We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen di 19 maa 2013 - 19:14
Ik trek me terug, ignore die shit : D:
Naam: Cougarheart/Cougarstar Geslacht: Kater Leeftijd: 41 manen Overtuiging: Neutraal Uiterlijke kenmerken: Donker rode, langharige vacht met hier en daar wat witte plukjes en kenmerkende, donker oranje ogen. Hij is slank gebouwd en ongeveer even groot als de gemiddelde kater. Innerlijke kenmerken: Cougarheart is erg diplomatiek en zal in ruzie's met woorden de boel te sussen. Hij heeft erg veel zelfbeheersing en zal dus niet snel uitvliegen. In elk geval zet hij zijn clan voor aan dus zal hij moeite krijgen met relaties. Vanwege zijn erg aanwezige geweten moet hij soms erg nadenken over zijn beslissing en kan hij bij foute dingen dagen door tobben of het wel de juiste was. Als hij zijn grenzen moet verleggen om zo zijn clan te helpen zal hij dat doen, wat de gevolgen ook mogen zijn. Maar zijn sterke geweten zal er altijd zijn. Cougarheart is ook zeer onzeker over zichzelf maar verbloemd dit door te leunen op de complimentjes van andere. Geschiedenis (heel beknopt):
Als kitten Hij was een wees je en werd opgevangen door een lieve, langharige poes genaamd Longcoat. Omdat Longcoat na enkele manen zelf ook verdween van het territorium was hij alleen op de wereld toen hij drie manen oud was. In deze periode was hij erg onzeker maar had hij genoeg vrienden die hem troostte.
Als leerling Al zijn vrienden kregen het druk met de leerlingen taken en hadden minder tijd voor hem. Diegene die nog wel tijd voor hem hadden lieten hem in de steek. Hier door werd hij erg bang en angstig omdat alles hem een beetje aan het verlaten was. Hij was nog steeds verdrietig om Longcoat, hij mocht haar graag. Hij werd ook flink gepest omdat hij een 'weesje' was en tot de drie manen was opgevoed door een kattin die uiteindelijk eenling was geworden. Hij raakt erg depressief door dat hij opeens helemaal alleen is en plotseling alles kwijt is wat hij eens was terwijl hij niet snapt waarom.
Als krijger Zijn vroegere vrienden pestte hem nu ook en wreven in hoe alleen en waardeloos hij was. Normaal zou hij iedereen over zich heen laten lopen maar iets knapte ik hem. Plotseling gooide hij zichzelf over een andere boeg en vloog hij uit tegen de katten. Hij gooide alle woede en emotie er uit en liet blijken dat hij toch niet die 'stille, eenzame en vreemde' kater was als ze dachten. Hij liet blijken dat hij ze bijna wilde aanvallen maar hij loste het op met woorden. De manen er na lieten ze hem met rust en had hij hernieuwde respect opgebouwd.
Naam bekendste account: Honeyspots Rang waar je je voor wilt aanmelden: WindClan leader/Deputy Motivatie: *wijst naar het boek hier onder* Ook heb ik nooit in WindClan mezelf kunnen 'evolueren' en dat vind ik jammer. Ik was altijd te jong begonnen om mezelf in clan bezigheden te mengen, of ze vielen dood omdat ik niet verder kon door dat een familielid nog te jong was en nooit actief was en dat vond ik jammer want ik vind WindClan net zo leuk als RiverClan. Het heeft activiteit nodig en een sfeer zoals in RiverClan. Het zit wel prop vol met leden maar het is er nooit saai, inactief en ongezellig. Het lijkt me geweldig om dat zo te kunnen bereiken. Ik heb ThunderClan karakters gehad die ook wel een 'uitzondering' was, die is gestorven, ik heb een geweldig RiverClan karakter, hogere ShadowClan rang, de enige waar ik nog nooit iets bereikt heb is WindClan en dat wil ik nu dus krijgen. Waarom mij kiezen: Katers rpg'en bij mij veel beter dan poezen al zul je zien dat ik 90% meer vrouwelijke karakters heb overal dan mannelijke. Op een of andere manier kan ik erg goed overweg met het mannelijke deel van de rpg karakters. *wijst nonchalant naar Cinderfall* Ook op andere forums is dat gebleken. *Kijkt Wazoula aan en wijst heel nonchalant naar Upload op Wolf Story* Ik hou er ook van als ik een karakter heb die zich echt 'evolueert' en hoger komt dan alleen maar een super warrior die best hoger kon komen en dan sterven van ouderdom in een uit hoekje van het kamp. Als leider of commandant kan ik me eindelijk daar in verdiepen en een nieuw deel van de rpg bezichtigen. Dan kan ik zeggen als ik stop na een hele tijd 'Ja, ook hier heb ik bereikt wat ik wil bereiken. Voor mij is mijn plicht gedaan (:'. Zoals op Wolf Story uiteindelijk. Waarom mij niet kiezen: Simpel, ik heb al één account met een hoge rang. Birchpaw. Alleen daarom al hoef je mij niet te kiezen, want ik gun het van harte aan iemand anders die lekker actief is en nog nooit een hoge rang heeft gehad. Als dat gebeurt dan ben ik gelukkig voor mijn nog resterende tijd op Warrior Cats. Ook zal ik eerlijk zijn en ben ik heel erg verlegen en onhandig rond mensen van het administrator board of andere hoge rangen. Vraag me niet waarom. Ik ben altijd erg nerveus want ik voel me dan weer zo klein en onbelangrijk. Ook ben ik nog niet bekend met de dingen die doorkomen als je een commandant of leider word en ga ik twijfelen aan mezelf. Ik denk dan 'Wat als ik dit fout doe?' of 'Wat als mensen me uitlachen?' en dan ga ik erg onzeker te werk en kom ik niet volledig 100% tot me recht.
Laatst aangepast door Honeyspots op wo 20 maa 2013 - 19:44; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen di 19 maa 2013 - 20:18
De kat
Naam kat: Dreamfur/Dreamstar (nieuw account) Rang: WindClan Deputy/Leader Leeftijd: 25 moons Geslacht: Kater Motivatie:Ik kijk altijd een beetje tegen de mensen met een hoge rang op (NoobNoob) Het lijkt me gewoon geweldig om een hoge rang te hebben Karakter: Hij is aardig maar kan soms wat bot overkomen en laat zich niet zomaar uit het veld slaan. Hij weet wat goed en slecht is en moet soms hulp vragen als hij iets niet alleen kan. Geschiedenis: Toen hij kitten was, was zijn leven gewoonweg perfect. Zijn ouders verzorgden hem goed en hij had veel vrienden. Maar toen hij apprentice was veranderde alles. Op een dag gingen zijn ouders samen jagen, maar ze waren nooit teruggekomen. Dreams hart brak en hij zonderde zich steeds meer af van anderen. Zijn vrienden lieten hem in de steek en hij voelde zich alleen. Toen hij een warrior werd was zijn leven leeg. Hij sliep, at, ging jagen, at en ging weer slapen. Hij praatte nooit en zat altijd alleen. Dat veranderde toen een jonge kat hem probeerde op te vrolijken. Hij kreeg weer zin in het leven en probeerde weer vrienden te maken. Hij werd mentor en hij was niet meer het schuwe katje van vroeger. Als hij Deputy of Leader wordt zal hij sterk zijn en zeker niet schuw. Echter zal hij soms wel nerveus zijn als hij een grotere groep katten moet toespreken.
Algemeen:
Naam: Cat Ervaring: 8 maanden Waarschijnlijk te weinig XD Accounts: Wishpaw, Daykit*, Treeleaf en Hate
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen di 19 maa 2013 - 23:27
Naam: Leafblade/Leafstar Rang: Windclan Deputy/leider leeftijd: 12 aan 20 maanden geslacht: Kater broer of zussen: broer: Treeleaf vacht: oranje,bruin ogen: groen, ambere ogen motenvatie: Ik vind het supper leuk spaanend en cool, het leek me echt geweldig als ik het was ^^ het zouw wel veel werk zijn waarscheinlijk maar supper cool, maar waarscheinlijk ben ik het niet....... Maar altijd heb ik dit wel gewild. karakter: aardig lief, loyaal, trouw oprecht slim, vaag, uithoudings vermogen,betrouwbaar
Hij is altijd aardig waaneer dan ook hij probeert altijd het besten, hij is altijd trouw aan de clan geweest, hij zal alles doen om zijn clan te verdedigen. Hij houd zich altijd aan de regels en is over een leuge word hij kwaat maar de waarheid niet hij geeft toe als hij iets ergs heeft gedaan, en zal nooit en temminnner opgeven in welke situwatie ook. Als hij een geheim hoord denkt hij er eerst over na als het belangerijk is als de clan dat weet of niet.
geschieddenis: toen hij jong was deed hij overal zij best in maar zijn best doen was niet goed genoeg voor zijn ouders. Voor dat ze storven beloofde hij dat hij alles deed om zijn broer te beschermen met zijn leven. Hij trainden en leerden al snel voor een jonge kater maar hij is best klein door zijn groei storenis toen hij met zijn hoofd op de grond belanden op de keiharden grond. Leafblade's gedachten waaren groot altijd dacht hij dat hij de besten was om iets te kunnen, hij heeft een groot voor gevoel maar zijn ogen staat scherp. Leafblade wilden altijd beter dan zijn best doen maar als je dat doet word elke dag uitgeputter. Leafblade probeert zijn best om in alles te kunnen slagen.......
over me zelf:
naam: laura karakter: vaag stemming: testen of dat ik een goed lijstje kan maken. bekenste acc: Angelwing, zim, noblepaw*
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen di 19 maa 2013 - 23:45
Ik heb eventjes alles in spoilers gezet, hopelijk vinden jullie dat niet erg, maar ik vond het zelf al zoveel scroll werk op de vorige pagina. Dus vandaar (;
IC:
» Full name: Quietwind/Quietstar » Aliases: Quiet » Gender: Mannelijk/Tom » Age: 36 Manen » Rank: Leader/Deputy » Race: Unknown » Clan: Windclan » Nature: Heteroseksueel » Voice: Click. » Chemically Calm: Quietwind mag dan altijd kalm lijken, het komt geregeld voor dat het maar schijn is. Zijn gezichtsuitdrukking veranderd zelden - soms in een glimlachje, maar echt verdrietig of huilend ziet niemand hem. Dat soort emoties heeft hij een soort van verbannen omdat hij weigert zich ooit nog zo rot te voelen als vroeger. Je kunt het zien als een soort masker, maar omdat hij het al zolang heeft is het een deel van zijn persoonlijkheid geworden: altijd kalm, altijd beheerst en niet boos te krijgen. » Subsequently Scared: De meeste katten zien Quietwind als onbeweegbaar qua emoties. Hij is altijd de rust zelve en lijkt ook nooit ergens bang voor te zijn, maar in feite is de kater altijd wel bang. Bang om alles weer eens kwijt te raken. Een lange tijd was Risingvoice de enige die hij had, de enige waarop hij kon vertrouwen en hij raakte haar kwijt. De kater is er nooit overheen gekomen en zit er nog steeds mee, maar weigert erover te praten. Echter heeft dat alles er wel voor geresulteerd dat - nu dat hij weer vrienden heeft - hij bang is om alles weer kwijt te raken, ondanks het feit dat dat heel onwaarschijnlijk lijkt. » Silent Mirror: De kater is altijd al erg stil geweest, zei vrij weinig: luisterde alleen naar wat anderen zeiden. Dit doet hij nog steeds gedeeltelijk, wat ervoor zorgt dat hij een goede luisteraar is geworden. Het is simpel om dit aan hem te herkennen: meestal als hij met iemand over een bepaalde kwestie praat, die veel te maken heeft met die persoon, herhaalt hij wat diegene heeft gezegd - of komen zijn woorden overeen met wat diegene heeft gezegd maar verwoord hij het op een andere manier. Dit duidt op het feit dat hij het heeft meegekregen, het heeft gehoord en opgeslagen. » Delicate Balans: Quietwind gelooft dat er overal een soort van balans in zit. Seizoenen, de kracht van de zonnestralen en de hoeveelheid regen die er valt, de vruchtbaarheid van alles en zo ook goede en slechte dingen in het algemeen. Hij is ervan overtuigd dat ook die balans de sleutel is tot alles, als je het maar begrijpt. Vandaar dat hij het ook probeert te begrijpen, maar tegelijkertijd ook bezig is met de balans in de clan zelf. Het is niet zo dat hij zich echt geroepen voelt om het te doen, maar het zorgt er ook voor dat hij anderen kan helpen en daar gaat het voornamelijk om. » Turning Tables: De kater mag dan vrijwel altijd rustig zijn, er is ook een andere kant die hij meestal verbergt. Sommigen denken dat hij geen emoties heeft, maar hij heeft ze weldegelijk en misschien wel iets teveel. Hetgeen waar hij zich het meest aan kan irriteren is als hij dingen niet kan linken, of geen controle heeft over de situatie. Dit gaat gepaard met een hoop paniek in zijn hoofd, maar van buiten probeert hij dit altijd weg te schemeren. Meestal weet hij alles wel weer snel op een rijtje te zetten. Als hij echter al zover weg is gedreven van zijn gewoonlijke kalmte is het moeilijk voor hem om weer terug te schakelen. » First Impression: Kalm » Build: Quietwind heeft een bouw die duidelijk laat zien dat hij van Windclan komt. Hij is erg slank en zijn poten zijn redelijk lang, eveneens als zijn staart. Dit zorgt ervoor dat hij zich snel kan verplaatsen, maar dat hij dus niet zo heel erg veel kracht heeft. » Fur: De vacht van Quietwind is kort, maar wel zacht. Er zijn twee soorten lagen: eentje die lijkt op de donzige vacht van een kitten - de onder vacht - de tweede die oogt als die van een normale kat. Het zorgt ervoor dat zijn vacht er kort en stug uitziet, maar aanvoelt als zijde. » Eyes: De ogen van de kater zullen waarschijnlijk als eerste opvallen aan zijn uiterlijk. De opmerkelijke ijsblauwe kleur, maar toch staan ze zelden ook zo koud als ijs. In het donker krijgen zijn ogen meestal een bepaalde fonkeling door het maanlicht waardoor je hem meestal wel zult zien aankomen - mits het licht er ook opvalt. » Scars: Vrij veel kleine krassen die je niet echt snel zult zien of voelen. Ondanks het feit dat hij al een tijdje meegaat heeft Quietwind geen grote littekens die snel zullen opvallen. » Markings: De hoofdkleuren van de vacht van de kater zijn: wit, koffiebruin, zwart en een gebroken witte kleur waar je een hintje crème in kunt vinden. Rond zijn neus heeft hij een zwarte vlek, maar de rest van zijn snoet is wit. Iets onder zijn ogen begint een colorpoint marking op zijn gezicht, die van zwart overgaat naar koffiebruin. Dit geldt ook voor zijn oren en staart. Verder lijkt het bij zijn poten net alsof hij licht koffiebruinige beenwarmers draagt, behalve bij zijn linkervoorpoot. Zijn poten zijn echter wit, net alsof hij sokjes aanheeft. Bij zijn linkervoorpoot zijn twee koffiebruine strepen, een vlak voor zijn poot en een rond het midden - waar bij een mens de elleboog zou zitten - tussen deze twee strepen is het zwart. Al de delen die niet beschreven zijn hebben de gebroken witte kleur die eerder is genoemd. » Extra: Zijn neus en pootkussentjes zijn roze. En zijn snorharen zijn wit. » Senses: Sight «» ■■■■■■■■□□ Hearing «» ■■■■■■■■■■ Taste «» ■■■■■□□□□□ Smell «» ■■■■■□□□□□ Touch «» ■■■■■■■■■□
» Build: Attack «» ■■■■■□□□□□ Defense «» ■■■■□□□□□□ Speed «» ■■■■■■■■■■ Balance «» ■■■■■■■■□□ Agility «» ■■■■■■■■■□ » Act one: Quietkit werd samen geboren met een jonger zusje. De vader van de twee is altijd onbekend gebleven: hun moeder wilde er geen woord over kwijt en de clan behoorde dit te respecteren en vroeg er dus ook niet naar. Quietkit heeft zijn naam te danken aan het feit dat hij erg stil was, hij piepte zelden en een miauw kon er ook maar met moeite vanaf. In het begin dacht men dat de kitten iets had aan zijn of haar stembanden of keel, maar de Medicine cat kon destijds niks vinden en als ze hem al iets gaf dan had het nooit resultaat. » Act two: Langzaam aan begon de kitten steeds meer geluid te maken, paste bijna gewoon bij alle anderen: maar hij bleef toch wel stiller - en daarbij ook rustiger - in vergelijking met de anderen. Tegen die tijd had zijn moeder al een lieveling uitgekozen: zijn zusje. Al haar aandacht ging naar haar en Quietkit werd maar aan de kant geschoven, niet verwaarloost: maar echte liefde kon je het niet noemen. Terwijl zijn moeder uitgebreid de tijd nam om zijn zusje schoon te maken, leek ze het bij hem zo snel mogelijk af te willen hebben. De jonge kater wist destijds niet zo goed wat het allemaal moest betekenen en besteedde er dus ook niet zoveel aandacht aan. » Act three: Tegen de tijd dat hij zes manen had bereikt waren zijn herinneringen over zijn moeder en zusje nogal vaag, omdat hij vaak apart werd gehouden en zijn zusje vrijwel nooit zag dankzij zijn moeder. Het was dan ook niet zo'n grote verrassing dat hij het na enige tijd ook uit zijn geheugen bande: het waren slechts vage herinneren waar hij in zijn ogen niet echt veel mee kon. Quietkit kreeg de naam Quietpaw en werd met een paar anderen apprentice. Als mentor kreeg hij Skyleaf - de deputy toen der tijd - aangewezen. Misschien was dit niet zo goed geweest, want het maakte de kersverse apprentice alleen maar zenuwachtiger voor zijn trainingen: was bang dat hij iets fout zou doen. Wel leerde hij erg veel van de deputy en daar is hij de poes nog steeds erg dankbaar voor. » Act four: Na zich enige tijd afzijdig te hebben gehouden kroop de jonge apprentice toch uit zijn schulp en leerde hij leeftijdsgenoten kennen: Risingpaw en Lionpaw. Nog steeds onzeker over vele dingen: vooral dat hij buiten de groep zou vallen - werkte de jonge kater nog steeds veel aan bepaalde dingen wat zijn persoonlijkheid betreft. Er waren maar een paar opmerkingen voor nodig - die goed bedoeld waren - om ervoor te zorgen dat hij zich aanleerde om zich niet zo vast te klampen aan zijn onzekerheid: maar dit was makkelijker gezegd dan gedaan. » Act five: Hij zag Lionpaw steeds minder, maar ging wel steeds meer om met Risingpaw. Hij werd al snel goede vrienden met de poes. Een paar manen voor de ander werd hij benoemd tot Warrior en kreeg hij de naam: Quietwind. Quiet stond voor het feit dat hij altijd nogal stil was en daardoor rustig oogde voor anderen. Zijn achtervoegsel - Wind - heeft hij te danken aan zijn vechttechniek eveneens als zijn jachttechnieken, dan beweegt hij zich namelijk voort als de wind: geruisloos en lichtvoetig. » Act six: Alles leek rooskleurig voor de kater, totdat er iets gebeurde met Risingvoice. Ze had haar Warrior naam nog niet zo heel lang, of er gebeurde iets. Wat het precies was, wist men niet. Het enige wat Leopardstrike - de Medicine cat destijds - erover kwijt kon was dat ze haar geheugen had verloren. Toen de poes weer bijkwam scheen ze zich niks meer te kunnen herinneren van hem en daarbij leek ze ook een hele andere kat: fel, onbegripvol en bovenal angstaanjagend. Dat laatste kwam voornamelijk door het feit dat hij bang was om haar kwijt te raken, zijn enige vriendin. Na een paar pogingen om haar geheugen op te frissen - die helaas allemaal tevergeefs waren - gaf de kater het op en trok hij zich terug. Terug van alles en iedereen. » Act seven: Op een dag raakte hij licht gewond, maar wel genoeg dat hij gedwongen was om naar de medicine cat's den te gaan. Hier werd hij geholpen door Brindlepaw, een jonge apprentice. Ze was aardig en lief, zorgde ervoor dat dat nare gevoel dat hij de hele tijd voelde weer even wegging. Verplaatste het met een warm gevoel, een warm gevoel dat hij vaker wilde hebben. Ondanks het feit dat hij al een tijdje een Warrior was, was hij nog steeds een beetje onhandig. Echter besloot hij, na zijn ontmoeting met Brindlepaw, om het minste of geringste haar op te zoeken en haar te vragen of ze ernaar kon kijken. Gewoon zodat hij wat meer tijd met haar door kon brengen. » Act eight: Al zijn bezoekjes aan de poes zorgden ervoor dat ze uiteindelijk vrienden werden, hij geen nep pijntjes meer hoefde te verzinnen om haar te komen opzoeken. Hij had haar vriendschap hard nodig, want het had hem weer uit die put gehaald en hij kon eindelijk weer verder met zijn leven. Hij kon weer vooruit kijken naar de toekomst en hoefde niet langer in het verleden te blijven hangen. Ook leerde hij een luisterend oor te hebben, geduldig te zijn, dankzij de jonge poes. Telkens als ze hem behandelde luisterde hij met alle plezier naar haar, wat ze te vertellen - of het nou belangrijk was of niet. » Act nine: Quietwind begon te focussen op zichzelf, maar tegelijkertijd ook op de katten om hem heen. Met zijn geduld wist hij vele dingen voor elkaar te krijgen, maar hij leerde ook dingen zien buiten de context. Omdat hij zo goed luisterde naar anderen wist hij bepaalde hints uit hun woorden - over bepaalde dingen - snel op te pikken. Dezer dagen gebruikt hij zijn 'talent' om anderen te helpen. Hoe beter de clan geolied is - om het zo maar te zeggen - hoe beter deze functioneert. En hij ziet het als zijn taak als Warrior om ervoor te zorgen dat de clan zo goed mogelijk functioneert, want hij is toch niet voor niets een Windclan Warrior geworden? » Mother: “...”
...
» Sister:“...”
...
» Best friend: “ Sometimes goodbye is a second change, don't you agree? ”
Brindlepool is een erg belangrijke poes voor Quietwind. Ze heeft hem een beetje uit die put getrokken waar hij in vastzat. Een put gevuld met ellende en narigheid. Echter kon hij haar pas volledig accepteren als vriendin wanneer hij het hoofdstuk genaamd: 'Risingvoice' volledig achter zich liet. Het voelde als een zwaar afscheid, een afscheid dat hij een lange tijd niet kon nemen. Gewoon omdat het te zwaar viel, maar uiteindelijk zette hij zich erbij neer. Een onofficieel vaarwel tegenover Risingvoice en een hartelijk welkom naar Brindlepool toe.
» Miss Forgetful: “ Am I lost in your eyes? ”
Voor een lange tijd was Risingvoice de enige die de kater had. Je kon wel zeggen dat ze zijn alles was, maar niet op een manier die liefde inhield. Ze was gewoon een goede vriendin, meer niet. En toch had hij daar behoefte aan, iemand het fijn vond om bij hem te zijn en hem maar al te graag afleiding bood - soms zonder het door te hebben - wanneer hij dat nodig had. Helaas ging de hechte vriendschap - en alles wat had kunnen zijn - in rook op wanneer de poes geheugenverlies kreeg en hem niet meer herkende. Dezer dagen vermijdt hij contact met haar.
» Miss Independent: “ Let's focus on the brightside of life. ”
Nee, Quietwind kent Emberstorm nog niet zo goed: maar heeft haar wel al een plek in zijn leven gegeven. Vaak ving hij nare roddels op over de poes en ook andere woorden, dit zorgde er al snel voor dat hij lichte interesse kreeg naar de kattin. Echter overwoog hij nooit om op haar af te stappen, besefte zich dat ze dit misschien niet zou appreciëren. Gelukkig voor hem hielp het lot hem een beetje en raakte hij op een dag in gesprek met haar, overtuigde haar ervan dat hij haar kon helpen. Helpen om weer wat meer goede dingen in haar leven te zien.
OOC:
Naam: Noor Bekendste account: Hollypaw / Quietwind Motivatie: Ja, ik weet dat ik me ook heb aangemeld de vorige keer. Echter voel ik nog steeds die drang om dingen te herstellen. Hoe meer ik er de laatste tijd over denken – dat krijg je gewoon als je weer terugkomt naar een forum van vroeger – hoe slechter ik me erover voel. Natuurlijk kan ik wel gedeeltelijk met trots terug kijken naar Seastream, maar ben ik ook zwaar teleurgesteld in mezelf als het op haar neerkomt. Ik wil laten zien dat ik het weldegelijk aan kan, met de juiste aanpak enzovoorts. Een soort van tweede kans eigenlijk. Nee, een med cat is niet hetzelfde als een dep of leader: maar het zijn allemaal hoge rangen. En ik voel me er gewoon rot over dat me een hoge rang gegund werd en ik hem zo heb verwaarloost – in mijn ogen dan. Activiteit: Natuurlijk snap ik dat jullie wel doorhebben dat een persoon niet vierentwintigzeven actief kan zijn op Warrior Cats, maar ik zal heel eerlijk zijn over mijn activiteit op deze site. Ik probeer iedere dag minstens een uurtje te besteden aan het forum, maakt niet uit wat ik doe: posts door lezen, ze zelf maken etc. Dit doe ik voornamelijk omdat ik eventjes niet aan school wil denken, het een geweldige afleiding is – maar ik kan er niet omheen draaien dat school ook erg veel tijd in beslag neemt. Sommige van jullie weten waarschijnlijk dat ik momenteel op vijf atheneum zit en mijn rapport is op het moment niet zo heel erg super. Het gaat wel al vele malen beter, maar als ik een examenweek/proefwerkweek heb zal ik wel mijn best moeten doen. Dat moet iedereen. Vandaar dat ik bang ben dat ik in die weken niet kan posten, maar mij kennende zal ik het forum wel nog bekijken en overige zaken wel nog regelen – indien die er zijn dan (; Ervaring: Ik heb géén ervaring wat deputy of leader rangen betreft, dat is ook een van de redenen dat ik het graag zou willen proberen. Natuurlijk hoor ik wel wat dingen over hoe het is, maar ik zou het zelf ook graag willen ervaren. Als ik naar mezelf kijk weet ik wel dat een persoon ben die snel en efficiënt te werk gaat: kijkend naar mijn echte leven dat gevuld is met projecten voor school, practica zo af en toe en studiewijzers natuurlijk. Daarbij vind ik persoonlijk ook dat ik de afgelopen erg gegroeid ben in vele aspecten en heb ik ook een tik ontwikkeld dat ik altijd orde en overzicht wil hebben. Alles moet netjes zijn – op mijn bureau na dan – anders irriteer ik me eraan. Plannen/ideeën: Als ik eerlijk ben was ik stiekem al van plan om met een klein projectje te beginnen zodat men blijft posten in mijn topics, maar ik denk dat ik het ook goed kan toepassen op dingen wat Windclan betreft. Dat mensen in de groepstopics blijven posten enzovoorts. Natuurlijk heb ik ook nog wat andere plannen, maar die moet ik nog uitwerken ^^’ Verder heb ik ook plannen wat Quietwind zelf betreft om me ervan te verzekeren dat ik actief blijf met hem. Deze wilde ik sowieso gaan uitvoeren, maar dit alles heeft me een duwtje in de rug gegeven om me eraan te houden en het verder uit te werken (; Overig: Sommige dingen in zijn karakterkaart zijn niet ingevuld – bij relaties voornamelijk – dit komt doordat dit nog niet kan. Het heeft te maken met mijn plannen voor Quietwind en die zijn nog niet volledig uitgewerkt.
Laatst aangepast door Quietwind op zo 24 maa 2013 - 15:07; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen wo 20 maa 2013 - 1:41
Naam: Marijn Naam bekendste account: Kittypaw Rang waar je je voor wilt aanmelden: Windclan leader <3 ( account word aangemaakt als ze geaccepteerd is )
Motivatie: Windclan is mijn favoriete clan, ik ben nog nooit een hoge rang geweest ik zal actief zijn en de langste posten proberen te maken als ik deze rang krijg, ik zal super hard mijn best doen!!! Beschrijving karakter: Whitestar is een snelle poes die alles voor haar clan over heeft. Ze werkt hard voor de clan maar kan soms ook relaxed doen. Ze is erg geduldig maar na een tijdje raakt het op. Ze is goed in konijnen vangen, maar vissen kan ze niet. Ze kent ook maar twee kruiden: Spinrag en doodsbessen. Verder is ze aardig tegen iedere kat, voor al tegen kittens. Een verrader in de clan zal ze verbannen, en ze zal goed vechten en de clan beschermen.
Info over haar: Oogkleur: Groen Vacht: Wit, in de zomer kort in de winter lang, in de herfst en lente normaal. Lichaamsbouw: Ongeveer zoals bluestar in de boeken Eerdere namen: Whitewind, whitepaw, whitekit. Geschiedenis: Toen ze kitten was kreeg ze maar 1 broer, haar vader ging dood in een gevecht voor de clan, sinds dien heeft ze haar vader beloofd net zo goed voor de clan te zijn, zowel als leider als warrior als apprentice.
Voorbeeldpost: (ik weet het hoefde niet maar ik wil de rang zo graag)
Langzaam kwamen de zonnenstralen vanaf de bergen op, maar het was toch nog erg stil over de territoria's van de vier clans, rogue plaatsen, en kittypets nesten. In het windclan kamp kon je de zachte ademhaling van katten horen, die langzaam wakker werden. De kortharige poes die in de winter lang haar had, deed haar ogen langzaam open. Ze had net een droom gehad, over haar trouwe deputy die drie schattige kittens redde. In haar droom was een van die kittens van haar. Ze spinde zacht en ging rechtop in haar hol zitten. Haar mooie groene ogen keken haar hol rond. Het was misschien klein, maar ze was ook maar met één kat. Toch konden er nog wat katten in waar ze dan mee kon praten. De wind blies haar vacht heen en weer toen ze haar den uitkwam. Het was fris, maar tijdens zonhoog zou het vast een stuk warmer worden. Ze pakte een klein konijn van de prooistapel en at hem lekker op. Een paar warriors waren al aan het jagen op prooi. Whitestar keek hoe de twee trouwe warriors samen het kamp uit gingen. Ze spinde even en ging toen zelf ook op jacht. Na een tijdje lopen was ze dieper het territorium in. De wind ging steeds zachter en de zon was al goed te zien. De warme zonnestralen op haar vacht deden de poes goed. Ze richtte zich op een wit konijn dat op 2 poten rondkeek. De leider sloop er poot voor poot op af... een twee, en.. spring! De witte poes sprong op het konijn dat spartelde zodat hij nog langer kon blijven leven. Helaas had het konijn dit keer geluk, het kwam vrij en rende zijn hol in. Twee apprentice's stonden toe te kijken. 'Ik wist niet dat een leider ook prooi kon missen!' miauwde de een. De ander knikte stevig. Whitestar spinde zacht en sloot haar ogen om te genieten van de zon. Een seconde later opende ze haar ogen weer, en liep rustig op de twee apprentice's af. 'Ja, zelfs leiders missen ook wel eens een konijntje.' miauwde ze rustig. 'Maar goed, gaan jullie nog jullie mentors zoeken om te trainen?' De twee apprentice's knikten stevig. 'Ja, Whitestar.' zeiden ze en liepen richting het windclan kamp om hun mentors te vinden. Whitestar wou ook wel weer op jacht. Dit keer zou ze het konijn vangen! Een ander bruin konijn zat daar op een berg, ietsje verder weg van de vlakte. De jagende poes snelde er op af om het te vangen, dit keer wel met succes. De rest van de dag joeg ze op konijnen en vogels. Tijdens zonhoog werd het inderdaad snikheet. Het is zo heet, ik ga even naar Small Lake om te drinken. Dacht de poes bij zich zelf, en liep er rustig heen. Onderweg kwam ze nog een konijntje tegen en ving het. Aangekomen bij small lake, boog ze zich naar het koele water waar ze zichzelf in zag. Ze stak haar roze tong uit om het water te drinken. Het was echt heel koel en verfrissend. De rest van de avond joeg ze nog en werkte ze voor de clan. Er was nu wel genoeg prooi, dus ging ze nog wat spinrag verzamelen voor de medicijnkat. Spinrag was de enige kruid die ze kende. En doodsbessen natuurlijk, maar die neemt ze nooit mee. De poes wil haar trouwe clan nooit iets aan doen. Nadat ze wat spinrag had gevonden en het gebracht naar de medicijnkat, ging ze nog met wat warriors praten. Daarna keerde ze terug naar haar hol om te gaan slapen. Ze krulde zich op met het pluizige puntje van haar staart bij haar roze neus. De windclanleider sloot haar ogen en viel in slaap terwijl ze wist dat starclan een nacht over haar kamp zou waken.
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen do 21 maa 2013 - 18:45
~ Over mij Naam: Floriske Mijn accounts op WC: Crowkit, Petalcloud en Mr. Tips Rpg-ervaring: Ik zit inmiddels meer dan een jaar op Warrior Cats. Daarvoor heb ik ook op Dragon World gezeten (maar toen was ik zo slecht dat je dat nauwelijks mee kunt tellen xD) Waarvoor meld ik me aan: Ik wil de graag met een nieuw account aanmelden voor WindClan leader of deputy. Het lijkt me echt geweldig en een enorme eer om een hoge rang op WC te mogen spelen. Van alle hoge rangen lijken die van leader en deputy me het leukst, aangezien ik te weinig kennis van kruiden heb om een goede medicine cat (apprentice) te kunnen spelen.
~ Over Evergreen Algemeen Naam: Evergreen Leeftijd: 19 manen Geslacht: Poes Familie: Vader - Beetleglight - overleden Moeder - Moondust - overleden Zusje - Hazeshade - overleden Zusje - Dreamdust - overleden Broertje - Neverland - in leven Evergreen en Neverland hebben een sterke band. Ze verschillen veel van elkaar: Evergreen is serieus en een echte vechter, Neverland is dromerig en wil alles op een vreedzame manier oplossen. Beiden zijn ze niet zulke praters. Evergreen zou alles, maar dan ook alles, voor haar enige overgebleven nestgenootje doen.
Uiterlijk Evergreen is klein en slank gebouwd, zoals de meeste WindClan katten. Haar korte vacht is licht oranje gestreept. / Haar licht oranje, lange vacht is opvallend. Haar grootvader was van RiverClan en de genen voor een lange vacht zijn aan haar doorgegeven. Ze heeft groene ogen, die opvallend afsteken tegen haar oranje vacht.
Innerlijk Evergreen is hard voor zichzelf. Ze staat zichzelf niet toe iets fout te doen, want er is al genoeg leed geleden door haar fouten (zie geschiedenis). Ze wil niets liever dan die fouten goedmaken, al zal ze waarschijnlijk nooit tevreden zijn. Ze komt soms wat afstandelijk over, omdat ze niet goed is in gesprekken voeren. Ze heeft een goed hart, maar maakt weinig lol. Ze speelt nooit spelletjes en richt zich alleen op betere prestaties. Tegenover een apprentice zal ze vrij streng zijn, want ze wil niet bekend staan als iemand die geen controle heeft over een jongere kat en geen apprentices op kan leiden. Ze is erg gericht op haar taken en laat zich daar niet snel van afleiden. Ze zal nooit, maar dan ook nooit, een gezellig praatje maken met een niet-WindClankat op haar territorium. Ze is wantrouwig tegenover ze en zal ze - zo nodig hardhandig - uit WindClan gebied sturen. Hoe sterk een kat ook is, ze zal niet vluchten, niet alleen omdat ze haar clan wil beschermen, maar ook omdat ze niet wil dat anderen denken dat ze laf of zwak is. Ze trekt zich veel aan wat anderen van haar vinden, hoewel de meeste katten dat niet van haar denken. Ze vindt het vervelend als katten zeggen dat ze onaardig of harteloos is, maar tegelijk kan ze die dingen ook niet goed weerleggen, omdat ze niet zwak of overdreven gevoelig wil lijken.
Talenten en zwakheden Evergreen is tenger, maar is sterk, doordat ze zichzelf zo hard traint in de weinige vrije tijd die ze heeft. Ook is ze erg snel en heeft ze een uitstekende conditie. Ze kan goed jagen, maar niet uitzonderlijk goed. In vechten is ze beter. Ze is snel geraakt door hatelijke opmerkingen, maar haar zelfbeheersing is (meestal) goed genoeg om niet ondoordacht aan te vallen. Ze is een goede denker en kent veel vechttechnieken, maar voor emotioneel advies moet je niet bij haar zijn.
Er zijn een paar dingen waar Evergreen als de dood voor is: water en het donderpad. Ze is er echt doodsbang voor. Dat weten echter niet veel katten, want ze praat er niet over en weet ze goed te vermijden.
Even op een rijtje: + sterk + snel + goed uithoudingsvermogen + goede vechter en tacticus + zelfbeheersing + dapper, zal nooit vluchten +- gemiddelde jager - niet erg sociaal - makkelijk geraakt - water en het donderpad - vlucht nooit, ook niet als dat slimmer is
Geschiedenis Evergreen werd geboren in een nestje van vier kittens: Dreamkit, Hazekit, Neverkit en zijzelf, Everkit. Hun moeder heette Moondust en hun vader Beetleflight. Hun kittentijd verliep heel normaal en rustig. Toen werden ze apprentice. Er werden bij hun ceremonie veel kittens apprentice, dus ze moesten nog wachten op een mentor. Everpaw kreeg toen ze 8 manen was uiteindelijk Whiskermask toegewezen als mentor. Hij was een vriendelijke kater en al gauw werden ze goede vrienden. Evergreen was toen nog veel socialer en uibundiger dan nu. Wel had ze al dezelfde drang om zich te bewijzen. Al vroeg in haar apprenticetijd begon Everpaw haar mentor meer en meer te bewonderen. Die bewondering werd zelfs meer... Het was ongeveer halverwege haar training dat ze besefte wat er aan de hand was. Ze was verliefd geworden op haar eigen mentor. Hij was een jonge warrior. Hij was zo'n veelbelovende leerling geweest dat hij meteen zijn eigen apprentice toegewezen had gekregen op de dag dat hij warrior werd. Het leeftijdsverschil was dus vier manen, niet eens zo heel erg groot. Ze was echter niet dom. Ze wist dat ze het zolang zij nog zijn leerling was niet niet kon vertellen. Een leerling met een mentor, dat kon gewoon niet. Nee, ze moest wachten tot ze warrior was.
Korte tijd later at ze een ziek konijn en werd ze zelf ook ziek. Ze kreeg erge koorts en ijlde. Haar mentor bleef zo veel mogelijk bij haar en het was waarschijnlijk toen dat ze het had verteld. Wat ze precies had gezegd in haar half-bewusteloze toestand kon ze zich niet herinneren, maar vanaf dat moment was Whiskermask veel afstandelijker geworden. Ze begreep het deels. Hij wist natuurlijk ook dat zoiets niet kon. Toch voelde ze zich gekwetst en ze ging er alles aan doen om ervoor te zorgen dat hij haar meer zou gaan zien staan.
Op een dag werden zij en haar mentor aangevallen door een das. Ze wisten het beest te verjagen, maar Whiskermask raakte zwaargewond. Hij was echter een jonge, sterke kater en overleefde het. Niet lang daarna kwam Everpaw een rogue tegen in het territorium. Ze zag niet direct een gevaar in hem en vroeg hem nieuwsgierig naar zijn leven. Het was eigenlijk best gezellig en het leek Everpaw niet nodig hem weg te jagen. Toen zag Whiskermask hen echter en hij dacht dat zijn apprentice in gevaar was. Hij viel de rogue aan. Everpaw had gedacht dat de rogue hem zou ontwijken en alles uitleggen, maar in plaats daarvan vocht hij terug. Everpaw durfde niet tussenbeide te komen. De twee vechtende katten waren bijna niet van elkaar te onderscheiden, want ze hadden dezelfde vachtkleur en rolden over de grond. Toen ze tot stilstand kwamen, stond de rogue bovenop. Whiskermask was sterk, maar hij was nog erg verzwakt door zijn verwondingen van de das. Everpaw viel de rogue aan en ze joeg hem op de vlucht. Teon ze weer bij haar mentor aankwam, zag ze dat hij stervende was. Ze wilde wegrennen om Angelvoice, die toen nog de Medicine Cat was, te halen, maar Whisker schudde zijn hoofd. Het had geen zin meer. Het leek alsof hij nog iets wilde zeggen, maar hij had er niet meer de kracht voor. Hij haalde voor de laatste keer adem en sloot voorgoed zijn ogen.
Doordat haar training al afgerond was en ze de rogue had verjaagd, kreeg ze haar warriornaam: Evergreen. Haar broertje Neverpaw kreeg de naam Neverland toegewezen. Hazepaw werd Hazeshade en Dreampaw werd vanaf dat moment Dreamdust genoemd.
Het was geen fijne tijd voor Evergreen. Ze voelde zich schuldig over Whiskers dood. Als zij de rogue meteen verjaagd zou hebben had hij nog geleefd. Als zij niet zo stom was geweest de kater te vertrouwen en zelfs een gezellig gesprekje te voeren, had Whisker nog geleefd. Die gedachten spookten voortdurend door haar kop. Haar ouders en Dream stierven aan Greencough die winter. Haze, Never en zij kregen enkel het lichtere whitecough. In de lente stierf echter ook Hazeshade: ze verdronk in de rivier. Evergreen was erbij geweest. Het had gestormd die dag en de rivier was buiten zijn oevers getreden. Het water kolkte. Toen Hazeshade erin viel, durfde Evergreen haar niet achterna te gaan. Anderen zeiden tegen haar dat dat het beste was, dat zij anders ook dood was geweest, maar het schuldgevoel liet haar niet los. Nu waren alleen Never en Ever nog over.
Evergreen is wel veranderd door deze gebeurtenissen. Ze heeft besloten nooit meer ergens voor te vluchten, zodat ze niemand in gevaar brengt. Ook wantrouwt ze niet-WindClanners erg. Ze is niet alleen bang voor water, maar heeft er sinds Hazeshade's ongeluk ook een enorme hekel aan. Daardoor is ook het 'riviervolkje', RiverClan, de clan die ze (op BloodClan na) het meeste haat. Ze is zich nog harder in gaan zetten voor haar clan in een poging haar fouten goed te maken. Haar harde werk bleef niet onopgemerkt. Hollystar zag ook dat de poes zich erg inzette voor haar clan en koos haar na Inkmasks tragische dood als haar deputy. Evergreen was geraakt door die blijk van vertrouwen, al had ze niet het gevoel dat ze het verdiende. Hollystar en WindClan hadden echter vertrouwen in haar en ze wilde dat vertrouwen niet schenden. Ook was dit een manier om meer voor WindClan te kunnen doen. En zo werd ze de deputy van WindClan.
Laatst aangepast door Petalcloud op za 23 maa 2013 - 16:40; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen do 21 maa 2013 - 21:32
you either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain
Naam: Blacksoul Naam bekendste account: Blacksoul // Loki Rang waar je je voor wilt aanmelden: Bloodclan Deputy Beschrijving karakter: [Killer] Blacksoul is een koelbloedige moordenares. Ze heeft verschillende katten op haar geweten staan [OC] en vind het heerlijk om bloed te zien vloeien. Zelfs als het moet dood ze haar vrienden. [Cold Heart] Blacksoul is eigenlijk nooit vriendelijk geweest, het waren meestal gewoon leugens om iemand af te schepen. Ze is koud, heeft haast geen gevoelens voor iemand anders en denkt alleen maar aan macht. Haar hart is gewoon figuurlijk verdord. [Torn apart] Blacksoul was vroeger een gevoelig poesje, maar door een moord op haar familie heeft haar innerlijk zich helemaal kapot gescheurd en is er haast niets meer van over. [conceited] Blacksoul geeft toch veel om haar uiterlijk, haar vacht is altijd verzorgd maar maakrt zich ook graag vuil. Het best zit onder de littekens maar ze probeert dit zoveel mogelijk weg te poetsen door zich dagelijks schoon te maken. Proud Blacksoul is er trots op dat ze in de Bloodclan zit. Ze ziet zichzelf als een hoog gerespecteerd lid en vind het leuk om alles en iedereen rond te commanderen. Ben je niet haar vriend? Pech, dan kan je wel wat harde woorden te horen krijgen. Kort stukje geschiedenis: Blacksoul leefde eerst als Rogue samen met haar vader, moeder en twee broers. Ze was een schuw verlegen katje en haar broers lachten haar uit om haar zwakheid. Ze durfde geen muis te doden. Tot de dag kwam dat er een vreemde kater voor hun verblijfplek stond midden in een verlaten bos. De kater bleek een oude bekende te zijn van haar vader die een ingewikkeld verleden had en blijkbaar schuld had bij de kater. Deze konden ze niet aflossen. Zonder enig woord stortte de kater zich op de vader en met een blik en een beet was haar vader dood. Haar moeder verdedigde dapper haar gezin, maar net na een bevalling van een kitten die te zwak was en het niet had overleefd ging het niet heel makkelijk en ook zij stierf. Hij doodde haar twee broertjes maar liet haar leven. Waarom? Dat weet niemand. Blacksoul, verafschuwd van wat er voor haar ogen was gebeurd raakte in een soort woede depressie. Waarom had ze niets gedaan? Ze was zwak! Ze verafschuwde zichzelf en langzaam werd haar ziel steeds zwarter en zwarter, haar ogen werden killer en vol haat. Tot ze op de dag de kater weer tegen kwam, hij was oud er waren al veel manen verstreken. Ze ontmoette elkaar als oude vrienden en zonder een slag of stoot vermoorde Blacksoul hem. Ze sloot zich aan bij de Bloodclan, waar ze nu nog steeds leeft.
Motivatie//Wie ben ik:
Ik ben Jinte en ik ben 14 Jaar. Ik RPG nu zo'n 3,5 jaar en Warrior Cats was mijn allereerste RPG-site. Ik heb veel opgestoken van elke RPG en heb mezelf ook zien verbeteren van kleine postjes tot grote van minsten 700 woorden. Ik had de site achter gelaten omdat het mij te druk werd, maar hij bleef maar roepen. Ik kon hem gewoon niet alleen lanten en kwam terug. Daar heb ik geen spijt van gehad. Ikzelf vind dat Blacksoul het wel verdient heeft. Ze is lang een van de actiefste Bloodclanners geweest, al is daar nu verandering in gekomen, en ik heb haar karakter duidelijk iets van mij zien worden. Van haar zou ik nooit afscheid kunnen nemen.
Laatst aangepast door Blacksoul op ma 1 apr 2013 - 21:42; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen za 23 maa 2013 - 10:32
!!We hebben besloten dat we op 2e paasdag zullen kiezen. Jullie hebben dus nog tot die tijd om een aanmelding te plaatsen.!!
Thistleclaw
StarClan
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
CAT'S PROFILE Age: 60 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen za 23 maa 2013 - 13:21
Lijstje:
Naam: Quinty Naam bekendste account: Thistlepaw Rang waar je je voor wilt aanmelden: Windclan Leader Motivatie: Goed, goed. Dit komt heel erg machtshebberig over hè? Ik heb net mijn rang als Bloodclan Deputy opgegeven en direct weer azen op een nieuwe. Nou, mooi niet. Ik had een legit reden om mijn hoge rang op te geven, een reden die ik niet aan ieders neus ga ophangen. We laten het erop dat Bloodclan niet iets voor mij is en ik op Warrior Cats beter ben in het spelen van een Clankat. Daarom ben ik opgestapt als BC Deputy en waag ik nu een gok als Windclan leader. Ga me maar haten, I regret nothing. In ieder geval, ik ben bekend met het spelen van een hoge rang. Het is geen makkie en je moet er aardig wat discipline voor hebben. Clankatten vind ik zelf leuker om te spelen van een BC kat, daarom zou ik graag een poging willen wagen met deze aanmelding. Beschrijving karakter: »Kijk omlaag«
Current Name; Imaginedream Former Names; Imaginekit ~ Imaginepaw Future Name; Imaginestar(?) Meaning of the Name; Imagine = Zich voorstellen of Fantaseren | Dream = Droom Gender; She-Cat Age; 22 Moons Season Born; Greenleaf Parents; Lionvoice & Dragonflight
Siblings; Pidgeonfeather, brother, stay with me. Partner; Bumblebee, why did you die? Crush; No Kits; You were to young to die, I'm sorry I couldn't save you. Sexuality; Unknown
Leader; Hollystar Deputy; None Medicine Cat; Brindlepool Medicine Cat Apprentice; Cinnamonpaw
Former Clan; x Future Clan; Starclan(?) ~ Dark Forest(?) Current Rank; Warrior Former Ranks; Kit ~ Apprentice Future Ranks; Deputy(?) ~ Leader(?) ~ Elder Former Mentor; Shadewish Current Apprentice; x Former Apprentice; x
Fur; Black & White Coat Length; Short Pattern; White with black patches and a long black tail Eyes; Blue/greenish Pad Color; Pink Nose Color; Black Built; Long and slender Extraordinary Things; Long tail, standing high on her paws.
Likes; Hunting, Running, Playing, Being Alone, Daydreaming, Sunbathing Dislikes; Storm [Including Thunder & Rain], Annoying Cats, Stupid Questions, Border Fights, Cheaters, Betrayers. Personality;Imaginedream is, als je d'r net leert kennen, echt een dagdromer. Je zal haar vaak voor zich uit zien staren, zonder dat ze ook maar iets door heeft van wat er om haar heen gebeurd. Ze houd er van om alleen te zijn, al is ze niet echt weg van wat gezelschap om zich heen. Ze houd wel van wat gezelligheid, zolang 't maar niet te druk wordt. Imaginedream durft niet zo snel de leiding te nemen, maar als ze de leiding heeft zet ze zich er wel voor 100% in. Ze is niet vies van een gevecht of een goede jachtpartij, maar is wel snel bang om fouten te maken, ze denkt dan altijd dat andere haar katten of niet mogen, omdat ze domme dingen heeft gedaan [volgens zichzelf dan]. Hierdoor kan ze soms wat onzeker zijn en vraag vaak raad bij katten die ze vertrouwd. Imaginedream is goed in plannen en vooruit denken, waardoor ze gevaren snel kan omzeilen of problemen kan oplossen nog voordat het echte problemen worden. Ze is best slim, maar ze laat 't niet zo vaak merken omdat ze daar iets te onzeker voor is. Tevens is Imaginedream, in tegenstelling tot andere Windclan katten, niet bang om natte pootjes te krijgen. Ze heeft Riverclan bloed, waardoor ze aardig kan zwemmen en niet bang is voor water.
Family; Lionvoice ~ Father; Pap, je was een moedige kater. Ik kan me voorstellen dat mam verlieft op je was geworden. Het is jammer dat je dood bent. Dragonflight ~ Mother; Mam, je had waanbeelden en zag me niet als dochter. Toch hou ik van je. Pidgeonfeather ~ Brother; Broertjelief, je bent de enige familie nog die ik heb. Blijf alsjeblieft bij me. Bumblebee ~ Partner; Zak die je bent! Je liet me gewoon vallen toe ik je 't hardst nodig had. Eigenlijk moet ik blij zijn dat je dood bent! Gingerkit ~ Kit; Je geboorte van een vloek van Starclan, waarom deden ze me dit aan? Je had niet mogen sterven, lieve Gingerkit.
Greenleaf was altijd een seizoen van zon, warm weer en afen toe een briesje. Maar deze af was anders. De heldere lucht had plaats gemaakt voor donkere wolken, waaruit dikke druppels regel vielen. Donder verlichtte de hemel en de bliksem liet sporen achter tegen de donkere lucht. Goed verborgen in het Windclan kamp, om precies te zijn in de Nursery, stond een hoogzwangere poes op het punt om te bevallen. Om haar heen stond haar partner en de Medicine Cat die een poging deed om de juiste kruiden te zoeken voor de puffende kattin. Na een bevalling die redelijk lang duurde, kwam er een kleine zwart/witte poes tevoorschijn. De kattin die door de medicijnen en het algemene feit dat ze niet helemaal lekker in d'r hoofd was, een beetje warrig was, geloofde eerst niet dat de kitten van haar was en wilde haar verstoten. Het duurde eventjes voordat de Medicine Cat het in haar hoofd had gepraat dat deze kitten haar kitten was en dat ze voor haar moest zorgen. Zodoende werd de kitten gedoopt tot Imaginekit.
Imaginekit's kittentijd was niet bepaald leuk. Haar ouders, Lionvoice en Dragonflight, waren best wel beschermend tegenover hun enige dochter. Zijn moeder, Dragonflight, leed daarbij ook nog eens aan waanbeelden, waardoor ze soms geslagen werd of gewoon niet herkend werd. Ze werd dus eigenlijk mishandeld door haar eigen moeder. Lionvoice, haar vader, hielt Dragonflight meestal tegen, maar uiteindelijk wist de poes haar partner zo te omzeilen dat ze Imaginekit toch een slag kon verkopen, zonder enige reden. Daarnaast had de jonge kitten niet echt veel aanspraak. Andere kittens ontweken haar liever, omdat ze bang waren dat ze, door met Imaginekit om te gaan, ook geslagen zouden worden door Dragonflight.
De manen verstreken en de kitten werd benoemd tot Apprentice. Dit was haar kans geweest om weg te vluchten bij haar moeder. Ze vroeg zich nog steeds af waarom haar ouders überhaupt nog bij elkaar waren, maar ze kon niet om het feit heen dat ze wel van Dragonflight hielt, ondanks dat ze bijna geen liefde van haar kreeg. Maar goed, Imaginekit werd Imaginepaw en ze kreeg Shadewish als mentor. Deze pikzwarte poes met vlammende ogen stond bekend als streng, maar rechtvaardig. Imaginepaw leerde snel en pikte alles snel op. Ze nam een beetje het gedrag van haar mentrix over en leerde om tegen haar moeder op te komen. Ze vertelde Dragonflight hoe ze zich voelde en wat er met haar was gebeurd. Kort daarna werd haar broertje geboren, Pidgeonkit. Meteen had Imaginepaw de neiging om haar broertje te beschermen tegen haar moeder, maar het zag ernaar uit dat Dragonflight hem wel als kitten zag en haar niet. Dit deed haar best wel pijn, maar het weerhield haar er niet van dat ze van haar jongere broertje hielt.
Imaginepaw begon zich minder met haar moeder te bemoeien en meer met d'r trainingen en d'r broertje. Ze vond het heerlijk om haar vrije tijd, die maar minimaal was, te besteden aan het spelen met Pidgeonkit en de andere kittens. Ondertussen werd ze steeds beter in haar trainingen en was het duidelijk dat ze een goede jager en vechter was, door haar kleine, slanke postuur. Shadewish was tevreden over haar en leerde d'r nog een paar van haar eigen technieken om snel iemand te verwarren voordat ze kon aanvallen. Hierdoor had Imaginepaw een kleine voorsprong als het op vechten aankwam.
Uiteindelijk was het zo ver. Imaginepaw werd vernoemd tot warrior en kreeg de naam Imaginedream, terwijl haar broertje nu apprentice werd. Eigelijk had ze zelf de training van Pidgeonpaw op zich willen nemen, maar die taak was weggelegd voor een andere warrior. Ze kon het zich ook wel voorstellen, ze was nog jong en zou vast zelf nog wel een apprentice krijgen. Ondertussen werd haar moeder ziek en binnen een paar dagen ook haar vader. Binnen een maan waren ze allebei overleden aan whitecough en stonden Pidgeonpaw en Imaginedream er alleen voor. Sindsdien nam Imaginedream de zorg van Pidgeonpaw op zich en hielt van hem als een echte grote zus. In de tussentijd waren de blauw/groene ogen van Imaginedream gericht geweest op een kater binnen Windclan. Ze was vroeger nooit echt into love geweest, maar nu voelde ze zich wel haar hartslag versnellen als ze naar die knappe rode kater keek. En Bumblebee had haar ook opgemerkt! Jammer genoeg bedacht Imaginedream dat ze toch geen kans maakte, haar verleden achtervolgde haar nog steeds en ze was bang dat de geest van haar moeder er voor zorgde dat niemand met haar bevriend zou raken. Dat veranderde echter toen Bumblebee haar vertelde dat hij verlieft op haar was geworden. De zwart/witte poes was helemaal blij en al snel hadden ze een relatie.
Maar de relatie kwam met genoeg ruzies. Bumblebee wilde namelijk ook nog contact met andere poezen houden en Imaginedream vertrouwde hem niet. Dus toen ze opbiegde dat ze zwanger was van de kater, ze was toen net 17 manen oud, was dat een hele schok voor de kater. Hij verbrak de relatie en verdween uit het oog van de poes. Imaginedream was gebroken door het verlies van haar partner en was zwak doordat ze zwanger was, dus kon ze er ewinig tegenin brengen. Toen op een stormachtige nacht haar dochtertje, Gingerkit, werd geboren, was het al snel duidelijk dat de kitten het niet zou gaan redden. Ze was klein, veel te klein, en had moeite met ademen. Imaginedream vervloekte Starclan, en Bumblebee, voor het overleiden van haar dochtertje en was verscheurd door het verdriet.
Toch wist de poes dat ze door moest gaan met haar leven. Ze zou zich niet meer laten leiden door gevoelens en alleen nog maar haar clan dienen. Ondertussen was haar broertje benoemd tot warrior en had de naam Pidgeonfeather gekregen. Imaginedream was trots op haar broertje en ze gingen vaak samen uit jagen.
Een treurige dag brak aan binnen Windclan. Inkmask was overleden, geschoten door twolegs. Imaginedream had dat volkje nooit gesnapt. Ze wist wel wat af van de twolegs, maar had ze nog nooit ontmoet. Wel voelde ze haat in haar opborrelen voor het vermoorden van hun Deputy. Toen Hollystar de nieuwe Deputy bekend ging maken, was ze verbaast. Haar naam werd genoemd. Na alles wat was gebeurd in haar verleden, werd ze nu benoemd tot Deputy!? Ze wist niet zeker of ze nou blij of geshookeerd moest reageren. In ieder geval nam ze de rang in ontvangst en sindsdien leidde ze Windclan, samen met Hollystar.
»Omdat het niet echt duidelijk is hoe en wat er met Hollystar geaat gebeuren, heb ik het gedeelte dat Imaginedream leader wordt nog niet uitgeschreven«
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen za 23 maa 2013 - 15:29
Samengevat
Naam: Raza Naam bekendste account: Raza/Niall Rang waar je je voor wilt aanmelden: Bloodclan deputy Geslacht: Poes Sinblings: Chikita Motivatie: Ik vind Bloodclan gewoon geweldig, en bad accounts zijn altijd gewoon mijn, bom geweest, dus leek het me leuk me er ook echt in te verdiepen. Korte Beschrijving karakter: Raza is eigenlijk die kat, als je gevoelig bent, die je nooit tegen wilt komen. Ze is zo goed in acteren, dat je wel voor d'r moet vallen. Haar klauwen zijn scherp en snel van haar weg te komen, nee, dat zal niet echt lukken
Uiterlijk
Uiterlijk: Het uiterlijk van Raza is vrij simpel. Ze is volledig bruin met een rare kleur ogen. Ze zijn een soort van bruin/groen, best bijzonder eigenlijk. Ze is vrij klein voor een warrior, en toch behoudt ze een behoorlijke sterkte. Tevens zijn haart tanden best wit voor een Warrior cat.
Innerlijk
Innerlijk: Raza is eigenlijk niet wie je denkt, op het eerste gezicht, die ze is. Ze kan je ongelofelijk irriteren, je in de maling nemen of je gewoon in een slag doden. Haar acteerprestaties zijn gewoon geweldig. Waar ze het van heeft weet niemand, maar het zou toch van iemand moeten komen.
Wie ben ik
Naam: Iró Leeftijd: Sinds kort 12 Geslacht: Meisje Geboren op: 16 Februari 2001
Credits
Credits to: Laura for the sheet Credits to: Merel, zij heeft mij immers op Warrior Cats gebracht Credits to: Minatsuki Takami, Deadman Wonderland
Laatst aangepast door Raza op vr 29 maa 2013 - 12:04; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen za 23 maa 2013 - 16:41
Ik merkte net dat ik allemaal algemene informatie was vergeten, dus die heb ik nog bij mijn aanmelding gezet en ik heb een klein stukje geschiedenis toegevoegd.
Autumnleaf
StarClan
Aimee 359
CAT'S PROFILE Age: 30 moons for always Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen zo 24 maa 2013 - 12:20
Naam: Aimée/Deerleap. Naam bekendste account:Autumnleaf Rang waar je je voor wilt aanmelden: Windclan deputy. Motivatie: Ik rpg al een tijdje hier. (Omdat de site niet goed laadde ben ik even inactief geweest) en wil dolgraag meer doen in de rpg. Beschrijving karakter:Wordt nog uitgebreid, iets te druk nu.
Laatst aangepast door Autumnleaf op zo 24 maa 2013 - 16:48; in totaal 1 keer bewerkt
In love with|| Nobody in this time Partner|| none Kittend|| none Friends|| If I think you are nice to me, you're my friend Enemy|| My little sister, Summerday
Likes|| Being with my friends|| Hunt || Caring for others || Night Dislike|| Haters|| Bullies || Leugenaars More|| Frost is een poes die graag met haar vrienden is, ze zal het nooit erg vinden om iemand van de clan aan te spreken die ze nog niet zo goed kent. Ze vind het leuk om nieuwe vrienden te maken maar haar beste vrienden zal ze altijd trouw aan zijn. Ze zou nooit iemand pijn willen doen, teminste, niet express. Ze houd wel van stoeien en doet dat genoeg met haar vrienden. Ze heeft een andere manier van apprentice's trainen. Ze stoeit gewoon met ze, en zonder dat ze het doorhebben leren ze daaruit hun technieken om te jagen. Toch geeft ze ook wel serieuze lessen en is ze serieus tegen andere. Ze kan tegen een grapje maar weet waarneer het echt niet kan. Ze luistert serieus naar problemen en zal er alles aan doen te helpen. Ze zal altijd trouw blijven aan haar clan en zou haar leven ervoor opgeven als het moest. Ze zou alles doen om de clan te beschermen en te verzorgen. Ze weet waar haar plek is en houd zich aan haar eigen taken. Ze houd ervan met vrienden te gaan maar het voelt voor haar ook goed op te jagen voor de clan of haar apprentice te trainen. Alleen haar zusje zit haar tegen, en als ze die poes in de ogen kijkt word ze in een klap verdrietig. Maar ze houd zich groot en weet dat ze nooit een spoortje door zou laten. Kortom, ze is een aardige, verstandige poes die weet wat ze doet.
Fur|| deep grey, long hair Eyes|| Blue, but not so bright as most blue eyes Nose|| Lightly pink Bouw|| Slank, lenig, llange poten. En niet de grootste, ze is zelfs best klein. Dat maakt haar alleen maar sneller. Maar vele katten onderschatten haar daar ook weer door. Scars|| One on her chest, by her sister, Summerday
ava:
sig:
pf:
As a kit|| Frost zat in het eerste en enige nestje wat haar ouders hadden gekregen. Zij zelf viel al snel op aangezien ze de kleinste, jongste en zwakste was. Bij haar geboorte was ze te klein en mager. Toen de ander hun ogen opende hield zij ze dicht, ze wou ze niet openen, ze wou niet naar deze wereld. Haar ouders raakte bezorgd om haar, maar tegelijk wouden ze niets anders dan de schaamte te beperken en niet zoveel aandacht aan haar te geven. Toen ze haar ogen wel opende waren haar ouders weg. Ze waren met de andere kittens buiten. Haar broertjes en zusjes konden lopen, rennen, spelen. Zij kon dat niet. Ze had moeten toekijken elke keer als ze weer alleen was en haar ouders met de andere bezig waren. Ze probeerde elke dag weer in de nursery op te staan, op haar poten te staan en te lopen. En toen het lukte was ze dolblij. Ze had blij geroepen naar haar ouders en broertjes en zusjes, maar die vonden het niet belangrijk. De volgende dag was de eerste keer dat zij de Nursery uit mocht. Ze was zo blij, maar haar ouders zouden gaan jagen terwijl zij met haar zusjes en broertje moest gaan spelen. Zij zelf was altijd al een vrolijke kitten en zag overal het voordeel van in dus probeerde met ze te spelen. Maar Summerkit wou haar niet. Ze wou niet met Frost spelen. Uiteindelijk was ze dus maar weer naar de Nursery gegaan om daar alleen te liggen, en blijven. Tot haar vader terug kwam. Snel rende ze naar buiten. Maar haar vader droeg iets met zich mee, wat voor haar een schok was. Haar moeder was dood. Haar vader, zusjes en broertje waren er kapot van. Maar zij hield zich sterk en hield zich afgezonderd van haar vader, zusjes en broertje. Haar vader stierf niet veel later daarna, hij heeft nooit een andere partner gehad, hij was trouw geweest aan haar moeder.
As a apprentice|| Hoewel ze nog zwak was en ze niet al te veel kon werd ze een apprentice en kreeg ze een mentor zoals alle andere. Ze vond het raar, aangezien deze kater om haar gaf, dat gevoel had ze nooit gehad. Ze trainde elke dag met hem, hij richtte zich op het trainen van haar poten, haar lichaam. Hij wist dat ze als Kitten weinig gespeeld had dus speelde hij vaak met haar terwijl ze trainde. De twee raakte steeds hechter. Haar mentor werd als een vader voor haar, hij was de enige familie die voor haar telde. Hij vertelde haar vaak over hoe graag hij de clan diende, hoe graag hij wou dat zij de clan zou dienen met haar hart en ziel als hij naar Starclan was. Ze beloofde hem dat ze alles op alles zou zetten om de clan te kunnen dienen. Haar mentor was blij met haar en werd haar beste vriend. Ze trainde vaker en vaker. Tot ze een sterke, loyale poes was. Ze was snel gegroeid, haar vacht was mooi lang geworden. Nog even en ze zou een Warrior zijn.
As a Warrior|| Na de Ceremonie was haar Mentor de eerste die naar haar toe kwam, hij feliciteerde haar met haar nieuwe rang en leek oprecht trots. Ze was blij dat ze hem als Mentor had gehad, ze wist bijna zeker dat elke andere kat haar had laten zakken, ze kon niets aan het begin. En hier stond ze, een sterke poes. Ze ging met hem door het territorium lopen en luisterde naar zijn woorden. Hij was trots op haar, dat ze zo sterk was geworden. Hij had haar zien groeier en groeier. Hij had haar van een zwakke apprentice tot een waardige warrior gemaakt. Ze besloot dat ze samen maar even moesten jagen. Toen ze in het kamp kwamen met de prooien groette ze hem en keerde zich om, op naar haar familie. Gelukkig waren die ook in het kamp. Haar ene zusje maakte niet veel uit wat ze deed. Haar broer stond achter haar en keek haar amper aan. Maar Summerday flipte en schold haar uit. Ze zei dat ze hun zusje niet was, dat ze niets meer was dan een waardeloze kitten. Ze werd kwaad en wou weg maar haar zusje sprong voor haar en haalde haar borstkas open. Ze hield zich in en draaide zich om waarna ze weg liep. De wond was best diep geweest en de haren op haar borstkas waren al snel bedekt met bloed. Ze had zich gewassen en gewassen tot het was gestopt met bloeden. Ze voelde er niet echt veel van. Daarbij zou ze zich alleen sterk tonen, ze was niet meer zwak.
Maar toen ze weer een ronde ging doen langs hun territorium vond ze iets wat haar enorme verdriet deed. Haar Mentor lag dood bij the small lake. Ze rende naar hem toen en begroef haar kop in zijn vacht. Voor het eerst in tijden, huilde ze. Ze huilde alles uit haar om haar verloren mentor. Ze keek op en keek naar de lucht. "waarom Starclan?" had ze fluisterend gevraagd. Ze had daar een paar uur stil gezeten bij haar oude mentor, gewoon omdat ze zich amper kon bewegen. Toen kreep ze haar mentor vast en trok hem mee. Naar het kamp. Ook daar heeft ze gerouwd. De belangrijkste kat in haar leven had haar verlaten. Ze herinnerde zich precies wat ze hem beloofd had, ze zou de clan dienen met hart en ziel, precies zoals hij had gedaan. Hoewel het haar diep had geraakt toonde ze zich niet verdrietig of zwak. Toen haar broer ineens naar haar toe gekomen was had ze raar opgekeken. Hij had gezegd dat het hem speet en dat hij zich echt als haar broer wou gedragen. Even twijfelde maar besloot hem te vertrouwen. And so be it, de volgende dag gingen ze samen dingen doen en werden ze betere en betere vrienden. Elke dag keek ze naar de sterren en praatte fluisterend alsof ze tegen haar mentor sprak, tuurlijk had ze nooit antwoord gekregen maar het was voor haar een opluchting om te praten, wetend dat hij meekeek.
Name|| Tessa Nicknames|| Teddy, Cookie Bekenste account|| Fallentear Ervaring|| Ik RPG nu twee jaar, 3 maanden en 4 dagen Rang waar ik me voor aan wil melden|| Windclan Deputy Motivatie|| Ik wil graag helpen de clan weer actiever te krijgen. De Windclan weer een familie te maken in plaats van wat het nu is. Gewoon weer lekker actief met een leuke sfeer. Dat is mijn eerste doel. Mijn tweede punt is dat ik dit eerst deed omdat het me leuk leek een hoge rang te hebben, maar ik ben gek geworden op deze poes dus zij zal sowieso komen. Daarbij heb ik veel tijd over op de laptop en ben ik graag bezig met iets. *daarom heb ik genoten van de dagen dat ik dit heb gedaan*
Laatst aangepast door Fallentear op wo 27 maa 2013 - 21:05; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen zo 24 maa 2013 - 14:21
Algemeen:
Name: Blithekit - Blithepaw - Blitesoul - (?) Blithestar (?) Age: 32 moons Clan: Windclan Leader: Hollystar, I follow you Rang: Warrior Mentor: My mentor was Softvoice (niet in RPG), but now, I am a warrior Apprentice: x Partner / Crush: Nobody Kittens: x Parents: Willowsong, you was my mother. Sisters: x Brothers: x
Inside:
History: Blithekits' kittentijd liep perfect, hij had een broertje en een zusje waar hij veel mee speelde. Hij had veel vrienden waarmee hij veel speelde. Blithekit was een speelse kitten dat zich graag bezg hield, maar de allergrooste hekel heeft aan stil zitten. Zijn verlangen was om apprentice te worden, te leren vechten, te leren jagen en zo echt een dienst te hebben voor de clan. Maar alles veranderde op een enkele nacht, zijn broertje en zijn zusje maakten hem wakker om te vragen of hij zin had om mee te gaan, het camp uit. Maar Blithekit weigerde om op te gaan staan, en bleef in de Nusery dicht tegen zijn moeder aan liggen. Hij keek slaperig toe hoe zijn broertje en zusje tegen de kant van het camp, zich een weg baanden naar buiten.
Het zonlicht maakte het jonge katertje wakker, maar niemand was bij hem. Niet zijn moeder, of zijn broer of zusje. Zijn ogen schoten in het rond, op zoek naar zijn familieleden die er allemaal niet waren op dit moment. Maar al snel kreeg hij door wat er was gebeurt. De 2 kittens waren deze nacht weggelopen, en ze waren spoorloos verdwenen. Ze hadden geen sporen van een gevecht gevonden, geen duidelijke sporen. Angst en schuldgevoel kwam binnen bij de kater. Hij dacht aan deze nacht, hij wist dat ze het camp uit zouden gaan, en als hij ze had tegen gehouden... Waren ze dan misschien nog steeds hier....
Dagen gingen voorbij, en stilletjes aan begon alles terug zijn normale gang te gaan in het Windclan camp. Niemand ging nog echt op zoek naar de kittens. Warriors gingen het camp in en uit, apprentice's gingen trainen of jagen. Blithekit wist dat dit het laatste deel van zijn kitten tijd zou zijn. Hij was nu al een paar manen oud en de andere kittens in de Nusery werden ook al groter.
Blithekit werd met een schok wakker. De gedachten dat hij de volgende dag apprentice zou worden, en ook het beeld van zijn broertje en zusje die het camp uitslopen kwam bij hem binnen. Het katertje legde voorzichtig zijn kopje op zijn pootjes te rusten en keek door de uitgang van de Nusery naar buiten. Het camp was donker en leek verlaten. Met een zucht ging het kitten opstaan en sloop langs de kant van het camp naar buiten, zoals hij ooit zijn broertje en zusje had zien doen. Snel liep hij naar de uitgang. Hij liet zijn blik nog eens door het camp glijden en trippelde vervolgens verder. Hij zou zijn familie terug bij elkaar halen, en ervoor zorgen dat zijn zo vertrouwde broertje en zusje net zoals hijzelf de volgende dag een apprentice zouden worden, waar hij ooit zo naar uit keek.
Zijn korte pootjes volgend snel op elkaar terwijl Blithekit door het bos heen spurte. Waar de grenzen van het territorium lagen, wist hij niet, even min dat hij wist waar hij naartoe liep. Er waren veel verschillende geuren, soms kon hij eens een geur van een warrior of apprentice onderschijden die hij tegengekomen was in het camp, maar er waren nog veel meer geuren, zowel vieze geuren als lekkere geuren. Maar zonder daarbij stil te staan liep Blithekit door. Maar opeens hoorde hij geritsel achter zich, hij liet zijn tempo een beetje afdalen, en zag dan een dier uit de bosjes op hem af komen. Het was een oranje kleurig dier. Het was groter dan hem, en droeg een verschrikkelijke geur met zich mee. Een beetje angstig keek hij het dier aan. Blithekit had geen idee wat voor soort dier dat was, maar hij wist wel dat dit niet goed zou gaan komen. Het oranje kleurige dier naderde het kitten. Wild sloeg Blithekit met zijn poot in de hoop te raken, maar hij miste. Dan sloeg het dier met zijn poot, net op tijd liet het kitten zich dalen. Het dier deed vervolgens nog een uitval, maar net op dat moment, kwam er een vertrouwde, witte kat op hem afgelopen. Angst maakte plaats voor blijschap, nu zijn moeder hier was, zou alles wel in orde komen.
De langharige, witte poes duwde haar kitten een paar staartlengte's achterwaarts. Het oranje dier stond oog in oog met de WindClan poes. Snel verplaatste Blithekit zich verder naar achter om niet in het gevecht te raken. In een struikje bleef het kitten zitten kijken. Opeens, terwijl hij naar het gevecht keek, kwam er opeens een verschrikkelijke gedachte naar boven. Een herinnering van een van de elders hun verhaal kwam naar boven. 'De vos en ik waren in een strijd verwikkeld geraakt, maar door de patrioulle die net aankwam ben ik in leven gebleven. Als ik alleen was verder gegaan was ik hoogstwaarschijnlijk gestorven.' De blauwe ogen van het kitten vulden zich met angst en onmacht. Het duurde lang, maar uiteindelijk zag de langharige kitten hoe de vos door de struiken heen verdween. Het dier was zwaar toegetaakeld en strompelde vooruit. Zijn ogen die maar net genoeg licht gaven om door de duistere nacht op zoek te gaan naar zijn moeder, vonden het witte lichaam doodstil op de grond liggen. Het geluid van het gevecht maakte plaats voor een overheersende stilte, alleen kon je in de verte horen hoe een uil riep. Met twijfelachtige passen liep Blithekit naar zijn moeder, en liet zich daar in een diepe slaap zakken.
Het Windclan kitten werd wakker door stemmen die zeiden 'Blithekit...? Blithekit?' zijn blauwe ogen gleden open en staarden voor zich uit. Door het ochtendlicht, was het nu pas duidelijk hoe de witte pels van zijn moeder onder het bloed zat. Tranen prikten in zijn ogen toen het lichaam bewegingsloos op de bosondergrond bleef liggen. Nog even zat Blithekit bij het lichaam van zijn moeder, maar dan werd hij meegenomen naar het kamp, terwijl twee andere warriors hun best deden om het lichaam met zich mee te nemen.
Maar ondanks alles wat er de afgelopen nacht was gebeurt, ging de ceremonie toch door. Als Hollystar de ceremonie afsloot, had Blithekit een nieuwe naam gekregen, namelijk Blithepaw. Maar zelfs dat kon de kater niet opbeuren. Hij dacht terug aan hoe hij had gerateld over dat ze apprentice zouden worden heel binnenkort, tegen zijn moeder. Zijn blauwe ogen keken dof voor zich uit. Dan zag hij hoe zijn mentor op hem af kwam gestapt.
Het was al een paar manen verder, Softvoice, Blithepaws mentor had hem erdoor heen getrokken. Maar nog steeds, deed de apprentice zijn uiterste best om ooit iets te kunnen beteken voor de clan, en sterker nog, dat hij ooit eens iets zou kunnen doen om te bewijzen dat hij ondanks alles wat hij in zijn kittentijd had misdaan, toch nog echt zijn best deed voor zijn clan. Ondertussen, hielp Softvoice hem bij zo goed als alles, ze was een enorme hulp voor hem. En Blithepaw begon haar te zien als een soort 'tweede moeder' hij vertrouwde haar door en door, en hij had haar hulp op sommige momenten zwaar nodig.
Nog een paar manen gleden voorbij, alles liep goed, Blithepaw begon aan het einde van zijn training te komen. Hij had vele technieken gezien voor te jagen en te vechten. Blithepaw deed nog steeds zijn uiterste best. De kater was ondertussen tien en een halve maand oud, en begon terug sociaaler te worden, en kon terug makkelijker opschieten met anderen. Hij vond het niet erg meer om over het ongeval van zijn moeder te praten, stilletjes aan, begon hij het schuldgevoel opzij te zetten, en liet het plaats maken voor vrienden.
Stropelend kwam er een patrioulle het kamp in. Blithepaw zat net rustig een konijntje te eten, maar zijn honger verdween als hij wist waarom de patoulle er zo bij liep, namelijk, ze sleepten het lichaam van een warrior met zich mee. Maar het was niet zomaar een warrior. 'Softvoice!' riep hij zonder er bij stil te staan. Hij sprong recht en liep naar het lichaam van zijn mentor. Tranen prikten in zijn ogen, en zonder te twijfelen stormde Blithepaw het camp uit. Een zachte bries blies door zijn lange haar terwijl hij zonder te vertragen door liep. Een mix van geuren kwam zijn neus binnen. Blithesoul liep een veld over, en vertraagde dan als hij bij een struik aankwam. Daar liet hij zich op de grond zakken en staarde voor zich uit. Hoe kon dit nu gebeuren, Hoe kon Softvoice overleiden, hoe kon dit allemaal. Blithepaw liet zijn kop op zijn poten zakken en staarde voor zich uit. Daar bleef hij de rest van de dag liggen, pas als het begon te schemeren, liep hij terug richting het camp. Maar hij was nog niet lang op weg als de kater een geritsel hoorde, een duidelijk geristel. Hij keek gevoelloos achter zich, wat kon deze dag nu nog erger maken?
De langharige kater zag hoe een lang, oranje dier uit de struiken gleed. De tranen kwamen terug in zijn ogen, van pijn, maar vooral van kwaadheid. Zonder nog maar te wachten op de reactie van de vos, sprong hij vooruit, en sprong op het dier. De vos deed een uitval naar zijn poot, maar miste. Blithepaw nam zijn nekvel stevig vast, en zette zijn klauwen in zijn vacht, uit purte boosheid beet hij zo hard hij maar kon, tot hij het bloed in zijn mond voelde komen. De vos spartelde zo hard tegen dat Blithepaw hem uiteindelijk moest loslaten, maar niet zonder wonde's, nee, de vos had de rechter schouder van de warrior goed te pakken gehad. Blithepaw keek hoe de vos dan maar door liep.
Met een beetje bloed dat uit de wonde van zijn schouder was geseipeld, trippelde hij door. Het was ondertussen al pikdonker geworden, en zijn blauwe ogen schenen voor zich uit, door de bomen heen. Snel, zonder iemand iets te laten opmerken, liep hij door en klom in de apprentice's den.
De volgende dagen volgden snel op elkaar. De wonde aan Blithepaws schouder was al goed geheeld, toen hij door het camp hoorde galmen: 'Alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen verzamelen voor een ceremonie.' Rustig voegde Blithepaw zich bij de menigte katten, en even later, had hij de naam Blithesoul gekregen.
Nu Blithesoul warrior was geworden, wilde hij door alles van vroeger heen. Blithesoul werkte dag in, dag uit voor zijn clan, hij wilde zijn dienst hard bewijzen, zodat de clan trots kon zijn op hem, de laatste leerling van Softvoice. Hij begon met veel verschillende katten te praten, sommigen hadden ook dierbare verloren, dus zo raakte hij er terug zo goed als overheen. Maar door zijn verleden, heeft de langharige kater nog steeds depresieve dagen.
-Over zijn verdere geschiedenis denk ik nog na, ook omdat ik misschien nog iets met Hollystar of zo erbij zou kunnen doen-
Karakter: Blithesoul is een verbaal zeer sterke kater. Hij is slim en denkt goed na over wat hij doet. Dat komt deels door de fout met zijn moeder, broertje en zusje. Doordat hij zijn broertje, zusje en moeder is verloren, probeerd hij tot het uiterste te gaan om loyaal aan zijn clan te blijven. De langharige kater is ook helmaal niet bang om zijn mening te zeggen over iets, als dat nu positief of negatief is. De kater kan zich goed inleven in moeilijke situaties en kan daardoor ook makkelijk met de meeste katten overweg, ook doordat hij het zo lastig heeft gehad. Maar ook daardoor, hebben de meeste katten ook wel respect voor hem, nadat hij ongeveer iedereen die hem echt kostbaar was, is verloren.
Name: Viktor Accounts: Snowrose | Kestrelpaw | Softcream | Glidingpaw | Cinderflame | James | Oddeye | Whisperkit | Blithesoul Online: Ik kom zo vaak als ik kan online, dat is normaal zeker dagelijks, behalve soms in de vakantie, maar dan is mijn afwezigheid aangekondigd (als ik op reis of kamp ga of zo) RPG ervaring: Nu iets langer dan een jaar Motivatie: Ik ben nu iets langer dan een jaar op warrior cats, en het is echt al heel lang een droom van mij om een hoge rang te hebben. Bovendien heb ik heel veel inspiratie met Blithesoul, en wil ik heel graag iets speciaals met hem doen. Waar ik me voor aanmeld: Windclan leader / deputy Extra: Blithesoul zijn voorsteltopic klopt niet volledig, het wordt later aangepast ~
Iedeeën en beloften
Ideeën voor de Windclan: - Ik weet niet onmiddellijk iets
Ideeën voor Blithesoul - Misschien nog een broertje of zusje van hem zoeken omdat in zijn geschiedenis ook niet zegt dat ze echt dood zijn - Misschien zijn vader zoeken, en dat die dan vanuit een andere clan komt en daar nog iets rond bedenken (zoals dat die dan nog kittens heeft met een andere poes of weet ik veel)
Belofte's - Ik zal zo vaak mogelijk online zijn - Ik zal mijn best doen om zo vaak mogelijk iets te bedenken voor de WindClan waar dat iedereen aan kan meewerken - Blithesoul komt voor alle andere accounts, dus als er iets misgaat, zal ik accounts weggeven om Blithe actief te kunnen houden - Ik zal regelmatig ceremonie's geven of patrioulles organiseren.
Laatst aangepast door Blithesoul op ma 1 apr 2013 - 19:32; in totaal 12 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen di 26 maa 2013 - 19:20
Hier is mijn aanmelding:
Heart destroyer
~General~
»Current name: Heartdestroyer »Future names: / »Former names:Heartkit »Gender: Male ♂ »Age: 18 moons (één en een half jaar) »Born: Leafbare »Voice:KLIK! »Theme:KLIK!
Current rank: Member »Former rank(s): kit & young one »Future ranks(s): Deputy(?), Leader (?) »Current clan: Elite (BloodClan) »Former clan(s): WindClan »Future clan(s): /
~Inside
»Likes: Bloed, gevechten, macht, zin krijgen, gespeelde charmes bij poezen tonen, kittens. »Dislikes: Vrede tussen de Elite en de andere vier clan, niet luisterende apprentices, ThunderClan, softe katten, giftige beesten, gevaarlijke objecten/dieren, tweebenen.
»Personality: De persoonlijkheid van Heartdestroyer verschilt niets van de andere Elite katten desondanks hij als kitten zijnde in de WindClan zat. Hij heeft al aardig wat tanden aan zijn zwarte halsband hangen wat toont dat hij niet de liefste is. Heartdestroyer is een sluwe en gemene kater die zich niet zomaar op de kop laat zitten en het liefste zijn eigen zin krijgt. Als hij die niet krijgt zal hij eerst een hele discussie voeren met diegene die hem tegenspreekt om toch zijn zin te krijgen. Desondanks zijn haatvolle karakter heeft de massieve kater een zwak in zijn hart voor kittens. Vooral die net geboren zijn. Echter heeft hij alleen een zwak voor Elite kittens. Kittens buiten de Elite ziet hij als vijanden die je makkelijker om zeep kan brengen dan de normale warrior.
~Outside~
Een bruine cyperse vacht draagt deze kater, zijn nagels zijn verlengd met sterke en scherpe hondentanden waardoor hij zijn vijanden nog erger kan verwonden dan met zijn normale nagels. Zijn nagel steken door de tanden altijd een beetje uit hun hulsjes omdat ze gewoon weg te groot zijn om er volledig in te passen. Zijn tanden zijn spierwit en erg sterk waardoor ze gemakkelijk door een kat zijn vel en vacht kunnen boren. Heartdestroyer heeft gewoon de normale grote oren van een kat net zoals zijn ijsblauwe en emotieloze ogen. Zijn bouw is fors en je kan duidelijk de spieren onder zijn gestreepte vel zijn rollen als hij aan het lopen is. Zijn poten hebben een normale lengte maar zijn staart is een tikkeltje langer dan de gemiddelde staart van een kat, zijn snorharen zijn ook een tikkeltje langer dan normaal waardoor hij erg veel evenwicht heeft en niet zo snel wordt omgeslagen bij als voorbeeld een gevecht. Of gewoon uit de boom valt als hij daar in is geklommen.
~Relationships~
~ Uncertainty ~ Acquaintance/Friend ~ Good friend/Best friend ~ Crush ~ Family ~ Love ~ Mate ~ Discomfort/Dislike/Hate/Fear ~ Student/Mentor
»Elite (BloodClan)
Phantom Vader jij zit nog gewoon in de Elite en ik zie je dagelijks door het kamp heen struinen. Desondanks je mijn vader bent hebben we geen goede band met elkaar en zijn dus niet erg close zoals de meeste familie leden. Doordat jij mijn vader bent is mijn moeder waarschijnlijk vertrokken naar de Elite. Daar ben ik jullie dankbaar voor. De WindClan was niks voor mij, het softe clan leventje.
Naam onbekend Moeder ik heb je nooit goed gekend en weet niet ook niet waar je bent. Het enige dat ik me nog kan herinneren is dat je mij samen met mijn vader naar de Elite heb gebracht en mijn zusje bij die clankatten heb achtergelaten, terwijl ik het liefst had dat mijn zus bij mij in de Elite had gezeten.
Rue Een pittige poes dat is zeker. Ooit had ik een lichte crush op je maar nu ben je niet meer dan een vriendin voor mij.
Lillith Een kitten die een schattig uiterlijk meedraagt maar dat totaal niet is. Ze doet het liefste alles wat normale members van de Elite ook doen en komt daardoor vaak irritant en brutaal over. Je was bij de ontmoeting van Whispersong en wilde maar al te graag met haar vechten, wat er uiteindelijk niet van gekomen is.
Snatcher Een poes met een scherpe tong en een sluwe techniek van vechten. Zij weet als een van de weinige van mijn gespeelde charmes af. Iets wat ik dus niet meer bij jouw uit kan voeren. Desondanks dat mag ik je pittige karakter wel en ben je een kennis/vriend van mij. Aangezien ik je niet echt vaak spreek en ook niet goed ken zoals een vriend.
»ThunderClan
Swiftheart Toen ik in het territorium van de ThunderClan was ben ik jouw tegengekomen. Je was op dat moment een onzekere poes die niet echt een indringer durfde weg te jagen. Of je elke dag zo bent dat is voor jouw een weet en voor mij een vraag.
Swiftbreath Ik ben jouw een keer tegengekomen op het Rogue territorium. Toen had ik je angstig en onzeker gemaakt met mijn charmes die gespeeld waren. Dat ze gespeeld waren had jij niet door. Als ik je nog een keer zou ontmoeten zou je ongetwijfeld hetzelfde ondergaan.
Fireheart Dat gevecht dat jij onze machtige leider genaamd Scourge om zeep heb geholpen zou ik nooit vergeten. Ik zal je zonder twijfel dan ook nooit vergeten, net zoals de rest van de Elite. Als ik je tegenkom scheur ik het liefst je vel van je lijf af. Beter dat je mij nooit tegenkom.
»ShadowClan
No relationships
»WindClan
Angelvoice Zus in de tijd dat we nog bij elkaar in het nest lagen was ik overduidelijk grover en sterker dan jouw. Jij had een iele lichaamsbouw vergeleken bij mij. En dat is de reden waardoor onze ouders jouw niet hebben meegenomen naar de Elite, oftewel voor jouw beter bekend als de BloodClan. Ik weet niet of je niet in leven bent maar als je dat bent hoop ik je ooit nog eens tegen te komen.
»RiverClan
No relationships
»Rogue
Whispersong De dag dat ik jouw heb ontmoet kwam ik je tegen in het Rogue territorium. Je beweerde de naam Whisperstar te dragen en een eigen clan te hebben. Iets wat ik gelijk niet geloofde. Later wilde je de Elite joinen en enkele ogenblikken later ren je weer terug naar de ThunderClan om die te rejoinen. Op dat moment dacht ik dat er iets mis was met je brein, maar of dat echt zo is zal ik waarschijnlijk nooit te weten komen.
Eerste leefde de kater met zijn zusje Trashkit (Angelvoice) in de WindClan. Zijn moeder besloot op een dag om naar de BloodClan te vertrekken en lieten daarbij zijn zusje achter. Toen Heartkit in de BloodClan zat werd zijn innerlijk steeds harder en gevoellozer en transformeerde uiteindelijk in een echte moordlustige BloodClan kater die geen medelijden kent.
»Long:
Zijn hele leven begint in de WindClan. Je zou niet verwachten dat zo'n door en door slechte kater van zo'n zachtaardige clan zou komen. Maar toch is het waar. Deze harde moordlustige kater komt uit een Clan die in de StarClan gelooft. Samen met zijn zusje Trashkit, die nu inmiddels overleden is met de naam Angelvoice, hij was een stuk groter en grover gebouwd dan zijn zusje en sterker ook. Daardoor werd zij buitengesloten door haar ouders en gaven ze alleen maar aandacht aan hem. Op een dag had zijn moeder blijkbaar besloten om de WindClan te verlaten en die in te ruilen voor de BloodClan of te wel de Elite, waarschijnlijk omdat zijn vader niet in de WindClan zat en ze zo meer contact met hem kon krijgen. De BloodClan was de Clan die alle vier de clans in het woud had aangevallen door machtzucht. De vijand van elke Clan, daar zou hij binnenkort inzitten. Ze namen hem mee, op dat moment had hij helemaal niet door van wat er gaande was. Het enige dat hij wist dat zijn zusje Trashkit niet mee ging. Een ervaring die hij niet bepaald prettig vond. Daardoor probeerde hij zich ook uit de greep van zijn ouders te bevrijden en haar te gaan halen wat natuurlijk simpelweg verspilde tijd was omdat hij een kitten was en hun volwassen katten die tig keer zo sterk waren, hopeloos was hij dus op dat moment. Sinds die dag heeft hij zijn zusje nooit meer gezien.
In de Elite werden ze geaccepteerd als we maar bewezen dat we moorden konden plegen. Dus ook onze vorige Clan vermoorden zonder enige medeleven bij het zien van een oud clangenoot. Heartkit werd steeds harder en zijn naam werd veranderd bij de ceremonie waar hij een young one in werd. De naam werd Heartdestroyer, bij het horen van die naam kregen de meeste clankatten de rillingen aangezien er het woord destroyer in zat wat verwoester betekent. Iets waar clankatten dus niet van houden verwoesten of verwoestenaars. Hij bewees zich zelf goed tijdens de harde trainingen van zijn mentor en zijn eerst zo warme hart maakte al snel plaats voor een stenen versie. In zijn ogen waar eerst nog duizenden emoties te lezen stonden waren nu kil en emotieloos. Het uiterlijk die een echte BloodClan kat moest hebben. Ook kreeg hij een halsband om zijn nek met hondentanden die hij eerlijk verdiend had. Zijn nagels verlengd met vlijmscherpe en krachtige tanden van honden waardoor hij nog gevreesder werd dan hij al was. Hij had al diverse moorden gepleegd toen hij een member werd en in de loop der tijd nog meer. Hij verlijd allemaal poezen met zijn gespeelde charmes waardoor hij vaak hun harten breek, wat overgens perfect bij zijn naam past. Hij doet zijn naam er een eer aan. De eens zo softe WindClan kitten is veranderd in een bloeddorstige moordenaar van de BloodClan
~Post~
Ik heb aan Laura gevraagd of deputies in de BloodClan speciale taken hadden, maar aangezien ze die nog niet hadden heb ik maar gewoon een random post over hoe ik vaak een topic open. Hoop dat ie goed genoeg is voor de aanmelding (:
--------------------
Een felle zon scheen tussen de openingen tussen de tweebeen huizen door. Auto’s reden door de straten heen en enkele kinderen van de tweebenen speelden op straat. Ze waren alleen maar buiten als de zon scheen en het warm was. In de winter juist als het weer koud was, rare wezen eigenlijk. Als het koud is blijf je toch liever binnen? Katten hielden niet van kou, ze hadden liever Nieuwblad dan Bladkaal of Bladval, de koudste periodes. Vogels floten en zagen geen enkel gevaar die op hun kon loeren. Daarom werden ze altijd als prooi gezien door katten. Ze dachten niet aan de risico’s.
Emotieloze ogen gleden over de straten heen en lette zorgvuldig op de auto’s die aan kwamen rijden zodat de kater ze zonder enige problemen kon ontwijken indien dat nodig zou zijn. Sinds kort was Heartdestroyer deputy van de Elite, of bij de clankatten beter bekend als de Bloodclan. Iets was hij totaal niet had verwacht. Hij was niet de oudste in de Clan en had eerder verwacht dat zijn vader, Phantom, zou krijgen. Ook omdat hij de partner was van Icy. Maar hij nam het maar zoals het was en voelde zich geëerd dat hij die rang mocht vervullen. De cyperse kater scherpte zijn nagels even aan de straattegels wat een naar en hoog geluid veroorzaakte. Heartdestroyer zette zijn pas voorwaarts en rook hoe een onbekende aroma zijn geurklieren bereikte waardoor hij zijn oren in die richting deed draaien. Even later volgde zijn kop ook en zijn ogen keken nieuwsgierig naar de plek waar de geur vandaan kwam. Het kon best zijn dat er een clankat die even stoer wilde doen naar de tweebeen plaats was gegaan. Zo ver hij wist werd dat alleen niet geaccepteerd in de vier clans door de warrior code waar als die warriors zich aan moesten houden. Vroeger zat hij in de WindClan als kittenzijnde, waar hij zich eigenlijk amper iets van kan herinneren. Het clanleven past totaal niet bij hem en daar is hij achter gekomen ook. Hij hoorde nu in de Elite en wilde zijn plaats ook niet inruilen voor een andere clan of om verder te gaan als rogue. Nog steeds keek Heartdestroyer naar de plaats en draaide zijn hele lichaam om waardoor hij vervolgens dichterbij kwam. Hij hief zijn poot waar duidelijk de met hondentanden verlengde nagels aan te zien waren. Met één slag sloeg hij met zijn klauwen de takken die voor de struiken zat weg waardoor hij tussen de struiken kon kijken. De donkerbruin gestreepte kater zag twee ogen glinsteren in het donker. Het waren duidelijk kattenogen die hem aanstaarde. Het uiteinde van zijn staart zwiepte heen en weer en bleef de desbetreffende kat zonder angst aanstaren.
~Reality~
»Real name: Lisanne »Nickname(s): Lizz/Lizle »Age: 13 jaren, 25 november 14. »Welke rang meld ik mij aan: BloodClan deputy »Waarom?: Ik heb eigenlijk altijd al de BloodClan het meeste adored, de hoge rangen vond ik altijd zo stoer daarvan. Hun karakter die door en door slecht is is gewoon geweldig. Een slecht karakter spelen is ook het makkelijkst voor mij en daar schrijf ik ook, naar mijn mening, de meeste inhoudvolle posten mee. En om dan de kans te krijgen om me aan te melden voor de deputy van de Elite is gewoon een kans die ik niet voorbij mag laten gaan. En als ik dan gekozen wordt is het gewoon een droom die uit komt. Ik heb altijd al gewild om een vaste hoge rang te mogen bespelen en dan in het speciaal een rank van de BloodClan. »Waarom verdien ik het?: Ik vind dat ik toch wel aardig actief ben op Warrior Cats, desondanks de toetsen die ik de laatste tijd heb. En Heartdestroyer is ook mijn actiefste account die ik heb en daarom denk ik dat ik het wel verdien om de deputy rang te mogen beheren.