One more night {+Hawkscream} - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

One more night {+Hawkscream}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Spottedleaf
StarClan
One more night {+Hawkscream} - Pagina 2 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: One more night {+Hawkscream}   One more night {+Hawkscream} - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 20:36

Ze schrok een beetje van Hawkscream's reactie, het wekte zelfs weer een beetje woede in haar op. Met een paar vlammende ogen keek ze hem aan, haar nekharen overeind zettende. "Blijkbaar ben je vergeten dat jij mij in de steek liet, en nu denk je dat ik je zomaar met open armen terug ga verwelkomen? Think twice!" spuugde ze. Ze had genoeg van al het zielige gedoe, ze wou eens een kater ontmoeten die wist waarover hij sprak, wist hoe het leven in elkaar stak. En geen een of ander watje dat nooit zeker was over zichzelf. Spottedleaf was ook weer geen psychiater, voor als Hawk het nog niet wist. "En daarbij, we zitten beide in vijandelijke Clans en ik word liever niet goed bevriend met een vijand." vervolgde ze terwijl ze hem weer eerzuchtig aankeek. Ze zou haar eer nooit opzij schuiven voor iemand die haar ooit eens had bedrogen. Met een ruk draaide ze zich om, en liep ze weg. "Dag." miauwde ze als afscheid waarna ze haar lichaam in beweging bracht. Nu had de kater nog de kans om het goed te maken, maar dan was er nog de vraag of Spottedleaf zijn excuses wel zou accepteren. Dat had ze toen in de tijd ook gedaan met Blowsoul, en de kater liet haar simpelweg weer vallen als een baksteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: One more night {+Hawkscream}   One more night {+Hawkscream} - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 20:55

Weer werd die blik op hem gericht, dit keer een woedende. Maar dat kon hij ook. "Blijkbaar ben je vergeten dat jij mij in de steek liet, en nu denk je dat ik je zomaar met open armen terug ga verwelkomen? Think twice!" Wat verbaasd keek hij haar aan, maar hield zijn mond dicht. Zijn tijd om te spreken zou zo wel komen. "En daarbij, we zitten beide in vijandelijke Clans en ik word liever niet goed bevriend met een vijand." De poes draaide zich plots om en begon weg te lopen. Ongeïnteresseerd keek Hawkscream haar na. "Dag." Hawkscream grinnikte, net hard genoeg voor haar om te horen. "Serieus?" Lachte hij en stond zelf op door haar voorbeeld te volgen, alleen draaide hij zich niet om. "Jij denkt nu zeker dat ik mijn excuses ga aanbieden? nou, dan loop je maar weg. We kenden elkaar niet eens, dus jij hebt je vertrouwen te vroeg in mij geplaatst. Wist ik dat je een vriendschap met me van plan was? Dus waarom ben je boos op mij, terwijl het duidelijk jouw fout was dat ik je liet vallen."

»н α ω к ѕ c я є α м«

Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: One more night {+Hawkscream}   One more night {+Hawkscream} - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 21:03

Woede flitste in haar amberkleurige ogen, maar Spottedleaf wist haarzelf hierna te beheersen. "Goed dan, dan heb ik me vergist in jou. Ik had jou nooit moeten ontmoeten, mijn excuses dat ik je kwaad heb gemaakt." miauwde ze neutraal, op een wijze toon. Hierna sloeg ze met haar staart in de lucht en wierp ze nog even een blik over haar schouder. "Het is duidelijk dat jij nooit de schuld op jezelf steekt, dat je niet netjes bent opgevoed. Of toch anders dan mij. Maar ik ben veranderd, nog veel plezier met jou partner, moge StarClan je pad verlichten." Ze boog even haar kopje voor de kater en wandelde nadien richting de struiken. Ze vond dat ze het goed had aangepakt, al zei ze het zelf. Ze was niet meer uitgevlogen, had zelfs niet eens de kater uitgescholden. Ze wiebelde even met haar oren en snoof de lucht op. Het was te merken dat dit de grens was van de RiverClan en de WindClan. Hun geuren waren hier vermengd, en als ze eerlijk moest zijn vond ze de gemengde geur stinken. Maar ja, iedereen was anders.
Hawkscream
Member
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: One more night {+Hawkscream}   One more night {+Hawkscream} - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 21:12

"Goed dan, dan heb ik me vergist in jou. Ik had jou nooit moeten ontmoeten, mijn excuses dat ik je kwaad heb gemaakt." De woede was verdwenen uit haar stem en hij ving een glimp op van haar amberkleurige ogen. "Het is duidelijk dat jij nooit de schuld op jezelf steekt, dat je niet netjes bent opgevoed. Of toch anders dan mij. Maar ik ben veranderd, nog veel plezier met jou partner, moge StarClan je pad verlichten." Ze knikte naar hem en verdween toen via de struiken. Fijn. Nu hoefde hij zich niet meer zo te voelen. Praten met een kat uit een andere Clan, hoe kon hij? Nog één keer wierp hij zijn blik op de struiken waar de poes in was verdwenen, schudde zijn kop en draaide zelf toen ook om. Hij had er even genoeg van. RiverClan was veel rustiger dan die andere Clans, voor nu voor hem dan.

»н α ω к ѕ c я є α м«

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: One more night {+Hawkscream}   One more night {+Hawkscream} - Pagina 2 Icon_minitime

One more night {+Hawkscream}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: