|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| | | | Dani 296
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт za 30 maa 2013 - 20:15 | |
| Ik wil kitten zijn! Account naam: Burnedpaw Bekenste account: Strawberry
Naam kitten: Risingkit, -paw, -sun Geslacht: Male Vachtkleur: Een mooie, rijke bruine kleur doorkruist met donkere tabby strepen en een witte vlek op zijn borstkas. Het is wel duidelijk dat hij de kleur van zijn opa Crookedstar geërfd heeft. Oogkleur: Ambergeel, bijna goud gekleurd. Vachttype: Motivatie: Eventuele extra:Ik maak dit later af, I'll be back =w= ||Burnedpaw|| |
| | | Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт za 30 maa 2013 - 21:38 | |
| Ik wil kitten zijn! Account naam: Spottedleaf Bekenste account: Spottedleaf Naam kitten: Mistykit - Mistypaw - Mistystream Geslacht: Vrouwelijk Vachtkleur: Zilver Oogkleur: Lichtblauw Vachttype: Langharig Motivatie: Ik heb een tijdje geleden al tegen Sharon verteld hoe graag ik een kitten van die twee wou zijn, en hier is dus mijn beloofde aanmelding. <'3 Ik vind ze echt gewoon geweldig, en aangezien ik RiverClan nog eens een kansje wou geven, kon ik het al zeker niet meer laten me hier aan te melden. Eventuele extra: Kijk hieronder voor de uitgebreide aanmelding. - Spoiler:
MISTYSTREAM Gender: Female Current name: Mistykit Former names: Mistypaw & Mistystream Clan: RiverClan Current rank: Unborn Former ranks: Kitten & apprentice Age: 0 Moons (Unborn) Mentored by: Nobody yet Mentored: Nobody yet FAMILY INFORMATION Mother: Honeyspots Father: Cindersmoke Brother(s): Unknown Sister(s): Unknown PERSONALITY Houdt van: Water, jagen, helpen, zonlicht, kittens,... Houdt niet van: Doden, vechten, anderen wantrouwen, bloed,... Beschreven karakter: Misty ziet er op het eerste zicht aardig en zachtmoedig uit. Wat ze ook is. Het liefste werkt ze de hele dag voor haar Clan, maar vechten gaat haar toch te ver. Ze zal wel vechten wanneer het nodig is, maar onderlinge gevechten ontwijkt ze het liefst. Zoals élke RiverClan kat, houdt ze van water. Ook vindt ze jagen zeer leuk, aangezien ze weet dat ze dan een steentje bijdraagt, en is vissen ook een van de leukste dingen die ze doet. Zonlicht is ook iets dat ze graag heeft, eveneens als kittens. LOOKS Fur color: Silver Fur length: Half long Fur pattern: Tabby Eye color: Bright blue Nose: Light pink Pawpads: Pink Scars: None yet Other things: None yet Beschreven uiterlijk: Misty ziet er op het eerste zicht aardig en zachtmoedig uit omdat ze een vriendelijke uitstraling heeft. Ze heeft een slank lichaam en een lange staart, wat haar een prachtig uiterlijk geeft. Ook haar lichte blauwe ogen stralen zo goed als altijd vriendelijkheid uit. Haar neusje vertoont een lichte roze kleur, net zoals haar pootkussens. ME Name: Christy Nicknames: Chihuahua, Chidinges, Chi Motivation: Ik heb een tijdje geleden al tegen Sharon verteld hoe graag ik een kitten van die twee wou zijn, en hier is dus mijn beloofde aanmelding. <'3 Ik vind ze echt gewoon geweldig, en aangezien ik RiverClan nog eens een kansje wou geven, kon ik het al zeker niet meer laten me hier aan te melden. Inspiration: Zoals jullie kunnen zien heb ik Misty helemaal gebaseerd op Silverstream en Mistyfoot uit de boeken. Helaas voor mij waren die namen al bezet, en had ik dus iets nodig dat beide katten zou beschrijven. Vandaar Misty(Mistyfoot) en -Stream.(Silverstream)
|
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт za 30 maa 2013 - 23:48 | |
| General »Name« Nettlekit »Future Names« Nettlepaw, Nettledash, -path -? »Previous Names« x »Nicknames« Not yet ~ »Age« Not even born »Gender« Female »Season of Birth« Newleaf [?] »Voice« Klik ~ »Theme« With you - Matt Simons
Looks »Coat Color« White with a dark gray/black [tabby] uppercoat »Coat Length« Normal »Eye Color« Light blue // baby blue »Markings« [Tabby] »Scars« x »Extra« x »Pic« Nomnom
Inside »Catious« [Kitten]Al vanaf haar geboorte is Nettlekit zeer voorzichtig en durft ze niet echt naar buiten te komen. Het liefst blijft ze bij haar moeder en sibling[s] in de Nursery. Als haar vader eens langskomt vraagt ze hem over de gevaren buiten het kamp en af en toe duikt ze dan weg als het voor haar te eng wordt. [Apprentice] Nog steeds heeft Nettlepaw haar voorzichtige trekjes en nu ze eindelijk uit het kamp mag, probeert ze alle dingen voorzichtig uit. Haar Mentor zal haar af en toe een beetje vervelend vinden en haar uitkafferen voor haar langzame gedrag. De andere Apprentices pesten haar een beetje, dat ze geen Warrior kan worden met die voorzichtigheid. [Warrior] Toch is ze Warrior geworden en nog heeft ze deze handige eigenschap. Ze probeert nu wel wat meer durf te tonen, nog steeds voelt ze zich niet zo moedig als de andere Warriors van de RiverClan. »Dreamy« [Kitten] Nettlekit verstopt zich graag in haar eigen droomwereld, waarin iedereen aardig is tegen elkaar en niemand gepest wordt. Dit laat haar een beetje vreemd overkomen in de Clan, men verklaart haar als een beetje gek. Als ze weer terug is, zal ze zich gekwetst voelen als katten haar vreemd aankijken. [Apprentice] Haar Mentor wordt gek als ze niet oplet en hierdoor wordt ze vaak uitgefoeterd. Steeds vaker zal ze zich verstoppen voor de rest van de wereld en gaat ze vaak het kamp uit om niet gestoord te worden. Vrienden maken is zo dus niet gemakkelijk voor haar. [Warrior] Langzaamaan begint ze wat meer aandacht te besteden aan de buitenwereld, maar bevindt ze zich toch liever in haar eigen wereldje. Ze begint gezelschap van anderen een beetje vervelend te vinden en dus gaat ze steeds vaker weg. [//zie Ideas] »Soft« [Kitten] Nettlekit is een poes die niet snel tegen onrecht en kwade gedachten kan. Ze probeert iedereen af te kappen als het begint met een ruzie. Ze kijkt niet echt blij naar de trainingen die ze gaat krijgen, daarom wil ze liever nog in de Nursery blijven. [Apprentice] Nettlepaw probeert de trainingen over het vechten een beetje te negeren, aangezien deze haar helemaal niet aan staan, ook hierdoor begint haar Mentor haar een beetje te verachten. Andere Apprentices vinden haar raar, maar ze luistert nooit naar de woorden die ze haar toefluisteren. [Warrior] Helaas heeft ze de technieken toch moeten leren, maar nu ze Warrior is kan ze maken wat ze wilt. [Als ze een Apprentice zou krijgen, zou ze deze niet al te veel laten concentreren op het vechten, maar meer op de geestelijke technieken]
Posts »Kitten« [Leafbare] Witte sneeuwvlokjes dwarrelden naar beneden en vormden een dun wit laagje op de grond voor háár. Het jonge poesje keek met vergrote ogen naar het wonder dat zich voor haar afspeelde. Haar eerste sneeuw! Blij sprong ze vooruit om een sneeuwvlokje tussen haar pootjes te krijgen, maar deze smolt weer weg. Verrast ontsnapte er een piepje uit haar bek en sprong ze op. Waar was het gebleven? “Mama!” Riep ze verdrietig en keek naar de plek wáár het sneeuwvlokje zojuist was verdwenen. Even verderop trok een ander sneeuwvlokje haar aandacht en weer sprong ze naar het witte dingetje toe. Opnieuw verdween het tussen haar pootjes. Verwonderd keek ze naar de kleine druppeltjes die zich aan haar vacht hadden bevestigd. Nettlekit draaide haar kopje en zag nog meer sneeuwvlokjes naar beneden dwarrelen. Maar nu begreep ze het. Als ze een sneeuwvlokje aanraakte, stierf het. Schuldbewust kroop ze achteruit, naar de Nursery en verborg zich bij haar moeder. Wat had ze gedaan? Ze had twee onschuldige sneeuwvlokjes vermoord. Verdrietig rolde ze zich op bij de buik van haar moeder en legde haar staartje over haar neus. Ze zweeg voor een tijd, niet willend om te vertellen wat ze zojuist had gedaan..
Ideas »1.« Misschien dat Flare op een dag veels te lang weg blijft en dat één iemand dat heeft opgemerkt [poes//kater] en deze haar ergens afgelegen vindt. Eerst zal Nettle een beetje hostile reageren, omdat ze niet van gezelschap houdt [door al die dingen die de Apprentices ooit tegen haar hadden gezegd], maar de kat houdt stug vol en dat deze zo haar eerste vriend wordt.
Myself »Name« Sofie//Soof »Age« 15 »RPG experience« 2 jaar wel :3 »Motivation« Well, ik had Sharon beloofd dat ik me tenminste ging aanmelden, maar ik wil ook wel weer eens een kitten in de RC. En nu ik zo bezig ben met deze aanmelding vind ik Nettlekit echt zo cute <3 »Promises« Ik houd d’r actief [zolang haar familie ook actief blijft, want dan is het niet leuk meer D:] en ik zal lekker veel met d’r in de RPG posten zodat ze snel haar ‘vreemde’ reputatie kan verspreiden. »Extra« DO THE HARLEM SHAKE ;D
Laatst aangepast door Shrewleap op do 4 apr 2013 - 18:13; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Tara 176
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт za 30 maa 2013 - 23:51 | |
|
Laatst aangepast door Wolfeye op ma 1 apr 2013 - 12:09; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт zo 31 maa 2013 - 12:41 | |
| Geweldig, ik heb jullie op mijn lijstje gezet! (: @Chi; Zilver zou niet kunnen. Één van de ouders moet het zilveren gen dragen en, tja, dat doen ze niet. - Thanks Babs<3:
|
| | | Chi <'3 106 Actief
| |
| | | | The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт zo 31 maa 2013 - 13:01 | |
| - Katniss schreef:
·•● Mantiskit ✗ Mantispaw ✗ Mantisleap ●•· ·•● Honeyspots ✗ Cindersmoke ●•· ·•● Unknown yet ✗ Unknown yet ●•· Female ﻬHet kleinste en jongste poesje is een verlegen kitten die tegen haar moeder aankruipt als ze bang word wat ze als kitten van alles word. Heel close met haar oudere broertjes en zusjes is ze niet het buitenbeentje. Naar mate ze Mantispaw word word het kleine scharminkel steeds vechtlustiger en gemener. Maar nog steeds is ze bang voor een klein spinnetje. Wanneer zij een een spin ziet maakt ze een sprongetje in de lucht. Als ze warrior is geworden zal de angst voor de spinnen er nog steeds zijn, sprongen in de lucht zal ze niet maken maar wegrennen zal ze wel doen. Het is geen verlegen poesje meer maar een vechtlustige en gemene kat.
ﻬAls kitten kijkt het kleine scharminkel bang en verlegen uit haar ogen, nooit kijkt ze iemand aan behalve haar moeder. Als apprentice is ze niet veel veranderd nog steeds is ze een te mager scharminkel al groeit ze naar mate haar apprentice tijd breder en naar een gezondere dikte. Wanneer ze de 12 maanden bereikt krijgt zal ze wat spieren hebben en een normale grote hebben en haar verlegenheid hebben verloren.
- Mantiskit:
ﻬDe kleine kitten lag zoals altijd dicht tegen naar moeder aan, ze dronk amper en zag er slecht uit. De kleine kitten was een speciaal geval apart. Ze was een stuk kleiner dan haar broertjes en zusjes. Ze hadden ook dikkere buikjes. Mantiskit kroop dicht tegen de vacht van haar moeder aan, de zachte warme haren van haar moeder voelde warm op haar scharminkelige huidje. Ze had vandaag amper gedronken bij haar moeder maar honger had ze niet.
- Mantispaw:
ﻬHet kleine tuxedo poesje lag in de apprentice den. Haar lichaam was te klein en te dun, ze was echt een scharminkel. Mantispaw stond op toen de eerste stralen zonneschijn door de wanden van de den schenen. stiekem sloop ze het kamp uit om te trainen. Ze wilde groeien en een normaal uiterlijk krijgen. al had ze anorexie*, Mantispaw moest oefenen op het trainen van haar krachten en het opbouwen van spieren. Bovendien down ze zich zelf elke avond een muisje te eten terwijl ze gewoon geen honger had. Mantispaw keek om zich heen, haar oog viel op een kleine zwarte spin, zijn acht poten kropen een voor een naar voren. Mantispawmaakte een kleine sprong ion de lucht en deinste achteruit, ze was doodsbang voor die kleine wezentjes met acht poten. Mantispaw sloeg haar klauwen uit en deinste verder achteruit toen de spin dichterbij kwam. Het kleine scharminkel rende hard weg en sloeg haar klauwen in de boom terwijl ze om hoog klom.
*anorexie is de medische term voor geen eetlust
- Mantisleap:
ﻬMantisleap was haar voledige naam nu, altijd was ze de zwakkeling van het nest geweest, door het vele trainen met zich zelf is ze sterker geworden. Ze had zich zelf gedwongen te eten en dat terwijl ze geen honger had en haar maag hevig protesteerde. Ze had zich zelf getraint en spieren gekweekt door lange afstanden te rennen rond het terretoria en bomen in en uit te klimmen. Mantisleap deed voor het eerst eer aan haar naam. De Mantis is een krachtig diertje, nu was zij ook krachtig. Mantisleap liep het kamp uit en begon met jagen. na een lange jacht kwam ze met opgeheven hoofd met een paar muizen binnen en een eekhoorn.
Ik wil kitten zijn! Account naam: Mantisleap (zodra ik word gekozen word het weer veranderd in Mantiskit/geen posts dr op ze zou eerstshadowclan worden toen bloodclan kitten worden ging uit eindelijk niet door Bekenste account: Katniss Motivatie: Ik wil Mantiskit nu eindelijk is actief hebben, ik wil echt wat met haar doen omdat ze in zo veel dingen op mij lijkt (niet alles maar heel veel)
Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit || Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.- Spoiler:
|
| | | Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт zo 31 maa 2013 - 22:46 | |
| *sneakt topic binnen* - Iriskit schreef:
- Kan donker/lichtgrijs wel?
Lichtgrijs/zilver kan wel, aangezien het dode zusje van Cindersmoke deze aftekeningen had (ik was dit vergeten door te geven aan Lianne, sorry). Here's daddy by the way c: *sneakt topic weer uit* Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close.. |
| | | Chi 94 Actief
| |
| | | | Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| | | | Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт ma 1 apr 2013 - 13:05 | |
|
Laatst aangepast door Aquila op zo 7 apr 2013 - 12:46; in totaal 6 keer bewerkt |
| | | Elvira 164
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт wo 3 apr 2013 - 20:02 | |
| Ik ben nog aan het twijfelen maar anders komt mijn aanmelding hier ^^ Uiteindelijk toch (kan nog wat aan gewerkt worden :3): Ik wil kitten zijn! Account naam: Nele Bekenste account: euhm...Sagepaw denk ik (ik heb Sagepaw, Mintpaw, Petalnose, Camomilepelt, Fantasykit en Rosemarykit) Naam kitten: Fantasykit, Fantasypaw, Fantasy... Geslacht: poes Vachtkleur: wit met bruin met daarop lichte strepen Oogkleur: geel-groen, maar het grootste deel geel Vachttype: kort tot halflang Motivatie: dit leek me wel leuk Eventuele extra: /ALGEMENE INFORMATIENaam: Fantasykit Betekenis: Fantasy=fantasie Rang: Kitten Clan: Riverclan Clanleader: Stormstar Geslacht: Poes Leeftijd: unborn RELATIESOuders: nog niemand Broers/Zussen: nog niemand Verliefd op: Ze is nog niet geboren Partner: Ze is nog niet geboren Vrienden: Ze is nog niet geboren Vijanden: Ze is nog niet geboren Kenissen: Ze is nog niet geboren UITERLIJKVacht: wit met grijs-bruin met daarop gestreept Ogen: geel-groen Neus: roze Pootkussens: roze Vachtlengte: kort tot halflang Staart: lang INNERLIJKPersoonlijkheid: Aardig, creatief poesje die erg nieuwsgierig is: Nieuwsgierig Fantasykit is erg nieuwsgierig in alles. Ze vind het niet leuk als er iets verzwegen word voor haar.
Creatief Fantasykit doet alles op haar eigen creatieve manier. Ze legt bijvoorbeeld haar mos nestje op haar eigen manier, iets waar zij alleen kan opkomen. Oplettend Ze schrikt snel van onverwachte bewegingen of geluiden waardoor ze heel oplettend is wanneer ze jaagt of het kamp uit gaat.
Nerveus Heel af en toe kan ze wat nerveus overkomen bij katten van hogere rangen of oudere katten maar niet bij vrienden of familie. Vind ik leuk: Zwemmen, water, rustige plekjes Heeft een hekel aan: drukte Angsten: vossen EXTRAzwemmen +++++ vechten ++ - - - rennen +++ - - vissen ++++ - jagen +++ - - Ik had dit al met Rosemarykit gepost dus heb ik het maar zo gelaten. Er is al een acc van Fantasykit met een foto en os van haar. Hier is een link voor als je wil weten hoe ze eruit ziet: http://warriorcats.bigforumpro.com/u2410There's Rosemary Thats for remembrance
Laatst aangepast door Rosemarykit op do 4 apr 2013 - 17:28; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Sharon >D 668 Actief
| |
| | | | Tessaaaa 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт wo 3 apr 2013 - 20:45 | |
| |
| | | Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт wo 3 apr 2013 - 20:47 | |
| Mijn aanmelding komt waarschijnlijk vrijdag//zaterdag ^^ |
| | | Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт wo 3 apr 2013 - 20:58 | |
| Ik wil kitten zijn! Account naam: Donna Bekenste account: Aurora Naam kitten: Finchkit - Finchpaw - Finchlove wordt later misschien iets anders Geslacht: Female Karakter: Kitten Als kitten al blijkt Finch een erg ondernemend type te zijn. Ze wilt zo snel mogelijk leren lopen en rennen, zodat ze de wereld kan ontdekken. Ze is ook altijd in voor een partijtje stoeien met haar broers en zussen. Het liefste wil ze de hele dag lekker rossen en stoeien, en daarnaast de wereld uitvinden. Ze zal dan ook vaker dan een keer iets uitproberen wat echt niet verstandig is. Haar programma staat dan ook altijd helemaal vol, en ze weer zelfs nog tijd vrij te maken voor haar familie. Finchkit heeft een hekel aan stilzitten, en is zo weg voordat je het in de gaten hebt. Maar, na een lange dag is ze doodop en kan ze heerlijk slapen. En de volgende dag is ze natuurlijk wel weer vroeg in de veren, om verder te gaan met haar drukke programma.
Apprentice Finchkit heeft net haar Apprentice naam Finchpaw ontvangen, en draagt hem met trots. Ze wordt iets minder druk, maar nu ze eindelijk het kamp uit mag is ze niet meer te houden. Ook blijkt ze een leergierige Apprentice, en ze werkt hard. Eigenlijk wordt haar programma nog voller dan eerst, en Finchpaw vindt het vreselijk dat ze nu niet alles meer kan doen op een dag. Maar desondanks is dit een heerlijke tijd voor haar. Zodra de andere Apprentice's iets gaan doen wat eigenlijk niet mag, is ze er als de kippen bij om maar niks te missen.
Warrior Finch heeft de Apprentice tijd succesvol doorstaan, en is een goede warrior geworden. Eindelijk krijgt ze wat rust, wat in haar voorgaande leven viel er zoveel te ontdekken en dat is nu afgelopen. Er blijft een lieve poes achter, die nog steeds wel in is voor wat avontuur, en als het niet naar haar toekomt, dan zoekt ze het wel op. Toch is er nog steeds wat van de oude Finch overgebleven, want stilzitten lukt nog steeds niet en ze zorgt er nog steeds voor dat ze niks mist. Vachtkleur: Zwart met wit. Ze lijkt veel op haar vader. Oogkleur: Geel Vachttype: Kort Bouw: Finch is klein, maar niet superklein. Ze is stevig gebouwd, maar wel op een sierlijke manier waardoor veel katers naar haar om kijken. Ze is ook best wel behendig. Motivatie: 'Cause jullie zijn gewoon sexy peepz =33 Eventuele extra: X - Paar foto's:
Laatst aangepast door Donna op do 4 apr 2013 - 16:47; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт wo 3 apr 2013 - 21:04 | |
| ik heb in mijn aanmelding wat meer info gepropt :3 *gaat nieuwsgierig wachten* |
| | | 106
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт wo 3 apr 2013 - 21:09 | |
| Code: Ik wil kitten zijn! Account naam:Curlewpaw Bekenste account:Autumnleaf Naam kitten:Silhouettekit|Silhouettepaw|Silhouettepelt Geslacht:Tomcat Vachtkleur:Zwart witte kater, maar zwart is erg duidelijk in overheesing. Oogkleur: Helder geel. Vachttype: Kortharig Motivatie: Ik wil dolgraag een kitten spelen en weer actief worden hier. Eventuele extra: Silhouettekit zal erg vlug vinden dat hij genegeerd wordt- Kitten:http://cutecatandkittenpics.webuda.com/black-white/ Warrior komt misschien nog.. |
| | | Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт do 4 apr 2013 - 16:47 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |