|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:09 | |
| Shit shit shit. Oke, ga geeen sad movie soundtracks luisteren terwijl je dat topic van The Blue Star nog eens doorleest... Ik ben me hier een potje aan het janken joh. |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:10 | |
| - Covekit schreef:
- Yay, dan kunnen zij en Covekit vast wel vriendinnetjes worden? x3
Ofcourse =3 |
|
| |
Amy But cal me AA 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:16 | |
| - Fireheart schreef:
- Shit shit shit. Oke, ga geeen sad movie soundtracks luisteren terwijl je dat topic van The Blue Star nog eens doorleest... Ik ben me hier een potje aan het janken joh.
Wahahaha, yeah. Ik luisterde dat duintje die bij de post van Bluestar zat en ik las die post dus... en ik was toch een potje aan het janken toch. Echt het meest zielige drama topic ooit... En dan te bedenken dat Ice ook nog eens dood gaat ;-;
Hoe gaat ze ook al weer dood?
@Esmee, Awesome~ |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:19 | |
| En nu moet ik eerlijk toegeven dat ik nu het mooiste setje ooit met paint heb gemaakt. Niet dat het zo bijzonder is, maar de rest lijkt nergens op xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:26 | |
| - Covekit schreef:
- Fireheart schreef:
- Shit shit shit. Oke, ga geeen sad movie soundtracks luisteren terwijl je dat topic van The Blue Star nog eens doorleest... Ik ben me hier een potje aan het janken joh.
Wahahaha, yeah. Ik luisterde dat duintje die bij de post van Bluestar zat en ik las die post dus... en ik was toch een potje aan het janken toch. Echt het meest zielige drama topic ooit... En dan te bedenken dat Ice ook nog eens dood gaat ;-;
Hoe gaat ze ook al weer dood? Niet sterk genoeg om de geboorte te overleven. Ik ga een playlist maken en die dan onderaan mijn post zetten, dat ie automatisch aan gaat. Kunnen mensen lekker genieten van Hymn for the missing etc. Een mooie is ook Dumbledore's farewell. |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:27 | |
| meep meep!
heerlijk citroenroomyoghurt met een rat in mn nek |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:29 | |
| Hii iedereen, Ik kom net van een vriend waar ik tot 1 uur 's nachts heb gegamed x'D |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:30 | |
| gehgeh en toen kroop een rat in je shirt xd |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:32 | |
| - Fireheart schreef:
- Covekit schreef:
- Fireheart schreef:
Hoe gaat ze ook al weer dood? Niet sterk genoeg om de geboorte te overleven. Ik ga een playlist maken en die dan onderaan mijn post zetten, dat ie automatisch aan gaat. Kunnen mensen lekker genieten van Hymn for the missing etc. Een mooie is ook Dumbledore's farewell. How to make others cry without hurting them... Omg stiekem heb ik er al zin in... maar aan de andere kant ook écht helemaal niet omdat het gewoon te zielig gaat zijn... |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:40 | |
| OMG! De hele tuin... WIT! Overal buiten... What?! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:49 | |
| Helemaal nat van de regen, Duits oefentoets ging slecht en loting van m'n clubje is ook al niet goed gegaan ;-;
Naja, misschien dat posten me wat opvrolijkt? |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:57 | |
| Dan is de regen dat hier was zeker nu bij jou xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:58 | |
| Iemand een topicje met Strawberry of Snowypaw? |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:59 | |
| Een topic Strawberry x Brightpaw? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 15:01 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 15:01 | |
| - Brightpaw schreef:
- Dan is de regen dat hier was zeker nu bij jou xD
Dat kan, want ik was net uit en liep naar de bushalte toen er opeens een hele stortvloed aan regen naar benden viel, maar dat is nu ook weer weg x'3 |
|
| |
O.O 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 15:02 | |
| ik moet de regen nog krijgen ;c!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 15:06 | |
| - Shrewleap schreef:
- Brightpaw schreef:
- Dan is de regen dat hier was zeker nu bij jou xD
Dat kan, want ik was net uit en liep naar de bushalte toen er opeens een hele stortvloed aan regen naar benden viel, maar dat is nu ook weer weg x'3
Ja, bij ons was ook een dikke vette stortbui~
@Babs, Ik maak m wel aan ^-^ |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 15:09 | |
| Hm, hier is het ook al geweest c': Ik draag een joggingbroek. Dit is ook gewoon een perfecte joggingbroek dag. ouo |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 15:11 | |
| fack yeah! ik ga nog een sheet maken, ben er te verslaafd aan! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |