|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 11:45 | |
| - Ty schreef:
- Shrewleap schreef:
- Ty schreef:
- Shrewleap schreef:
- Frostypaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Wiskunde gaat een nucleaire ramp worden. Dat wordt geen hoog cijfer halen, dat wordt schade inperken xD
//Doomed +1 +1, ook al is het mijn eigen fout x'3 Hou op over Wiskunde D: Ik moet 3 paragraven maken voor de komende 2 dagen als HW ._. Daarbij moet ik NE ook nog maken en Bio en DU leren D: Meeh geen zin in om 12 uur begin ik.. Ik moet eigenlijk al een heel hoofdstuk af hebben, maar ik maak mijn wiskunde huiswerk bijna nooit, dus het is mijn eigen schuld x'3 Hah dat moet je nii bij mijn leraar flippen xD Hij kijkt altijd het HW na op de les voor de REP, heb je het nii af? Dan moet je nablijven 1 à 2 uur, licht eraan hoeveel je af hebt xD En onze uren op school zijn 75 minuten so yeah, das lang xD Ik heb morgen een toets, en snap er niks van xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 11:51 | |
| - Strawberry schreef:
- Ty schreef:
- Shrewleap schreef:
- Ty schreef:
- Shrewleap schreef:
- Frostypaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Wiskunde gaat een nucleaire ramp worden. Dat wordt geen hoog cijfer halen, dat wordt schade inperken xD
//Doomed +1 +1, ook al is het mijn eigen fout x'3 Hou op over Wiskunde D: Ik moet 3 paragraven maken voor de komende 2 dagen als HW ._. Daarbij moet ik NE ook nog maken en Bio en DU leren D: Meeh geen zin in om 12 uur begin ik.. Ik moet eigenlijk al een heel hoofdstuk af hebben, maar ik maak mijn wiskunde huiswerk bijna nooit, dus het is mijn eigen schuld x'3 Hah dat moet je nii bij mijn leraar flippen xD Hij kijkt altijd het HW na op de les voor de REP, heb je het nii af? Dan moet je nablijven 1 à 2 uur, licht eraan hoeveel je af hebt xD En onze uren op school zijn 75 minuten so yeah, das lang xD Ik heb morgen een toets, en snap er niks van xD Ik heb volgende week maandag al een PW, amar mijn leraar begint nu al met het nieuwe hoofdstuk. Mijn uren zijn maar 50 minuten maar 2 van de 5 dagen heb ik tot het 8e en dat is tot 16.00 uur |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 11:55 | |
| Damn ik hou van de nieuwe computer <3 Hij's nog sneller dan de lap en die was al aardig snel (': |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:00 | |
| @Liz;; OMG JE ZIT BIJNA EEN JAAR OP WC ;D |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:01 | |
| Huiluh! Eindelijk is dat klote werkstuk af voor morgen :'D Samen met mijn presentatie en Power Point voor Anatomie. Na heel de dag gisteren, letterlijk heel de dag en vandaag al sinds tien uur bezig te zijn geweest gun ik mezelf wel even rust *cries tears of joy* |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:09 | |
| & I'm back |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:11 | |
| |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:15 | |
| - Ashpaw. schreef:
- @Liz;;
OMG JE ZIT BIJNA EEN JAAR OP WC ;D ghehe, morgen precies een jaar (: |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:18 | |
| |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:20 | |
| Ty bestaat vandaag 1 jaar >D |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:21 | |
| |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:25 | |
| Gefeliciteerd Lizle. ^^ #Bo: Congratz too. C: |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:30 | |
| Ook beide gefeliciteerd c: Yay, vandaag al 4 keer gepost en misschien komt er nog wel meer aan, maar eerst relaxen met wat voetbal :3 |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:37 | |
| Milkyyyyyyyy <3 Ze mag wel eens geboren worden xD |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:39 | |
| - Milkykit schreef:
- Milkyyyyyyyy <3
Ze mag wel eens geboren worden xD *Looks at Danii* She's the boss. ;D |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:41 | |
| Een van de kuikens heeft over mijn hand gepoept. Godsamme ._. |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:42 | |
| - Ravenkit. schreef:
- Een van de kuikens heeft over mijn hand gepoept. Godsamme ._.
HAHAHA Daarom draag ik handschoenen als ik ze hanteer .. verder, heb jij kuikentjes? :O |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:43 | |
| @Chi//Stijn//Soof; Thanks ^^ Congratz Lizzle ^.^
--
-.- Sun{mijn hamster} Doet irri xD Ik heb em in zijn bol gestopt en mee naar mijn kamer genomen maar hij is echt druk vandaag O.o |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:44 | |
| - Nightwing schreef:
- Ravenkit. schreef:
HAHAHA Daarom draag ik handschoenen als ik ze hanteer .. verder, heb jij kuikentjes? :O Jazeker! Al wel 2 dagen heb ik kuikentjes. Een hele dikke, een kleinere en echt een hele kleine kneus en ze zijn heel lief en liggen nu op elkaar te slapen nadat ze eten hebben gehad :3 |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 apr 2013 - 12:45 | |
| - Ravenkit. schreef:
- Nightwing schreef:
- Ravenkit. schreef:
HAHAHA Daarom draag ik handschoenen als ik ze hanteer .. verder, heb jij kuikentjes? :O Jazeker! Al wel 2 dagen heb ik kuikentjes. Een hele dikke, een kleinere en echt een hele kleine kneus en ze zijn heel lief en liggen nu op elkaar te slapen nadat ze eten hebben gehad :3 Aaawwhhh |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|