We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
en die getsie, het is de bedoeling dat katten er bang van worden X''D
Hoe kan een kat die niet echt bestaat daar bang van worden? In feite kun je in het echt ook geen post sheet zien met plaatje xd In elk geval vind ik het wel eng x3
Wy so serious (black)? XD ik wilde gewoon een eng effect you knwo ^^
Kestrelwing
Member
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
Most o'mine are bastards *stares at: Smoketear, Thrushpaw, Lightviper, Innerghost, Nightshade, and Flickerkit* And the others are cry baby's *Stares at: Brightpaw, Covekit, Mothkit, Berrypaw, and Lightheart*
And there is one unborn sweetheart, the Smoketear before he's got crazy: *Stares at: Smokekit*
Darkfire
Member
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
CAT'S PROFILE Age: 95 moons of my dark and cold life. Gender: Tomcat ♂ Rank:
Tss tss, ik kan ook niet bewerken ;P Maar ik ben nu een topic aan het maken voor random peepz. Een beetje raar want ik heb er genoeg waar ik op moet reageren...
Jeej ik heb het engste plaatje in de geschiedenis van Wc bewerkt in een postsheet :') *trots*
Tss, ik schrik me telkens rot als ik er naar kijk x3 Owkay, kunnen Dark en Kestrel ooit nog een topic zonder bloederige gevechten? ;P En ik heb medelijden met Strawberry Babs, ik leef me helemaal in met haar D=
Back back back. We hadden een soort afterparty in de lerarenkamer en het was echt genius. Zodra die gasten er wat drank in gooien gaan ze leuk mee dansen. Dus ik heb onder andee gangnam style gedanst met mijn leraren xD Ht optreden ging ook echt heel goed, heb echt een super leuke week achter de rug. En nu ga ik maar eens neer xD
Ravenheart
StarClan
Kiki 1621 Actief
CAT'S PROFILE Age: I have no age. Gender: Tomcat ♂ Rank:
Hoef alleen maar scheikunde te leren voor volgende week en dan ben ik klaar ;D Dus kan ik straks beginnen met posten? Iemand interesse in een topic? :3
Darkfire
Member
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
CAT'S PROFILE Age: 95 moons of my dark and cold life. Gender: Tomcat ♂ Rank:
Hoef alleen maar scheikunde te leren voor volgende week en dan ben ik klaar ;D Dus kan ik straks beginnen met posten? Iemand interesse in een topic? :3
Ik heb nog twee topics open staan. Een van Kestrelwing en de ander van Finchkit (: