[KITTENS] A big surprise - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[KITTENS] A big surprise

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Whitenose
Member
[KITTENS] A big surprise - Pagina 3 DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 15:33

Spotlight schreef:
Wanneer we overlegd hebben en hebben besloten wie het leukst zijn Wink Tot die tijd kan iedereen opgeven

+ Tot alle gereserveerde aanmeldingen zijn afgemaakt of afgemeld.

Terug naar boven Ga naar beneden
Franklin
Member
Stijn.
22
Actief

CAT'S PROFILE
Franklin
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimema 1 apr 2013 - 14:42

ik hoop dat het niet erg is maar Lovekit had ik al alleen ik heb er nooit me gepost ik heb haar onder het stof weg gehaald en hier is ze. ik dus even vragen of het niet erg is dat ze al bestaat.
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimema 1 apr 2013 - 15:15

Lovekit* schreef:
ik hoop dat het niet erg is maar Lovekit had ik al alleen ik heb er nooit me gepost ik heb haar onder het stof weg gehaald en hier is ze. ik dus even vragen of het niet erg is dat ze al bestaat.

T'is goed maar onthoud dat er een kans is dat je niet gekozen word Wink Er zijn maar 2 plekken en er zijn veel aanmeldingen...
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 8:06

ik snap het c:
Solarsoul
Member
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 14:45

Ik zit erg te twijfelen over de naam Fireflies, ik dacht ook aan iets zoals Beetleshell ofzo, dat klinkt ook leuk. Maar ik weet het nog niet zeker, misschien blijft het wel Fireflies Smile
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 18:02

Ik heb mijn aanmelding afgemaakt c:
Wildfox
Member
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 17:56

Sorry dat ik ongeduldig ben maar wanneer wordt er precies gekozen? Aangezien het nu best lang duurt Smile -niet zeurend bedoelt-

[edit=Ik ben ook Solarsoul]
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 19:16

Als je nou een paar berichten hiervoor leest Wink
Wildfox
Member
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 20:02

Ja, sorry. Ik ben gewoon nieuwsgierig Smile
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 22:08

Maar wij zijn gewoon druk Wink We zien elkaar niet vaak op skype en nog niet eens iedereen heeft zijn aanmelding af c:
Hurricanekit
Member
Annemeike
142
Actief

CAT'S PROFILE
Hurricanekit
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 8:21

Pssst, de mijne maak ik niet af ^^
Solarsoul
Member
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 16:59

Ja, ik heb het al weer helemaal verbeterd Smile ik ben toch wel van plan om haar sowieso door te zetten want ik was weer eens an het twijfelen, maar ik heb plotseling echt een geweldig karakter in mijn hoofd waar mee ik op een andere RPG sowieso ook verschrikkelijk veel inspiratie heb Very Happy Ook heb ik een een nieuwe setje en kadertje gemaakt Very Happy
Fame
Member
Herp
140

CAT'S PROFILE
Fame
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 17:15

Fire is tot nu toe mijn favoriet <3

Fantasypaw.
Member
Eva
119
Actief

CAT'S PROFILE
Fantasypaw.
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 17:12

Ik heb de aanmelding van Fantasykit een beetje veranderd (vooral bij extra). De voorbeeldpost is ook afgemaakt. Very Happy Ook haar profielfoto en os (al is die slecht) zijn veranderd

(@Spotlight, leuke geboortedatum (; Ik heb dezelfde. jeej tweede kerstdag XD)
Blackkit'
Member
ERROR
124
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackkit'
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimema 22 apr 2013 - 18:18

(Sorry dat ik weer kom vragen ^^")

Wanneer wordt er gekozen? Want volgensmij worden de meeste aanmeldingen niet echt meer afgemaakt (Ik kan het natuurlijk ook fout hebben)
Stormfur
Member
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 19:40

Ja, ik zal contact opnemen met Saskia, dan zullen we de eerste (twee) misschien kiezen c:

Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 20:49

Skype?
Stormfur
Member
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 20:55

Uhuh xD

Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 21:21

Oké, ik en Saskia (Spotlight) hebben net even over de kittens besloten en zijn er uitgekomen. We twijfelde enorm tussen twee kittens, maar uiteindelijk denken we de juiste beslissing te hebben genomen. We hopen dat de kittens actief zullen blijven en dat ze natuurlijk blij zijn dat ze gekozen zijn.
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:

Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 21:31

Echt heel erg bedankt! Very Happy ik zal haar actief houden Smile ik maak haar trouwens morgen pas aan want op een ipod is dat moeilijk Smile maar erg bedankt Very Happy

[edit=ik ben ook Firekit]

Laatst aangepast door Batkit* op di 23 apr 2013 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 3 Icon_minitime

[KITTENS] A big surprise
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: