Algemene Onzin Topic - Pagina 23

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende
Aurorapaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 23 DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 22:45

Toen kwam je erachter dat je laptop op warriorcats steeds automatich uitzoomde tot 90% en dat dus wss je postsheets raar doen op 100% maar ook dat je tekst niet zo onscherp is als je dacht :')
Jep, ik ben een kneus-.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 22:52

Icy schreef:
Snowcrystal schreef:
Icy schreef:
Thistleclaw schreef:
Icy schreef:
Heeft iemand van jullie hier toevallig drie oorbelgaatjes? x'D
Ik wil weten of dat heel erg veel pijn doet :'D

Ik had er ooit twee in elk oor x'D
Maar ze gingen ontsteken en nu zitten ze weer dicht .w.

Ik heb er nu twee ook in elk oor dus ik weet hoe dat voelt, maar ik denk dat bij een derde ze moeten schieten in kraakbeen of zo daarom dat ik dat wil weten xD

En dat is echt zonde D: Je moet ze terug laten schieten of doorprikken, 2 gaatjes is awesome c:

@Gaby; Wel ik heb die 2e van Augustus of zo, dus dat is tijd genoeg ttussen denk ik? xD Maar gaat het dan hetzelfde als bij die tweede, gwn laten schieten of moet je het met een naald laten doen? En ik snap het verder wel qua pijn en ontsteken, ik heb voor die 2e te laten schieten direct zilveren oorbellen gekocht om het ermee te doen zodat ik zeker wist dat het goed ging genezen en dan zeker nog een hele tijd die ingelaten xD

Dat ligt eraan hoever hij naar boven zit. Die van mij kon nog geschoten worden en mn 4e zou ook nog geschoten kunnen worden. maar verder dan dat zal het gepierced moeten worden. Maar als je andere gaatje genezen is en dr geen dik littekenweefsel meer zit dan kan het in princiepe gewoon.
Mijn oren gaan ontsteken door oorbellen met nikkel xD
Deed echt pijn en was goor, dat kan ik je zeggen. En niet een gaatje, nee alle 6 xD
Maar of het geschoten moet worden of gepierced zou je even moeten vragen op de plek waar je hem laat schieten zij kunnen het beter vertellen

Snap het ^^ 'k Ga morgen eens langs bij die juwelier waar ik mijn 2e gaatjes heb laten schieten en eens vragen, heb toch nieuwe oorbellen nodig :p

succes

@Q
jah ik heb het met nikkel, de rest kan allemaal gemakkelijk erin maar ik heb liever zilver in mn oren

anyway ik ga pitten
Thistleclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 23 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 22:57

Ik draag meestal goud :') Maar wat ik nu in heb is nikkel vrij x'D En aluminium, dus het kan aan beide liggen.

Slaap lekker~
Chivekit
Member
???
13
Actief

CAT'S PROFILE
Chivekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 23:04

Ik heb simpel één gaatje in beide oren. Maar ik zou later wel één tatoeage willen, maar dan zo'n kleintje met een betekenis. <'3
Lays
Member
Tessaaaa
44
Actief

CAT'S PROFILE
Lays
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 23:17

Thistleclaw schreef:
Ik draag meestal goud :') Maar wat ik nu in heb is nikkel vrij x'D En aluminium, dus het kan aan beide liggen.

Slaap lekker~

chirugisch titanium (of iets) waar mee piercing worden gezet, werkt dat niet?
Thistleclaw
StarClan
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 23:19

Lays schreef:
Thistleclaw schreef:

Slaap lekker~

chirugisch titanium (of iets) waar mee piercing worden gezet, werkt dat niet?

Geen idee x'D Never tried that :')
Maar ik wissel eigenlijk best weinig qua oorbellen, aangezien deze gewoon leuk staan en lekker zitten. Dus tja, waarom veranderen?
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 23:22

Ik wil een lip piercing xD
Iemand ervaring mee? Nu jullie het toch over oorbelle etc hebben.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 23:31

Waz@ lol nope xD

---

Ik probeer de laatste tijd meer humor in posts te stoppen dan functionaliteit, waar ben ik mee bezig.w.
Quietwind
Member
The one and only real sugar baby ♥
288

CAT'S PROFILE
Quietwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 23:34

Meh, ik moet stoppen met cartoons kijken. Vooral als ik ze zelf stiekem best wel lame vind, maar ergens heeft deze cartoon toch ook weer wat. I dunno.
Mijn kaak doet pijn. Miep.

@ Babs; Welkom to my world ;D

@ Waz; Mijn zus had een lip piercing.
Deze zat bij haar onderlip, in het midden en het was zo'n ringetje.
Echter waren haar lippen er niet echt voor gemaakt en heeft ze hem weggehaald. Simpelweg dicht laten groeien: echter zit er nu wel nog een littekentje. Kan zijn dat hij niet goed was gezet of zo, maar ook door de structuur van je huid daar - want die is geloof ik vrij gevoelig.

Heb er dus geen directe ervaring mee, but it's something?
Daarbij denk ik ook dat je in het begin moet wennen, maar dat is met al dat soort dingen.
En daarbij zou ik jezelf eerst eventjes photoshoppen om te kijken hoe het staat, want bij mijn zus stond het dus echt gewoon niet ;}
Thistleclaw
StarClan
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 23:35

En toen was ik weer alleen .w.
Well, I guess dat ik maar es naar bed toe ga. Over zo'n 8,5u moet ik weer op. *Rekt zich uit* Damn, dat deed pijn aan mn rug .w.
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 23:44

Quietwind schreef:
Meh, ik moet stoppen met cartoons kijken. Vooral als ik ze zelf stiekem best wel lame vind, maar ergens heeft deze cartoon toch ook weer wat. I dunno.
Mijn kaak doet pijn. Miep.

@ Babs; Welkom to my world ;D

@ Waz; Mijn zus had een lip piercing.
Deze zat bij haar onderlip, in het midden en het was zo'n ringetje.
Echter waren haar lippen er niet echt voor gemaakt en heeft ze hem weggehaald. Simpelweg dicht laten groeien: echter zit er nu wel nog een littekentje. Kan zijn dat hij niet goed was gezet of zo, maar ook door de structuur van je huid daar - want die is geloof ik vrij gevoelig.

Heb er dus geen directe ervaring mee, but it's something?
Daarbij denk ik ook dat je in het begin moet wennen, maar dat is met al dat soort dingen.
En daarbij zou ik jezelf eerst eventjes photoshoppen om te kijken hoe het staat, want bij mijn zus stond het dus echt gewoon niet ;}

Thanks.
En ja je hebt ook van die nep dingetjes, dus ik ga sws even uitproberen voor ik echt wat besluit.
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 0:00

Ergens heb ik zin om te gaan slapen. x3
Linesong
Member
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 0:02

Applefrost schreef:
Lol, we can sleep if you want that xD
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 0:07

Linesong schreef:
Applefrost schreef:
Lol, we can sleep if you want that xD
Okidoki, but first I gotta go to the toilet. xD
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 8:17

goedemorgen mensjes :3
me so happy eerste twee uur vielen uit en het laatste ook yay
Thistleclaw
StarClan
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 8:43

Heerlijk om de eerste twee uur standaard vrij te hebben xd
En proberen om in de pauze al op school te zijn <3
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 8:44

normaal zit ik eerste/ achtste op vrijdag
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 9:12

Good morning mensjes en katjes ^w^
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 9:38

Ik ben al uit alleen ik moet nog even op school wachten voor mijn afspraak met de psycholoog ><
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 10:30

So I cross my heart and I hope I die.~
Appleee<33
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: