Algemene Onzin Topic - Pagina 31

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Icy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 apr 2013 - 23:26

Twirlfang schreef:
Ik tril echt helemaal. Kan niet eens te goed typen denk ik maar tja. Ik ging dus net met de hond buiten (windhond). Maar tja, in Antwerpen en het is al redelijk laat. Ik ga dus naar het pleintje en zeg hetgeen wat je altijd moet zeggen tegen haar, maar er zaten dus zo'n buitenlanders, twee mannen vlakbij in een auto. Ik hoorde die dus lachen en toen ik keek, zag ik dat ze naar mij keken. En die auto stond zo maar één meter van mij vandaan. Ik was helemaal alleen, en ik dus meteen terug lopen. Toen ik halverwege was zag ik dat die zelfde auto in de straat reed waar ik stapte, dus ik sneller stappen totdat ik uiteindelijk loopte en toen ik eenmaal terug aan de de deur was. Omg, het engste moment. Ik pakte de sleutel, en draaide, maar geen één van beide kanten wou lukken. Deur bleef dus gesloten en ondertussen stopte die auto en stapte die twee mannen uit. Echt toen die deur open ging was ik echt opgelucht.

Maar toen ik naar buiten keek bleek het dat die twee mannen gewoon glas wegzette. Maar tja, stel je voor, helemaal alleen in Antwerpen terwijl twee mannen je achtervolgen. Holey sht, engste moment ooit. *Neemt grote gap zuurstof*

IEUW D:
Heb ik ook al een keer of twee voorgehad echt das zo eng D:
<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 apr 2013 - 23:28

Icy schreef:
Twirlfang schreef:
Ik tril echt helemaal. Kan niet eens te goed typen denk ik maar tja. Ik ging dus net met de hond buiten (windhond). Maar tja, in Antwerpen en het is al redelijk laat. Ik ga dus naar het pleintje en zeg hetgeen wat je altijd moet zeggen tegen haar, maar er zaten dus zo'n buitenlanders, twee mannen vlakbij in een auto. Ik hoorde die dus lachen en toen ik keek, zag ik dat ze naar mij keken. En die auto stond zo maar één meter van mij vandaan. Ik was helemaal alleen, en ik dus meteen terug lopen. Toen ik halverwege was zag ik dat die zelfde auto in de straat reed waar ik stapte, dus ik sneller stappen totdat ik uiteindelijk loopte en toen ik eenmaal terug aan de de deur was. Omg, het engste moment. Ik pakte de sleutel, en draaide, maar geen één van beide kanten wou lukken. Deur bleef dus gesloten en ondertussen stopte die auto en stapte die twee mannen uit. Echt toen die deur open ging was ik echt opgelucht.

Maar toen ik naar buiten keek bleek het dat die twee mannen gewoon glas wegzette. Maar tja, stel je voor, helemaal alleen in Antwerpen terwijl twee mannen je achtervolgen. Holey sht, engste moment ooit. *Neemt grote gap zuurstof*

IEUW D:
Heb ik ook al een keer of twee voorgehad echt das zo eng D:
<3
Das echt eng hé. D:
Toen voelde me ik zoals een personage in een film die achtervolgd word door enge wezens en wanneer ze aan haar huis komt, de sleutels op de grond vallen om dat ze te snel was en te hard trilt:'D
Silentcry
StarClan
TessaLyra
471
Actief

CAT'S PROFILE
Silentcry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 apr 2013 - 23:29

even korte vraag was je bang omdat ze buitenlanders waren?

everybody goodnight, sleepy time <3
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 apr 2013 - 23:32

#Tessa; Ja, maar ze zagen er ook... uit als mensen die vaak naar cafe's gaan enzo. Ik heb niks tegen die mensen, maar aan hun zag je het echt. Ik ben niet racistisch enzo, maar aangezien ik er al zoveel verhalen heb over gehoord kan ik mijn angst niet in bedwang houden wanneer ik alleen met een hond op straat loop in Antwerpen en twee buitenlanders me achtervolgen. Oké, t was al niet slim om alleen te gaan, maar ik wou m'n zus helpen aangezien ze nog van alles moest doen, en omdat ze haar pas gezette tatoeage nog moest verzorgen waarover ze zich zorgen maakte.D:
Nightshade
Member
Nathzz 8>
215
Actief

CAT'S PROFILE
Nightshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 1:29

@Chi, ik snap t ook wel hoor. Well, ik heb t zelfde wel mee gemaakt, enkel volgde die auto met twee mannen me wel, en gingen ze geen glas of iets dergelijks weg gooien... ;-;
Silentcry
StarClan
TessaLyra
471
Actief

CAT'S PROFILE
Silentcry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 7:15

Twirlfang schreef:
#Tessa; Ja, maar ze zagen er ook... uit als mensen die vaak naar cafe's gaan enzo. Ik heb niks tegen die mensen, maar aan hun zag je het echt. Ik ben niet racistisch enzo, maar aangezien ik er al zoveel verhalen heb over gehoord kan ik mijn angst niet in bedwang houden wanneer ik alleen met een hond op straat loop in Antwerpen en twee buitenlanders me achtervolgen. Oké, t was al niet slim om alleen te gaan, maar ik wou m'n zus helpen aangezien ze nog van alles moest doen, en omdat ze haar pas gezette tatoeage nog moest verzorgen waarover ze zich zorgen maakte.D:

dan zou je mij ook eng vinden, ik ben een buitenlander & ga vaak naar café's enzo
Reducto
Member
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Reducto
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 7:52

Toen had Reducto 2 eigenaren >3
Brindlepool
Member
Danii
314
Actief

CAT'S PROFILE
Brindlepool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 8:46

Spaans ging beter dan verwacht xD

Vanmiddag naar een vriendin van me, we zijn al om 12:20 uit : D
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 10:13

Ik ga zaterdag echt geen stem meer hebben, k voel het xD
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 10:31

Waz@ It'll be worth it?:'D
Je kunt altijd nog communiceren via je tablet (Ervaring...)
Katniss
Member
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 12:28

't gehgeh

Hurricanekit
Member
Annemeike
142
Actief

CAT'S PROFILE
Hurricanekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 13:02

@Babs jij hebt toch het setje van Northernkit gemaakt? Wil je een setje voor me maken met diezelfde soort kat, voor Dewpaw?
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 13:05

Strawberry schreef:
Waz@ It'll be worth it?:'D
Je kunt altijd nog communiceren via je tablet (Ervaring...)

True true xD
Finchkit
Member
Esmee
208
Actief

CAT'S PROFILE
Finchkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 13:06

Hii, isn't Finchie cute? x3
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 13:15

Waar is Sas als je haar nodig hebt >< (Ja, ik heb haar alweer nodig ^^")
Finchkit
Member
Esmee
208
Actief

CAT'S PROFILE
Finchkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 13:30

Bij welke clan zal ik Finch doen?

Karakter van d'r:
Hurricanekit
Member
Annemeike
142
Actief

CAT'S PROFILE
Hurricanekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 13:40

Babs, I need ya!
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 13:53

Finchkit schreef:

Karakter van d'r:

Riverclan of Windclan vind ik wel bij d'r passen, gezien Thunderclan dicht is voor Kittens.
Finchkit
Member
Esmee
208
Actief

CAT'S PROFILE
Finchkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 13:59

Innerghost schreef:
Finchkit schreef:

Karakter van d'r:

Riverclan of Windclan vind ik wel bij d'r passen, gezien Thunderclan dicht is voor Kittens.
Oja, die is dicht idd. Dan neem ik denk ik RC. Als ze gekozen was bij Cinder x Honey was ze daar ook bij gegaan x3
Covepaw
Member
Amy But cal me AA
73
Actief

CAT'S PROFILE
Covepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 14:09

Yay, dan kunnen zij en Covekit vast wel vriendinnetjes worden? x3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: