|
|
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 12:19 | |
| - Ravenkit. schreef:
- Zie ik nu dat Beliebers Drake Bell dreigen neer te steken op een vliegveld. Sommige fans maken me echt misselijk....
dat bedoel ik met dat fandom yaya sheets maken voor leden van mn eigen forum (a) afwezigheid daar bad me! |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 12:24 | |
| Wie heeft der nog een leuk plaatje voor een Thunderclan poes met de naam Rosepetal x'D |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 12:26 | |
| #Daan: Ik stuur wat plaatjes door~ |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 12:53 | |
| Heeft iemand hier Scene haar?, cuz ik zit er echt ove rna te denken m het zo te laten knippen. Alleen ik las op internet dat kappers het vaak verkloten als je zegt wat ze willen doen, en dat het haar veel verzorgin nodig heeft omdat je het snijd enzo. Iemand hier enige ervaring mee en misschien een goede kapper/persoon kent die het haar goed kan knippen, mijn moeder is wel kapster maar ik vertrouw haa rniet aangezien ze al tript bij laagjes knippen ^^' Als ik het ga ik het niet teasen zoals vele mensen met scene haar hebben zodat het heel bol staat.
- Scene haar:
Laatst aangepast door Heartdestroyer op zo 14 apr 2013 - 12:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 12:55 | |
| sommige dingen verassen me ook niet hea... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 12:57 | |
| geen ervaring wilde het eerst ook zo maar ja ik laat het zo lang mogelijk groeien :3 heb geen eens een poni meer |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 12:59 | |
| Miep. Even wachten totdat mn Doctor Who episode klaar is met downloaden, die gaan kijken en daarna of scheikunde leren of mn kamer opruimen. Ligt eraan waar ik meer zin in heb. *Rekt zich uit* Nergens dus .w. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 13:07 | |
| will some one kill me
ik weiger echt brood te eten als avond eten, ik weiger dat echt ik vreet wel niet |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 13:10 | |
| |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 13:11 | |
| Heeft er iemand plaatjes van een zwart kitten? Ik vind er echt geen...
|
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 13:12 | |
| |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 13:33 | |
| Waarom werkt de code van de postsheet die ik van iemand gekregen heb niet zoals ik dat wil D= |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 13:35 | |
| - Heartdestroyer schreef:
- Heeft iemand hier Scene haar?, cuz ik zit er echt ove rna te denken m het zo te laten knippen. Alleen ik las op internet dat kappers het vaak verkloten als je zegt wat ze willen doen, en dat het haar veel verzorgin nodig heeft omdat je het snijd enzo. Iemand hier enige ervaring mee en misschien een goede kapper/persoon kent die het haar goed kan knippen, mijn moeder is wel kapster maar ik vertrouw haa rniet aangezien ze al tript bij laagjes knippen ^^'
Als ik het ga ik het niet teasen zoals vele mensen met scene haar hebben zodat het heel bol staat.
- Scene haar:
Ik heb vaak genoeg een poging tot scene haar gedaan. En het is bij de kapper elke keer verkloot. Ik adviseer je echt om niet naar een kapper te gaan tenzij je een kinky kapper hebt. Die kan het misschien wel goed doen, daar heb ik geen ervaring mee. Op zich is scene haar heel leuk, maar zo veel werk. Echt heel veel werk :'D Het was niks voor mij, daarom heb ik nu haar wat lekker kort is. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 13:37 | |
| Van de nieuwe Doctor Who episodes krijg je claustrofobie .w. |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 14:01 | |
| |
|
| |
derp 74
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 14:08 | |
| - ~Northernkit schreef:
- wie die link stuurde van GMH ik haat jou allemaal fucking emotioneel
Sorry D: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 14:09 | |
| Zo en dat was weer n post. |
|
| |
derp 74
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 14:16 | |
| |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 14:49 | |
| Ugh, verkouden zijn is niet leuk ;-; Het enige voordeel er aan is dat ik misschien m'n spreekbeurt mis, woensdag, maar mijn moeder laat me nooit ziek thuis blijven. Maar ik ga echt geen spreekbeurt doen met een stem helemaal schor is. Dan word ik uitgelachen D': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2013 - 14:53 | |
| - Fireheart schreef:
- Zo en dat was weer n post.
I hate you .w. You made me cry, every post in that damn topic made me cry >< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |