|
| {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame | |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame do 21 maa 2013 - 18:19 | |
| Welkom, Gast. En bedankt dat je in ons zoek topic kijkt.
Innerghost x Flamepath gaan weer kittens krijgen.
Dit keer worden het er maar drie. Ze zullen binnen kort al geboren worden, want Innerghost is al een poosje zwanger. Ook zullen ze getraind worden als nog maar jonge kittens. En één van de drie zal dood gaan tijdens de trainingen. Ik zoek dus wel actieve spelers voor de kittens zodat er wel wat mee gedaan zal worden.
Er zijn ook een paar dingen die ik graag zal willen aan het nestje. De oudste zal een kater zijn, de jongste twee poesjes. De aller jongste zal over leven, de middelste zal dood gaan.
De eisen lijken mij algemeen bekend.
Let wel op een paar punten waar we op letten: -Graag originele maar échte warrior namen, niet de namen van snoepjes of dingen die dicht staan bij fantasie en mensen stuff. -Innerghost is zwart, Flamepath is rood, houd dus ook rekening met de kleuren. -We letten op je activiteit -We letten op de originaliteit van het katje, we hoeven geen drama queens of kings. -Het zijn Shadowclan katten, dus wat pittig en tikkeltje gemeen zal wel op zijn plek zijn. -Voor de rest, leef je uit. T lijkt misschien streng, maar zo moeilijk doen we nou ook weer niet. -We letten op je posts, lengte, taal gebruik, etc. -Ook zien we graag een motivatie, dus een mooie uitgebreide aanmelding heeft zo z'n plus punten.
Eventueel mag je ook de levende en de dood-gaande kitten spelen, maar dat hangt er vanaf als een ander zich daar voor niet aanmeld.
Het lijstje mag je zelf maken als er maar algemene dingen over je kat in staan, en ook punten over je zelf, bij voorbeeld waarom jij wel en waarom jij niet.
Aanmeldingen: Tara/Specklekit - Specklepaw - Speckle???
Groetjes, Innerghost(Nath) x Flamepath(Jinte/Chi)
- .:
- Thanks Waz <3:
Laatst aangepast door Innerghost op do 21 maa 2013 - 22:44; in totaal 3 keer bewerkt |
| | | Tara 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame do 21 maa 2013 - 18:30 | |
| Name: Tara Welke kit: jongste Naam kit: Specklekit Uiterlijk: Zwarte poes met witte pootjes, Innerlijk: Erg verlegen, maar als ze iets mag doen, helemaal enthousiast. Me: Ik zal actief blijven, en De Kit goed spelen :3 |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| | | | Tara 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame do 21 maa 2013 - 19:18 | |
| Ok :3 Wat wil je nog meer weten? Dan weet ik wast ik kan opschrijven <'3 |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| | | | Tara 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame do 21 maa 2013 - 19:20 | |
| Het jongste katje, het poesje :3 |
| | | | Anni-Chan :3 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame vr 22 maa 2013 - 6:32 | |
| Ohohohoho, dit plaatsje is gereserveerd door mij. De vorige keer wachtte ik te lang en ik dacht: NU GA IK M PLAATSEN. Ik zag gefeliciteerd staan en wist dat ik te laat was ^^ |
| | | Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame vr 22 maa 2013 - 7:37 | |
| Hier komt mijn aanmelding te staan <3 |
| | | Anni-Chan :3 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame vr 22 maa 2013 - 8:16 | |
| |
| | | | Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame vr 22 maa 2013 - 17:19 | |
| •Name: Pythonkit •Future Names: Pythonpaw-Pythonbite •Gender: Male •Religion: StarClan, but i'm not realy respectfull. •Age: Unborn •Season Born: Unknow
•Parents: Innerghost x Flamepath •Siblings: Brokenkit || Fawnkit || Thornkit || Littlekit || Terrorkit || Frozenkit, First litter. •Crush: x •Mate: x •Kittens: x Kitten:Terrorizing||Pressure||Pride||Curious •Terrorizing:Pythonkit is echt een kitten die je het liefst de hele dag achterna loopt en vragen stelt. Hij zal je vaak stalken en zal als je niet reageert vaak 'aanvallen'. Hij springt ook graag op je staart en laat dan niet meer los, tot je antwoord geeft. Hij wilt dus alles weten, wat dus past bij Curious. Hij zal dan ook steeds opnieuw dingen vragen, en al altijd heel lang volhouden. Hij valt alleen kittens, apprentice's en warriors lastig, soms ook wel de deputy en de leader, maar de elders laat hij liever met rust, want hij houd niet van hun gezeur. •Pressure:Pythonkit is vreselijk druk, hij stuitert door de nursey, rent over het kamp en gaat er graag op uit. Hij praat graag en veel, snel achter elkaar, en stelt veel vragen. Hij is druk tot hij moe wordt, wat wel erg snel is. Hij speelt ook best wel druk, wat hem juist zo irritant maakt, maar ookal zeg je het tegen hem, het maakt hem niets uit, daar is hij te trots voor. •Pride:Pythonkit is erg trots, en ziet nooit in dat hij ook fout kan zijn. Alleen als je je best doet kan je, er voor zorgen dat hij zijn fout inziet, maar dat krijg je echt amper voor elkaar. •Curious:Pythonkit wilt altijd alles zien of weten. Hij zal daarom vaak dingen vragen, en zich vaak bevinden bij clanceremonie's. Hij zal ook vaak buiten de Nursey te vinden zijn, en hij proeft alles wat hij proeven kan, wat soms zeer gevaarlijk is. Apprentice:Terrorizing||Pride||Fighter||Counterfeit •Terrorizing:Pythonpaw zal als apprentice nog steeds heel erg veel katen terroriseren, zelf katten van andere clans. Ook zal hij niet op zijn mondje gevallen zijn, en als hij ergens niet mee eens is, zal hij dat duidelijk laten zien. Hij volgt je niet meer door het hele kamp, maar hij kan erg spottende en gemene opmerkingen maken waar zelfs warriors stil van worden. -Later in zijn apprentice tijd.- •Pride:Pythonpaw zal zijn eigenschap, trots, nooit krijt raken, dus ook niet in zijn apprentice tijd. Hij zal nooit snel ergens mee eens zijn, als het in zijn tegendeel is, en geeft niet snel toe, en ook veel opmerkingen kan hij gemakkelijk verdragen. •Fighter:Pythonpaw vecht heel graag, hij wilt zich in elke ruzie wurmen als dat kan, en dit is een zeer slechte eigenschap. Als hij een buitenstaander tegen zal komen, zal hij die gauw aanvallen, en hij is snel best wel boos, ookal kan hij zich goed inhouden. •Counterfeit:Pythonpaw kan zeer goed toneelspelen, en zal zijn kunsten ook vaak gebruiken. Hij kan zeer vals zijn, een echte eigenschap, of ineens poes lief, geen echte eigenschap. Warrior:Pride||Fighter||Vicious||Counterfeit||Bleak||Friendly •Pride:Pythonbite is een trots, en hij geeft nooit toe. Zoals bij elke rang is deze karaktereigenschap het zelfde. •Fighter:Hij is best wel ruziezoekend en vecht graag, maakt niet uit met wat of wie. Hij houd van clanoorlogjes, en wilt dan ook graag in de aanval. •Vicious:Hij is kil, kwaadaardig, hatelijk, zelfs tegen zijn eigen clanleden maar dat een stuk minder. Hij heeft een grote mond, maar is niet gauw of opzettelijk boos, meestal gewoon zeer kil. Pythonbite kan zeer goed toneelspelen, maar hij gebruikt het weinig. Hij kan zeer vals zijn, een echte eigenschap, of ineens poes lief, soms een echte eigenschap. •Bleak:Pythonbite kan extreem kil en afwezig zijn, waardoor veel katten het onaangenaam bij hem vinden, ookal kan hij soms wel vriendelijk zijn. Hij is best wel mysterieus. Ook is hij zeer troosteloos en akelig. •Friendly:Dit is een kleine kant van hem, maar als je je best doet, kan hij inderdaad vriendelijk zijn. Kit:Als kitten is Pythonkit klein, pluizig en donkergrijs gestreept. Hij heeft een korte staart, en mooie, blauwe oogjes. Hij heeft een slanke, maar gespierde lichaamsbouw. Verder heeft hij best wel lange tandjes, en gemiddeld lange klauwen. Apprentice:Hij is het zelfde gebouwd, slank en gespierd, met het zelfde vacht patroon, maar hij is een heel stuk groter, en zijn ogen blijven blauw. Hij heeft nog steeds lange tanden, maar ook en stuk langere klauwen, ook al zijn ze in verhouding met de rest iets onder de maat. Warrior:Pythonbite is groot, een grote spierbonk. Hij is iets donkerder geworden, met blauwe ogen. Hij heeft ook nog steeds langere tanden dan het gemiddelde, en zijn klauwen zijn ook van gemiddelde lengte geworden. Jacht: •••○○ Vechten: ••••○ Vissen: •○○○○ Zwemmen: •○○○○ Klimmen: ••○○○ Geurkennis: •••○○ Plantenkennis: ○○○○○ Snelheid: ••○○○ Gehoor: •••○○ Reukzin: •○○○○ Zicht: •••○○ •Real name: Christina •Welke kitten: De kater •Rpg ervaring: 1 jaar. •Motivatie: Ik wilde dit altijd al, tenminste, sinds dit topic bestond. Ik kon alleen geen inspiratie vinden, tot ik deze rakker aanmaakte. Innerghost en Flamepath volg ik al best lang, en een kitten van hun spelen lijkt me helemaal geweldig, vooral na het gesprek met nath vanochtend, over het feit dat ik eens een karakter wilde aanmaken waarop ik lastig kan spelen, of nog nooit op heb gespeelt, en dit lijkt me een geweldige kans. •Why not: Er zijn veel mensen, ervarenere, die dit waarschijnlijk ook willen, en een betere aanmelding maken, mooiere setjes maken, en dat is natuurlijk fijner om als kitten te hebben. •Bekendste accounts: Icedance, Shiva & Honeyblossom. If there ever comes a day when we can't be together
keep me in you're heart I'll stay there forever - Winnie the Pooh |
| | | Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame za 23 maa 2013 - 13:51 | |
|
·•● Mantiskit ✗ Mantispaw ✗ Mantisleap ●•· ·•● Innerghost ✗ Flamepath ●•· ·•● Unknown yet ✗ Unknown yet ✗ Unknown yet ●•· ♥Female♥ ﻬHet kleine poesje is een verlegen kitten die tegen haar moeder aankruipt als ze bang word wat ze als kitten van alles word. Heel close met haar broertjes en zusjes is ze niet het buitenbeentje. Naar mate ze Mantispaw word word het kleine scharminkel steeds vechtlustiger en gemener. Maar nog steeds is ze bang voor een klein spinnetje. Wanneer zij een een spin ziet maakt ze een sprongetje in de lucht. Als ze warrior is geworden zal de angst voor de spinnen er nog steeds zijn, sprongen in de lucht zal ze niet maken maar wegrennen zal ze wel doen. Het is geen verlegen poesje meer maar een vechtlustige en gemene kat.
ﻬAls kitten kijkt het kleine scharminkel bang en verlegen uit haar ogen, nooit kijkt ze iemand aan behalve haar moeder. Als apprentice is ze niet veel veranderd nog steeds is ze een te mager scharminkel al groeit ze naar mate haar apprentice tijd breder en naar een gezondere dikte. Wanneer ze de 12 maanden bereikt krijgt zal ze wat spieren hebben en een normale grote hebben en haar verlegenheid hebben verloren.
- Mantiskit:
ﻬDe kleine kitten lag zoals altijd dicht tegen naar moeder aan, ze dronk amper en zag er slecht uit. De kleine kitten was een speciaal geval apart. Ze was een stuk kleiner dan haar broertjes en zusjes. Ze hadden ook dikkere buikjes. Mantiskit kroop dicht tegen de vacht van haar moeder aan, de zachte warme haren van haar moeder voelde warm op haar scharminkelige huidje. Ze had vandaag amper gedronken bij haar moeder maar honger had ze niet.
- Mantispaw:
ﻬHet kleine tuxedo poesje lag in de apprentice den. Haar lichaam was te klein en te dun, ze was echt een scharminkel. Mantispaw stond op toen de eerste stralen zonneschijn door de wanden van de den schenen. stiekem sloop ze het kamp uit om te trainen. Ze wilde groeien en een normaal uiterlijk krijgen. al had ze anorexie*, Mantispaw moest oefenen op het trainen van haar krachten en het opbouwen van spieren. Bovendien down ze zich zelf elke avond een muisje te eten terwijl ze gewoon geen honger had. Mantispaw keek om zich heen, haar oog viel op een kleine zwarte spin, zijn acht poten kropen een voor een naar voren. Mantispawmaakte een kleine sprong ion de lucht en deinste achteruit, ze was doodsbang voor die kleine wezentjes met acht poten. Mantispaw sloeg haar klauwen uit en deinste verder achteruit toen de spin dichterbij kwam. Het kleine scharminkel rende hard weg en sloeg haar klauwen in de boom terwijl ze om hoog klom.
*anorexie is de medische term voor geen eetlust
- Mantisleap:
ﻬMantisleap was haar voledige naam nu, altijd was ze de zwakkeling van het nest geweest, door het vele trainen met zich zelf is ze sterker geworden. Ze had zich zelf gedwongen te eten en dat terwijl ze geen honger had en haar maag hevig protesteerde. Ze had zich zelf getraint en spieren gekweekt door lange afstanden te rennen rond het terretoria en bomen in en uit te klimmen. Mantisleap deed voor het eerst eer aan haar naam. De Mantis is een krachtig diertje, nu was zij ook krachtig. Mantisleap liep het kamp uit en begon met jagen. na een lange jacht kwam ze met opgeheven hoofd met een paar muizen binnen en een eekhoorn.
|
| | | | Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame ma 25 maa 2013 - 15:22 | |
|
♔.General.♔ Name: Aurykit Meaning Name: Aury; Golden Future Names: Aurypaw, Auryfur, Aurystar? Gender: ♀ Female Age: Unborn Clan: Shadowclan Rank: Kit
♔.Relationships.♔ = Alive = Dead
= Uncertainty = Friend = Respected = Crush = Love = Dislike
Family:
Living family members. /Innerghost: Jij bent mijn moeder, iemand die ik altijd zal respecteren. /Flamepath: Jij bent mijn vader, ookal vind ik je soms eng als je boos wordt, toch respecteer ik je.
Dead family members. None~
Clan:
Living pack members. None~
Dead pack members. None~
Other Cats: None~
♔.Looks.♔ Fur Colour: Red with white Fur structure: Short Eye colour: Blue and green/brown Paw pads: Pink Nose colour: Bright pink Height: A Normal height Total picture: Ze is een kitten van normale grootte. Haar vacht is rood met wit en kort. Haar ogen zijn blauw met wat groen/bruins in het midden. Setje:
- Onderschrift:
♔.Inside.♔ Likes: Being alone ~ Walking ~ Be in the lead Dislikes: Little pussy's ~ Doing nothing
Quiet ~ Perfectionist ~ Manipulate Quiet: Aurykit is een redelijk rustige kat. Ze raakt niet snel in paniek en heeft altijd een neutrale blik. Emoties vallen moeilijk van haar snuit af te lezen en ze is dan ook een meester in ze verbergen Perfectionist: Naast het rustige, is ze ook erg geduldig. Ze kan lang met iets bezig zijn, zolang het maar perfect is. Ze doet niet graag iets half en als ze merkt dat het niet lukt stopt ze er gewoon mee. Manipulate: Ze er aanleg voor om dingen naar haar hand te zetten. Of het nou om katten of gevechten gaat, ze weet vaak precies wat ze moet zeggen of doen zodat het voor haar goed uitkomt
♔.Skills.♔ Speed: As normal as can be ●●●○○ Hunt: She always now the best tricks so it succesfull most of the time ●●●●○ Smart: She is very smart. ●●●●○ Strong: This is a little less good, most of the time she just uses tricks to win. ●●○○○ Sight: Just as by any other cat. ●●●○○
Special skills: Social: She can let cat's do whatever the hell she want. ●●●●● Trust: She doesn't trust anyone. ●○○○○
♔.Life.♔ History: None Biggest dream: Dunno Story for the future: Aurykit is in het begin gemeen. Net zo slecht als haar ouders, omdat dat eigenlijk het enige is dat ze kent. Als ze ouder wordt begint ze toch te twijfelen of dit nou wel helemaal is wat ze wilt (dit zou komen rond de tijd dat ze apprentice wordt). Ze gaat ook andere katten helpen, stiekem, zodat niemand van haar clan erachter komt. Haar grootste angst is dat ze verstoot wordt, dus reageert ze in het kamp alsof ze nog steeds slecht is. Ze draagt dus eigenlijk steeds een masker
♔.Topic's.♔ Topic's: 0 Posts: 0 Words: 0
Als je een voorbeeldpost wilt moet je het even zeggen~
♔.About me.♔ Naam: Isa Bekendste Account: Aurorapaw Ervaring:Ik heb nu ongeveer een jaar ervaring op dit soort forums en zat daarvoor op een ander soort forum, ook met Rp's maar dan kleiner (horsetycoon) Waarom een kitten van hun?: Nou ten eerste, Innerghost en Flamepath zijn epic ;d Ten tweede zocht ik allang naar zo'n topic zodat ik eindelijk een kat zou krijgen waarvan ik weet dat ik topic's kan krijgen, zodat ik haar actief houdt. Houd ik haar actief?: Ja zekers ;d Dit wordt dan mijn tweede accountje, dus heb ik genoeg tijd om te posten.
♔.Extra things.♔ Which kitten?: Ik zou graag willen dat Aurykit zou blijven leven, tenzij het echt niet anders kan ;D
x |
- Things:
PM's naar Dawnstar please!Active:Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Mintfang ~ Dawnstar ~ OrdinaryInactive:Jack D "I've always lived in a world where I'm supposed to fear what's different." - Cryaotic~ Thanx Babs :3 ~ Thanks Laura C:
Laatst aangepast door Aurorapaw op wo 27 maa 2013 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame ma 25 maa 2013 - 16:11 | |
| |
| | | Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame ma 25 maa 2013 - 16:28 | |
| hurr Terror krijgt siblings |
| | | Kiki/Kiek 63 Actief
| |
| | | | »q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame ma 25 maa 2013 - 20:17 | |
|
» Naam: Russetkit » Russetpaw » Russetfur/heart/voice/song [Not sure yet xD]
Uiterlijk: Qua uiterlijk is Russetkit echt een kopie van haar vader. Haar rode vacht is echt een lokmiddel binnen de duisternis van Shadowclan. Haar helder blauwe oogjes verraden echter dat ze een dochtertje van Innerghost is. Russetkit is klein gebouwd en vrij tenger, wat er voor zorgt dat ze snel en wendbaar is. Ze zal later niet heel veel groter worden en ook niet zo snel spiermassa kweken, waardoor katten snel de neiging hebben om haar als zwak te bestempelen. Als ze eenmaal volgroeid is, zal ze een donkere rode vacht hebben en kenmerkende blauwe ogen. Ze zal altijd aan de kleine kant blijven, maar krijgt later wel wat meer spiermassa erbij, waardoor ze water breder lijkt.
Innerlijk: Russetkit heeft in het begin een nogal verlegen karakter. Ze kijkt heel erg op tegen haar oudere broer, ondanks dat ze qua leeftijd niet zo heel erg veel verschillen. Ze is niet zo erg sociaal, maar meer een meelopertje, wat haar vaker in de problemen brengt. Door Rushstar zal ze te vroeg als apprentice worden benoemd, waardoor ze de trainingen niet altijd aan kan. In het begin zal ze het hier heel erg zwaar mee kregen, maar dit zet haar ook aan het denken. Halverwege haar apprenticetijd,zo ongeveer als d'r zus dood gaat, schiet er een knop om en zal ze harder proberen te trainen en dingen sneller oppikken. Ze zal goed en handig gebruik gaan maken van haar grote en lenigheid, dus zal ze moeilijk te pakken zijn. Verder zal ze een pittig karakter krijgen als ze eenmaal haar zelfvertrouwen terug heeft gewonnen. De dood van haar zus en het feit dat ze erg klein is, zijn zwakke plekken, ze kan heel erg uitschieten als je 't daar over hebt. Russetkit zal later zeker niet bang zijn voor een gevecht, maar moet wennen aan het idee van bloed aan d'r klauwen.
Ik: Nadat Kiki zich had aangemeld, bedacht ik me dat het misschien wel leuk zou zijn om ook een gok te wagen. Daarom heb ik een idee in elkaar gedraaid en zodoende kwam Russetkit eruit. Ik weet dat Nath gek is van Russetfur van de officiële boeken, daarom leek me deze naam wel erg leuk. En well, ik speel al een kitten van Nath en in combinatie met Chi en Jinte zal 't vast een gezellig boel worden x'D « »{ ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }« |
| | | | | Onderwerp: Re: {{Kittehh zoek topic}} Inner x Flame | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |