Algemene Onzin Topic - Pagina 25

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende
Ty
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 25 DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 15:22

Chivekit schreef:
# Ty, volgens mij bedoelde ze Thank You. xD
EDIT: Deze twee zijn geniaal. xD http://warriorcats.bigforumpro.com/t10865-hyperactivity

I know, i was choking xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 15:28

Hehe, ik verveel me teveel vandaag.
Daarom heb ik al like 4 uur pewdie zitten kijken :')
Flarekit
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Flarekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 15:31

Chivekit schreef:
# Ty, volgens mij bedoelde ze Thank You. xD
EDIT: Deze twee zijn geniaal. xD http://warriorcats.bigforumpro.com/t10865-hyperactivity
Uhu :')
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 15:50

Damn it >> Heb ik eindelijk weer mijn bamboo tekentablet pen gevonden, DOET 'IE HET NIET GVD >.>
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 25 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 15:53

Ik heb echt super melig tijdens Duits en aardrijkskunde in m'n schrift zitten tekenen, en om eerlijk te zijn, ik vind de tekening ook best wel mooi c:

En zo ging mijn dag op school ~
Chivekit
Member
???
13
Actief

CAT'S PROFILE
Chivekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 15:59

Mjin dag => Opstaan, eten, wandelen met Cees, bijna van de brug geduwd worden door Cees (er stond een hek hoor xD) WindClan gebied ontdekt, schapen die ons achtervolgde, achtervolgd worden door een oud vrouwtje, eindelijk speeltuin bereikt, opwarmen in zwembad, terug naar huis wandelen, werden we plots opgehaald door Cees dr moeder. Laptoppen. :')
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:08

Alex Agnew maakt me een beetje bang :c
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:25

I just give it up .-. I tried it all the time, but it still doesn't work <.<''
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:29

Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:31

Pfft, echt een klote dag gehad, zat gewoon te janken in de pauze. Nja, ik ga ff van WC af en iets leuks doen dus sorry voor de mensen waarbij is zou posten ofzo.
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:34

@Sunny: Heyaa~ Wie ben jij? Ik zie echt allemaal nieuwe account naampjes en ik ben het allemaal een beetje kwijt O:

Bwaaah. De aardrijkskundetoets van vandaag was echt een gedrocht. Nu wiskunde oefenen. Let me sleep D:
Timberlake
Member
331
Actief

CAT'S PROFILE
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:39

Nog één post en dan ben ik klaar ~
Thistleclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 25 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:43

Kittyheart schreef:
@Sunny: Heyaa~ Wie ben jij? Ik zie echt allemaal nieuwe account naampjes en ik ben het allemaal een beetje kwijt O:

Bwaaah. De aardrijkskundetoets van vandaag was echt een gedrocht. Nu wiskunde oefenen. Let me sleep D:

Ik ken jou *stare* Jij ging weg toen ik net terug kwam x'D Of well, zo ongeveer :')

Misschien ken je Duskclaw of Calypso nog, dat waren mijn eerste accountjes hier xD

Anywayz, VIJF DAGEN WEEKEND, FUCK YEAH <'3 Niet dat ik veel thuis zal zijn, mja .w.
Slender
Member
Stijn
62

CAT'S PROFILE
Slender
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:48

is er iemand die een topicje wil
met mijn Slendertje :3

WEEKEND yay
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:50

Thistleclaw schreef:
Kittyheart schreef:

Ik ken jou *stare* Jij ging weg toen ik net terug kwam x'D Of well, zo ongeveer :')

Misschien ken je Duskclaw of Calypso nog, dat waren mijn eerste accountjes hier xD

Anywayz, VIJF DAGEN WEEKEND, FUCK YEAH <'3 Niet dat ik veel thuis zal zijn, mja .w.
Was Calypso van jou?
*confused*
Thistleclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 25 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:51

Glacierpaw schreef:
Thistleclaw schreef:
Kittyheart schreef:

Was Calypso van jou?
*confused*

Jah x'D Calypso was eerst van mij :') Ik heb alleen werkelijk geen idee wie d'r nu ook al weer heeft x'D
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:53

Iemand verstand van Wacom Bamboo Tablet's?
Hawkscream
Member
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:53

New siggie made by Dani <'3
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight

Ik heb Skype en het is wennen en ik heb het koud en MWEH.

-Kruipt weg onder dekens.-
Daypaw
Member
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:54

Hallo mensen
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 25 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: