.:The Person Behind:.
My
Name: Elena
Rpg
experience: Inmiddels al weer 9 maanden =3
Best-
known
account: Ik ben niet echt 'bekend' hier xD maar goed denk dan toch Airkit.
Motivation: Ik hou zo erg van Airkit <3 En de kleine verhaallijn staat me erg aan. Dit is niet de eerste keer dat ik me met Airkit heb aangemeld bij een nestje, nee ik heb het al twee keer eerder geprobeerd. Toch heb ik niks gekopieerd, enkel het lijstje dat ik heb gemaakt. Ik heb hier écht hard mijn best op gedaan, en ik zou het dan ook helemaal te gek vinden als ik word gekozen.
Over activiteit hoef je je geen zorgen te maken, ik ben dan wel redelijk nieuw maar ik kan je beloven dat ik actief bijf! Anfders kan ik je mijn skype of telefoon nummer geven zodat ik actief blijf! =3
.:About Airkit:.[b]
[b]GeneralName: Airkit
Name Meaning: Air=lucht. Breeze=bries (achtervoegsel staat nog niet vast)
Future
names: Airpaw-Airbreeze(?)-Airstar?
Clan: Shadowclan
Future
clan{s}: Starclan?-Darkforest?
Mother: Innerghost
Father: Lostpath
Siblings: Unknown Yet
Crush: Not Now, Maybe Later
Partner: No Body
Outside Build:
KitAirkit is een erg lichte en dunne kitten. Daar dankt ze haar naam ook aan. Hier heeft ze zelf niet zo heel veel last van, later zou ze hier last van kunnen krijgen tijdens gevechten. Maar nu denkt ze nog niet eens aan. Ze is over het algemeen ook redelijk klein, al valt dit niet heel erg op. Haar poten zijn juist wat groter dan hoe het hoort. Haar nagels zijn redelijk aan de lange kant en erg scherp.
AppreniticeDe bouw van Airkit is niet heel veel veranderd. Als Airpaw is ze nog steeds redelijk klein, al zijn haar poten nu ook weer op een redelijk normale grote. Nog steeds is ze erg licht en dun. Maar dat houd haar niet tegen om een goeie apprentice te zijn.
Warrior Nog steeds is de poes niet erg veel veranderd. Natuurlijk groeit ze wel mee, maar alsnog blijft ze klein. Haar nagels zijn enkel nu nóg langer geworden. Wat er voor zorgt dat ze niet meer normaal zijn, dit heeft zo zijn voordelen.
Look: Airkit-paw-breeze(?) heeft een grijs tot crème kleurige vacht. Met donker grijze strepen. Haar borst heeft een wat lichtere kleur, evenals het puntje van haar staart en haar rechtervoorpoot. (Mocht het uiterlijk te veel afwijken van de ouders kan dit altijd worden aangepast =3)
Fur: Soft, Sort
Tail: :Long And Soft
Eyes: Yellow
Paw pads: Cream
Nose: Light Gray
Scars: None yet
InsidePersonality:
KitAirkit Is een erg wilde kitten, vol energie en alles wat je verwacht van een kitten. Enkel is weet ze niet goed wat de grenzen zijn, ze kan vaak te ver gaan zonder dat dat echt haar bedoeling is. Mocht haar iets niet aan staan is ze niet bang om dat te laten merken, en vaak is dat met felle woorden of een zachte klap. Al zal ze dit niet doen bij volwassenen. Ze is erg slim, maar wel klein. Ook is ze héél erg gehecht aan haar broertje en zusje, ondanks dat ze ook wel eens ruzie met hen heeft zal ze hun altijd proberen te beschermen. Verlegen is ze totaal niet, ze zegt open wat ze voelt. Al is ze wel erg geraakt als iemand haar daar door uit lacht. In het kort is ze ongeveer zoals elke kitten is.
Maar dan komt de apprentice tijd..
AppreniticeIn het begin zal Airkit, die nu paw is, het helemaal geweldig vinden om al vroeg een apprentice te worden. Ze is er van overtuigt dat ze het wel aan kan. En vol energie begint ze de trainingen, maar die lijken vies tegen te vallen. In het begin zal ze nog een grote bek hebben tegen haar mentor, om duidelijk te maken dat ze dit onacceptabel vond. Maar daar zal ze streng voor gestraft worden, daardoor word ze ook wat onzekerder. Ze is vastbesloten om zichzelf te bewijzen en zal hard haar best doen, maar als het kan zit ze haar mentor flink in de weg.
Uiteindelijk krijgt Airpaw door dat het slecht gaat met haar zus, ze probeert haar te helpen. Maar tevergeefs. Als Airpaw erachter komt dat ze overleden is zal ze geheel breken. Ze word zwaar depresief en begint zich steeds meer terug te trekken. Ook zal ze bijna niks meer doen voor de training. Ze word erg stil en praat met niemand meer, ze ontwijkt anderen en praat enkel nog met een zelfverzonnen kat. Ze word meer afwezig en zal vaak lopen dagdromen.
Ook zal ze met alle macht (Als dit goed is) haar broertje proberen te beschermen. Zelfs al vind hij dit niks, ze probeert zoveel mogelijk bij hem in de buurt te blijven en zijn training lichter te maken. Het gaat steeds slechter met de poes, totdat haar moeder en Shrewleap Rushstar verslaan. Dan zal ze weer wat op beuren, maar nog altijd zal ze wat afwezig en stil zijn.
Warrior Nog steeds erg afwezig en stil gaat Airpaw, met nu een waarschijnlijk de warrior naam Airbreeze het warrior zijn tegemoet. Ze zal keurig haar taken doen en de clan beschermen. Maar voorde rest heeft ze niet heel veel contact met de andere, wel is ze veel bij haar broer te vinden die haar(opnieuw enkel met toestemming) overhaalt om wat meer contact te leggen met andere clan genoten. Hij neemt haar mee op patrouille en leert haar wat katers en poezen kennen. Uiteindelijk zal ze weer wat vrolijker worden, en krijgt ze haar wat felle karakter weer terug. Ook krijgt ze weer wat humor. Merendeels ook door haar nieuwe vrienden zal ze alles doen om haar clan te beschermen en heeft ze het niet zo op buitenstaanders.
.: Voorbeeldpost:.
Airkit
Een plotse heftige zuigkracht zorgde er voor dat de nog ongeboren kitten onrustig begon te wriemelen. Naast haar lagen haar broer en zus, ze had hun weleens een flinke trap gegeven. Ze kon ze nog niet zien, maar dat was logisch als je nog zo jong was. Even leek het weer rustig te zijn en de jonge kit genoot van de warmte van haar moeders buik. Het bleef nog even rustig, maar toen begon het zuigende gevoel weer. De jonge Airkit trapte tegenstribbelend tegen haar moeders buik aan. Wild begon ze te bewegen toen ze haar broer voelde wegglijden. Wat was dit nu weer! Waarom werden ze gewoon niet met rust gelaten! Waar was haar broertje nu!
Ook al was het poesje nog piep jong ze was nu al gehecht aan haar broertje en zusje, het voelde voor haar dan ook vreemd eenzaam toen ze daar nog zat, enkel nog met haar zus. Airkit draaide zich onrustig om en raakte daarbij haar zusje aan. Opnieuw was de rust wedergekeerd en Airkit genoot van de vergrootte ruimte. Kwaad begon Airkit nog harder te trappen. Daar was het weer! En dit keer was haar zus aan de beurt. Langzaam voelde de jonge kitten haar zus wegglijden, naar een plek die ze nog nooit had gezien. Een plek waar zij binnenkort ook zou zijn, maar ze wist dat nu nog niet. Weer was het even rustig. Maar de kitte was dat niet, nog wilder en harder dan eerst begon ze te trappen en te draaien. Niet wetend dat haar moeder hieronder leed. Opnieuw kwam het zuigende gevoel en Airkit wist dat het nu haar beurt was. Nog steeds wild bewegend voelde ze zich wegglijden. Uit alle macht probeerde ze zich er tegen te verzetten, maar tevergeefs. Als eerst kwam haar kop tevoorschijn. Zoals bij alle kittens di geboren werden. Al waren er altijd uitzonderingen.
De koude wereld streelde haar kop en uiteindelijk haar hele, natte, kleine lichaam. Gelijk begon de kitten wild te piepen en voort te kruipen. Op zoek naar de veilige warmte van haar moeder en de heerlijke zoete melk. Haar oogjes zaten nog dicht geplakt, en ze kroop totaal de verkeerde richting op. Zachtjes werd ze bij haar nekvelletje vast gepakt en opgetild. Verontwaardigt piepte ze luid terwijl ze in de lucht bengelde. Even vloog ze door de lucht, en daarna werd ze zachtjes neergezet bij haar broer en zus. De warme pels van haar moeder voelde geruststellend aan. Even zocht het poesje, maar al snel vond ze een tepel vlak naast die van haar broer. Gulzig begon ze te drinken, en toen haar buikje vol was viel ze in slaap. De eerste nacht van haar leven.
Met de rest ben ik bezig! =3