|
| Try not to hear, but they talk so loud... | |
| Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Try not to hear, but they talk so loud... di 19 maa 2013 - 22:12 | |
| BRINDLEPOOL Kalm liep ze de Medicine cat's den binnen en gleed ze met haar amberkleurige blik over de wanden van het hol, zoekende naar Brindlepool of Cinnamonpaw. Een probleempje had ze echter niet, ze wou gewoon zien hoe het met de twee katten ging, aangezien de dood van Angelvoice blijkbaar zwaar op de maag lag bij die twee. Natuurlijk zat Spottedleaf er ook mee in, ze hield zich gewoonweg sterk. Ze had in haar verleden al genoeg dood meegemaakt, dus wist ze perfect hoe ze er mee om moest gaan. Ze liet de twee muizen die ze had meegepakt vallen en wachtte geduldig af op een teken dat erop wees dat Brindle of Cinnamon aanwezig was. |
| | | Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Try not to hear, but they talk so loud... vr 22 maa 2013 - 20:01 | |
|
Het oog van de jonge, fragiele poes viel eventjes op een aantal kruiden, nagaand of ze genoeg zou hebben. Opnieuw drongen verkeerde gedachtes haar hoofd binnen. Hoe moeilijk kon het zijn? Hoe moeilijk kon het zijn om iets opzij te zetten, uit je hoofd te zetten. Blijkbaar veel moeilijker dat ze ooit had gedacht, want na maanden van ervaring die ze in korte tijd had opgedaan had ze er nog altijd grote moeite mee. Een calico poes kwam haar den binnen, eentje die ze kende onder de naam Spottedleaf. Voorzichtig liep ze op haar af, en zag hoe ze twee muizen op de grond liet vallen. ’’Goededag, Spottedleaf.’’ sprak ze met een warme tint in haar stem. ’’Kan ik je ergens mee van dienst zijn?’’ vroeg ze en keek met haar amberkleurige ogen in die van haar, een luchtige houding aannemend.
Spoken || Others
|
| | | Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Try not to hear, but they talk so loud... vr 22 maa 2013 - 20:12 | |
| Het duurde niet lang of ze zag het zilverkleurige gestalte van Brindlepool, de Medicine cat van de Windclan. Een zucht ontsnapte uit haar mond toen de poes haar begroette, en vroeg of ze haar ergens mee kon helpen. Ze schudde zacht haar kopje, en keek de poes warm aan. "Nee, ik heb eventjes geen hulp nodig hoor." Spon ze, waarna ze zich liet zakken totdat haar achterwerk de grond raakte. "Hoe gaat het met je?" Haar amberkleurige ogen vingen de meerdere kruiden op die netjes geordend stonden in de den. Deze plek liet haar denken aan Blowsoul, de kater die ze vertrouwde met haar leven. Maar blijkbaar had hij wel iets beters te doen, aangezien hij haar gewoon in de steek had gelaten. Maar ze had zich er overheen gezet. "Ik heb trouwens eten voor je meegebracht," Mauwde ze terwijl ze met een van haar voorpoten de muis wat naar voren duwde. Een glimlach verscheen op haar gelaat toen ze de poes aankeek. |
| | | Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Try not to hear, but they talk so loud... vr 12 apr 2013 - 19:35 | |
|
"Nee, ik heb eventjes geen hulp nodig hoor." hoorde ze Spottedleaf zeggen, en ze zag hoe de poes een zithouding aannam. "Hoe gaat het met je?" Brindlepool vond het eigenlijk altijd wel fijn om te weten dat sommige haar een bezoekje gaven, puur om te weten hoe het met haar ging. Van Quietwind was ze dat wel gewend, en ze vond het fijn zoiemand naast zich te hebben, wetend dat hij er altijd voor haar zou zijn. ’’Het gaat al een stuk beter, gelukkig.’’ knikte ze Spottedleaf vriendelijk toe op haar vraag. "Ik heb trouwens eten voor je meegebracht," miauwde ze en Brindlepool keek toe hoe ze met een poot de muis naar voren schoof. Ze was er wel blij mee, gezien ze deze dag nog geen maaltijdje had kunnen benuttigen. ’’Dankje!’’ zei ze met een vrolijke stem en keek de poes weer aan.
Spoken || Others
|
| | | Chi c: 2800 Actief
| Onderwerp: Re: Try not to hear, but they talk so loud... ma 29 apr 2013 - 15:15 | |
| Ze bekeek de zilveren poes met een amberkleurige blik waarin alles behalve geweld te lezen stond. Haar staartpunt tikte geluidloos op de grond en met haar witte voetjes schuifelde ze eventjes ongemakkelijk heen en weer. ’’Het gaat al een stuk beter, gelukkig.’’ verklaarde de Medicine cat. Een gerustgestelde glimlach sierde haar lippen en ze opende haar mond als teken dat ze iets ging zeggen. "Dan is het goed." lachte ze. ’’Dankje!’’ miauwde de poes nog toen ze de muis in zicht kreeg die Spottedleaf voor haar had meegenomen. "Ik hoopte al dat je honger zou hebben." gaf ze toe, waarna ze haar blik op haar eigen witte voetjes richtte. "Euhm... Heb jij Blowsoul misschien nog gezien?" vroeg ze toen ze een misselijk gevoel in haar maag kreeg. "Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid." vervolgde ze algauw terwijl er een onschuldige lach op haar voorhoofd verscheen.
//Ik doe hier al dat ze al kittens verwacht, misschien leuk dat Brindle het opmerkt? (: |
| | | | Onderwerp: Re: Try not to hear, but they talk so loud... | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |