Aanmelding hoge rangen - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Aanmelding hoge rangen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Frostychill
Member
Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 DPKsfdL
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Frostychill
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 maa 2013 - 17:25

Spottedleaf schreef:
Heb m'n aanmelding aangepast.~!
En mag ik vragen tot wanneer we onze aanmelding mogen aanpassen/we ons mogen aanmelden? (:

Heeeey ik wou die quote xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 maa 2013 - 17:45

Weten we nog niet.
Honeyspots
StarClan
Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 maa 2013 - 19:14

Ik trek me terug, ignore die shit : D:

Laatst aangepast door Honeyspots op wo 20 maa 2013 - 19:44; in totaal 1 keer bewerkt
Daypaw
Member
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 maa 2013 - 20:18

De kat

Naam kat: Dreamfur/Dreamstar (nieuw account)
Rang: WindClan Deputy/Leader
Leeftijd: 25 moons
Geslacht: Kater
Motivatie: Ik kijk altijd een beetje tegen de mensen met een hoge rang op Wink (NoobNoob) Het lijkt me gewoon geweldig om een hoge rang te hebben
Karakter: Hij is aardig maar kan soms wat bot overkomen en laat zich niet zomaar uit het veld slaan. Hij weet wat goed en slecht is en moet soms hulp vragen als hij iets niet alleen kan.
Geschiedenis:
Toen hij kitten was, was zijn leven gewoonweg perfect. Zijn ouders verzorgden hem goed en hij had veel vrienden.
Maar toen hij apprentice was veranderde alles. Op een dag gingen zijn ouders samen jagen, maar ze waren nooit teruggekomen. Dreams hart brak en hij zonderde zich steeds meer af van anderen. Zijn vrienden lieten hem in de steek en hij voelde zich alleen.
Toen hij een warrior werd was zijn leven leeg. Hij sliep, at, ging jagen, at en ging weer slapen. Hij praatte nooit en zat altijd alleen. Dat veranderde toen een jonge kat hem probeerde op te vrolijken. Hij kreeg weer zin in het leven en probeerde weer vrienden te maken. Hij werd mentor en hij was niet meer het schuwe katje van vroeger.
Als hij Deputy of Leader wordt zal hij sterk zijn en zeker niet schuw. Echter zal hij soms wel nerveus zijn als hij een grotere groep katten moet toespreken.

Algemeen:

Naam: Cat
Ervaring: 8 maanden Waarschijnlijk te weinig XD
Accounts: Wishpaw, Daykit*, Treeleaf en Hate
Noblespirit
Member
Derpje
129

CAT'S PROFILE
Rank:
Noblespirit
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 maa 2013 - 23:27

Naam: Leafblade/Leafstar
Rang: Windclan Deputy/leider
leeftijd: 12 aan 20 maanden
geslacht: Kater
broer of zussen: broer: Treeleaf
vacht: oranje,bruin
ogen: groen, ambere ogen
motenvatie: Ik vind het supper leuk spaanend en cool, het leek me echt geweldig als ik het was ^^ het zouw wel veel werk zijn waarscheinlijk maar supper cool, maar waarscheinlijk ben ik het niet....... Maar altijd heb ik dit wel gewild.
karakter: aardig lief, loyaal, trouw oprecht slim, vaag, uithoudings vermogen,betrouwbaar

Hij is altijd aardig waaneer dan ook hij probeert altijd het besten, hij is altijd trouw aan de clan geweest, hij zal alles doen om zijn clan te verdedigen. Hij houd zich altijd aan de regels en is over een leuge word hij kwaat maar de waarheid niet hij geeft toe als hij iets ergs heeft gedaan, en zal nooit en temminnner opgeven in welke situwatie ook. Als hij een geheim hoord denkt hij er eerst over na als het belangerijk is als de clan dat weet of niet.

geschieddenis:
toen hij jong was deed hij overal zij best in maar zijn best doen was niet goed genoeg voor zijn ouders. Voor dat ze storven beloofde hij dat hij alles deed om zijn broer te beschermen met zijn leven. Hij trainden en leerden al snel voor een jonge kater maar hij is best klein door zijn groei storenis toen hij met zijn hoofd op de grond belanden op de keiharden grond. Leafblade's gedachten waaren groot altijd dacht hij dat hij de besten was om iets te kunnen, hij heeft een groot voor gevoel maar zijn ogen staat scherp. Leafblade wilden altijd beter dan zijn best doen maar als je dat doet word elke dag uitgeputter. Leafblade probeert zijn best om in alles te kunnen slagen.......

over me zelf:

naam: laura
karakter: vaag
stemming: testen of dat ik een goed lijstje kan maken.
bekenste acc: Angelwing, zim, noblepaw*
Quietwind
Member
The one and only real sugar baby ♥
288

CAT'S PROFILE
Quietwind
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 maa 2013 - 23:45

Ik heb eventjes alles in spoilers gezet, hopelijk vinden jullie dat niet erg, maar ik vond het zelf al zoveel scroll werk op de vorige pagina. Dus vandaar (;

IC:

OOC:

Laatst aangepast door Quietwind op zo 24 maa 2013 - 15:07; in totaal 1 keer bewerkt
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 maa 2013 - 1:41

Naam: Marijn
Naam bekendste account: Kittypaw
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Windclan leader <3 ( account word aangemaakt als ze geaccepteerd is Smile )

Motivatie: Windclan is mijn favoriete clan, ik ben nog nooit een hoge rang geweest ik zal actief zijn en de langste posten proberen te maken als ik deze rang krijg, ik zal super hard mijn best doen!!!
Beschrijving karakter: Whitestar is een snelle poes die alles voor haar clan over heeft. Ze werkt hard voor de clan maar kan soms ook relaxed doen. Ze is erg geduldig maar na een tijdje raakt het op. Ze is goed in konijnen vangen, maar vissen kan ze niet. Ze kent ook maar twee kruiden: Spinrag en doodsbessen. Verder is ze aardig tegen iedere kat, voor al tegen kittens. Een verrader in de clan zal ze verbannen, en ze zal goed vechten en de clan beschermen.

Info over haar:
Oogkleur: Groen
Vacht: Wit, in de zomer kort in de winter lang, in de herfst en lente normaal.
Lichaamsbouw: Ongeveer zoals bluestar in de boeken
Eerdere namen: Whitewind, whitepaw, whitekit.
Geschiedenis: Toen ze kitten was kreeg ze maar 1 broer, haar vader ging dood in een gevecht voor de clan, sinds dien heeft ze haar vader beloofd net zo goed voor de clan te zijn, zowel als leider als warrior als apprentice.

Voorbeeldpost: (ik weet het hoefde niet maar ik wil de rang zo graag)

Langzaam kwamen de zonnenstralen vanaf de bergen op, maar het was toch nog erg stil over de territoria's van de vier clans, rogue plaatsen, en kittypets nesten. In het windclan kamp kon je de zachte ademhaling van katten horen, die langzaam wakker werden. De kortharige poes die in de winter lang haar had, deed haar ogen langzaam open. Ze had net een droom gehad, over haar trouwe deputy die drie schattige kittens redde. In haar droom was een van die kittens van haar. Ze spinde zacht en ging rechtop in haar hol zitten. Haar mooie groene ogen keken haar hol rond. Het was misschien klein, maar ze was ook maar met één kat. Toch konden er nog wat katten in waar ze dan mee kon praten. De wind blies haar vacht heen en weer toen ze haar den uitkwam. Het was fris, maar tijdens zonhoog zou het vast een stuk warmer worden. Ze pakte een klein konijn van de prooistapel en at hem lekker op. Een paar warriors waren al aan het jagen op prooi. Whitestar keek hoe de twee trouwe warriors samen het kamp uit gingen. Ze spinde even en ging toen zelf ook op jacht. Na een tijdje lopen was ze dieper het territorium in. De wind ging steeds zachter en de zon was al goed te zien. De warme zonnestralen op haar vacht deden de poes goed. Ze richtte zich op een wit konijn dat op 2 poten rondkeek. De leider sloop er poot voor poot op af... een twee, en.. spring! De witte poes sprong op het konijn dat spartelde zodat hij nog langer kon blijven leven. Helaas had het konijn dit keer geluk, het kwam vrij en rende zijn hol in. Twee apprentice's stonden toe te kijken. 'Ik wist niet dat een leider ook prooi kon missen!' miauwde de een. De ander knikte stevig. Whitestar spinde zacht en sloot haar ogen om te genieten van de zon. Een seconde later opende ze haar ogen weer, en liep rustig op de twee apprentice's af. 'Ja, zelfs leiders missen ook wel eens een konijntje.' miauwde ze rustig. 'Maar goed, gaan jullie nog jullie mentors zoeken om te trainen?' De twee apprentice's knikten stevig. 'Ja, Whitestar.' zeiden ze en liepen richting het windclan kamp om hun mentors te vinden. Whitestar wou ook wel weer op jacht. Dit keer zou ze het konijn vangen! Een ander bruin konijn zat daar op een berg, ietsje verder weg van de vlakte. De jagende poes snelde er op af om het te vangen, dit keer wel met succes. De rest van de dag joeg ze op konijnen en vogels. Tijdens zonhoog werd het inderdaad snikheet. Het is zo heet, ik ga even naar Small Lake om te drinken. Dacht de poes bij zich zelf, en liep er rustig heen. Onderweg kwam ze nog een konijntje tegen en ving het. Aangekomen bij small lake, boog ze zich naar het koele water waar ze zichzelf in zag. Ze stak haar roze tong uit om het water te drinken. Het was echt heel koel en verfrissend. De rest van de avond joeg ze nog en werkte ze voor de clan. Er was nu wel genoeg prooi, dus ging ze nog wat spinrag verzamelen voor de medicijnkat. Spinrag was de enige kruid die ze kende. En doodsbessen natuurlijk, maar die neemt ze nooit mee. De poes wil haar trouwe clan nooit iets aan doen. Nadat ze wat spinrag had gevonden en het gebracht naar de medicijnkat, ging ze nog met wat warriors praten. Daarna keerde ze terug naar haar hol om te gaan slapen. Ze krulde zich op met het pluizige puntje van haar staart bij haar roze neus. De windclanleider sloot haar ogen en viel in slaap terwijl ze wist dat starclan een nacht over haar kamp zou waken.

(heel erg mijn best gedaan op de post Smile )

Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 maa 2013 - 12:42

ik wou even melden dat ik mijn aanmelding een update heb gegeven.
Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 18:45

~ Over mij
Naam: Floriske
Mijn accounts op WC: Crowkit, Petalcloud en Mr. Tips
Rpg-ervaring: Ik zit inmiddels meer dan een jaar op Warrior Cats. Daarvoor heb ik ook op Dragon World gezeten (maar toen was ik zo slecht dat je dat nauwelijks mee kunt tellen xD)
Waarvoor meld ik me aan: Ik wil de graag met een nieuw account aanmelden voor WindClan leader of deputy. Het lijkt me echt geweldig en een enorme eer om een hoge rang op WC te mogen spelen. Van alle hoge rangen lijken die van leader en deputy me het leukst, aangezien ik te weinig kennis van kruiden heb om een goede medicine cat (apprentice) te kunnen spelen.

~ Over Evergreen
Algemeen
Naam: Evergreen
Leeftijd: 19 manen
Geslacht: Poes
Familie:
Vader - Beetleglight - overleden
Moeder - Moondust - overleden
Zusje - Hazeshade - overleden
Zusje - Dreamdust - overleden
Broertje - Neverland - in leven
Evergreen en Neverland hebben een sterke band. Ze verschillen veel van elkaar: Evergreen is serieus en een echte vechter, Neverland is dromerig en wil alles op een vreedzame manier oplossen. Beiden zijn ze niet zulke praters. Evergreen zou alles, maar dan ook alles, voor haar enige overgebleven nestgenootje doen.

Uiterlijk
Evergreen is klein en slank gebouwd, zoals de meeste WindClan katten. Haar korte vacht is licht oranje gestreept. / Haar licht oranje, lange vacht is opvallend. Haar grootvader was van RiverClan en de genen voor een lange vacht zijn aan haar doorgegeven.
Ze heeft groene ogen, die opvallend afsteken tegen haar oranje vacht.

Innerlijk
Evergreen is hard voor zichzelf. Ze staat zichzelf niet toe iets fout te doen, want er is al genoeg leed geleden door haar fouten (zie geschiedenis). Ze wil niets liever dan die fouten goedmaken, al zal ze waarschijnlijk nooit tevreden zijn. Ze komt soms wat afstandelijk over, omdat ze niet goed is in gesprekken voeren. Ze heeft een goed hart, maar maakt weinig lol. Ze speelt nooit spelletjes en richt zich alleen op betere prestaties. Tegenover een apprentice zal ze vrij streng zijn, want ze wil niet bekend staan als iemand die geen controle heeft over een jongere kat en geen apprentices op kan leiden. Ze is erg gericht op haar taken en laat zich daar niet snel van afleiden.
Ze zal nooit, maar dan ook nooit, een gezellig praatje maken met een niet-WindClankat op haar territorium. Ze is wantrouwig tegenover ze en zal ze - zo nodig hardhandig - uit WindClan gebied sturen. Hoe sterk een kat ook is, ze zal niet vluchten, niet alleen omdat ze haar clan wil beschermen, maar ook omdat ze niet wil dat anderen denken dat ze laf of zwak is.
Ze trekt zich veel aan wat anderen van haar vinden, hoewel de meeste katten dat niet van haar denken. Ze vindt het vervelend als katten zeggen dat ze onaardig of harteloos is, maar tegelijk kan ze die dingen ook niet goed weerleggen, omdat ze niet zwak of overdreven gevoelig wil lijken.

Talenten en zwakheden
Evergreen is tenger, maar is sterk, doordat ze zichzelf zo hard traint in de weinige vrije tijd die ze heeft. Ook is ze erg snel en heeft ze een uitstekende conditie. Ze kan goed jagen, maar niet uitzonderlijk goed. In vechten is ze beter. Ze is snel geraakt door hatelijke opmerkingen, maar haar zelfbeheersing is (meestal) goed genoeg om niet ondoordacht aan te vallen. Ze is een goede denker en kent veel vechttechnieken, maar voor emotioneel advies moet je niet bij haar zijn.

Er zijn een paar dingen waar Evergreen als de dood voor is: water en het donderpad. Ze is er echt doodsbang voor. Dat weten echter niet veel katten, want ze praat er niet over en weet ze goed te vermijden.

Even op een rijtje:
+ sterk
+ snel
+ goed uithoudingsvermogen
+ goede vechter en tacticus
+ zelfbeheersing
+ dapper, zal nooit vluchten
+- gemiddelde jager
- niet erg sociaal
- makkelijk geraakt
- water en het donderpad
- vlucht nooit, ook niet als dat slimmer is

Geschiedenis
Evergreen werd geboren in een nestje van vier kittens: Dreamkit, Hazekit, Neverkit en zijzelf, Everkit. Hun moeder heette Moondust en hun vader Beetleflight. Hun kittentijd verliep heel normaal en rustig. Toen werden ze apprentice. Er werden bij hun ceremonie veel kittens apprentice, dus ze moesten nog wachten op een mentor.
Everpaw kreeg toen ze 8 manen was uiteindelijk Whiskermask toegewezen als mentor. Hij was een vriendelijke kater en al gauw werden ze goede vrienden. Evergreen was toen nog veel socialer en uibundiger dan nu. Wel had ze al dezelfde drang om zich te bewijzen.
Al vroeg in haar apprenticetijd begon Everpaw haar mentor meer en meer te bewonderen. Die bewondering werd zelfs meer... Het was ongeveer halverwege haar training dat ze besefte wat er aan de hand was. Ze was verliefd geworden op haar eigen mentor. Hij was een jonge warrior. Hij was zo'n veelbelovende leerling geweest dat hij meteen zijn eigen apprentice toegewezen had gekregen op de dag dat hij warrior werd. Het leeftijdsverschil was dus vier manen, niet eens zo heel erg groot. Ze was echter niet dom. Ze wist dat ze het zolang zij nog zijn leerling was niet niet kon vertellen. Een leerling met een mentor, dat kon gewoon niet. Nee, ze moest wachten tot ze warrior was.

Korte tijd later at ze een ziek konijn en werd ze zelf ook ziek. Ze kreeg erge koorts en ijlde. Haar mentor bleef zo veel mogelijk bij haar en het was waarschijnlijk toen dat ze het had verteld. Wat ze precies had gezegd in haar half-bewusteloze toestand kon ze zich niet herinneren, maar vanaf dat moment was Whiskermask veel afstandelijker geworden. Ze begreep het deels. Hij wist natuurlijk ook dat zoiets niet kon. Toch voelde ze zich gekwetst en ze ging er alles aan doen om ervoor te zorgen dat hij haar meer zou gaan zien staan.

Op een dag werden zij en haar mentor aangevallen door een das. Ze wisten het beest te verjagen, maar Whiskermask raakte zwaargewond. Hij was echter een jonge, sterke kater en overleefde het. Niet lang daarna kwam Everpaw een rogue tegen in het territorium. Ze zag niet direct een gevaar in hem en vroeg hem nieuwsgierig naar zijn leven. Het was eigenlijk best gezellig en het leek Everpaw niet nodig hem weg te jagen. Toen zag Whiskermask hen echter en hij dacht dat zijn apprentice in gevaar was. Hij viel de rogue aan. Everpaw had gedacht dat de rogue hem zou ontwijken en alles uitleggen, maar in plaats daarvan vocht hij terug. Everpaw durfde niet tussenbeide te komen. De twee vechtende katten waren bijna niet van elkaar te onderscheiden, want ze hadden dezelfde vachtkleur en rolden over de grond. Toen ze tot stilstand kwamen, stond de rogue bovenop. Whiskermask was sterk, maar hij was nog erg verzwakt door zijn verwondingen van de das. Everpaw viel de rogue aan en ze joeg hem op de vlucht. Teon ze weer bij haar mentor aankwam, zag ze dat hij stervende was. Ze wilde wegrennen om Angelvoice, die toen nog de Medicine Cat was, te halen, maar Whisker schudde zijn hoofd. Het had geen zin meer. Het leek alsof hij nog iets wilde zeggen, maar hij had er niet meer de kracht voor. Hij haalde voor de laatste keer adem en sloot voorgoed zijn ogen.

Doordat haar training al afgerond was en ze de rogue had verjaagd, kreeg ze haar warriornaam: Evergreen. Haar broertje Neverpaw kreeg de naam Neverland toegewezen. Hazepaw werd Hazeshade en Dreampaw werd vanaf dat moment Dreamdust genoemd.

Het was geen fijne tijd voor Evergreen. Ze voelde zich schuldig over Whiskers dood. Als zij de rogue meteen verjaagd zou hebben had hij nog geleefd. Als zij niet zo stom was geweest de kater te vertrouwen en zelfs een gezellig gesprekje te voeren, had Whisker nog geleefd. Die gedachten spookten voortdurend door haar kop.
Haar ouders en Dream stierven aan Greencough die winter. Haze, Never en zij kregen enkel het lichtere whitecough. In de lente stierf echter ook Hazeshade: ze verdronk in de rivier. Evergreen was erbij geweest. Het had gestormd die dag en de rivier was buiten zijn oevers getreden. Het water kolkte. Toen Hazeshade erin viel, durfde Evergreen haar niet achterna te gaan. Anderen zeiden tegen haar dat dat het beste was, dat zij anders ook dood was geweest, maar het schuldgevoel liet haar niet los.
Nu waren alleen Never en Ever nog over.

Evergreen is wel veranderd door deze gebeurtenissen. Ze heeft besloten nooit meer ergens voor te vluchten, zodat ze niemand in gevaar brengt. Ook wantrouwt ze niet-WindClanners erg. Ze is niet alleen bang voor water, maar heeft er sinds Hazeshade's ongeluk ook een enorme hekel aan. Daardoor is ook het 'riviervolkje', RiverClan, de clan die ze (op BloodClan na) het meeste haat.
Ze is zich nog harder in gaan zetten voor haar clan in een poging haar fouten goed te maken. Haar harde werk bleef niet onopgemerkt. Hollystar zag ook dat de poes zich erg inzette voor haar clan en koos haar na Inkmasks tragische dood als haar deputy. Evergreen was geraakt door die blijk van vertrouwen, al had ze niet het gevoel dat ze het verdiende. Hollystar en WindClan hadden echter vertrouwen in haar en ze wilde dat vertrouwen niet schenden. Ook was dit een manier om meer voor WindClan te kunnen doen. En zo werd ze de deputy van WindClan.

Laatst aangepast door Petalcloud op za 23 maa 2013 - 16:40; in totaal 2 keer bewerkt
Blacksoul
Member
Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 21:32

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Blacksoulheader
you either die a hero
or you live long enough
to see yourself become the villain

Naam: Blacksoul
Naam bekendste account: Blacksoul // Loki
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Bloodclan Deputy
Beschrijving karakter:
[Killer]
Blacksoul is een koelbloedige moordenares. Ze heeft verschillende katten op haar geweten staan [OC] en vind het heerlijk om bloed te zien vloeien. Zelfs als het moet dood ze haar vrienden.
[Cold Heart]
Blacksoul is eigenlijk nooit vriendelijk geweest, het waren meestal gewoon leugens om iemand af te schepen. Ze is koud, heeft haast geen gevoelens voor iemand anders en denkt alleen maar aan macht. Haar hart is gewoon figuurlijk verdord.
[Torn apart]
Blacksoul was vroeger een gevoelig poesje, maar door een moord op haar familie heeft haar innerlijk zich helemaal kapot gescheurd en is er haast niets meer van over.
[conceited]
Blacksoul geeft toch veel om haar uiterlijk, haar vacht is altijd verzorgd maar maakrt zich ook graag vuil. Het best zit onder de littekens maar ze probeert dit zoveel mogelijk weg te poetsen door zich dagelijks schoon te maken.
Proud
Blacksoul is er trots op dat ze in de Bloodclan zit. Ze ziet zichzelf als een hoog gerespecteerd lid en vind het leuk om alles en iedereen rond te commanderen. Ben je niet haar vriend? Pech, dan kan je wel wat harde woorden te horen krijgen.
Kort stukje geschiedenis:
Blacksoul leefde eerst als Rogue samen met haar vader, moeder en twee broers. Ze was een schuw verlegen katje en haar broers lachten haar uit om haar zwakheid. Ze durfde geen muis te doden. Tot de dag kwam dat er een vreemde kater voor hun verblijfplek stond midden in een verlaten bos. De kater bleek een oude bekende te zijn van haar vader die een ingewikkeld verleden had en blijkbaar schuld had bij de kater. Deze konden ze niet aflossen.
Zonder enig woord stortte de kater zich op de vader en met een blik en een beet was haar vader dood. Haar moeder verdedigde dapper haar gezin, maar net na een bevalling van een kitten die te zwak was en het niet had overleefd ging het niet heel makkelijk en ook zij stierf. Hij doodde haar twee broertjes maar liet haar leven. Waarom? Dat weet niemand. Blacksoul, verafschuwd van wat er voor haar ogen was gebeurd raakte in een soort woede depressie. Waarom had ze niets gedaan? Ze was zwak! Ze verafschuwde zichzelf en langzaam werd haar ziel steeds zwarter en zwarter, haar ogen werden killer en vol haat.
Tot ze op de dag de kater weer tegen kwam, hij was oud er waren al veel manen verstreken. Ze ontmoette elkaar als oude vrienden en zonder een slag of stoot vermoorde Blacksoul hem. Ze sloot zich aan bij de Bloodclan, waar ze nu nog steeds leeft.
Motivatie//Wie ben ik:
Ik ben Jinte en ik ben 14 Jaar. Ik RPG nu zo'n 3,5 jaar en Warrior Cats was mijn allereerste RPG-site. Ik heb veel opgestoken van elke RPG en heb mezelf ook zien verbeteren van kleine postjes tot grote van minsten 700 woorden.
Ik had de site achter gelaten omdat het mij te druk werd, maar hij bleef maar roepen. Ik kon hem gewoon niet alleen lanten en kwam terug. Daar heb ik geen spijt van gehad.
Ikzelf vind dat Blacksoul het wel verdient heeft. Ze is lang een van de actiefste Bloodclanners geweest, al is daar nu verandering in gekomen, en ik heb haar karakter duidelijk iets van mij zien worden. Van haar zou ik nooit afscheid kunnen nemen.

Laatst aangepast door Blacksoul op ma 1 apr 2013 - 21:42; in totaal 2 keer bewerkt
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 10:32

!!We hebben besloten dat we op 2e paasdag zullen kiezen. Jullie hebben dus nog tot die tijd om een aanmelding te plaatsen.!!
Thistleclaw
StarClan
Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 13:21

Lijstje:

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 358rup0
Current Name; Imaginedream
Former Names; Imaginekit ~ Imaginepaw
Future Name; Imaginestar(?)
Meaning of the Name; Imagine = Zich voorstellen of Fantaseren | Dream = Droom
Gender; She-Cat
Age; 22 Moons
Season Born; Greenleaf
Parents; Lionvoice & Dragonflight
Grandparents;
Lionvoice; Mistyday [Windclan] & Volejump [Windclan] |
Dragonflight; Fawnsong [Windclan] & Stormgaze [Riverclan]
Siblings; Pidgeonfeather, brother, stay with me.
Partner; Bumblebee, why did you die?
Crush; No
Kits; You were to young to die, I'm sorry I couldn't save you.
Sexuality; Unknown

Bloodline; 75% Windclan | 25% Riverclan
Lifestyle; Clancat
Current Clan; Windclan
Leader; Hollystar
Deputy; None
Medicine Cat; Brindlepool
Medicine Cat Apprentice; Cinnamonpaw
Former Clan; x
Future Clan; Starclan(?) ~ Dark Forest(?)
Current Rank; Warrior
Former Ranks; Kit ~ Apprentice
Future Ranks; Deputy(?) ~ Leader(?) ~ Elder
Former Mentor; Shadewish
Current Apprentice; x
Former Apprentice; x

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Nwaick
Fur; Black & White
Coat Length; Short
Pattern; White with black patches and a long black tail
Eyes; Blue/greenish
Pad Color; Pink
Nose Color; Black
Built; Long and slender
Extraordinary Things; Long tail, standing high on her paws.

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 5s7d0
Likes; Hunting, Running, Playing, Being Alone, Daydreaming, Sunbathing
Dislikes; Storm [Including Thunder & Rain], Annoying Cats, Stupid Questions, Border Fights, Cheaters, Betrayers.
Personality; Imaginedream is, als je d'r net leert kennen, echt een dagdromer. Je zal haar vaak voor zich uit zien staren, zonder dat ze ook maar iets door heeft van wat er om haar heen gebeurd. Ze houd er van om alleen te zijn, al is ze niet echt weg van wat gezelschap om zich heen. Ze houd wel van wat gezelligheid, zolang 't maar niet te druk wordt. Imaginedream durft niet zo snel de leiding te nemen, maar als ze de leiding heeft zet ze zich er wel voor 100% in. Ze is niet vies van een gevecht of een goede jachtpartij, maar is wel snel bang om fouten te maken, ze denkt dan altijd dat andere haar katten of niet mogen, omdat ze domme dingen heeft gedaan [volgens zichzelf dan]. Hierdoor kan ze soms wat onzeker zijn en vraag vaak raad bij katten die ze vertrouwd. Imaginedream is goed in plannen en vooruit denken, waardoor ze gevaren snel kan omzeilen of problemen kan oplossen nog voordat het echte problemen worden. Ze is best slim, maar ze laat 't niet zo vaak merken omdat ze daar iets te onzeker voor is. Tevens is Imaginedream, in tegenstelling tot andere Windclan katten, niet bang om natte pootjes te krijgen. Ze heeft Riverclan bloed, waardoor ze aardig kan zwemmen en niet bang is voor water.

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 A9weap
Family;
Lionvoice ~ Father; Pap, je was een moedige kater. Ik kan me voorstellen dat mam verlieft op je was geworden. Het is jammer dat je dood bent.
Dragonflight ~ Mother; Mam, je had waanbeelden en zag me niet als dochter. Toch hou ik van je.
Pidgeonfeather ~ Brother; Broertjelief, je bent de enige familie nog die ik heb. Blijf alsjeblieft bij me.
Bumblebee ~ Partner; Zak die je bent! Je liet me gewoon vallen toe ik je 't hardst nodig had. Eigenlijk moet ik blij zijn dat je dood bent!
Gingerkit ~ Kit; Je geboorte van een vloek van Starclan, waarom deden ze me dit aan? Je had niet mogen sterven, lieve Gingerkit.

Friends;
Nobody yet~

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 5ycivr
Hunting; 4/5
Fighting; 4/5
Tracking; 3/5
Sneaking; 3/5
Spying; 2/5
Swimming; 3/5
Climbing; 2/5

Ears; 3/5
Eyes; 4/5
Nose; 3/5
Feeling; 4/5

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 33p80e9
Greenleaf was altijd een seizoen van zon, warm weer en afen toe een briesje. Maar deze af was anders. De heldere lucht had plaats gemaakt voor donkere wolken, waaruit dikke druppels regel vielen. Donder verlichtte de hemel en de bliksem liet sporen achter tegen de donkere lucht.
Goed verborgen in het Windclan kamp, om precies te zijn in de Nursery, stond een hoogzwangere poes op het punt om te bevallen. Om haar heen stond haar partner en de Medicine Cat die een poging deed om de juiste kruiden te zoeken voor de puffende kattin.
Na een bevalling die redelijk lang duurde, kwam er een kleine zwart/witte poes tevoorschijn. De kattin die door de medicijnen en het algemene feit dat ze niet helemaal lekker in d'r hoofd was, een beetje warrig was, geloofde eerst niet dat de kitten van haar was en wilde haar verstoten. Het duurde eventjes voordat de Medicine Cat het in haar hoofd had gepraat dat deze kitten haar kitten was en dat ze voor haar moest zorgen. Zodoende werd de kitten gedoopt tot Imaginekit.

Imaginekit's kittentijd was niet bepaald leuk. Haar ouders, Lionvoice en Dragonflight, waren best wel beschermend tegenover hun enige dochter. Zijn moeder, Dragonflight, leed daarbij ook nog eens aan waanbeelden, waardoor ze soms geslagen werd of gewoon niet herkend werd. Ze werd dus eigenlijk mishandeld door haar eigen moeder. Lionvoice, haar vader, hielt Dragonflight meestal tegen, maar uiteindelijk wist de poes haar partner zo te omzeilen dat ze Imaginekit toch een slag kon verkopen, zonder enige reden. Daarnaast had de jonge kitten niet echt veel aanspraak. Andere kittens ontweken haar liever, omdat ze bang waren dat ze, door met Imaginekit om te gaan, ook geslagen zouden worden door Dragonflight.

De manen verstreken en de kitten werd benoemd tot Apprentice. Dit was haar kans geweest om weg te vluchten bij haar moeder. Ze vroeg zich nog steeds af waarom haar ouders überhaupt nog bij elkaar waren, maar ze kon niet om het feit heen dat ze wel van Dragonflight hielt, ondanks dat ze bijna geen liefde van haar kreeg. Maar goed, Imaginekit werd Imaginepaw en ze kreeg Shadewish als mentor. Deze pikzwarte poes met vlammende ogen stond bekend als streng, maar rechtvaardig. Imaginepaw leerde snel en pikte alles snel op. Ze nam een beetje het gedrag van haar mentrix over en leerde om tegen haar moeder op te komen. Ze vertelde Dragonflight hoe ze zich voelde en wat er met haar was gebeurd.
Kort daarna werd haar broertje geboren, Pidgeonkit. Meteen had Imaginepaw de neiging om haar broertje te beschermen tegen haar moeder, maar het zag ernaar uit dat Dragonflight hem wel als kitten zag en haar niet. Dit deed haar best wel pijn, maar het weerhield haar er niet van dat ze van haar jongere broertje hielt.

Imaginepaw begon zich minder met haar moeder te bemoeien en meer met d'r trainingen en d'r broertje. Ze vond het heerlijk om haar vrije tijd, die maar minimaal was, te besteden aan het spelen met Pidgeonkit en de andere kittens. Ondertussen werd ze steeds beter in haar trainingen en was het duidelijk dat ze een goede jager en vechter was, door haar kleine, slanke postuur. Shadewish was tevreden over haar en leerde d'r nog een paar van haar eigen technieken om snel iemand te verwarren voordat ze kon aanvallen. Hierdoor had Imaginepaw een kleine voorsprong als het op vechten aankwam.

Uiteindelijk was het zo ver. Imaginepaw werd vernoemd tot warrior en kreeg de naam Imaginedream, terwijl haar broertje nu apprentice werd. Eigelijk had ze zelf de training van Pidgeonpaw op zich willen nemen, maar die taak was weggelegd voor een andere warrior. Ze kon het zich ook wel voorstellen, ze was nog jong en zou vast zelf nog wel een apprentice krijgen. Ondertussen werd haar moeder ziek en binnen een paar dagen ook haar vader. Binnen een maan waren ze allebei overleden aan whitecough en stonden Pidgeonpaw en Imaginedream er alleen voor. Sindsdien nam Imaginedream de zorg van Pidgeonpaw op zich en hielt van hem als een echte grote zus.
In de tussentijd waren de blauw/groene ogen van Imaginedream gericht geweest op een kater binnen Windclan. Ze was vroeger nooit echt into love geweest, maar nu voelde ze zich wel haar hartslag versnellen als ze naar die knappe rode kater keek. En Bumblebee had haar ook opgemerkt! Jammer genoeg bedacht Imaginedream dat ze toch geen kans maakte, haar verleden achtervolgde haar nog steeds en ze was bang dat de geest van haar moeder er voor zorgde dat niemand met haar bevriend zou raken.
Dat veranderde echter toen Bumblebee haar vertelde dat hij verlieft op haar was geworden. De zwart/witte poes was helemaal blij en al snel hadden ze een relatie.

Maar de relatie kwam met genoeg ruzies. Bumblebee wilde namelijk ook nog contact met andere poezen houden en Imaginedream vertrouwde hem niet. Dus toen ze opbiegde dat ze zwanger was van de kater, ze was toen net 17 manen oud, was dat een hele schok voor de kater. Hij verbrak de relatie en verdween uit het oog van de poes. Imaginedream was gebroken door het verlies van haar partner en was zwak doordat ze zwanger was, dus kon ze er ewinig tegenin brengen.
Toen op een stormachtige nacht haar dochtertje, Gingerkit, werd geboren, was het al snel duidelijk dat de kitten het niet zou gaan redden. Ze was klein, veel te klein, en had moeite met ademen. Imaginedream vervloekte Starclan, en Bumblebee, voor het overleiden van haar dochtertje en was verscheurd door het verdriet.

Toch wist de poes dat ze door moest gaan met haar leven. Ze zou zich niet meer laten leiden door gevoelens en alleen nog maar haar clan dienen. Ondertussen was haar broertje benoemd tot warrior en had de naam Pidgeonfeather gekregen. Imaginedream was trots op haar broertje en ze gingen vaak samen uit jagen.

Een treurige dag brak aan binnen Windclan. Inkmask was overleden, geschoten door twolegs. Imaginedream had dat volkje nooit gesnapt. Ze wist wel wat af van de twolegs, maar had ze nog nooit ontmoet. Wel voelde ze haat in haar opborrelen voor het vermoorden van hun Deputy.
Toen Hollystar de nieuwe Deputy bekend ging maken, was ze verbaast. Haar naam werd genoemd. Na alles wat was gebeurd in haar verleden, werd ze nu benoemd tot Deputy!? Ze wist niet zeker of ze nou blij of geshookeerd moest reageren. In ieder geval nam ze de rang in ontvangst en sindsdien leidde ze Windclan, samen met Hollystar.

»Omdat het niet echt duidelijk is hoe en wat er met Hollystar geaat gebeuren, heb ik het gedeelte dat Imaginedream leader wordt nog niet uitgeschreven«
Raza
Member
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 15:29

Samengevat
Naam: Raza
Naam bekendste account: Raza/Niall
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Bloodclan deputy
Geslacht: Poes
Sinblings: Chikita
Motivatie: Ik vind Bloodclan gewoon geweldig, en bad accounts zijn altijd gewoon mijn, bom geweest, dus leek het me leuk me er ook echt in te verdiepen.
Korte Beschrijving karakter: Raza is eigenlijk die kat, als je gevoelig bent, die je nooit tegen wilt komen. Ze is zo goed in acteren, dat je wel voor d'r moet vallen. Haar klauwen zijn scherp en snel van haar weg te komen, nee, dat zal niet echt lukken

Uiterlijk
Uiterlijk: Het uiterlijk van Raza is vrij simpel. Ze is volledig bruin met een rare kleur ogen. Ze zijn een soort van bruin/groen, best bijzonder eigenlijk. Ze is vrij klein voor een warrior, en toch behoudt ze een behoorlijke sterkte. Tevens zijn haart tanden best wit voor een Warrior cat.

Innerlijk
Innerlijk: Raza is eigenlijk niet wie je denkt, op het eerste gezicht, die ze is. Ze kan je ongelofelijk irriteren, je in de maling nemen of je gewoon in een slag doden. Haar acteerprestaties zijn gewoon geweldig. Waar ze het van heeft weet niemand, maar het zou toch van iemand moeten komen.

Wie ben ik
Naam: Iró
Leeftijd: Sinds kort 12
Geslacht: Meisje
Geboren op: 16 Februari 2001

Credits
Credits to: Laura for the sheet
Credits to: Merel, zij heeft mij immers op Warrior Cats gebracht
Credits to: Minatsuki Takami, Deadman Wonderland

Laatst aangepast door Raza op vr 29 maa 2013 - 12:04; in totaal 1 keer bewerkt
Shy
Member
-
69
Actief

CAT'S PROFILE
Shy
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 15:53

Mijn Nieuwe aanmelding staat er ^^
Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 16:41

Ik merkte net dat ik allemaal algemene informatie was vergeten, dus die heb ik nog bij mijn aanmelding gezet en ik heb een klein stukje geschiedenis toegevoegd.
Autumnleaf
StarClan
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 maa 2013 - 12:20

Naam: Aimée/Deerleap.
Naam bekendste account:Autumnleaf
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Windclan deputy.
Motivatie: Ik rpg al een tijdje hier. (Omdat de site niet goed laadde ben ik even inactief geweest) en wil dolgraag meer doen in de rpg.
Beschrijving karakter:Wordt nog uitgebreid, iets te druk nu.

Laatst aangepast door Autumnleaf op zo 24 maa 2013 - 16:48; in totaal 1 keer bewerkt
Fallentear
StarClan
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 maa 2013 - 13:36

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 11143810

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Generalud
Name|| Frostnight
Past Names|| Frostkit, Frostpaw
Future Names|| Froststar (?)
Season of Birth|| Spring
Age|| 18 moons
Geslacht|| Female
Sexualiteit|| Hetero

Clan|| Windclan
Clan Leader|| Hollystar
Clan Deputy|| *he past away*
Medicine Cat|| Brindlepool
Medicine Cat Apprentice|| Cinnamonpaw

Rank|| Warrior
Past Ranks|| Kitten, Apprentice
Future Ranks|| Deputy (?), Leader (?), Elder

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Family
Mother|| Stonefur
Father|| Icebird
Brothers|| Forestsong
Sisters|| WildFlower, Summerday

In love with|| Nobody in this time
Partner|| none
Kittend|| none
Friends|| If I think you are nice to me, you're my friend
Enemy|| My little sister, Summerday

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Insideg
Likes|| Being with my friends|| Hunt || Caring for others || Night
Dislike|| Haters|| Bullies || Leugenaars
More|| Frost is een poes die graag met haar vrienden is, ze zal het nooit erg vinden om iemand van de clan aan te spreken die ze nog niet zo goed kent. Ze vind het leuk om nieuwe vrienden te maken maar haar beste vrienden zal ze altijd trouw aan zijn. Ze zou nooit iemand pijn willen doen, teminste, niet express. Ze houd wel van stoeien en doet dat genoeg met haar vrienden. Ze heeft een andere manier van apprentice's trainen. Ze stoeit gewoon met ze, en zonder dat ze het doorhebben leren ze daaruit hun technieken om te jagen. Toch geeft ze ook wel serieuze lessen en is ze serieus tegen andere. Ze kan tegen een grapje maar weet waarneer het echt niet kan. Ze luistert serieus naar problemen en zal er alles aan doen te helpen. Ze zal altijd trouw blijven aan haar clan en zou haar leven ervoor opgeven als het moest. Ze zou alles doen om de clan te beschermen en te verzorgen. Ze weet waar haar plek is en houd zich aan haar eigen taken. Ze houd ervan met vrienden te gaan maar het voelt voor haar ook goed op te jagen voor de clan of haar apprentice te trainen. Alleen haar zusje zit haar tegen, en als ze die poes in de ogen kijkt word ze in een klap verdrietig. Maar ze houd zich groot en weet dat ze nooit een spoortje door zou laten. Kortom, ze is een aardige, verstandige poes die weet wat ze doet.

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Outsidef

Fur|| deep grey, long hair
Eyes|| Blue, but not so bright as most blue eyes
Nose|| Lightly pink
Bouw|| Slank, lenig, llange poten. En niet de grootste, ze is zelfs best klein. Dat maakt haar alleen maar sneller. Maar vele katten onderschatten haar daar ook weer door.
Scars|| One on her chest, by her sister, Summerday

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Setje
ava:
sig:
pf:

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Pastb
As a kit||
Frost zat in het eerste en enige nestje wat haar ouders hadden gekregen. Zij zelf viel al snel op aangezien ze de kleinste, jongste en zwakste was. Bij haar geboorte was ze te klein en mager. Toen de ander hun ogen opende hield zij ze dicht, ze wou ze niet openen, ze wou niet naar deze wereld. Haar ouders raakte bezorgd om haar, maar tegelijk wouden ze niets anders dan de schaamte te beperken en niet zoveel aandacht aan haar te geven. Toen ze haar ogen wel opende waren haar ouders weg. Ze waren met de andere kittens buiten. Haar broertjes en zusjes konden lopen, rennen, spelen. Zij kon dat niet. Ze had moeten toekijken elke keer als ze weer alleen was en haar ouders met de andere bezig waren. Ze probeerde elke dag weer in de nursery op te staan, op haar poten te staan en te lopen. En toen het lukte was ze dolblij. Ze had blij geroepen naar haar ouders en broertjes en zusjes, maar die vonden het niet belangrijk. De volgende dag was de eerste keer dat zij de Nursery uit mocht. Ze was zo blij, maar haar ouders zouden gaan jagen terwijl zij met haar zusjes en broertje moest gaan spelen. Zij zelf was altijd al een vrolijke kitten en zag overal het voordeel van in dus probeerde met ze te spelen. Maar Summerkit wou haar niet. Ze wou niet met Frost spelen. Uiteindelijk was ze dus maar weer naar de Nursery gegaan om daar alleen te liggen, en blijven. Tot haar vader terug kwam. Snel rende ze naar buiten. Maar haar vader droeg iets met zich mee, wat voor haar een schok was. Haar moeder was dood. Haar vader, zusjes en broertje waren er kapot van. Maar zij hield zich sterk en hield zich afgezonderd van haar vader, zusjes en broertje. Haar vader stierf niet veel later daarna, hij heeft nooit een andere partner gehad, hij was trouw geweest aan haar moeder.

As a apprentice||
Hoewel ze nog zwak was en ze niet al te veel kon werd ze een apprentice en kreeg ze een mentor zoals alle andere. Ze vond het raar, aangezien deze kater om haar gaf, dat gevoel had ze nooit gehad. Ze trainde elke dag met hem, hij richtte zich op het trainen van haar poten, haar lichaam. Hij wist dat ze als Kitten weinig gespeeld had dus speelde hij vaak met haar terwijl ze trainde. De twee raakte steeds hechter. Haar mentor werd als een vader voor haar, hij was de enige familie die voor haar telde. Hij vertelde haar vaak over hoe graag hij de clan diende, hoe graag hij wou dat zij de clan zou dienen met haar hart en ziel als hij naar Starclan was. Ze beloofde hem dat ze alles op alles zou zetten om de clan te kunnen dienen. Haar mentor was blij met haar en werd haar beste vriend. Ze trainde vaker en vaker. Tot ze een sterke, loyale poes was. Ze was snel gegroeid, haar vacht was mooi lang geworden. Nog even en ze zou een Warrior zijn.

As a Warrior||
Na de Ceremonie was haar Mentor de eerste die naar haar toe kwam, hij feliciteerde haar met haar nieuwe rang en leek oprecht trots. Ze was blij dat ze hem als Mentor had gehad, ze wist bijna zeker dat elke andere kat haar had laten zakken, ze kon niets aan het begin. En hier stond ze, een sterke poes. Ze ging met hem door het territorium lopen en luisterde naar zijn woorden. Hij was trots op haar, dat ze zo sterk was geworden. Hij had haar zien groeier en groeier. Hij had haar van een zwakke apprentice tot een waardige warrior gemaakt. Ze besloot dat ze samen maar even moesten jagen. Toen ze in het kamp kwamen met de prooien groette ze hem en keerde zich om, op naar haar familie. Gelukkig waren die ook in het kamp. Haar ene zusje maakte niet veel uit wat ze deed. Haar broer stond achter haar en keek haar amper aan. Maar Summerday flipte en schold haar uit. Ze zei dat ze hun zusje niet was, dat ze niets meer was dan een waardeloze kitten. Ze werd kwaad en wou weg maar haar zusje sprong voor haar en haalde haar borstkas open. Ze hield zich in en draaide zich om waarna ze weg liep. De wond was best diep geweest en de haren op haar borstkas waren al snel bedekt met bloed. Ze had zich gewassen en gewassen tot het was gestopt met bloeden. Ze voelde er niet echt veel van. Daarbij zou ze zich alleen sterk tonen, ze was niet meer zwak.

Maar toen ze weer een ronde ging doen langs hun territorium vond ze iets wat haar enorme verdriet deed. Haar Mentor lag dood bij the small lake. Ze rende naar hem toen en begroef haar kop in zijn vacht. Voor het eerst in tijden, huilde ze. Ze huilde alles uit haar om haar verloren mentor. Ze keek op en keek naar de lucht. "waarom Starclan?" had ze fluisterend gevraagd. Ze had daar een paar uur stil gezeten bij haar oude mentor, gewoon omdat ze zich amper kon bewegen. Toen kreep ze haar mentor vast en trok hem mee. Naar het kamp. Ook daar heeft ze gerouwd. De belangrijkste kat in haar leven had haar verlaten. Ze herinnerde zich precies wat ze hem beloofd had, ze zou de clan dienen met hart en ziel, precies zoals hij had gedaan. Hoewel het haar diep had geraakt toonde ze zich niet verdrietig of zwak. Toen haar broer ineens naar haar toe gekomen was had ze raar opgekeken. Hij had gezegd dat het hem speet en dat hij zich echt als haar broer wou gedragen. Even twijfelde maar besloot hem te vertrouwen. And so be it, de volgende dag gingen ze samen dingen doen en werden ze betere en betere vrienden. Elke dag keek ze naar de sterren en praatte fluisterend alsof ze tegen haar mentor sprak, tuurlijk had ze nooit antwoord gekregen maar het was voor haar een opluchting om te praten, wetend dat hij meekeek.

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Skillsq
Hunt|| ♣♣♣♣♣♧♧
Strong|| ♣♣♧♧♧♧♧
Speed|| ♣♣♣♣♧♧♧
Swimming|| ♧♧♧♧♧♧
Climming|| ♣♣♧♧♧♧♧

Social|♠♠♠♠♠♠♠
Loyal||♠♠♠♠♠♠♠
Trust||♠♠♠♠♠♠

Hearing|| ♠♣♠♣♠♧♤
Feel|| ♣♠♣♠♣♠
See|| ♠♣♠♤♧♤♧

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Aboutmerb
Name|| Tessa
Nicknames|| Teddy, Cookie
Bekenste account|| Fallentear
Ervaring|| Ik RPG nu twee jaar, 3 maanden en 4 dagen
Rang waar ik me voor aan wil melden|| Windclan Deputy
Motivatie|| Ik wil graag helpen de clan weer actiever te krijgen. De Windclan weer een familie te maken in plaats van wat het nu is. Gewoon weer lekker actief met een leuke sfeer. Dat is mijn eerste doel. Mijn tweede punt is dat ik dit eerst deed omdat het me leuk leek een hoge rang te hebben, maar ik ben gek geworden op deze poes dus zij zal sowieso komen. Daarbij heb ik veel tijd over op de laptop en ben ik graag bezig met iets. *daarom heb ik genoten van de dagen dat ik dit heb gedaan*

Laatst aangepast door Fallentear op wo 27 maa 2013 - 21:05; in totaal 2 keer bewerkt
Blithesoul
Member
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Blithesoul
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 maa 2013 - 14:21

Algemeen:

Name: Blithekit - Blithepaw - Blitesoul - (?) Blithestar (?)
Clan: Windclan
Leader: Hollystar, I follow you
Rang: Warrior
Mentor: My mentor was Softvoice (niet in RPG), but now, I am a warrior
Apprentice: x
Partner / Crush: Nobody
Kittens: x
Parents: Willowsong, you was my mother.
Sisters: x
Brothers: x

Inside:

History: Blithekits' kittentijd liep perfect, hij had een broertje en een zusje waar hij veel mee speelde. Hij had veel vrienden waarmee hij veel speelde. Blithekit was een speelse kitten dat zich graag bezg hield, maar de allergrooste hekel heeft aan stil zitten. Zijn verlangen was om apprentice te worden, te leren vechten, te leren jagen en zo echt een dienst te hebben voor de clan. Maar alles veranderde op een enkele nacht, zijn broertje en zijn zusje maakten hem wakker om te vragen of hij zin had om mee te gaan, het camp uit. Maar Blithekit weigerde om op te gaan staan, en bleef in de Nusery dicht tegen zijn moeder aan liggen. Hij keek slaperig toe hoe zijn broertje en zusje tegen de kant van het camp, zich een weg baanden naar buiten.

Het zonlicht maakte het jonge katertje wakker, maar niemand was bij hem. Niet zijn moeder, of zijn broer of zusje. Zijn ogen schoten in het rond, op zoek naar zijn familieleden die er allemaal niet waren op dit moment. Maar al snel kreeg hij door wat er was gebeurt. De 2 kittens waren deze nacht weggelopen, en ze waren spoorloos verdwenen. Ze hadden geen sporen van een gevecht gevonden, geen duidelijke sporen. Angst en schuldgevoel kwam binnen bij de kater. Hij dacht aan deze nacht, hij wist dat ze het camp uit zouden gaan, en als hij ze had tegen gehouden... Waren ze dan misschien nog steeds hier....

Dagen gingen voorbij, en stilletjes aan begon alles terug zijn normale gang te gaan in het Windclan camp. Niemand ging nog echt op zoek naar de kittens. Warriors gingen het camp in en uit, apprentice's gingen trainen of jagen. Blithekit wist dat dit het laatste deel van zijn kitten tijd zou zijn. Hij was nu al een paar manen oud en de andere kittens in de Nusery werden ook al groter.

Blithekit werd met een schok wakker. De gedachten dat hij de volgende dag apprentice zou worden, en ook het beeld van zijn broertje en zusje die het camp uitslopen kwam bij hem binnen. Het katertje legde voorzichtig zijn kopje op zijn pootjes te rusten en keek door de uitgang van de Nusery naar buiten. Het camp was donker en leek verlaten. Met een zucht ging het kitten opstaan en sloop langs de kant van het camp naar buiten, zoals hij ooit zijn broertje en zusje had zien doen. Snel liep hij naar de uitgang. Hij liet zijn blik nog eens door het camp glijden en trippelde vervolgens verder. Hij zou zijn familie terug bij elkaar halen, en ervoor zorgen dat zijn zo vertrouwde broertje en zusje net zoals hijzelf de volgende dag een apprentice zouden worden, waar hij ooit zo naar uit keek.

Zijn korte pootjes volgend snel op elkaar terwijl Blithekit door het bos heen spurte. Waar de grenzen van het territorium lagen, wist hij niet, even min dat hij wist waar hij naartoe liep. Er waren veel verschillende geuren, soms kon hij eens een geur van een warrior of apprentice onderschijden die hij tegengekomen was in het camp, maar er waren nog veel meer geuren, zowel vieze geuren als lekkere geuren. Maar zonder daarbij stil te staan liep Blithekit door. Maar opeens hoorde hij geritsel achter zich, hij liet zijn tempo een beetje afdalen, en zag dan een dier uit de bosjes op hem af komen. Het was een oranje kleurig dier. Het was groter dan hem, en droeg een verschrikkelijke geur met zich mee. Een beetje angstig keek hij het dier aan. Blithekit had geen idee wat voor soort dier dat was, maar hij wist wel dat dit niet goed zou gaan komen. Het oranje kleurige dier naderde het kitten. Wild sloeg Blithekit met zijn poot in de hoop te raken, maar hij miste. Dan sloeg het dier met zijn poot, net op tijd liet het kitten zich dalen. Het dier deed vervolgens nog een uitval, maar net op dat moment, kwam er een vertrouwde, witte kat op hem afgelopen. Angst maakte plaats voor blijschap, nu zijn moeder hier was, zou alles wel in orde komen.

De langharige, witte poes duwde haar kitten een paar staartlengte's achterwaarts. Het oranje dier stond oog in oog met de WindClan poes. Snel verplaatste Blithekit zich verder naar achter om niet in het gevecht te raken. In een struikje bleef het kitten zitten kijken. Opeens, terwijl hij naar het gevecht keek, kwam er opeens een verschrikkelijke gedachte naar boven. Een herinnering van een van de elders hun verhaal kwam naar boven. 'De vos en ik waren in een strijd verwikkeld geraakt, maar door de patrioulle die net aankwam ben ik in leven gebleven. Als ik alleen was verder gegaan was ik hoogstwaarschijnlijk gestorven.' De blauwe ogen van het kitten vulden zich met angst en onmacht. Het duurde lang, maar uiteindelijk zag de langharige kitten hoe de vos door de struiken heen verdween. Het dier was zwaar toegetaakeld en strompelde vooruit. Zijn ogen die maar net genoeg licht gaven om door de duistere nacht op zoek te gaan naar zijn moeder, vonden het witte lichaam doodstil op de grond liggen. Het geluid van het gevecht maakte plaats voor een overheersende stilte, alleen kon je in de verte horen hoe een uil riep. Met twijfelachtige passen liep Blithekit naar zijn moeder, en liet zich daar in een diepe slaap zakken.

Het Windclan kitten werd wakker door stemmen die zeiden 'Blithekit...? Blithekit?' zijn blauwe ogen gleden open en staarden voor zich uit. Door het ochtendlicht, was het nu pas duidelijk hoe de witte pels van zijn moeder onder het bloed zat. Tranen prikten in zijn ogen toen het lichaam bewegingsloos op de bosondergrond bleef liggen. Nog even zat Blithekit bij het lichaam van zijn moeder, maar dan werd hij meegenomen naar het kamp, terwijl twee andere warriors hun best deden om het lichaam met zich mee te nemen.

