I came here with many feelings {Strawberry} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I came here with many feelings {Strawberry}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Stormfur
Member
I came here with many feelings {Strawberry} - Pagina 2 DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: I came here with many feelings {Strawberry}   I came here with many feelings {Strawberry} - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 20:09


Hij meende een glimlach op Strawberry's gezicht te zien, waardoor hij zelf ook moest glimlachen. "Ja.. Daar heb je gelijk in." Zei ze. Het liefst wilde hij zich tegen haar aan drukken en haar warmte voelen, maar dat was nou net iets te veel voor deze nacht. De kater keek naar de hemel, waarna zijn blik meteen naar de horizon gleed. Een perzik rode gloed was er te zien. 'Ik denk dat we straks afscheid moeten gaan nemen...' Miauwde hij zacht. Hij wees met zijn neus naar de horizon. Als ze voor het licht niet terug in het kamp waren, dan zouden beide Clans een patrouille sturen om hen te gaan zoeken. Wie weet wat daar uit kwam...

-Lol, thanks (?) xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
I came here with many feelings {Strawberry} - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: I came here with many feelings {Strawberry}   I came here with many feelings {Strawberry} - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 20:44

OOC: Was just kiddin xD

Zwijgend staarde Strawberry voor zich uit, haar blik gericht op het golvende water van de rivier. Zijzelf had het niet op water, nooit gehad... Ze fronsde eventjes zachtjes terwijl ze ernaar keek. "Ik snap niet hoe je zo van water kan houden..." Mompelde ze zachtjes, terwijl ze haar koppie ietsjes scheef hield. Maar verdere woorden of gedachten werden onderbroken door de stem van Stormfur. "Ik denk dat we straks afscheid moeten gaan nemen..." Miauwde hij. Zwijgend volgde ze zijn blik naar de horizon en zuchtte zachtjes. "Ik ben bang dat je gelijk hebt... Ik denk dat het het beste is dat we terug gaan." Miauwde ze op zachte toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
I came here with many feelings {Strawberry} - Pagina 2 DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: I came here with many feelings {Strawberry}   I came here with many feelings {Strawberry} - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 13:30


"Ik ben bang dat je gelijk hebt... Ik denk dat het het beste is dat we terug gaan." Zei Strawberry zacht. Stormfur knikte en keek haar aan. Haar ogen waren zo mooi helderblauw, koud en warm tegelijk. Hij glimlachte naar haar. "Ik denk dat ik dan maar terug ga, ik heb morgen nog veel te doen." Hij stond op en rekte zich uit. "Misschien kom ik je tijdens de jacht nog wel tegen, ik denk dat ik morgen ga vissen." Hij keek Strawberry aan. "Niet dat je perse voor mij hoeft te komen, ik snap wel dat je zelf ook dingen aan je hoofd hebt, je weet wel..." Hij staarde naar het bos op het ThunderClan gebied. Al snel ging zijn blik weer naar de poes. Hij tikte haar neus aan en draaide zich om. Hij liep door tot hij bij de bosrand op het RiverClan territorium en keek nog even over zijn schouder. "Goedenacht, Strawberry!" Hij zwiepte met zijn staart en verdween. Hij voelde zich warm van binnen, maar toch ook op zijn hoede. Je wist maar nooit wat die stalker nog in petto had...

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
I came here with many feelings {Strawberry} - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: I came here with many feelings {Strawberry}   I came here with many feelings {Strawberry} - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 20:52

Licht onzeker keek Strawberry naar Stormfur, maar een warme blik in haar ogen had ze nog wel. "Ik denk dat ik dan maar terug ga, ik heb morgen nog veel te doen." Miauwde Stormfur. Strawberry boog haar kop lichtjes in een elegante beweging. "Dat lijkt me verstandig," Murmelde ze zachtjes. "Misschien kom ik je tijdens de jacht nog wel tegen, ik denk dat ik morgen ga vissen." Hij keek Strawberry aan. "Niet dat je perse voor mij hoeft te komen, ik snap wel dat je zelf ook dingen aan je hoofd hebt, je weet wel..." Miauwde de kater vervolgens. Strawberry glimlachte scheefjes. "We zullen zien.. Ik kan niks beloven," Waarschuwde ze voorzichtig. Met Twirlfang in de buurt mocht ze geen misstappen maken. Dat zou fataal kunnen zijn. Hierna verdween Stormfur al vlug. "Goedenacht!" Riep ze hem nog na, waarna ze zelf ook in de struiken verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I came here with many feelings {Strawberry}   I came here with many feelings {Strawberry} - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I came here with many feelings {Strawberry}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: