Shadows



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Shadows

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cherrypelt
Member
Shadows DPKsfdL
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 79 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Shadows   Shadows Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 11:58

"Tallpines lijkt me wel een goede plek om naartoe te gaan. De zon zal daar niet zo snel kunnen doorbreken." Verklaarde hij. Ze knikte eventjes met een lach op haar gezicht en luisterde naar zijn volgende woorden. "Zullen we er dan maar naartoe gaan?" Voor de tweede knikte ze, waarna ze haar passen een beetje versnelde totdat ze naast hem liep. "Ben jij eigenlijk ooit al eens een Kittypet tegen gekomen?" Vroeg ze nieuwsgierig. Haar blik was gevestigd op het pad dat ze bewandelde, maar haar oren had ze naar hem toe gedraaid. Het was altijd leuk om naar zijn mening te luisteren, en vreemd genoeg vond ze ook dat hij altijd gelijk had...

Maskpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Shadows DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 14:43

"Ben jij eigenlijk ooit al eens een Kittypet tegen gekomen?" Hij was nog niet echt ooit een kittypet tegengekomen, maar hij was dan ook nog niet zo vaak bij het gebied geweest waar hij kittypets tegen kon komen. "Ik ben nog nooit een kittypet tegengekomen, maar het zou waarschijnlijk nog werk een keer gebeuren. En ben jij al eens een kittypet tegengekomen?" Besloot hij uiteindelijk te zeggen. Hij had als niet echt meer. Door dat het erg warm was, maar het was nog steeds geen aangename warmte. Hij besteedde er alleen niet zo veel aandacht meer aan, nu dat hij war afleiding ervan had. Het was gelukkig niet een heel eind lopen naar de Tallpines en het duurde dan ook niet lang voor ze er waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypelt
Member
Shadows DPKsfdL
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 79 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 14:58

"Ik ben nog nooit een kittypet tegengekomen, maar het zou waarschijnlijk nog werk een keer gebeuren. En ben jij al eens een kittypet tegengekomen?" Ze luisterde aandachtig naar Maskpaw en knikte zelf even teleurgesteld nee. "Ik zou er wel eens eentje willen tegen komen, om te zien hoe ze zijn. Ik heb er al zoveel verhalen van gehoord, ik heb zelfs gehoord dat Fireheart een Kittypet is geweest." Miauwde ze terwijl ze de lucht op snoof. De warmte klampte zich nog altijd vast aan haar lichaam, maar Cherrypaw besteedde er geen aandacht meer aan. Vaak als je last had van iets, maar je er niet aan dacht, was het minder erg dan dat je er wel aan dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Shadows DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 20:56

"Ik zou er wel eens eentje willen tegen komen, om te zien hoe ze zijn. Ik heb er al zoveel verhalen van gehoord, ik heb zelfs gehoord dat Fireheart een Kittypet is geweest." Hij wist dat het laatste waar was, maar hij stond er nooit echt bij stil. Fireheart was een goede warrior en je kon hem haast niet veroordelen voor zijn kittypet afkomst. "Het zou inderdaad wel een keer interessant zijn om een kittypet tegen te komen, alleen dan moet het niet een agressieve zijn, die zijn er namelijk ook." Zei hij. Hij had al wel eens verhalen gehoord over een agressieve kittypet en hij zou die liever niet tegenkomen, ook al zou het hem niet zo heel erg uitmaken als het een rustige was. Alleen er waren natuurlijk ook kittypets die er nooit over zouden denken om een clangebied in te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypelt
Member
Shadows DPKsfdL
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 79 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 21:02

Ze keek nieuwsgierig en afwachtend naar Maskpaw. "Het zou inderdaad wel een keer interessant zijn om een kittypet tegen te komen, alleen dan moet het niet een agressieve zijn, die zijn er namelijk ook." Ze hield haar hoofd eventjes schuin, en schudde nadien zachtjes haar kopje. Het verhaal over een agressieve kittypet had ze nog nooit gehoord, dus dat onderwerp had lichte nieuwsgierigheid in haar gewekt. "Welke agressieve kittypet?" Vroeg ze met twinkelende ogen aan hem. Ergens vond ze het best wel fijn om met hem alleen buiten het kamp rond te wandelen. Hij snauwde nooit naar haar, reageerde zo goed als nooit fel, én was een leuk iemand om mee te praten. Ze zou zelfs een vals excuus willen verzinnen zodat ze vaker bij hem kon zijn. Echter wist ze dat ze niet op hem mocht vallen, aangezien dat tegen de code indruiste. En ze had zichzelf voorgehouden nooit meer de code te breken na al dat gedoe met Darkpaw, dus mocht ze al zeker niet verliefd worden op een Medicine cat apprentice...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Shadows DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimema 1 apr 2013 - 15:35

"Welke agressieve kittypet?" Hij had kunnen weten dat dat haar aandacht zou trekken, maar zelf had hij het ook alleen nog maar in verhalen gehoord, dus of het echt waar was, was nog maar de vraag. "Ik heb er ook alleen maar over gehoord, dus ik weet niet of het verhaal waar is, maar misschien kom je zo'n kittypet ooit een keer tegen." Antwoordde hij. Hij zou ook geen idee hebben waar je zou moeten kijken om zo'n kittypet tegen te komen. Het zou kunnen bij de grenzen, maar misschien ook wel hier bij Tallpines. Eigenlijk zou hij het dan proberen op plekken waar je kans had om een kittypet tegen te komen en Tallpines was toch zeker een plek waar het kon. Hij hoopte alleen niet dat ze vandaag zo'n kittypet tegen zouden komen, maar hij verwachtte niet echt dat dat zou gebeuren, vooral niet met dit warme weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypelt
Member
Shadows DPKsfdL
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 79 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimema 1 apr 2013 - 15:59

"Ik heb er ook alleen maar over gehoord, dus ik weet niet of het verhaal waar is, maar misschien kom je zo'n kittypet ooit een keer tegen." Ze huiverde even toen ze eraan dacht. Als het echt een verschrikkelijk agressieve Kittypet was, dan kwam ze die het liefste niet tegen. "Dan zou ik die Kittypet liever niet tegenkomen, als 'ie echt zo agressief is..." Sprak ze zachtjes. "Maar bedoel je een BloodClan kat, of een échte Kittypet?" Lichte nieuwsgierigheid was te zien in haar gele ogen toen ze hem aankeek. Ze wist dat BloodClanners bekend waren geraakt door de actie die ze een tijdje geleden hadden gedaan. Ze stalen kittens vanuit elke Clan, en later eindigde ze met een gevecht. Iedere Clan vocht zij aan zij, en ze had ook te horen gekregen dat hun vorige leader, Scourge vermoord werd in dat gevecht. Ondertussen hadden ze al een nieuwe leader, een tevergeefs was het ook al zo'n kwaaddoener...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Shadows DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 15:50

"Dan zou ik die Kittypet liever niet tegenkomen, als 'ie echt zo agressief is..." Hij kwam die kittypet ook liever niet tegen. "Maar bedoel je een BloodClan kat, of een échte Kittypet?" Voor zover hij wist was het een gewone kittypet geweest, maar hij zou het niet raar vinden als die kittypet nu bij de Bloodclan zat. "Voor zover ik had gehoord, was het een kittypet, maar het zal me niks verbazen als het nu geen kittypet meer is." Hij had wel gehoord wat er allemaal met de Bloodclan was gebeurd en hij kwam ook liever niet zo'n kat tegen. Ook al wist hij wel dat er een kans was dat hij ooit een Bloodclan kat tegen zou komen. Er was ook een kans dat ze een gewone nieuwsgierige kittypet tegen zouden komen of misschien kwamen ze wel helemaal geen kat tegen. Dat zou hem niks verbazen met dit warme weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypelt
Member
Shadows DPKsfdL
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 79 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 18:16

Het felle, bladerdak gefilterd zonlicht scheen in haar ogen waardoor ze eventjes knipperde, om hierna haar kopje naar de andere kant te draaien. Zelfs de Tallpines hield niet al het zonlicht tegen, helaas... "Voor zover ik had gehoord, was het een kittypet, maar het zal me niks verbazen als het nu geen kittypet meer is." Ze knikte, en zuchtte even. "Wat gaan we doen?" Vroeg ze toen ze naar de meerdere naaldbomen keek. Ze vroeg zich af hoe lang het nog zo warm bleef, maar ergens wist ze wel dat dat nog lang ging duren. Daarna keek ze de Medicine cat apprentice weer aan, en bleef ze even wachten op het antwoord dat ze elk moment zou kunnen krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Shadows DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 15:29

Zelfs hier bij de Tallpines was er nog niet overal schaduw en scheen de zon er nog steeds op sommige plekken doorheen. Gelukkig was het grootste gedeelte wel schaduw, dus het was niet echt warm hier onder de bomen. "Wat gaan we doen?" Hij keek Cherrypaw even aan en keek toen om hem heen. Er was hier niet veel te doen en al het prooi zou nu ook wel verstopt zitten met dit warme weer. Ze konden natuurlijk wel een stukje nog gaan wandelen en dan terug gaan naar het kamp, maar dan zouden ze weer in het kamp zitten en dan wisten ze ook weer niks te doen. "We zouden wel wat rond kunnen lopen hier, maar ik heb niet echt een idee van wat we verder kunnen gaan doen met deze hitte." Ze waren hier nu wel gekomen, maar hij had nu eigenlijk niet echt een idee van wat ze nog konden doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypelt
Member
Shadows DPKsfdL
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 79 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 22:30

"We zouden wel wat rond kunnen lopen hier, maar ik heb niet echt een idee van wat we verder kunnen gaan doen met deze hitte." Ze beet op haar lip en keek even rondom haar heen, zoekende naar dingen die van pas konden komen om de verveling tegen te gaan. Helaas wist ze er geen te vinden, dus moesten ze zelf iets zien te verzinnen. "We zouden dichter naar het Kittypet gebied kunnen gaan?" Ze wist zelf ook dat je het gewoon 'Twolegs' kon noemen, maar ze had Kittypet gebied gebruikt om het spannender te laten klinken. De poes had haar oortjes naar voren gespitst zonder dat ze het besef ervan had. Een tijdje nadien vertoonden ook haar gele/amberkleurige ogen een nieuwsgierige en opgewonden glans. Het was altijd tof om iets speciaals te gaan doen, of iets dat eigenlijk best wel gevaarlijk kon zijn. Maar dat was nou typisch Cherrypaw. Ze hield van wat actie, en kon er niet tegen dat ze de hele dag niets anders deed dan op haar achterwerk zitten. Ze kneedde even met haar pootjes te grond samen, terwijl ze wachtte op Maskpaw's reactie. Of hij haar idee ook zo leuk en interessant vond wist ze niet echt zeker. Hij kon er voor hetzelfde geld heel serieus op reageren en zeggen dat dat veel te gevaarlijk was. En dat apprentice's die nog niet volleerd waren daar niet mochten komen. Maar ergens hoopte ze wel dat hij ging zeggen dat het een goed idee was. Want dan hadden ze iets dat ze konden gaan doen, én ze kregen dan ook ineens de kans om van alle nieuwe dingen te leren. Ze konden bijvoorbeeld de Kittypet's observeren... Nee, dat zag er eerder saai uit... Ze wierp al haar plannen even uit haar hoofd en keek de kater hierna verwachtingsvol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Shadows DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimema 15 apr 2013 - 11:47

"We zouden dichter naar het Kittypet gebied kunnen gaan?" Stelde Cherrypaw voor. Ze zouden het inderdaad kunnen doen en dan was het de vraag of ze daar iets tegen zouden komen, maar ze konden op zijn minst er naartoe lopen en kijken of er iets zou gebeuren. Het was in ieder geval wel goed tegen verveling. "Ik weet niet of er daar iets zou gebeuren, maar het is wel iets tegen de verveling, dus lijkt het me wel een goed idee." Antwoordde hij. Hij strekte even zijn lichaam uit en keek in de richting waar het Kittypet gebied was. "Zullen we dan maar gaan?" Vroeg hij. Het was gelukkig niet al te ver lopen, maar ze moesten er nog wel zien te komen en hij hoopte dat er niet al te veel zon was, maar de zon konden ze altijd proberen te ontwijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypelt
Member
Shadows DPKsfdL
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 79 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimema 29 apr 2013 - 12:30

"Ik weet niet of er daar iets zou gebeuren, maar het is wel iets tegen de verveling, dus lijkt het me wel een goed idee." zei hij. Nieuwe energie vloeide door haar aderen heen toen ze in de blauwe ogen van Maskpaw keek. "Zullen we dan maar gaan?" Zonder op nog meer woorden te wachten knikte ze en liep ze er als een gek vandoor. Echter sijpelde haar energie algauw weg door de hete zonnestralen die haar vacht verwarmde. "Misschien kunnen we zelfs een Kittypet uit het gebied wegjagen!" met twinkelende ogen keek naar achteren, naar waar Maskpaw nog altijd stond. Niet dat ze zo'n kreng was dat graag katten wegjoeg, maar het zou wel eens leuk kunnen zijn, gewoon tegen de verveling. Hierna richtte ze haar gele blik weer voor haar uit, en bewoog ze haar voort door ruime passen te maken. Haar staart hield ze fier in de lucht en haar oortjes had ze naar voren gespitst. Hopende dat er wat leuks te doen.

Ik maak wel even een topic aan bij de Twolegs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadows
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: