hebt een teef ik: ja een lekkende teef lerares: lekkende? intacte teef? (betekend ongecastreerd of gesteriliseerd) ik: ja ze is loos en lijkt wel alsof er een moord word gepleegd als ze eet * heel verhaal over loopsheid* Lerares: stel je wilt fokken met dr ik: maar dat willen we niet Lerares: stel je wilt het toch ik: willen we niet lerares: het is een ongelukje Debbie: TESSA GEBRUIK JE FANTASIE * we waren hele tijd met ze tweeën aan het kloten en hadden uitgevonden hoe je pushoofd zei in het latijn* Ik wilde zeggen dan laten we haar per direct castreren.
was op dat moment hilarisch |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 13:18 | |
| Ik lig al de hele dag op bed en heb overal gepost xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 13:20 | |
| IK OOK. bEN MOMENTEEL ALLEEN actief met North.
moet met de rest ook wat doen. Oh heb nog een post op Kat maar nu geen inspi voor ze is te lief voor mn h=bui |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 13:27 | |
| - Thrushpaw schreef:
- Mijn dag... ik ben nog steeds ziek. Jeugdzorg net bij mij over de vloer geweest om mijn verhaal aan te horen, en nu gaan ze aan de slag om mij te kunnen helpen, en de rest van het gezin waar ik in leef...
Iig, lekkere boel, vooral wanneer mn vader niet mee wilt werken ;-; Hij gooit echt alleen zijn eigen ruiten in >< Jij ook al met jeugdzorg.. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 13:33 | |
| - Fireheart schreef:
- Thrushpaw schreef:
- Mijn dag... ik ben nog steeds ziek. Jeugdzorg net bij mij over de vloer geweest om mijn verhaal aan te horen, en nu gaan ze aan de slag om mij te kunnen helpen, en de rest van het gezin waar ik in leef...
Iig, lekkere boel, vooral wanneer mn vader niet mee wilt werken ;-; Hij gooit echt alleen zijn eigen ruiten in >< Jij ook al met jeugdzorg.. Ajup >< N'ja, als t helpt, ben ik er enkel blij mee... Enkel werkt m'n vader voor geen meter mee, waar door hij nu kans loopt mij, en mn zusje en broertje kwijt te raken, en wij dus hem >< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 13:46 | |
| nog 6000 notificaties en daarna zucht op naar het volgende account. |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 13:59 | |
| Ik moet nog posten maar oké D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 14:00 | |
| ik wacht op Danii, Cato & Nathalie :3
en ik heb gedult. ga nu naar sleeping terug want zei is sexy! |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 14:13 | |
| |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 14:14 | |
| indeed ik ga maar sheet maken voor sleepy |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 14:16 | |
| |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 14:20 | |
| ja en heb al meer dan een complumentjes gehad op dr warrior naam :3
dr naam past ook bij dr ze word een achterbakse poes. |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 14:28 | |
| Ik wil nu ook een kitten spelen xD |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 14:32 | |
| hahahaha ik heb er te veel Sleepy (achterbaks en gemeen op een sluwe manier) Mantis (Anoxie + bang voor alles) Shiver - inactief (schitzofreen) Northern (gemene bitch) nou nou nou mijn kittens hebben allemaal een kut leven |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 14:34 | |
| Okaay mijn kitten, Shiva is een enge kitten xD Ze heeft een stemmetje in haar hoofd waardoor ze tegen zichzelf praat als er wat aan de hand is, ze zegt tegen zichzelf dan van vermoord hem of Doe hem pijn xD Ze zit in de BloodClan, maar is verder wel normaal xD |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 14:37 | |
| Shiver heeft hele gespreken zal is een topic opzoeken het zijn ook echt katten in dr hoofd. 2 geloof ik dat ze had. edit: - een van shiver dr posts:
De jonge kitten lang heerlijk te slapen, ze werd wakker van Hopperkit die in haar hoofd een heel hyper actief werd. De jonge kitten hoorde de stemmen van twee kittens in haar hoofd en praatte dus vaak tegen zich zelf en soms schreeuwde ze zo maar uit het niets. Shiverkit was al zes moons maar er was nog geen ceremonie geweest. Er waren nog geen andere kits die haar leeftijd hadden, wel een paar apprentices maar verder. Misschien wilde ze haar wel geen apprentice hebben omdat ze een gesplete persoonlijkheid had. De kleine kitten rolde wat rond in haar mos was ze plat had gelegen, ze was depressief de laatste tijden. Er was niemand om haar te troosten. Haar ouders waren overleden in een gevecht met de monsters op the thunderpath en haar zusje was geboren met een open ruggetje dus die haalde het niet zo ver als dat zij deed. Ze was niet meer afhankelijk van moedermelk dus die konden ze in hun reet steken klonk de stem van Justicekit, zij zei echt alles wat ze dacht. De queens om Shiverkit moesten wel raar opkijken nu ze weer eens een gesprek had met zich zelf, of niet misschien waren ze het al gewend. Misschien wisten ze al dat deze kleine kitten gestoord was en met katten sprak die er niet waren.
De kleine kitten rolde om en rolde tegen een apprentice aan. Shiverkit keek op tegen de rode poes. haar pels glom bijna als de zon er op scheen klonk de stem van Hopperkit door haar gedachtes terwijl ze de poes verder de hemel inprees. Justicekit kwam er tussendoor en het was dat shiverkit zich zelf niet sloeg anders sloeg ze zich zelf nu, naja justice zou Hopper een klap geven voor het constant praten. 'Wie is dat?' Vroeg Shiverkit aan Justicekit, de kleine kitten kreeg het antwoord in haar hoofd en keek naar de apprentice.
|
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 14:45 | |
| 7,7 voor Frans. Toch beter gemaakt dan ik had verwach tigg (': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|