{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Honeyspots
StarClan
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 19:34

Gegroet vriend!
Het is aangebroken. Honeyspots is zwanger geworden van Cindersmoke. Dat betekend dat wij spelers nodig hebben voor het kroost~

Ongeveer rond de zeventien manen zal Honeyspots het ontdekken en bekend maken aan Cindersmoke en rond de negentien manen zal ze gaan bevallen van maximaal 3 kits! Kleine reminder;

Honeyspots is langharige en ziet er exact zo uit als in haar onderschrift. Wit met een gevlekte rug en kop en baby blauwe ogen.
Cindersmoke is kortharig en ziet er ook exact zo uit als op zijn onderschrift. Zwart witte vacht met gele ogen.

Cindersmoke heeft een zusje die rood wit gevlekt is met ook gele ogen en een moeder die geheel wit was en een vader die geheel zwart was.
Honeyspots heeft een vader die ook langharige is maar dan bruin met groene ogen.

Er zijn dus genoeg combi's mogelijk. Als je enige andere kleur wilt gebruiken dan moet je bij Sharon wezen, aangezien we eigenlijk nog niet weten hoe Cindersmoke' zijn ouders er uit zagen!

Nu dan, ik denk dat de voorwaarden wel belangrijk zijn. Vul dit lijstje alsjeblieft in~

Code:
[size=11][b]Ik wil kitten zijn! :D[/b]
[b]Account naam:[/b]
[b]Bekenste account:[/b]
[b]Naam kitten:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Vachtkleur:[/b]
[b]Oogkleur:[/b]
[b]Vachttype:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
[b]Eventuele extra:[/b][/size]

Je mag het lijstje zo veel mogelijk uitbreiden en aanpassen zoals je wilt. Zo lang je minstens al die punten maar in je aanmelding verwerkt. + Willen jullie het zonder postsheet doen. Zonder toekomstig setje, kader, postsheet en al die zooi. Omdat we mensen willen beoordelen op hun geschiktheid en niet op hun setjes kunsten! (;

Tot in het topic!
- Sharon & Lianne

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnedpaw
Member
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт DPKsfdL
Dani
296

CAT'S PROFILE
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:15

Ik wil kitten zijn! Very Happy
Account naam: Burnedpaw
Bekenste account: Strawberry

Naam kitten: Risingkit, -paw, -sun
Geslacht: Male
Vachtkleur: Een mooie, rijke bruine kleur doorkruist met donkere tabby strepen en een witte vlek op zijn borstkas. Het is wel duidelijk dat hij de kleur van zijn opa Crookedstar geërfd heeft.
Oogkleur: Ambergeel, bijna goud gekleurd.
Vachttype:
Motivatie:
Eventuele extra:

Ik maak dit later af, I'll be back =w=

||Burnedpaw||
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 21:38

Account naam: Spottedleaf
Bekenste account: Spottedleaf
Naam kitten: Mistykit - Mistypaw - Mistystream
Geslacht: Vrouwelijk
Vachtkleur: Zilver
Oogkleur: Lichtblauw
Vachttype: Langharig
Motivatie: Ik heb een tijdje geleden al tegen Sharon verteld hoe graag ik een kitten van die twee wou zijn, en hier is dus mijn beloofde aanmelding. <'3 Ik vind ze echt gewoon geweldig, en aangezien ik RiverClan nog eens een kansje wou geven, kon ik het al zeker niet meer laten me hier aan te melden.
Eventuele extra: Kijk hieronder voor de uitgebreide aanmelding.
Spoiler:

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 8drbHgc
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 23:48

General
»Name« Nettlekit
»Future Names« Nettlepaw, Nettledash, -path -?
»Previous Names« x
»Nicknames« Not yet ~
»Age« Not even born
»Gender« Female
»Season of Birth« Newleaf [?]
»Voice« Klik ~
»Theme« With you - Matt Simons
Looks
»Coat Color« White with a dark gray/black [tabby] uppercoat
»Coat Length« Normal
»Eye Color« Light blue // baby blue
»Markings« [Tabby]
»Scars« x
»Extra« x
»Pic« Nomnom
Inside
»Catious« [Kitten]Al vanaf haar geboorte is Nettlekit zeer voorzichtig en durft ze niet echt naar buiten te komen. Het liefst blijft ze bij haar moeder en sibling[s] in de Nursery. Als haar vader eens langskomt vraagt ze hem over de gevaren buiten het kamp en af en toe duikt ze dan weg als het voor haar te eng wordt. [Apprentice] Nog steeds heeft Nettlepaw haar voorzichtige trekjes en nu ze eindelijk uit het kamp mag, probeert ze alle dingen voorzichtig uit. Haar Mentor zal haar af en toe een beetje vervelend vinden en haar uitkafferen voor haar langzame gedrag. De andere Apprentices pesten haar een beetje, dat ze geen Warrior kan worden met die voorzichtigheid. [Warrior] Toch is ze Warrior geworden en nog heeft ze deze handige eigenschap. Ze probeert nu wel wat meer durf te tonen, nog steeds voelt ze zich niet zo moedig als de andere Warriors van de RiverClan.
»Dreamy« [Kitten] Nettlekit verstopt zich graag in haar eigen droomwereld, waarin iedereen aardig is tegen elkaar en niemand gepest wordt. Dit laat haar een beetje vreemd overkomen in de Clan, men verklaart haar als een beetje gek. Als ze weer terug is, zal ze zich gekwetst voelen als katten haar vreemd aankijken. [Apprentice] Haar Mentor wordt gek als ze niet oplet en hierdoor wordt ze vaak uitgefoeterd. Steeds vaker zal ze zich verstoppen voor de rest van de wereld en gaat ze vaak het kamp uit om niet gestoord te worden. Vrienden maken is zo dus niet gemakkelijk voor haar. [Warrior] Langzaamaan begint ze wat meer aandacht te besteden aan de buitenwereld, maar bevindt ze zich toch liever in haar eigen wereldje. Ze begint gezelschap van anderen een beetje vervelend te vinden en dus gaat ze steeds vaker weg. [//zie Ideas]
»Soft« [Kitten] Nettlekit is een poes die niet snel tegen onrecht en kwade gedachten kan. Ze probeert iedereen af te kappen als het begint met een ruzie. Ze kijkt niet echt blij naar de trainingen die ze gaat krijgen, daarom wil ze liever nog in de Nursery blijven. [Apprentice] Nettlepaw probeert de trainingen over het vechten een beetje te negeren, aangezien deze haar helemaal niet aan staan, ook hierdoor begint haar Mentor haar een beetje te verachten. Andere Apprentices vinden haar raar, maar ze luistert nooit naar de woorden die ze haar toefluisteren. [Warrior] Helaas heeft ze de technieken toch moeten leren, maar nu ze Warrior is kan ze maken wat ze wilt. [Als ze een Apprentice zou krijgen, zou ze deze niet al te veel laten concentreren op het vechten, maar meer op de geestelijke technieken]
»Kitten« [Leafbare] Witte sneeuwvlokjes dwarrelden naar beneden en vormden een dun wit laagje op de grond voor háár. Het jonge poesje keek met vergrote ogen naar het wonder dat zich voor haar afspeelde. Haar eerste sneeuw! Blij sprong ze vooruit om een sneeuwvlokje tussen haar pootjes te krijgen, maar deze smolt weer weg. Verrast ontsnapte er een piepje uit haar bek en sprong ze op. Waar was het gebleven? “Mama!” Riep ze verdrietig en keek naar de plek wáár het sneeuwvlokje zojuist was verdwenen. Even verderop trok een ander sneeuwvlokje haar aandacht en weer sprong ze naar het witte dingetje toe. Opnieuw verdween het tussen haar pootjes. Verwonderd keek ze naar de kleine druppeltjes die zich aan haar vacht hadden bevestigd. Nettlekit draaide haar kopje en zag nog meer sneeuwvlokjes naar beneden dwarrelen. Maar nu begreep ze het. Als ze een sneeuwvlokje aanraakte, stierf het. Schuldbewust kroop ze achteruit, naar de Nursery en verborg zich bij haar moeder. Wat had ze gedaan? Ze had twee onschuldige sneeuwvlokjes vermoord. Verdrietig rolde ze zich op bij de buik van haar moeder en legde haar staartje over haar neus. Ze zweeg voor een tijd, niet willend om te vertellen wat ze zojuist had gedaan..
Ideas
»1.« Misschien dat Flare op een dag veels te lang weg blijft en dat één iemand dat heeft opgemerkt [poes//kater] en deze haar ergens afgelegen vindt. Eerst zal Nettle een beetje hostile reageren, omdat ze niet van gezelschap houdt [door al die dingen die de Apprentices ooit tegen haar hadden gezegd], maar de kat houdt stug vol en dat deze zo haar eerste vriend wordt.
Myself
»Name« Sofie//Soof
»Age« 15
»RPG experience« 2 jaar wel :3
»Motivation« Well, ik had Sharon beloofd dat ik me tenminste ging aanmelden, maar ik wil ook wel weer eens een kitten in de RC. En nu ik zo bezig ben met deze aanmelding vind ik Nettlekit echt zo cute <3
»Promises« Ik houd d’r actief [zolang haar familie ook actief blijft, want dan is het niet leuk meer D:] en ik zal lekker veel met d’r in de RPG posten zodat ze snel haar ‘vreemde’ reputatie kan verspreiden.
»Extra« DO THE HARLEM SHAKE ;D