Maar ondanks alles wat er de afgelopen nacht was gebeurt, ging de ceremonie toch door. Als Hollystar de ceremonie afsloot, had Blithekit een nieuwe naam gekregen, namelijk Blithepaw. Maar zelfs dat kon de kater niet opbeuren. Hij dacht terug aan hoe hij had gerateld over dat ze apprentice zouden worden heel binnenkort, tegen zijn moeder. Zijn blauwe ogen keken dof voor zich uit. Dan zag hij hoe zijn mentor op hem af kwam gestapt.

Het was al een paar manen verder, Softvoice, Blithepaws mentor had hem erdoor heen getrokken. Maar nog steeds, deed de apprentice zijn uiterste best om ooit iets te kunnen beteken voor de clan, en sterker nog, dat hij ooit eens iets zou kunnen doen om te bewijzen dat hij ondanks alles wat hij in zijn kittentijd had misdaan, toch nog echt zijn best deed voor zijn clan. Ondertussen, hielp Softvoice hem bij zo goed als alles, ze was een enorme hulp voor hem. En Blithepaw begon haar te zien als een soort 'tweede moeder' hij vertrouwde haar door en door, en hij had haar hulp op sommige momenten zwaar nodig.

Nog een paar manen gleden voorbij, alles liep goed, Blithepaw begon aan het einde van zijn training te komen. Hij had vele technieken gezien voor te jagen en te vechten. Blithepaw deed nog steeds zijn uiterste best. De kater was ondertussen tien en een halve maand oud, en begon terug sociaaler te worden, en kon terug makkelijker opschieten met anderen. Hij vond het niet erg meer om over het ongeval van zijn moeder te praten, stilletjes aan, begon hij het schuldgevoel opzij te zetten, en liet het plaats maken voor vrienden.

Stropelend kwam er een patrioulle het kamp in. Blithepaw zat net rustig een konijntje te eten, maar zijn honger verdween als hij wist waarom de patoulle er zo bij liep, namelijk, ze sleepten het lichaam van een warrior met zich mee. Maar het was niet zomaar een warrior. 'Softvoice!' riep hij zonder er bij stil te staan. Hij sprong recht en liep naar het lichaam van zijn mentor. Tranen prikten in zijn ogen, en zonder te twijfelen stormde Blithepaw het camp uit. Een zachte bries blies door zijn lange haar terwijl hij zonder te vertragen door liep. Een mix van geuren kwam zijn neus binnen. Blithesoul liep een veld over, en vertraagde dan als hij bij een struik aankwam. Daar liet hij zich op de grond zakken en staarde voor zich uit. Hoe kon dit nu gebeuren, Hoe kon Softvoice overleiden, hoe kon dit allemaal. Blithepaw liet zijn kop op zijn poten zakken en staarde voor zich uit. Daar bleef hij de rest van de dag liggen, pas als het begon te schemeren, liep hij terug richting het camp. Maar hij was nog niet lang op weg als de kater een geritsel hoorde, een duidelijk geristel. Hij keek gevoelloos achter zich, wat kon deze dag nu nog erger maken?

De langharige kater zag hoe een lang, oranje dier uit de struiken gleed. De tranen kwamen terug in zijn ogen, van pijn, maar vooral van kwaadheid. Zonder nog maar te wachten op de reactie van de vos, sprong hij vooruit, en sprong op het dier. De vos deed een uitval naar zijn poot, maar miste. Blithepaw nam zijn nekvel stevig vast, en zette zijn klauwen in zijn vacht, uit purte boosheid beet hij zo hard hij maar kon, tot hij het bloed in zijn mond voelde komen. De vos spartelde zo hard tegen dat Blithepaw hem uiteindelijk moest loslaten, maar niet zonder wonde's, nee, de vos had de rechter schouder van de warrior goed te pakken gehad. Blithepaw keek hoe de vos dan maar door liep.

Met een beetje bloed dat uit de wonde van zijn schouder was geseipeld, trippelde hij door. Het was ondertussen al pikdonker geworden, en zijn blauwe ogen schenen voor zich uit, door de bomen heen. Snel, zonder iemand iets te laten opmerken, liep hij door en klom in de apprentice's den.

De volgende dagen volgden snel op elkaar. De wonde aan Blithepaws schouder was al goed geheeld, toen hij door het camp hoorde galmen: 'Alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen verzamelen voor een ceremonie.' Rustig voegde Blithepaw zich bij de menigte katten, en even later, had hij de naam Blithesoul gekregen.

Nu Blithesoul warrior was geworden, wilde hij door alles van vroeger heen. Blithesoul werkte dag in, dag uit voor zijn clan, hij wilde zijn dienst hard bewijzen, zodat de clan trots kon zijn op hem, de laatste leerling van Softvoice. Hij begon met veel verschillende katten te praten, sommigen hadden ook dierbare verloren, dus zo raakte hij er terug zo goed als overheen. Maar door zijn verleden, heeft de langharige kater nog steeds depresieve dagen.

-Over zijn verdere geschiedenis denk ik nog na, ook omdat ik misschien nog iets met Hollystar of zo erbij zou kunnen doen-

Karakter: Blithesoul is een verbaal zeer sterke kater. Hij is slim en denkt goed na over wat hij doet. Dat komt deels door de fout met zijn moeder, broertje en zusje. Doordat hij zijn broertje, zusje en moeder is verloren, probeerd hij tot het uiterste te gaan om loyaal aan zijn clan te blijven. De langharige kater is ook helmaal niet bang om zijn mening te zeggen over iets, als dat nu positief of negatief is. De kater kan zich goed inleven in moeilijke situaties en kan daardoor ook makkelijk met de meeste katten overweg, ook doordat hij het zo lastig heeft gehad. Maar ook daardoor, hebben de meeste katten ook wel respect voor hem, nadat hij ongeveer iedereen die hem echt kostbaar was, is verloren.

Like's:
- Zonnige dagen
- Jagen
- sociale dingen
- Sneeuw

Dislikes
- Ijskoude dagen
- Vechten
- Ruzie
- Schaarse prooi

Real

Name: Viktor
Accounts: Snowrose | Kestrelpaw | Softcream | Glidingpaw | Cinderflame | James | Oddeye | Whisperkit | Blithesoul
Online: Ik kom zo vaak als ik kan online, dat is normaal zeker dagelijks, behalve soms in de vakantie, maar dan is mijn afwezigheid aangekondigd (als ik op reis of kamp ga of zo)
RPG ervaring: Nu iets langer dan een jaar
Motivatie: Ik ben nu iets langer dan een jaar op warrior cats, en het is echt al heel lang een droom van mij om een hoge rang te hebben. Bovendien heb ik heel veel inspiratie met Blithesoul, en wil ik heel graag iets speciaals met hem doen.
Waar ik me voor aanmeld: Windclan leader / deputy
Extra: Blithesoul zijn voorsteltopic klopt niet volledig, het wordt later aangepast ~

Iedeeën en beloften

Ideeën voor de Windclan:
- Ik weet niet onmiddellijk iets

Ideeën voor Blithesoul
- Misschien nog een broertje of zusje van hem zoeken omdat in zijn geschiedenis ook niet zegt dat ze echt dood zijn
- Misschien zijn vader zoeken, en dat die dan vanuit een andere clan komt en daar nog iets rond bedenken (zoals dat die dan nog kittens heeft met een andere poes of weet ik veel)

Belofte's
- Ik zal zo vaak mogelijk online zijn
- Ik zal mijn best doen om zo vaak mogelijk iets te bedenken voor de WindClan waar dat iedereen aan kan meewerken
- Blithesoul komt voor alle andere accounts, dus als er iets misgaat, zal ik accounts weggeven om Blithe actief te kunnen houden
- Ik zal regelmatig ceremonie's geven of patrioulles organiseren.

Laatst aangepast door Blithesoul op ma 1 apr 2013 - 19:32; in totaal 12 keer bewerkt
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 19:20

Hier is mijn aanmelding:

Laatst aangepast door Heartdestroyer op ma 1 apr 2013 - 20:21; in totaal 6 keer bewerkt
Fallentear
StarClan
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 maa 2013 - 21:06

Mijn aanmelding is geplaatst. Wou k ff melden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitime

Aanmelding hoge rangen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: