|
| |
Danii 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт za 6 apr 2013 - 17:59 | |
| … G e n a r e l …|| Name: Lilykit - Lilypaw - Lilystorm || Gender: She-cat || Age: Unborn || Parents: Honeyspots x Cindersmoke || Siblings: Covekit || Friends: None yet || Status:: Unborn
… A l l i a n c e s …|| Rank: Kitten || Future ranks: Apprentice, Warrior || Clan: Riverclan || Future Clans: None || Leader: Stormstar || Deputy: Mousefur || Lifestyle: Clankat || Mentor: None yet … I n s i d e …|| Short: Zelfgunnend, heeft een waterfobie, ontdekker, verlegen, snel bang & zachtaardig.
|| Likes: Riverclan, haar ouders, erop uit gaan, jagen (voor haar clan), vrienden & haar siblings. || Dislikes: Water (vis), arrogantie, nacht, lui zijn, insecten & elders.
|| Charcher:
|| Lily is eigenlijk altijd al voorzichtig geweest, eerst denken voordat ze iets deed. Dit hielp haar vaak, gezien ze hierbij domme fouten voorkwam. Toch kan ze soms wat naar zichzelf getrokken zijn, het beste gunnen. Dit gebeurd zonder dat ze het zelf goed door heeft. Haar waterfobie kwam eigenlijk vanaf haar geboorte, ze heeft het nooit vertrouwd. Misschien wat raar, gezien ze toch in Riverclan leefde, maar het was nu eenmaal zo. Ze heeft echt veel over voor haar clan, ze voelt zich er toch goed thuis. Ze ontdekt maar al te graag nieuwe gebieden en katten, ook buiten de clan. Ze vind het geweldig om rond te lopen in het gebied en kon ook amper wachten tot ze apprentice zou worden. Haar verlegen karakter treed vaak op wanneer ze bang is, en dat word ze redelijk snel. Ze kan niet goed tegen de Bloodclan, de clan waar ze het meest voor vreest. Al met al is ze een lieve, zorgzame poes die graag alles goed doet. … B u i l d …|| Eye colour: Light grey || Fur colour: Black & white || Fur lenght: Halflong || Pawpads: Black || Nose: Pink
|| Build:
|| Lily is een kleine kitten, groot zal ze nooit echt worden. Ze heeft toch wel het meeste qua uiterlijk weg van haar vader, Cindersmoke. De twee kleuren heeft ze van hem geërfd en trots is ze daar wel op. Haar vacht is halflang, een beetje donzig. Vooral rond haar rug is ze zwart, haar buikje en borst zijn wit. Haar ogen zijn heel licht grijs - blauwig, wat perfect past bij haar vachtkleuren. Verder is haar bouw kort, maar slank. Ze heeft een roze neusje en een kort snuitje.
- Foto uiterlijk:
&
… R e a l …|| Name: Daniëlle (Danii) || Age: 13 || Best known account: Brindlepool & Swiftheart || RPG experience: 3 jaartjes. || Motivation:
|| Honey x Cinder vond ik altijd al een leuke shipping, the're so cute. <3 Bovendien wou ik Lilykit nog gaan aanmelden voor een leuk Riverclan nestje, en nu heb ik dus ook die kans. Ik vind haar karakter leuk en kan me er goed in inleven, wat fijn is tijdens het posten. Ik heb geen actieve Riverclan kat meer, en daar wil ik nu dus verandering in brengen. ~ … P o s t …|| Post || Kitten || Riverclan kamp: || Vastberaden stapte de jonge kitten het kamp door, al om zich heen zoekend. Waar hingen haar ouders toch uit? Haar prille oogjes gleden over het kamp, enkel ving ze niets op van de twee. Met haar kopje laaghangend sjokte ze naar de prooistapel, om deze vervolgens uiterst perfect te bekijken. Ze deed zichzelf tegoed aan een dikke bosmuis die nog redelijk vers rook en plofte neer naast een klein struikje. Ze zette haar kleine, scherpe tandjes in het malse vlees en at hem op. Ze knaagde net zolang door tot er enkel nog wat afgekloven botjes overbleven voordat ze ze liet liggen. Haar lichtgrijze oogjes stonden helder terwijl ze weer in de richting van de nursey bewoog. Ze hoopte dat hier een van haar siblings rondliep, zodat ze was kon spelen. De andere kittens leken duidelijk niet geïntresseerd in haar aanwezigheid en liepen haar dan ook straal voorbij. Niet dat het haar veel uitmaakte, haar andere broertjes en zusjes zagen haar tenminste wel staan. Lichtelijk verlegen draaide ze haar hoofdje enkele grades in de richting van een van de kittens. ’’Zin om te spelen?’’ knikte ze de kitten toe, haar blik op haar pootjes gericht. Nee, bang was ze niet voor de reactie, het was enkel dat ze altijd zo reageerde wanneer ze iemand moest aanspreken.
- Normale lijstje:
Ik wil kitten zijn! Account naam: Lilykit Bekenste account: Swiftheart/Brindlepool
Naam kitten: Lilykit - Lilypaw - Lilystorm Geslacht: Poes Vachtkleur: Zwart-wit Oogkleur: Lichtgrijs Vachttype: Halflang Motivatie: Honey x Cinder vond ik altijd al een leuke shipping, the're so cute. <3 Bovendien wou ik Lilykit nog gaan aanmelden voor een leuk Riverclan nestje, en nu heb ik dus ook die kans. Ik vind haar karakter leuk en kan me er goed in inleven, wat fijn is tijdens het posten. Ik heb geen actieve Riverclan kat meer, en daar wil ik nu dus verandering in brengen. Eventuele extra: Hierboven ~
► ''When you can live forever... Where do you live for?'' ◄
Laatst aangepast door Lilykit op za 6 apr 2013 - 18:28; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 106
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт za 6 apr 2013 - 18:08 | |
| Ik meld me af, heb een plan met Silhouettekit. |
| | | Tessaaaa 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт za 6 apr 2013 - 23:12 | |
| sorry meld mij ook af met mantis, |
| | | Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт zo 7 apr 2013 - 12:06 | |
| Okey, dan haal ik jullie er af en gooi ik de rest er bij. Super! We gaan vandaag kiezen dus als je nog een aanmelding plant te posten doe het dan vandaag~ - Thanks Babs<3:
|
| | | Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт zo 7 apr 2013 - 12:16 | |
| Ik wil kitten zijn! Account naam: Blithesoul Bekenste account: Blithesoul denk ik Naam kitten: Fruitkit - Fruitpaw - Fruitfly - (?) Fruitstar (?) Geslacht: female Vachtkleur: Wit met vlekjes op haar kop Oogkleur: Een blauw en een amber of geel achtig oog Plaatjes - Spoiler:
Vachttype: middel lang Karakter: Fruitkit is een heel lief kitten, ze is altijd vriendelijk en opgewekt. Ze durft haar mening niet echt uit te drukken en legt zich snel bij iets neer. Fruitkit volgt ook snel de groep om zeker niet alleen achter te blijven. Verder is ze erg sociaal en houdt van haar vrienden. Like's: Zon, Warmte, zwemmen, sneeuw, vrienden Dislike's: Winter, ijskoude, schaarse prooi, vechten Motivatie: Ik vind Honeyspots en Cindersmoke twee fantastische accounts, en ik zou het echt fantastisch vinden om een kitten van hun te mogen bespelen. Eventuele extra: /
Softcream | Snowrose | Oddeye | Blithesoul | James | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit"Run your fingers through my soul. For once, just once, feel exactly what I feel, believe what I believe, perceive as I perceive, look, experience, examine, and for once; just once, understand."
Laatst aangepast door Blithesoul op zo 7 apr 2013 - 18:10; in totaal 4 keer bewerkt |
| | | Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт zo 7 apr 2013 - 12:19 | |
| - Ik hoop dat ik me er nog tussen kan proppen? - [color=#002e4e] [left][justify] ·•●
[size=24] ·•● Flowpetal ●•· ·•● general●•·Name; ·•●Flowkit●•· Future Names; ·•● Flowpaw, Flowpetal ●•· Nicknames; ·•●Flow●•· Gender; ·•●She●•· Rank; ·•●Kitten●•· Clan; ·•●RiverClan●•· Clan Leader; ·•●Stormstar●•· Clan Deputy; ·•●Mousefur●•· Clan Medicine Cat; ·•●Nightstream●•· Clan Medicine Cat Apprentice; ·•●Otterpaw●•··•●family●•·Mother; Mommy Honeyspots Father; My Daddy Cindersmoke Brothers; Unknown Sisters; Unknown ·•●stats●•· ✓= Punten, ✗ = Geld voor zich niet? Max 5 bolletjes. Hunting; ✓✓✗✗✗ Fighting; ✓✗✗✗✗ Listening; ✓✓✓✓✓ Talking; ✓✓✗✗✗ Sick*; ✓✓✗✗✗
*Hoe vaak ziek, hoe meer vinkjes hoe minder kans dat ze ziek word·•● looks like ●•·Fur; White-Black Nose; Pink Pads; Pink Eyes; Yellow-green Fur lenght; Short
- Picca:
·•●character ●•· ·•●Full Character●•·; Flowkit zal altijd een stille poes zijn. Ze word snel gepakt door pestkoppen en is bang om haar mening te uitten. Ze is klein en fragiel, wat haar onstabiel maakt. Ze zou altijd aan de magere kant blijven, en daardoor ook vatbaarder voor ziektes. Dit is een groot nadeel voor haar, waardoor ze dus ook sneller bij de Medicine Cat aan komt omdat ze weer ziek is. Wat ze wel goed doet is luisteren, ze luistert naar verhalen, vogels die fluiten, zoemende bijen enzovoorts. Ze is niet goed in vechten en jagen, wat haar nog onzekerder maakt. Ze word vooral in haar kitten en apprentice tijd gepest. Zelfs in haar Warrior tijd, ziet ze er een beetje uit als een apprentice, Zo klein is ze. Als een apprentice die ongeveer 10 moons is. ·•●my information●•·Name; Bo ^^ Nicknames; Bo Guidetti, Bo, Haribo. Never Call me; Bauke, JumBO,BOterham, BOlognaise en al die dingen RPG-Ervaring; 1 Jaar, 3 maanden en 2 weken om precies te zijn :'3 Age; 13 Jaar Birthdate; 28 September Born; 28-09-1999 Why do u want this; Omdat ze een awesum koppeltje zijn <3 ·•● extra things ●•· Credits; Name -> Soof <3 Picture -> Google c: Quote -> www.goodreads.com/quotes Voice; - Theme; Untiteld -> Simple Plan
Laatst aangepast door Ty op zo 7 apr 2013 - 13:22; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : I Didn't read that sorreh :c) |
| | | Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт zo 7 apr 2013 - 12:21 | |
| Hierboven; Wat riep ik nou in mijn begin post? (; Onder de code.
Ik voeg je er bij, Bo. - Thanks Babs<3:
|
| | | Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт zo 7 apr 2013 - 12:40 | |
| Ik begon opnieuw, maar mijn laptop is dood dus ik kan erven geen fancy dingen maken. Code: Ik wil kitten zijn! Account naam: Strawberry Bekenste account: Strawberry Naam kitten: Molekit (Molefur?) Geslacht: Katertje Vachtkleur: Wit met donkergrijze plekken. Oogkleur: Groenig geel Foto: http://www.flickr.com/photos/mscopernic/7000763452/ Vachttype: Zacht en half lang Motivatie: Damn you two xD Jullie weten dat ik absoluut dol ben op Honeyspots en Cindersmoke, al vanaf dat ik met Honeykit en Applekit begon te spelen. Ik ben dol op hoe schattig ze te samen zijn en hoe goed beide ouders zijn uitgewerkt. Ik heb ook vaak met jullie tweeën topics gedaan en vond het rpgen met jullie altijd erg leuk. Ook ben ik erg dol op Molekit (Mijn aspiring superhero) en ik hoop dus dat ik hem met twee fantastische ouders zoals Cindersmoke en Honeyspots kan spelen Eventuele extra: Mijn laptop is dus kaduuk dus ik kan niet echt een mooie aanmelding maken, sorry. |
| | | Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт zo 7 apr 2013 - 12:47 | |
| ik heb wat pictures toe gevoegd :3 |
| | | Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт zo 7 apr 2013 - 13:22 | |
| - Nightwing schreef:
- Hierboven; Wat riep ik nou in mijn begin post? (;
Onder de code.
Ik voeg je er bij, Bo. Ooops, sorreh D: vast overheen gelezen >> But nu is 'ie zonder code ^^ |
| | | Sharon >D 668 Actief
| |
| | | | Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт ma 8 apr 2013 - 15:38 | |
| |
| | | Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт ma 8 apr 2013 - 15:48 | |
| Eigenlijk niet maar ik zie het door de vingers, vandaag zal ik Sharon eens opzoeken en dan kiezen we (: - Thanks Babs<3:
|
| | | Sharon >D 668 Actief
| |
| | | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт di 9 apr 2013 - 17:40 | |
| |
| | | Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт di 9 apr 2013 - 18:30 | |
| OMG : D THANK YOU GUYS SO MUCH <333 I... I : D I just didn't thought that i would be chosen <33 Thank you <333 Gefeli Soof <3
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
| | | Viktor 212 Actief
| |
| | | | Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт di 9 apr 2013 - 18:36 | |
| gefeliciteerd Bo & Soof :3 |
| | | Eva 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт di 9 apr 2013 - 19:19 | |
| Ik wist wel dat het niks zou worden ... Gefeliciteerd Soof en Bo |
| | | Strawstache! (Babs) 6876