Algemene Onzin Topic - Pagina 8

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 12:19

Ravenkit. schreef:
Zie ik nu dat Beliebers Drake Bell dreigen neer te steken op een vliegveld. Sommige fans maken me echt misselijk....

dat bedoel ik met dat fandom

yaya sheets maken voor leden van mn eigen forum (a) afwezigheid daar bad me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 12:24

Wie heeft der nog een leuk plaatje voor een Thunderclan poes met de naam Rosepetal x'D
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 12:26

#Daan: Ik stuur wat plaatjes door~
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 12:53

Heeft iemand hier Scene haar?, cuz ik zit er echt ove rna te denken m het zo te laten knippen. Alleen ik las op internet dat kappers het vaak verkloten als je zegt wat ze willen doen, en dat het haar veel verzorgin nodig heeft omdat je het snijd enzo. Iemand hier enige ervaring mee en misschien een goede kapper/persoon kent die het haar goed kan knippen, mijn moeder is wel kapster maar ik vertrouw haa rniet aangezien ze al tript bij laagjes knippen ^^'
Als ik het ga ik het niet teasen zoals vele mensen met scene haar hebben zodat het heel bol staat.

Scene haar:

Laatst aangepast door Heartdestroyer op zo 14 apr 2013 - 12:55; in totaal 1 keer bewerkt
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 12:55

sommige dingen verassen me ook niet hea...
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 12:57

geen ervaring wilde het eerst ook zo maar ja ik laat het zo lang mogelijk groeien :3 heb geen eens een poni meer
Thistleclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 12:59

Miep. Even wachten totdat mn Doctor Who episode klaar is met downloaden, die gaan kijken en daarna of scheikunde leren of mn kamer opruimen. Ligt eraan waar ik meer zin in heb. *Rekt zich uit* Nergens dus .w.
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 13:07

will some one kill me

ik weiger echt brood te eten als avond eten, ik weiger dat echt ik vreet wel niet
Bloodsmasher
Member
180

CAT'S PROFILE
Bloodsmasher
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 13:10

derp derp derp derp
Blithesoul
Member
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Blithesoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 13:11

Heeft er iemand plaatjes van een zwart kitten? Ik vind er echt geen...
Bloodsmasher
Member
180

CAT'S PROFILE
Bloodsmasher
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 13:12

beter kijken =,=''
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 13:33

Waarom werkt de code van de postsheet die ik van iemand gekregen heb niet zoals ik dat wil D=
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 13:35

Heartdestroyer schreef:
Heeft iemand hier Scene haar?, cuz ik zit er echt ove rna te denken m het zo te laten knippen. Alleen ik las op internet dat kappers het vaak verkloten als je zegt wat ze willen doen, en dat het haar veel verzorgin nodig heeft omdat je het snijd enzo. Iemand hier enige ervaring mee en misschien een goede kapper/persoon kent die het haar goed kan knippen, mijn moeder is wel kapster maar ik vertrouw haa rniet aangezien ze al tript bij laagjes knippen ^^'
Als ik het ga ik het niet teasen zoals vele mensen met scene haar hebben zodat het heel bol staat.

Scene haar:

Ik heb vaak genoeg een poging tot scene haar gedaan. En het is bij de kapper elke keer verkloot. Ik adviseer je echt om niet naar een kapper te gaan tenzij je een kinky kapper hebt. Die kan het misschien wel goed doen, daar heb ik geen ervaring mee.
Op zich is scene haar heel leuk, maar zo veel werk. Echt heel veel werk :'D Het was niks voor mij, daarom heb ik nu haar wat lekker kort is.
Thistleclaw
StarClan
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 13:37

Van de nieuwe Doctor Who episodes krijg je claustrofobie .w.
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 14:01

Darkfire schreef:
http://warriorcats.bigforumpro.com/t10997-i-will-stand

Wil Danii reageren op dit topic? Very Happy
Yeah, ik zal het nu even doen.
Ik was de hele ochtend weg namelijk xD
Daisysong
Member
derp
74

CAT'S PROFILE
Daisysong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 14:08

~Northernkit schreef:
wie die link stuurde van GMH ik haat jou allemaal fucking emotioneel

Sorry D:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 14:09

Zo en dat was weer n post.
Daisysong
Member
derp
74

CAT'S PROFILE
Daisysong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 14:16

Timberlake
Member
331
Actief

CAT'S PROFILE
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 14:49

Ugh, verkouden zijn is niet leuk ;-;
Het enige voordeel er aan is dat ik misschien m'n spreekbeurt mis, woensdag, maar mijn moeder laat me nooit ziek thuis blijven. Maar ik ga echt geen spreekbeurt doen met een stem helemaal schor is. Dan word ik uitgelachen D':
Thistleclaw
StarClan
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 14:53

Fireheart schreef:
Zo en dat was weer n post.

I hate you .w.
You made me cry, every post in that damn topic made me cry ><
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: