|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:42 | |
| and going to sleep Schema morgen: 1. Vloeken op mn wekker omdattie vroeg afgaat 2. Me weer omdraaien en hem een uur lang laten sluimeren 3. Mezelf mn bed uit slepen en saggo zijn 4. tas verder inpakken en mn eten etc 5. Op de fiets springen en naar mijn stage 6. stage werk 7. Peuk roken met de andere stagaires 8. Naar huis, douchen en niks doen en terwijl ik dat alles doen is het gwn hopen dat het goed gaat met mn tante echt ik moet er niet aan denken |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:45 | |
| #Mimi: Omg, sterkte! <3 En wat voor slang? Want hij kan toch onmogelijk binnen komen als alles goed afgesloten is enzo? --- Ashlily is zo leuk. :'D --- Friends are like stars, they come and go, but the ones that stay are the ones that glow ♥ |
|
| |
Miss Esmee 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:47 | |
| Atlanta krijgt een voorlopig nieuw setje totdat iemand heb gevonden voor een mooiere =3 |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:48 | |
| @Chi, geen idee t is gwn fucked up |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:50 | |
| #Mimi: Dat snap ik compleet, echt veel succes en sterkte! Trouwens, dat van dat luizen kun je heel makkelijk behandelen met een speciale shampoo. In één week ben je er weer van af. ^^ Het overkomt iedereen, niets om je voor te schamen. x3 --- Die bovenburen (verblijf even in een appartement) zijn mega veel lawaai aan het maken. Die springen in het rond enzo, terwijl er hier al iemand slaapt. Echt, als die niet stoppen, dan stuur ik m'n zus erop af. xD |
|
| |
Babs 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:51 | |
| Spottedleaf@ Dank je!
Blithesoul@ Goedenavond! |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:52 | |
| sometimes all I want to do is lock myself up and cry... Now going to sleep, zie jullie morgen wel weer.
Als het uberhaupt wat boeit... |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:53 | |
| - Spottedleaf schreef:
- #Mimi: Dat snap ik compleet, echt veel succes en sterkte! Trouwens, dat van dat luizen kun je heel makkelijk behandelen met een speciale shampoo. In één week ben je er weer van af. ^^ Het overkomt iedereen, niets om je voor te schamen. x3
--- Die bovenburen (verblijf even in een appartement) zijn mega veel lawaai aan het maken. Die springen in het rond enzo, terwijl er hier al iemand slaapt. Echt, als die niet stoppen, dan stuur ik m'n zus erop af. xD dat hoop ik maar |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 22:56 | |
| Ik wil de font van Ash's naam weten .w.
@Miem; Good luck <3
--
Miep, Doctor Who kijken, Torchwood downloaden en Plague Inc. spelen. Goed bezig xD |
|
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 23:02 | |
| |
|
| |
Babs 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 23:05 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 23:07 | |
| Mim, ik lief jouw OS ;-; PASTAAAAA ~~ (ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 23:07 | |
| - Ashlily schreef:
- Thistleclaw@ De mijne?
Oui~ @Maartje; PASTA~ VODKA~ |
|
| |
Babs 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 23:09 | |
| Oh, het is een combinatie van twee fonts. De eerste letter is van het FLOWERS font van Dafont, en de andere letters zijn zo'n standaard font. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 apr 2013 - 23:19 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 apr 2013 - 1:33 | |
| |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 apr 2013 - 1:38 | |
| - Rowankit schreef:
- pastaaaaaah ;3
Nee, die Nuttella ofzo is lekker :3 DA IS SUPER LEKKERE PASTAAAAAAAAAAAAAAH <3 |
|
| |
Nathalie 169 Actief "Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 apr 2013 - 1:41 | |
| Spaghetti PASTAAAAAAAAAH~ |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 apr 2013 - 2:02 | |
| Niemand ide mee wil doen in me verhaallijn? Meh, i guess i have to wait till it's morning.. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 apr 2013 - 7:27 | |
| Voor de mensen die het nog wouden weten. All Time Low is op 5 juli in dr 013 in Tilburg. De zaal is tienminuten van het station af en erh mooi! :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|