Algemene Onzin Topic - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
Applekit.
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 DPKsfdL
Annemeike
150
Actief

CAT'S PROFILE
Applekit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 12:41

JUUP
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 12:41

https://www.youtube.com/watch?v=OIzo7xAjKfY

whahah Facebook in het echte leven

Code:
<style type='text/css'>.bk { opacity: 0;  width:334px; height:500px; transition-duration: 2.7s;  -moz-transition-duration: 2.7s;  -webkit-transition-duration: 2.7s;  -o-transition-duration: 2.7s; padding:0px; }.bk:hover { background-color:#FFFFFF; opacity:.55; }.bka { }.bkc { }.bkd { }.bke { margin-top:0px; width: 343px; height:500px; background-color:FFFFFF; }.bkf { }.bkg { padding:0px; margin-top: 0px; height:500px; overflow:auto; font-family:tahoma; color::d6cfd1; line-height:120%; text-align:justify; }.bkh { }</style><right><div style="width:434px; height:600px; background-image:url(http://i46.tinypic.com/s3n721.png);"><div class="bk"><div class="bkb"></div><div class="bkc"></div><div class="bkd"></div><table cellspacing="0" cellpadding="0"><tr><td><div class="bka"></div></td><td valign="top"><div class="bke"><div class="bkg"><font color="#0F565B"><blockquote>

Text

</blockquote></font></div></div><div class="bkf"><div class="bkh"></div></div></td></tr></table></div></div><div style="padding-left:350px;"></div></right>

Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 12:42

Omg zo fucking mooi ;D
Sleepingcurse
Member
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 12:44

Just wanted to do something, zonder dat er om werd gevraagd.
Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 12:47

Nu wil ik een topic xD
Sleepingcurse
Member
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 12:48

whahahahahahaha, ik zit te denken of ik iets ga eten
weetje ik ga mij zelf even dwingen te eten
Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 12:48

Onze kast van eten is leeg D:
Sleepingcurse
Member
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 12:54

ik moet mezelf zo nu en dan dwingen te eten want dan wil ik niet eten mar goed broodje.
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 12:57

Er is echt zo'n kutjoch hier op de groep, hij heeft een hekel aan mij en ik heb een hekel aan hem (anderen hebben ook een hekel aan hem). En hij denkt dat hij echt stoer en grapig is en zo en dat is hij niet en als ik zo zeg van "Je bent niet grappig." zegt hij van "Jij bent zelf niet grappig." En daarna zei hij dat ik een ********* had en toen werd ik boos en wilde ik een mes (gewoon een mes waas je boterhammen mee smeert en zo) naar hem toegooien.

Ik haat hem
Applekit.
Member
Annemeike
150
Actief

CAT'S PROFILE
Applekit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 13:02

Meap someone Pm
Diegene weet zelf wie xD
Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 13:03

Hehe ^.^
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 13:04

Oke, dus we gingen Sherlock kijken bij Engels.
En en hij ging op zijn stoel zitten en toen ging ie gehurkt op zijn stoel zitten en toen was het zo van: omg L! Heeft dus echt effect op het denkwerk XD
Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 13:05

HII WAZZZ <33
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 13:07

Hiya :3
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 13:07

ben ik de enige die als ie biscuit eet er of smeerworst of chocopasta of iets opsmeert?

wazzeeehhh

Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 13:08

Nee hoor ^.^
Ik gooi er ook altijd iets op xD
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 13:09

Hiya Waz ^w^
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 13:10

gelukkig voelde me al zo een vreetzak *kijkt naar het missende broodje & de missende biscuitjes*
Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 13:10

xD
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 13:13

Ik haat het als ik ergens heen moet om over mn problemen te praten, dat ik dan weer helemaal loop te janken en alles jeez. Moet ik over straat met rode ogen, heb ik gwn geen zin in. Mja t is niet te voorkomen helaas. Net ook weer zo'n gesprek ghad met de GGD arts.

Hoe is jullie dag?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: