|
|
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 18:26 | |
| Winx heeft echt zo van die geluiden dat ik denk.. mens je ligt niet in bed IF you know what i mean |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 18:29 | |
| Dat moment dat je erachter komt dat de Powerpuff Girls nu in een meer anime versie zijn... *staart naar powerpuff girls z* |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 18:29 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 18:31 | |
| Is Daan nog op WC of was ze weggegaan? |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 18:52 | |
| - Shrewleap schreef:
- Is Daan nog op WC of was ze weggegaan?
Ik denk dat ze weg is :c |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 18:55 | |
| - Nightpaw* schreef:
- Littlepaw schreef:
- We zoeken een nog wat 'bozere' (lees: iemand die iets strenger optreedt) windclan warrior, wie? :3
Als jullie willen wil ik wel met Icyrose komen opdagen :') Bitch #1 xD Haha. Lionroar kwam al. ~ Van mij mag je er ook wel bij hoor, weet niet of het dan te druk wordt? ;p |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 18:56 | |
| *rolt tegen Maaike aan* Haaayyy Maaike~ |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 18:58 | |
| - Diamond schreef:
- Winx heeft echt zo van die geluiden dat ik denk.. mens je ligt niet in bed IF you know what i mean
Haha ja echt zo. Mijn zusje keek het een keer, en toen stond mij moeder in de keuken. Die was echt like: "Bo, wat zit jij te kijken?! o.o" - Ravenkit. schreef:
- *rolt tegen Maaike aan*
Haaayyy Maaike~ Haaaayy. ~ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 18:58 | |
| - Littlepaw schreef:
- Diamond schreef:
- Winx heeft echt zo van die geluiden dat ik denk.. mens je ligt niet in bed IF you know what i mean
Haha ja echt zo. Mijn zusje keek het een keer, en toen stond mij moeder in de keuken. Die was echt like: "Bo, wat zit jij te kijken?! o.o"
- Ravenkit. schreef:
- *rolt tegen Maaike aan*
Haaayyy Maaike~ Haaaayy. ~ Maaike ik ga je even PM'en want ik heb nog lastige vragen voor je D: |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 18:59 | |
| ah oh. xD
Haha grapje, is goed hoor. ~ |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 19:00 | |
| |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 19:00 | |
| - Littlepaw schreef:
- Nightpaw* schreef:
- Littlepaw schreef:
- We zoeken een nog wat 'bozere' (lees: iemand die iets strenger optreedt) windclan warrior, wie? :3
Als jullie willen wil ik wel met Icyrose komen opdagen :') Bitch #1 xD Haha. Lionroar kwam al. ~ Van mij mag je er ook wel bij hoor, weet niet of het dan te druk wordt? ;p Nèh, dan mag ik Linn het opknappen x'D Kan ik verder met mn huiswerk. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 19:02 | |
| @Iro; Yay thanks x'D @Linn; d'aww <'3 dat heb ik dus met cyperse katten. (oke, niet allemaal, alleen kleine bruin/grijze met een beetje wit x'D)
Heb wel echt ontzettend zin in de kitten, een van de nestjes waar ik voor ingeschreven sta zal binnenkort wel geboren worden en dan mogen we komen kijken :33 Wel afwachten of er genoeg poesjes zijn van welke plaats wij staan op de lijst x'D |
|
| |
Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 19:11 | |
| Wilt iemand Donna uit het water halen? Reageer dan maar op mijn topic x3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 19:13 | |
| - Blossompaw schreef:
- @Iro; Yay thanks x'D
@Linn; d'aww <'3 dat heb ik dus met cyperse katten. (oke, niet allemaal, alleen kleine bruin/grijze met een beetje wit x'D)
Heb wel echt ontzettend zin in de kitten, een van de nestjes waar ik voor ingeschreven sta zal binnenkort wel geboren worden en dan mogen we komen kijken :33 Wel afwachten of er genoeg poesjes zijn van welke plaats wij staan op de lijst x'D Hoe zien de ouders eruit van die kittens? c': |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 19:14 | |
| - Lionroar schreef:
- Blossompaw schreef:
- @Iro; Yay thanks x'D
@Linn; d'aww <'3 dat heb ik dus met cyperse katten. (oke, niet allemaal, alleen kleine bruin/grijze met een beetje wit x'D)
Heb wel echt ontzettend zin in de kitten, een van de nestjes waar ik voor ingeschreven sta zal binnenkort wel geboren worden en dan mogen we komen kijken :33 Wel afwachten of er genoeg poesjes zijn van welke plaats wij staan op de lijst x'D Hoe zien de ouders eruit van die kittens? c': De vader is donkerbruin met wit en de moeder rood ^^" |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 19:15 | |
| - Blossompaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Blossompaw schreef:
- @Iro; Yay thanks x'D
Heb wel echt ontzettend zin in de kitten, een van de nestjes waar ik voor ingeschreven sta zal binnenkort wel geboren worden en dan mogen we komen kijken :33 Wel afwachten of er genoeg poesjes zijn van welke plaats wij staan op de lijst x'D Hoe zien de ouders eruit van die kittens? c': De vader is donkerbruin met wit en de moeder rood ^^" Lief ^-^ Miep, katten zijn cute, non? :3 |
|
| |
Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 19:16 | |
| - Lionroar schreef:
- Blossompaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Blossompaw schreef:
- @Iro; Yay thanks x'D
Heb wel echt ontzettend zin in de kitten, een van de nestjes waar ik voor ingeschreven sta zal binnenkort wel geboren worden en dan mogen we komen kijken :33 Wel afwachten of er genoeg poesjes zijn van welke plaats wij staan op de lijst x'D Hoe zien de ouders eruit van die kittens? c': De vader is donkerbruin met wit en de moeder rood ^^" Lief ^-^ Miep, katten zijn cute, non? :3 Yeah <3 Ik krijg misschien een kitten van een vriendin van me, haar kat heeft er net drie gekregen en ik heb ze al gezien. Eergisteren gingen hun oogjes net open, en ik weet al welke ik dan neem x3 |
|
| |
Tanya 59
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 19:31 | |
| - Donna schreef:
- Wilt iemand Donna uit het water halen? Reageer dan maar op mijn topic x3
Ikke =D! (MET DARKIE JONGEH) |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 19:33 | |
| yeey voor wipjes :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|