|
|
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:06 | |
|
Why I love Those Sheets? :'3 *because they're small >D*
Words; - Status; -
|
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:07 | |
| Ik heb zin in het tweede nestje van Innerghost <3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:08 | |
| - Innerghost schreef:
- Ik heb zin in het tweede nestje van Innerghost <3
Brokenpaw komt zijn kleine zusjes & broertjes dan even laten zien wie de oudste is ~ whaha |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:09 | |
| Wahahaha er komen 3 kittens waarvan 1 kater en 2 poesjes, de middelste gaat dood door de training die ze te vroeg zullen krijgen. I love that <3
Gewoon kittens met meteen een verhaallijn er aan vast. Hebben ze ook meteen een awesome geschiedenis x3 |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:11 | |
| En toen ging Fallen ook iets beleven >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:13 | |
| Awesome //houd zich stil. |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:14 | |
| - Fallentear schreef:
- En toen ging Fallen ook iets beleven >3
Alsof ze nog niks beleeft heeft :'] *Kijkt naar Autumn en Silver* |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:16 | |
| - Innerghost schreef:
- Wahahaha er komen 3 kittens waarvan 1 kater en 2 poesjes, de middelste gaat dood door de training die ze te vroeg zullen krijgen.
I love that <3
Gewoon kittens met meteen een verhaallijn er aan vast. Hebben ze ook meteen een awesome geschiedenis x3 hm.. worden apprentices ook verjongd warrior? -hehe- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:17 | |
| - Lionroar schreef:
- Innerghost schreef:
- Wahahaha er komen 3 kittens waarvan 1 kater en 2 poesjes, de middelste gaat dood door de training die ze te vroeg zullen krijgen.
I love that <3
Gewoon kittens met meteen een verhaallijn er aan vast. Hebben ze ook meteen een awesome geschiedenis x3 hm.. worden apprentices ook verjongd warrior? -hehe- Joah, daar gaat de middelste kit ook aan dood ^-^ |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:17 | |
| - Innerghost schreef:
- Lionroar schreef:
- Innerghost schreef:
I love that <3
Gewoon kittens met meteen een verhaallijn er aan vast. Hebben ze ook meteen een awesome geschiedenis x3 hm.. worden apprentices ook verjongd warrior? -hehe- Joah, daar gaat de middelste kit ook aan dood ^-^ VOlgens mij lees je het verkeerd :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:26 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Lionroar schreef:
- Innerghost schreef:
I love that <3
Gewoon kittens met meteen een verhaallijn er aan vast. Hebben ze ook meteen een awesome geschiedenis x3 hm.. worden apprentices ook verjongd warrior? -hehe- Joah, daar gaat de middelste kit ook aan dood ^-^ VOlgens mij lees je het verkeerd :') Nogal Van mij hoeft het niet. Maar sowieso mogen de kittens 8 moons worden, de oudste kits x3 |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:30 | |
| Iemand die goed met flash om kan gaan die me kan helpen met bewegende buttons? D; |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:31 | |
| - Innerghost schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Lionroar schreef:
- Innerghost schreef:
I love that <3
Gewoon kittens met meteen een verhaallijn er aan vast. Hebben ze ook meteen een awesome geschiedenis x3 hm.. worden apprentices ook verjongd warrior? -hehe- Joah, daar gaat de middelste kit ook aan dood ^-^ VOlgens mij lees je het verkeerd :') Nogal Van mij hoeft het niet. Maar sowieso mogen de kittens 8 moons worden, de oudste kits x3 Okay c': En ik ga een setje maken voor hem xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:36 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Lionroar schreef:
- Innerghost schreef:
I love that <3
Gewoon kittens met meteen een verhaallijn er aan vast. Hebben ze ook meteen een awesome geschiedenis x3 hm.. worden apprentices ook verjongd warrior? -hehe- Joah, daar gaat de middelste kit ook aan dood ^-^ VOlgens mij lees je het verkeerd :') Nogal Van mij hoeft het niet. Maar sowieso mogen de kittens 8 moons worden, de oudste kits x3 Okay c': En ik ga een setje maken voor hem xD Awesome <3 Brokenpaw is echt gewoon uber awesome vind ik x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:39 | |
| - Innerghost schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Lionroar schreef:
- Innerghost schreef:
I love that <3
Gewoon kittens met meteen een verhaallijn er aan vast. Hebben ze ook meteen een awesome geschiedenis x3 hm.. worden apprentices ook verjongd warrior? -hehe- Joah, daar gaat de middelste kit ook aan dood ^-^ VOlgens mij lees je het verkeerd :') Nogal Van mij hoeft het niet. Maar sowieso mogen de kittens 8 moons worden, de oudste kits x3 Okay c': En ik ga een setje maken voor hem xD Awesome <3 Brokenpaw is echt gewoon uber awesome vind ik x3 Hahaha thank you :'D En hij heeft een avatar~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:40 | |
| Hij is facking awesome <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:42 | |
| Hij is the king ~ Zodra Lizle terug komt gaat hij Rushstar eens even aanspreken met zijn ego gedrag hehe ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:43 | |
| Brokenpaw is gek, maar super awesome <3
En ik moet nu gaan. Bye bye mensjess~ |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:45 | |
| Snowypaw heeft haar kittensetjr nog, oepsxD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |