We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ga een stom verhaal vertellen wat net gebeurd is: De buren hebben kippen en drie ervan lopen in onze tuin rond {2 kippen en een haan en een grijze is erg brutaal. liep die grijze kip bij ons naar binnen en ging gewoon door het huis heen, de katten keken echt zo : en die kip wist niet meer hoe ze eruit kwam...
Crowcall
Member
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
Yay, zondag wordt Opa Teun vrijgelaten. Ik heb er echt zin in. (even voor de duidelijkheid: Opa Teun is de zeehond die ik geadopteerd heb bij Pieterburen :3)
en nog eens yay, ik zie net dat Crowkit Crowpaw is geworden :3
Ik kom er nu pas achter hoeveel ik geef om flame/red lynx point katten, ze doen me gewoon zo hard denken aan mijn eerste kat <'3 Hij stierf toen hij toen maanden oud was, maar toch.. soms voel ik alsof er iets tegen me aan gaat liggen/iets op het bed springt, terwijl mijn katten al naast me liggen ergens anders of er nog niet zijn. Het is gewoon.. Ik weet dat hij er nog is ;-;
Dat moment dat je erachter komt dat je niet de enige van de meiden van je klas bent die wel eens vaker games hebben gespeeld zoals Fifa & Grand theft auto ~ En dat ze het zelfs leuk vonden om het te special. Great, i'm not the only one ~