|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 apr 2013 - 23:26 | |
| - Twirlfang schreef:
- Ik tril echt helemaal. Kan niet eens te goed typen denk ik maar tja. Ik ging dus net met de hond buiten (windhond). Maar tja, in Antwerpen en het is al redelijk laat. Ik ga dus naar het pleintje en zeg hetgeen wat je altijd moet zeggen tegen haar, maar er zaten dus zo'n buitenlanders, twee mannen vlakbij in een auto. Ik hoorde die dus lachen en toen ik keek, zag ik dat ze naar mij keken. En die auto stond zo maar één meter van mij vandaan. Ik was helemaal alleen, en ik dus meteen terug lopen. Toen ik halverwege was zag ik dat die zelfde auto in de straat reed waar ik stapte, dus ik sneller stappen totdat ik uiteindelijk loopte en toen ik eenmaal terug aan de de deur was. Omg, het engste moment. Ik pakte de sleutel, en draaide, maar geen één van beide kanten wou lukken. Deur bleef dus gesloten en ondertussen stopte die auto en stapte die twee mannen uit. Echt toen die deur open ging was ik echt opgelucht.
Maar toen ik naar buiten keek bleek het dat die twee mannen gewoon glas wegzette. Maar tja, stel je voor, helemaal alleen in Antwerpen terwijl twee mannen je achtervolgen. Holey sht, engste moment ooit. *Neemt grote gap zuurstof* IEUW D: Heb ik ook al een keer of twee voorgehad echt das zo eng D: <3 |
| | | Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 apr 2013 - 23:28 | |
| - Icy schreef:
- Twirlfang schreef:
- Ik tril echt helemaal. Kan niet eens te goed typen denk ik maar tja. Ik ging dus net met de hond buiten (windhond). Maar tja, in Antwerpen en het is al redelijk laat. Ik ga dus naar het pleintje en zeg hetgeen wat je altijd moet zeggen tegen haar, maar er zaten dus zo'n buitenlanders, twee mannen vlakbij in een auto. Ik hoorde die dus lachen en toen ik keek, zag ik dat ze naar mij keken. En die auto stond zo maar één meter van mij vandaan. Ik was helemaal alleen, en ik dus meteen terug lopen. Toen ik halverwege was zag ik dat die zelfde auto in de straat reed waar ik stapte, dus ik sneller stappen totdat ik uiteindelijk loopte en toen ik eenmaal terug aan de de deur was. Omg, het engste moment. Ik pakte de sleutel, en draaide, maar geen één van beide kanten wou lukken. Deur bleef dus gesloten en ondertussen stopte die auto en stapte die twee mannen uit. Echt toen die deur open ging was ik echt opgelucht.
Maar toen ik naar buiten keek bleek het dat die twee mannen gewoon glas wegzette. Maar tja, stel je voor, helemaal alleen in Antwerpen terwijl twee mannen je achtervolgen. Holey sht, engste moment ooit. *Neemt grote gap zuurstof* IEUW D: Heb ik ook al een keer of twee voorgehad echt das zo eng D: <3 Das echt eng hé. D: Toen voelde me ik zoals een personage in een film die achtervolgd word door enge wezens en wanneer ze aan haar huis komt, de sleutels op de grond vallen om dat ze te snel was en te hard trilt:'D |
| | | TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 apr 2013 - 23:29 | |
| even korte vraag was je bang omdat ze buitenlanders waren?
everybody goodnight, sleepy time <3 |
| | | Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 apr 2013 - 23:32 | |
| #Tessa; Ja, maar ze zagen er ook... uit als mensen die vaak naar cafe's gaan enzo. Ik heb niks tegen die mensen, maar aan hun zag je het echt. Ik ben niet racistisch enzo, maar aangezien ik er al zoveel verhalen heb over gehoord kan ik mijn angst niet in bedwang houden wanneer ik alleen met een hond op straat loop in Antwerpen en twee buitenlanders me achtervolgen. Oké, t was al niet slim om alleen te gaan, maar ik wou m'n zus helpen aangezien ze nog van alles moest doen, en omdat ze haar pas gezette tatoeage nog moest verzorgen waarover ze zich zorgen maakte.D: |
| | | Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 1:29 | |
| @Chi, ik snap t ook wel hoor. Well, ik heb t zelfde wel mee gemaakt, enkel volgde die auto met twee mannen me wel, en gingen ze geen glas of iets dergelijks weg gooien... ;-; |
| | | TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 7:15 | |
| - Twirlfang schreef:
- #Tessa; Ja, maar ze zagen er ook... uit als mensen die vaak naar cafe's gaan enzo. Ik heb niks tegen die mensen, maar aan hun zag je het echt. Ik ben niet racistisch enzo, maar aangezien ik er al zoveel verhalen heb over gehoord kan ik mijn angst niet in bedwang houden wanneer ik alleen met een hond op straat loop in Antwerpen en twee buitenlanders me achtervolgen. Oké, t was al niet slim om alleen te gaan, maar ik wou m'n zus helpen aangezien ze nog van alles moest doen, en omdat ze haar pas gezette tatoeage nog moest verzorgen waarover ze zich zorgen maakte.D:
dan zou je mij ook eng vinden, ik ben een buitenlander & ga vaak naar café's enzo |
| | | O.O 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 7:52 | |
| Toen had Reducto 2 eigenaren >3 |
| | | Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 8:46 | |
| Spaans ging beter dan verwacht xD
Vanmiddag naar een vriendin van me, we zijn al om 12:20 uit : D
|
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 10:13 | |
| Ik ga zaterdag echt geen stem meer hebben, k voel het xD |
| | | Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 10:31 | |
| Waz@ It'll be worth it?:'D Je kunt altijd nog communiceren via je tablet (Ervaring...) |
| | | The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 12:28 | |
| |
| | | Annemeike 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 13:02 | |
| @Babs jij hebt toch het setje van Northernkit gemaakt? Wil je een setje voor me maken met diezelfde soort kat, voor Dewpaw? |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 13:05 | |
| - Strawberry schreef:
- Waz@ It'll be worth it?:'D
Je kunt altijd nog communiceren via je tablet (Ervaring...) True true xD |
| | | Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 13:06 | |
| Hii, isn't Finchie cute? x3 |
| | | Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 13:15 | |
| Waar is Sas als je haar nodig hebt >< (Ja, ik heb haar alweer nodig ^^") |
| | | Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 13:30 | |
| Bij welke clan zal ik Finch doen? - Karakter van d'r:
Kitten Als kitten al blijkt Finch een erg ondernemend type te zijn. Ze wilt zo snel mogelijk leren lopen en rennen, zodat ze de wereld kan ontdekken. Ze is ook altijd in voor een partijtje stoeien met haar broers en zussen. Het liefste wil ze de hele dag lekker rossen en stoeien, en daarnaast de wereld uitvinden. Ze zal dan ook vaker dan een keer iets uitproberen wat echt niet verstandig is. Haar programma staat dan ook altijd helemaal vol, en ze weer zelfs nog tijd vrij te maken voor haar familie. Finchkit heeft een hekel aan stilzitten, en is zo weg voordat je het in de gaten hebt. Maar, na een lange dag is ze doodop en kan ze heerlijk slapen. En de volgende dag is ze natuurlijk wel weer vroeg in de veren, om verder te gaan met haar drukke programma.
Apprentice Finchkit heeft net haar Apprentice naam Finchpaw ontvangen, en draagt hem met trots. Ze wordt iets minder druk, maar nu ze eindelijk het kamp uit mag is ze niet meer te houden. Ook blijkt ze een leergierige Apprentice, en ze werkt hard. Eigenlijk wordt haar programma nog voller dan eerst, en Finchpaw vindt het vreselijk dat ze nu niet alles meer kan doen op een dag. Maar desondanks is dit een heerlijke tijd voor haar. Zodra de andere Apprentice's iets gaan doen wat eigenlijk niet mag, is ze er als de kippen bij om maar niks te missen.
Warrior Finch heeft de Apprentice tijd succesvol doorstaan, en is een goede warrior geworden. Eindelijk krijgt ze wat rust, wat in haar voorgaande leven viel er zoveel te ontdekken en dat is nu afgelopen. Er blijft een lieve poes achter, die nog steeds wel in is voor wat avontuur, en als het niet naar haar toekomt, dan zoekt ze het wel op. Toch is er nog steeds wat van de oude Finch overgebleven, want stilzitten lukt nog steeds niet en ze zorgt er nog steeds voor dat ze niks mist.
|
| | | Annemeike 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 13:40 | |
| |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 13:53 | |
| - Finchkit schreef:
- Bij welke clan zal ik Finch doen?
- Karakter van d'r:
Kitten Als kitten al blijkt Finch een erg ondernemend type te zijn. Ze wilt zo snel mogelijk leren lopen en rennen, zodat ze de wereld kan ontdekken. Ze is ook altijd in voor een partijtje stoeien met haar broers en zussen. Het liefste wil ze de hele dag lekker rossen en stoeien, en daarnaast de wereld uitvinden. Ze zal dan ook vaker dan een keer iets uitproberen wat echt niet verstandig is. Haar programma staat dan ook altijd helemaal vol, en ze weer zelfs nog tijd vrij te maken voor haar familie. Finchkit heeft een hekel aan stilzitten, en is zo weg voordat je het in de gaten hebt. Maar, na een lange dag is ze doodop en kan ze heerlijk slapen. En de volgende dag is ze natuurlijk wel weer vroeg in de veren, om verder te gaan met haar drukke programma.
Apprentice Finchkit heeft net haar Apprentice naam Finchpaw ontvangen, en draagt hem met trots. Ze wordt iets minder druk, maar nu ze eindelijk het kamp uit mag is ze niet meer te houden. Ook blijkt ze een leergierige Apprentice, en ze werkt hard. Eigenlijk wordt haar programma nog voller dan eerst, en Finchpaw vindt het vreselijk dat ze nu niet alles meer kan doen op een dag. Maar desondanks is dit een heerlijke tijd voor haar. Zodra de andere Apprentice's iets gaan doen wat eigenlijk niet mag, is ze er als de kippen bij om maar niks te missen.
Warrior Finch heeft de Apprentice tijd succesvol doorstaan, en is een goede warrior geworden. Eindelijk krijgt ze wat rust, wat in haar voorgaande leven viel er zoveel te ontdekken en dat is nu afgelopen. Er blijft een lieve poes achter, die nog steeds wel in is voor wat avontuur, en als het niet naar haar toekomt, dan zoekt ze het wel op. Toch is er nog steeds wat van de oude Finch overgebleven, want stilzitten lukt nog steeds niet en ze zorgt er nog steeds voor dat ze niks mist.
Riverclan of Windclan vind ik wel bij d'r passen, gezien Thunderclan dicht is voor Kittens. |
| | | Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 13:59 | |
| - Innerghost schreef:
- Finchkit schreef:
- Bij welke clan zal ik Finch doen?
- Karakter van d'r:
Riverclan of Windclan vind ik wel bij d'r passen, gezien Thunderclan dicht is voor Kittens. Oja, die is dicht idd. Dan neem ik denk ik RC. Als ze gekozen was bij Cinder x Honey was ze daar ook bij gegaan x3 |
| | | Amy But cal me AA 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 apr 2013 - 14:09 | |
| Yay, dan kunnen zij en Covekit vast wel vriendinnetjes worden? x3 |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |