|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 19:31 | |
| - Blossompaw schreef:
- Ik mis mijn noobtijd :')
<- Dit soort smiley's gebruiken Iedereen bij de accountnaam noemen Avatars gewoon als het hele plaatje instellen
Dat was awesome x'D Bro, I know how you feel xD Ik was ook echt zo'n noobje toen ik hier echt kwam. Van die hele plaatjes van mijn eigen kat, heel lelijk gefotografeerd dan instellen als avatar.. :') OHJA, en dat je toen nog 3 regels mocht posten <3 Zucht ~ |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 19:35 | |
| Miep... dan heb je een belangrijk account, maar heb je er geen inspi voor terwijl het wel een van de belangrijkste accounts van de site is ;u; |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 19:36 | |
| - Ty schreef:
- Miep... dan heb je een belangrijk account, maar heb je er geen inspi voor terwijl het wel een van de belangrijkste accounts van de site is ;u;
wellekkee??? -ik heb trouwens op dat topic waar Ty weg gaat gereageerd- |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 19:40 | |
| Ik vind echt zo'n geweldige dingen op facebook. xD En daarom kan ik niet posten. x3 |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 20:00 | |
| - Darkblood schreef:
- Ty schreef:
- Miep... dan heb je een belangrijk account, maar heb je er geen inspi voor terwijl het wel een van de belangrijkste accounts van de site is ;u;
wellekkee???
-ik heb trouwens op dat topic waar Ty weg gaat gereageerd- Starlight -> Twh... Thanks c: |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 20:01 | |
| Wauw. Ik krijg 't voor elkaar om me depressed te voelen, terwijl alles nou eindelijk es een keertje goed gaat :')
Ik denk dat dat gesprek van gisteren me nogal dwars zit .w. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 20:06 | |
| - Lostpath schreef:
- Wauw. Ik krijg 't voor elkaar om me depressed te voelen, terwijl alles nou eindelijk es een keertje goed gaat :')
Ik denk dat dat gesprek van gisteren me nogal dwars zit .w. Als je wilt praten dan ben ik er voor je hea, Quintynator <3 |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 20:09 | |
| - Icy schreef:
- Lostpath schreef:
- Wauw. Ik krijg 't voor elkaar om me depressed te voelen, terwijl alles nou eindelijk es een keertje goed gaat :')
Ik denk dat dat gesprek van gisteren me nogal dwars zit .w. Als je wilt praten dan ben ik er voor je hea, Quintynator <3 Meh, that should be nice. Maar ik wil niemand opzadelen met mijn problemen, like always. Miep, I don't know. |
|
| |
Annemeike 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 20:23 | |
| - Sunnykit schreef:
- Weet je wat ik helemaal niet leuk vind?
Dat iedereen hier beter is in tekenen, posten, verhalen schrijven... Gewoon is alles... Nein, niet waar. Die kader op ons forum had ik als enige gedaan, en jij maakt er een hele Lay van. Kan ik niet. Tekeningen? Kijk naar de jouwe! Die zijn toch super mooi? Je bent soms echt te negatief. Je bent een super meid! |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 21:24 | |
| Dit is zo awesome. XD - Spoiler:
I say: Thehehe, eating chips <3 LauraDINOSAUR says: yummeh ik neem zo even chocoladeeee I say: Lol x'D Mijn zus had deze week chocolade gekocht maar toen ze las dat er bladluis in zat heeft ze die meteen weggegeven xD LauraDINOSAUR says: looool xD Dat is net zo bij die gummybeertjes dat er botmerg in zit of zo i don't care about any of that, alst maar lekker is eet ik alles I say: Hahahahaha xD Nou, dat botmerg kan ik nog mee leven -niet da ik animal abuse haat ofz- maar I mean LUIZEN D: En dat ze luizen gebruikte in yoghurt zodat de yoghurt een rode kleur krijgen I was like *stare* LauraDINOSAUR says: lol doen ze dat? Nou het iig niet chemisch dus who caress I say: Uhu xD Maar stel het je voor, zie je zo'n luis rond dobberen in je yoghurt LauraDINOSAUR says: ze gebruiken ook slakken of zo bij de romeinen om purperen zoom te doen dat is zo awesome xD lekker volgens mij merk je dat niet echt een luis is zo klein like echt I say: Dat is waar xD LauraDINOSAUR says: je denkt vast dat het een pitje is bijvoorbeeld van het fruit dat er in zit
I say: EW, en dan eet je dat zo op Omg ander onderwerp of ik eet nooit meer yoghurt xD
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 21:28 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Dit is zo awesome. XD
- Spoiler:
I say: Thehehe, eating chips <3 LauraDINOSAUR says: yummeh ik neem zo even chocoladeeee I say: Lol x'D Mijn zus had deze week chocolade gekocht maar toen ze las dat er bladluis in zat heeft ze die meteen weggegeven xD LauraDINOSAUR says: looool xD Dat is net zo bij die gummybeertjes dat er botmerg in zit of zo i don't care about any of that, alst maar lekker is eet ik alles I say: Hahahahaha xD Nou, dat botmerg kan ik nog mee leven -niet da ik animal abuse haat ofz- maar I mean LUIZEN D: En dat ze luizen gebruikte in yoghurt zodat de yoghurt een rode kleur krijgen I was like *stare* LauraDINOSAUR says: lol doen ze dat? Nou het iig niet chemisch dus who caress I say: Uhu xD Maar stel het je voor, zie je zo'n luis rond dobberen in je yoghurt LauraDINOSAUR says: ze gebruiken ook slakken of zo bij de romeinen om purperen zoom te doen dat is zo awesome xD lekker volgens mij merk je dat niet echt een luis is zo klein like echt I say: Dat is waar xD LauraDINOSAUR says: je denkt vast dat het een pitje is bijvoorbeeld van het fruit dat er in zit
I say: EW, en dan eet je dat zo op Omg ander onderwerp of ik eet nooit meer yoghurt xD
xD Het is wel zo trouwens, in roze koeken, zuurstokken, en andere dingen met een of andere bepaalde rode kleurstof zitten luizen verwerkt :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 21:32 | |
| - Crowkit schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Dit is zo awesome. XD
- Spoiler:
xD Het is wel zo trouwens, in roze koeken, zuurstokken, en andere dingen met een of andere bepaalde rode kleurstof zitten luizen verwerkt :3 I know, maar ik vind het echt gewoon vies. Als je het woordje luis zelf nog maar ziet staan denk je al aan die dingen die op je hoofd kruipen en bloed zuipen. En dat inbeelden dat dat in je eten zit -Ook al is het een andere soort- D: En Crow is zo cute. <3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 21:33 | |
| Ik heb mijn nagels helemaal stuk gebeten tijdens mijn economie proefwerk vandaag, ik wist niets meer en heb waarschijnlijk ook een onvoldoende. Maar dat gevoel wat ik toen had, was echt misselijkmakend D:
Maar ja, morgen een rustige dag qua huiswerk + eindelijk een keer geen proefwerk c: |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 21:33 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Crowkit schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Dit is zo awesome. XD
- Spoiler:
xD Het is wel zo trouwens, in roze koeken, zuurstokken, en andere dingen met een of andere bepaalde rode kleurstof zitten luizen verwerkt :3 I know, maar ik vind het echt gewoon vies. Als je het woordje luis zelf nog maar ziet staan denk je al aan die dingen die op je hoofd kruipen en bloed zuipen. En dat inbeelden dat dat in je eten zit -Ook al is het een andere soort- D: En Crow is zo cute. <3 xD En dankjewel :3 |
|
| |
Danii' 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:04 | |
| Morgen toets NL... D: Maar vandaag wel een 7.9 voor geschiedenis gehaalt ~ |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:16 | |
| Kamisama Hajimemashita <333 Omfg, I freaking love that anime ;-; |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:20 | |
| - Shrewleap schreef:
- Rowankit schreef:
- Ugh freaking great ._.
Whazzup Mim? D: ehm: 1. Ik heb luizen 2. Mn operatie word wss uitgesteld 3. Ik durf nieteens meer te slapen r is een slang ontsnapt bij ons in de straat |
|
| |
Babs 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:24 | |
| |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:25 | |
| |