|
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:22 | |
| #Linn: Oh zo. Ja, dan kan je dat beter doen. (': #Babs: Agreed. ~ Spotted is dus net... oud genoeg. x'D
Ik ga weer met subjes werken. o3o" |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:23 | |
| - Spottedleaf schreef:
- #Linn: Oh zo. Ja, dan kan je dat beter doen. (':
#Babs: Agreed. ~ Spotted is dus net... oud genoeg. x'D
Ik ga weer met subjes werken. o3o" En hij heeft echt zoveel meegemaakt, althans, zo heb ik het in mijn hoofd. Van een pleegmoeder die niet van hem hield tot zijn vader die hem probeerde te doden en vrienden die hem in de steek lieten midden in een gevaarlijke situatie. |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:35 | |
| - Lionroar schreef:
- Spottedleaf schreef:
Ik ga weer met subjes werken. o3o" En hij heeft echt zoveel meegemaakt, althans, zo heb ik het in mijn hoofd. Van een pleegmoeder die niet van hem hield tot zijn vader die hem probeerde te doden en vrienden die hem in de steek lieten midden in een gevaarlijke situatie. Awwhh. Spotted heeft ook zulke erge dingen meegemaakt. :c Eigenlijk moeten ze een topic. >> |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:37 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Lionroar schreef:
- Spottedleaf schreef:
Ik ga weer met subjes werken. o3o" En hij heeft echt zoveel meegemaakt, althans, zo heb ik het in mijn hoofd. Van een pleegmoeder die niet van hem hield tot zijn vader die hem probeerde te doden en vrienden die hem in de steek lieten midden in een gevaarlijke situatie. Awwhh. Spotted heeft ook zulke erge dingen meegemaakt. :c Eigenlijk moeten ze een topic. >> Eigenlijk wel ja c': Als jij hem aanmaakt reageer ik wanneer ik klaar ben met leren? :3[ - rond 18:00, misschien zelfs eerder, was gisteren ook vroeg klaar - |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:39 | |
| - Lionroar schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Lionroar schreef:
- Spottedleaf schreef:
Ik ga weer met subjes werken. o3o" En hij heeft echt zoveel meegemaakt, althans, zo heb ik het in mijn hoofd. Van een pleegmoeder die niet van hem hield tot zijn vader die hem probeerde te doden en vrienden die hem in de steek lieten midden in een gevaarlijke situatie. Awwhh. Spotted heeft ook zulke erge dingen meegemaakt. :c Eigenlijk moeten ze een topic. >> Eigenlijk wel ja c': Als jij hem aanmaakt reageer ik wanneer ik klaar ben met leren? :3[ - rond 18:00, misschien zelfs eerder, was gisteren ook vroeg klaar - Oh, oké. XD Sorry, ik had dit bericht nog niet opgemerkt/gelezen, en had namelijk iets gepost op je topic-zoek-topic. xD |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:39 | |
| Miep. Mams is terug, ik ga mn laptop maar eens afsluiten en door met Wiskut leren. Great. |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:40 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Lionroar schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Lionroar schreef:
- Spottedleaf schreef:
Ik ga weer met subjes werken. o3o" En hij heeft echt zoveel meegemaakt, althans, zo heb ik het in mijn hoofd. Van een pleegmoeder die niet van hem hield tot zijn vader die hem probeerde te doden en vrienden die hem in de steek lieten midden in een gevaarlijke situatie. Awwhh. Spotted heeft ook zulke erge dingen meegemaakt. :c Eigenlijk moeten ze een topic. >> Eigenlijk wel ja c': Als jij hem aanmaakt reageer ik wanneer ik klaar ben met leren? :3[ - rond 18:00, misschien zelfs eerder, was gisteren ook vroeg klaar - Oh, oké. XD Sorry, ik had dit bericht nog niet opgemerkt/gelezen, en had namelijk iets gepost op je topic-zoek-topic. xD Haha, geeft niet c': Ik zie het topic wel verschrijven straks ^-^ *gaat nu leren* |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:45 | |
| Ik voel me echt derp.. Fuck ziek heid. |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:46 | |
| - Chikita schreef:
- Ik voel me echt derp.. Fuck ziek heid.
Beterschap juul <'3 |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:49 | |
| Waarom tript WC altijd op mijn iPod D: ? En school is saai :U
@ Linn; Ik zal wel proberen een topic te maken als ik thuis ben (; Maar ik ben pas over.. Drie, vier uur of zo thuis ^^'
@ Juul; Beterschap <3 |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:51 | |
| Beterschap Juul. ~
Goed, nog alleen twee uur wiskunde en dan ben ik uit. :') |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:52 | |
| - Brindlepool schreef:
- Beterschap Juul. ~
Goed, nog alleen twee uur wiskunde en dan ben ik uit. :') Oeh, oeh, Danii! Brindlepool & Lionroar moeten ook vrienden worden en een topicje krijgen o3o Noor: Sure, neem je tijd c: Ik moet nog grieks en geschiedenis leren voor morgen, dus heb genoeg te doen vandaag hehe. |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 11:55 | |
| Danii, ik moet jou nog Quiet zijn geschiedenis doorsturen wat approval betreft. Want Brindle en zo =w=
So stay tuned. |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 12:06 | |
| @Linn; Stiekem wel o3o Ik heb alleen even veel toetsen, van mij mag je alvast een topic openen en dan zie je wel een post verschijnen.
@Noor; Sure. Ik ga voorlopig nergens heen, zit toch op school xD
Brindle heeft al bijna geen vrienden, en de vriend die ze heeft is een kater. Er is iets mis in haar leven :u: |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 12:11 | |
| Ik moet wachten tot photoshop geïnstalleerd en gehackt is tot ik mijn posts kan plaatsen...:c En ik heb nu al alle posts gemaakt die ik kon makenD: |
|
| |
Megurine Lyan Payne ~ 75
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 12:21 | |
| Chi, Taylor en Spotted moeten weer een keer een topic c:
|
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 12:22 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Aurorapaw schreef:
- Thistlepaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Thistlepaw schreef:
- Miep. 't Is stil hier x'D
Iedereen zit op school. xD True that x'D Het nadeel van de Proefwerkweek :') En al helemaal als deze pas om 2 uur begint D: +1 Ookal begint die van mij om 10 voor half 2 :'D Ik begin met Wiskunde A van 2 tot 4 :') Great timing x'd
@Babs; Agreed~ Ik vond sowieso dat sommige wel ziek jong waren :') Ik begin met biologie, dan aardrijkskunde en dan nederlands, en dan is het 4 uur en ben ik klaar :'D Morgen heb ik alleen maar vakken die ik laat vallen, dus vindt ik dat ik niet hoef te komen >.> |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 12:28 | |
| - Taylor schreef:
- Chi, Taylor en Spotted moeten weer een keer een topic c:
True, true. x'D Moet ik maken? (: |
|
| |
Megurine Lyan Payne ~ 75
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 12:29 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Taylor schreef:
True, true. x'D Moet ik maken? (: Oke, maar ik kan pas na school reageren :')
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 12:30 | |
| - Taylor schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Taylor schreef:
True, true. x'D Moet ik maken? (: Oke, maar ik kan pas na school reageren :')
Geen probleem. ^^ Ik heb geduld. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|