|
|
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 15:22 | |
| |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 15:28 | |
| Hehe, ik verveel me teveel vandaag. Daarom heb ik al like 4 uur pewdie zitten kijken :') |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 15:31 | |
| |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 15:50 | |
| Damn it >> Heb ik eindelijk weer mijn bamboo tekentablet pen gevonden, DOET 'IE HET NIET GVD >.> |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 15:53 | |
| Ik heb echt super melig tijdens Duits en aardrijkskunde in m'n schrift zitten tekenen, en om eerlijk te zijn, ik vind de tekening ook best wel mooi c:
En zo ging mijn dag op school ~ |
|
| |
??? 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 15:59 | |
| Mjin dag => Opstaan, eten, wandelen met Cees, bijna van de brug geduwd worden door Cees (er stond een hek hoor xD) WindClan gebied ontdekt, schapen die ons achtervolgde, achtervolgd worden door een oud vrouwtje, eindelijk speeltuin bereikt, opwarmen in zwembad, terug naar huis wandelen, werden we plots opgehaald door Cees dr moeder. Laptoppen. :') |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:08 | |
| Alex Agnew maakt me een beetje bang :c |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:25 | |
| I just give it up .-. I tried it all the time, but it still doesn't work <.<'' |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:29 | |
| |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:31 | |
| Pfft, echt een klote dag gehad, zat gewoon te janken in de pauze. Nja, ik ga ff van WC af en iets leuks doen dus sorry voor de mensen waarbij is zou posten ofzo. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:34 | |
| @Sunny: Heyaa~ Wie ben jij? Ik zie echt allemaal nieuwe account naampjes en ik ben het allemaal een beetje kwijt O:
Bwaaah. De aardrijkskundetoets van vandaag was echt een gedrocht. Nu wiskunde oefenen. Let me sleep D: |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:39 | |
| Nog één post en dan ben ik klaar ~ |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:43 | |
| - Kittyheart schreef:
- @Sunny: Heyaa~ Wie ben jij? Ik zie echt allemaal nieuwe account naampjes en ik ben het allemaal een beetje kwijt O:
Bwaaah. De aardrijkskundetoets van vandaag was echt een gedrocht. Nu wiskunde oefenen. Let me sleep D: Ik ken jou *stare* Jij ging weg toen ik net terug kwam x'D Of well, zo ongeveer :') Misschien ken je Duskclaw of Calypso nog, dat waren mijn eerste accountjes hier xDAnywayz, VIJF DAGEN WEEKEND, FUCK YEAH <'3 Niet dat ik veel thuis zal zijn, mja .w. |
|
| |
Stijn 62
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:48 | |
| is er iemand die een topicje wil met mijn Slendertje :3 WEEKEND |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:50 | |
| - Thistleclaw schreef:
- Kittyheart schreef:
- @Sunny: Heyaa~ Wie ben jij? Ik zie echt allemaal nieuwe account naampjes en ik ben het allemaal een beetje kwijt O:
Bwaaah. De aardrijkskundetoets van vandaag was echt een gedrocht. Nu wiskunde oefenen. Let me sleep D: Ik ken jou *stare* Jij ging weg toen ik net terug kwam x'D Of well, zo ongeveer :')
Misschien ken je Duskclaw of Calypso nog, dat waren mijn eerste accountjes hier xD
Anywayz, VIJF DAGEN WEEKEND, FUCK YEAH <'3 Niet dat ik veel thuis zal zijn, mja .w. Was Calypso van jou? *confused* |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:51 | |
| - Glacierpaw schreef:
- Thistleclaw schreef:
- Kittyheart schreef:
Bwaaah. De aardrijkskundetoets van vandaag was echt een gedrocht. Nu wiskunde oefenen. Let me sleep D: Ik ken jou *stare* Jij ging weg toen ik net terug kwam x'D Of well, zo ongeveer :')
Misschien ken je Duskclaw of Calypso nog, dat waren mijn eerste accountjes hier xD
Anywayz, VIJF DAGEN WEEKEND, FUCK YEAH <'3 Niet dat ik veel thuis zal zijn, mja .w. Was Calypso van jou? *confused* Jah x'D Calypso was eerst van mij :') Ik heb alleen werkelijk geen idee wie d'r nu ook al weer heeft x'D |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:53 | |
| Iemand verstand van Wacom Bamboo Tablet's? |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| New siggie made by Dani <'3 |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Ik heb Skype en het is wennen en ik heb het koud en MWEH.
-Kruipt weg onder dekens.- |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:54 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|