Laatst aangepast door Shrewleap op do 4 apr 2013 - 18:13; in totaal 1 keer bewerkt
Wolfeye
Member
Tara
176

CAT'S PROFILE
Wolfeye
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 23:51

Account naam: Wolfeye
Bekenste account: Limepaw
Naam kitten: Specklekit
Geslacht: mannetje
Vachtkleur: wit/grijs
Oogkleur: Amber
Vachttype: kortharig
Motivatie: Ik ben nog geen kitten geweest...
Eventuele extra: Nope

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт P2bp
Just some stuff:

Laatst aangepast door Wolfeye op ma 1 apr 2013 - 12:09; in totaal 1 keer bewerkt
Nightwing
Member
Lianne
147
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 12:41

Geweldig, ik heb jullie op mijn lijstje gezet! (:
@Chi; Zilver zou niet kunnen. Één van de ouders moet het zilveren gen dragen en, tja, dat doen ze niet.

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт TKuWqs8A

Thanks Babs<3:
Irisflower
Member
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 12:50

Kan donker/lichtgrijs wel?

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт A2rk0m
Spoiler:
Katniss
Member
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 13:01

Katniss schreef:
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 333wp42
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 2ngxzwi
·•● Mantiskit ✗ Mantispaw ✗ Mantisleap ●•·
·•● Honeyspots ✗ Cindersmoke ●•·
·•● Unknown yet ✗ Unknown yet ●•·
♥️Female♥️

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 5aomtl
Het kleinste en jongste poesje is een verlegen kitten die tegen haar moeder aankruipt als ze bang word wat ze als kitten van alles word. Heel close met haar oudere broertjes en zusjes is ze niet het buitenbeentje. Naar mate ze Mantispaw word word het kleine scharminkel steeds vechtlustiger en gemener. Maar nog steeds is ze bang voor een klein spinnetje. Wanneer zij een een spin ziet maakt ze een sprongetje in de lucht. Als ze warrior is geworden zal de angst voor de spinnen er nog steeds zijn, sprongen in de lucht zal ze niet maken maar wegrennen zal ze wel doen. Het is geen verlegen poesje meer maar een vechtlustige en gemene kat.

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 3090nx5
Als kitten kijkt het kleine scharminkel bang en verlegen uit haar ogen, nooit kijkt ze iemand aan behalve haar moeder. Als apprentice is ze niet veel veranderd nog steeds is ze een te mager scharminkel al groeit ze naar mate haar apprentice tijd breder en naar een gezondere dikte. Wanneer ze de 12 maanden bereikt krijgt zal ze wat spieren hebben en een normale grote hebben en haar verlegenheid hebben verloren.

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт De5jm8
Mantiskit:

Mantispaw:

Mantisleap:

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 29g29l3

Account naam: Mantisleap (zodra ik word gekozen word het weer veranderd in Mantiskit/geen posts dr op ze zou eerstshadowclan worden toen bloodclan kitten worden ging uit eindelijk niet door
Bekenste account: Katniss
Motivatie: Ik wil Mantiskit nu eindelijk is actief hebben, ik wil echt wat met haar doen omdat ze in zo veel dingen op mij lijkt (niet alles maar heel veel)

Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit ||
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 15nn7dl
Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.

Spoiler:

Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 22:46

*sneakt topic binnen*
Iriskit schreef:
Kan donker/lichtgrijs wel?
Lichtgrijs/zilver kan wel, aangezien het dode zusje van Cindersmoke deze aftekeningen had (ik was dit vergeten door te geven aan Lianne, sorry).
Here's daddy by the way c:
*sneakt topic weer uit*

Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Stunspore
Member
Chi
94
Actief

CAT'S PROFILE
Stunspore
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 22:59

Oké. xD
Dan ga ik m'n aanmelding zo laten, als dat oké is?

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Stunspore2
Now baby, listen, baby, don't ya treat me this-a way, cause I'll be back on my feet some day
Don't care if you do 'cause it's understood you ain't got no money you just ain't no good
Well, I guess if you say so, I'd have to pack my things and go. That's right
Honeyspots
StarClan
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimema 1 apr 2013 - 12:06

SharonΧ oh dat wist ik niet!~
Nou ja, dan kan je aanvraag gewoon zo blijven, Chi.

Tessa; Ik zet je er bij c:

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimema 1 apr 2013 - 13:05

♦️Ik wil kitten zijn! Very Happy
♦️Account naam: Aquila
♦️Bekenste account: Aquila
♦️Naam kitten: Ratkit ♦️ Ratpaw ♦️ Rattail
♦️Name reason: toen Ratkit net geboren was leek
zijn znuitje erg spits waardoor ze hem Ratkit hebben
genoemd.
♦️Geslacht: male
♦️Vachtkleur: Grijs tabby
♦️Oogkleur: helder geel
♦️Vachttype: short-haired
♦️Innerlijk: ~
~Ratkit~
Ratkit is een rustige kater die veel liever
een middag dutje doet dan dat hij gaat spelen
met zijn broertjes en zusjes. hij ziet ook een
beetje op tegen het hele leerling zijn. Ratkit
word natuurlijk over de Starclan vertelt maar
hij vind het maar een sterk verzonnen verhaal.

~Ratpaw~
met moeite accepteert hij het feit dat hij een
leerling is geworden en dat hij nu moet gaan
werken voor eten. tijdens een ongeluk krijgt
Ratpaw geheugen verlies waardoor hij twee
manen te laat een warrior word.

~Rattail~
Rattail is nu 14 moons hij is een beetje
gedeprimeerd en voert weinig tot niets uit.
hij heeft besloten dat de Starclan onzin is en
dat al het ongeluk en geluk gewoon gebeurt
en niemand dat in de lucht veroorzaakt. Rattail
heeft niet echt vrienden of anderen die met
hem praten. eigenlijk niemand weet dat hij
niet in de Starclan gelooft. Rattail praat meestal
met zijn ouders en lacht samen met zijn broers
en zussen maar hij heeft het niet naar zijn zin.
Rattail word na een tijdje heel knorrig bijna als
een verveelde elder. later veranderd niet ook al
zegt hij gedag tegen het clan leven.

♦️Motivatie: ik wil graag een kitten spelen
die in de RC zit dus dit leek me een perfecte kans :3
♦️Eventuele extra: Ratpaw krijgt door een
klein ongeluk geheugen verlies. dit is niet heel erg
want na een paar manen is zijn geheugen weer
opgefrist. maar door het ongeluk zal hij wel te laat
warrior worden. met nog steeds een beetje verwardheid
in zijn hoofd en het feit dat hij geen vrienden heeft
word hij een beetje gedeprimeerd. als hij vrij oud is
krijgt hij een crush waar door hij weer opleeft. aangezien
de poes een kittypet is en hij te vaak naar haar toe
gaat word hij uit de clan gezet en veranderd hij in
een simpele kittypet.

♦️Pictures:
Spoiler:

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 317cexc
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Aquilat

Laatst aangepast door Aquila op zo 7 apr 2013 - 12:46; in totaal 6 keer bewerkt
Rosemarypaw
Member
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 20:02

Ik ben nog aan het twijfelen maar anders komt mijn aanmelding hier ^^

Uiteindelijk toch (kan nog wat aan gewerkt worden :3):

Account naam: Nele
Bekenste account: euhm...Sagepaw denk ik (ik heb Sagepaw, Mintpaw, Petalnose, Camomilepelt, Fantasykit en Rosemarykit)
Naam kitten: Fantasykit, Fantasypaw, Fantasy...
Geslacht: poes
Vachtkleur: wit met bruin met daarop lichte strepen
Oogkleur: geel-groen, maar het grootste deel geel
Vachttype: kort tot halflang
Motivatie: dit leek me wel leuk
Eventuele extra: /

ALGEMENE INFORMATIE
Naam: Fantasykit
Betekenis: Fantasy=fantasie
Rang: Kitten
Clan: Riverclan
Clanleader: Stormstar
Geslacht: Poes
Leeftijd: unborn

RELATIES
Ouders: nog niemand
Broers/Zussen: nog niemand
Verliefd op: Ze is nog niet geboren
Partner: Ze is nog niet geboren
Vrienden: Ze is nog niet geboren
Vijanden: Ze is nog niet geboren
Kenissen: Ze is nog niet geboren

UITERLIJK
Vacht: wit met grijs-bruin met daarop gestreept
Ogen: geel-groen
Neus: roze
Pootkussens: roze
Vachtlengte: kort tot halflang
Staart: lang

INNERLIJK
Persoonlijkheid: Aardig, creatief poesje die erg nieuwsgierig is:

Nieuwsgierig
Fantasykit is erg nieuwsgierig in alles. Ze vind het niet leuk als er iets
verzwegen word voor haar.

Creatief
Fantasykit doet alles op haar eigen creatieve manier. Ze legt
bijvoorbeeld haar mos nestje op haar eigen manier, iets waar zij
alleen kan opkomen.

Oplettend
Ze schrikt snel van onverwachte bewegingen of geluiden waardoor
ze heel oplettend is wanneer ze jaagt of het kamp uit gaat.

Nerveus
Heel af en toe kan ze wat nerveus overkomen bij katten van hogere
rangen of oudere katten maar niet bij vrienden of familie.

Vind ik leuk: Zwemmen, water, rustige plekjes
Heeft een hekel aan: drukte
Angsten: vossen

EXTRA

zwemmen +++++
vechten ++ - - -
rennen +++ - -
vissen ++++ -
jagen +++ - -

Ik had dit al met Rosemarykit gepost dus heb ik het maar zo gelaten. Er is al een acc van Fantasykit met een foto en os van haar. Hier is een link voor als je wil weten hoe ze eruit ziet:

http://warriorcats.bigforumpro.com/u2410

There's Rosemary
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Rosema10
Thats for remembrance

Laatst aangepast door Rosemarykit op do 4 apr 2013 - 17:28; in totaal 2 keer bewerkt
Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 20:41

Zondag gaan we waarschijnlijk kiezen, dus jullie hebben tot dan de tijd om je aanvraag te plaatsen en/of te veranderen.

xx Sharon & Lianne <3

Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Lays
Member
Tessaaaa
44
Actief

CAT'S PROFILE
Lays
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 20:45

* Hopes*

ben benieuwd

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 2quk5tl
Brindlepool
Member
Danii
314
Actief

CAT'S PROFILE
Brindlepool
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 20:47

Mijn aanmelding komt waarschijnlijk vrijdag//zaterdag ^^

Swiftheart.ClearkitBrindlepool - Saltdale - Couragepaw{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 1znpwmp
Art:
Donna
Member
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт LpLllBq
Esmee
205
Actief
All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead

CAT'S PROFILE
Donna
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 20:58

Account naam:
Donna
Bekenste account: Aurora
Naam kitten: Finchkit - Finchpaw - Finchlove wordt later misschien iets anders
Geslacht: Female
Karakter:

Kitten
Als kitten al blijkt Finch een erg ondernemend type te zijn. Ze wilt zo snel mogelijk leren lopen en rennen, zodat ze de wereld kan ontdekken. Ze is ook altijd in voor een partijtje stoeien met haar broers en zussen. Het liefste wil ze de hele dag lekker rossen en stoeien, en daarnaast de wereld uitvinden. Ze zal dan ook vaker dan een keer iets uitproberen wat echt niet verstandig is. Haar programma staat dan ook altijd helemaal vol, en ze weer zelfs nog tijd vrij te maken voor haar familie. Finchkit heeft een hekel aan stilzitten, en is zo weg voordat je het in de gaten hebt. Maar, na een lange dag is ze doodop en kan ze heerlijk slapen. En de volgende dag is ze natuurlijk wel weer vroeg in de veren, om verder te gaan met haar drukke programma.

Apprentice
Finchkit heeft net haar Apprentice naam Finchpaw ontvangen, en draagt hem met trots. Ze wordt iets minder druk, maar nu ze eindelijk het kamp uit mag is ze niet meer te houden. Ook blijkt ze een leergierige Apprentice, en ze werkt hard. Eigenlijk wordt haar programma nog voller dan eerst, en Finchpaw vindt het vreselijk dat ze nu niet alles meer kan doen op een dag. Maar desondanks is dit een heerlijke tijd voor haar. Zodra de andere Apprentice's iets gaan doen wat eigenlijk niet mag, is ze er als de kippen bij om maar niks te missen.

Warrior
Finch heeft de Apprentice tijd succesvol doorstaan, en is een goede warrior geworden. Eindelijk krijgt ze wat rust, wat in haar voorgaande leven viel er zoveel te ontdekken en dat is nu afgelopen. Er blijft een lieve poes achter, die nog steeds wel in is voor wat avontuur, en als het niet naar haar toekomt, dan zoekt ze het wel op. Toch is er nog steeds wat van de oude Finch overgebleven, want stilzitten lukt nog steeds niet en ze zorgt er nog steeds voor dat ze niks mist.

Vachtkleur: Zwart met wit. Ze lijkt veel op haar vader.
Oogkleur: Geel
Vachttype: Kort
Bouw: Finch is klein, maar niet superklein. Ze is stevig gebouwd, maar wel op een sierlijke manier waardoor veel katers naar haar om kijken. Ze is ook best wel behendig.
Motivatie: 'Cause jullie zijn gewoon sexy peepz =33
Eventuele extra: X

Paar foto's:

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 2rf66is

Laatst aangepast door Donna op do 4 apr 2013 - 16:47; in totaal 1 keer bewerkt
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 21:04

ik heb in mijn aanmelding wat meer info gepropt :3
*gaat nieuwsgierig wachten*

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 317cexc
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Aquilat
Curlewpaw
StarClan
106

CAT'S PROFILE
Curlewpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 21:09

Code:
Account naam:Curlewpaw
Bekenste account:Autumnleaf
Naam kitten:Silhouettekit|Silhouettepaw|Silhouettepelt
Geslacht:Tomcat
Vachtkleur:Zwart witte kater, maar zwart is erg duidelijk in overheesing.
Oogkleur: Helder geel.
Vachttype: Kortharig
Motivatie: Ik wil dolgraag een kitten spelen en weer actief worden hier.
Eventuele extra:
Silhouettekit zal erg vlug vinden dat hij genegeerd wordt- Kitten:http://cutecatandkittenpics.webuda.com/black-white/
Warrior komt misschien nog..

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 317gtvd
Donna
Member
{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт LpLllBq
Esmee
205
Actief
All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead

CAT'S PROFILE
Donna
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 16:47

Mijn aanmelding is af ^^

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт 2rf66is
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт   {GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт Icon_minitime

{GZ} Iη Tнє Aιя Tσηιgнт
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: