|
|
~SCP 106 108
| |
| |
| |
Stijn. 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise ma 1 apr 2013 - 14:42 | |
| ik hoop dat het niet erg is maar Lovekit had ik al alleen ik heb er nooit me gepost ik heb haar onder het stof weg gehaald en hier is ze. ik dus even vragen of het niet erg is dat ze al bestaat. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise ma 1 apr 2013 - 15:15 | |
| - Lovekit* schreef:
- ik hoop dat het niet erg is maar Lovekit had ik al alleen ik heb er nooit me gepost ik heb haar onder het stof weg gehaald en hier is ze. ik dus even vragen of het niet erg is dat ze al bestaat.
T'is goed maar onthoud dat er een kans is dat je niet gekozen word Er zijn maar 2 plekken en er zijn veel aanmeldingen... |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise di 2 apr 2013 - 8:06 | |
| |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise wo 3 apr 2013 - 14:45 | |
| Ik zit erg te twijfelen over de naam Fireflies, ik dacht ook aan iets zoals Beetleshell ofzo, dat klinkt ook leuk. Maar ik weet het nog niet zeker, misschien blijft het wel Fireflies |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise wo 3 apr 2013 - 18:02 | |
| Ik heb mijn aanmelding afgemaakt c: |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise zo 7 apr 2013 - 17:56 | |
| Sorry dat ik ongeduldig ben maar wanneer wordt er precies gekozen? Aangezien het nu best lang duurt -niet zeurend bedoelt- [edit=Ik ben ook Solarsoul] |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise zo 7 apr 2013 - 19:16 | |
| Als je nou een paar berichten hiervoor leest |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise zo 7 apr 2013 - 20:02 | |
| Ja, sorry. Ik ben gewoon nieuwsgierig |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise zo 7 apr 2013 - 22:08 | |
| Maar wij zijn gewoon druk We zien elkaar niet vaak op skype en nog niet eens iedereen heeft zijn aanmelding af c: |
|
| |
Annemeike 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise ma 8 apr 2013 - 8:21 | |
| Pssst, de mijne maak ik niet af ^^ |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise ma 8 apr 2013 - 16:59 | |
| Ja, ik heb het al weer helemaal verbeterd ik ben toch wel van plan om haar sowieso door te zetten want ik was weer eens an het twijfelen, maar ik heb plotseling echt een geweldig karakter in mijn hoofd waar mee ik op een andere RPG sowieso ook verschrikkelijk veel inspiratie heb Ook heb ik een een nieuwe setje en kadertje gemaakt |
|
| |
Herp 140
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise ma 8 apr 2013 - 17:15 | |
| Fire is tot nu toe mijn favoriet <3
|
|
| |
Eva 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise vr 12 apr 2013 - 17:12 | |
| Ik heb de aanmelding van Fantasykit een beetje veranderd (vooral bij extra). De voorbeeldpost is ook afgemaakt. Ook haar profielfoto en os (al is die slecht) zijn veranderd (@Spotlight, leuke geboortedatum (; Ik heb dezelfde. jeej tweede kerstdag XD) |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise ma 22 apr 2013 - 18:18 | |
| (Sorry dat ik weer kom vragen ^^")
Wanneer wordt er gekozen? Want volgensmij worden de meeste aanmeldingen niet echt meer afgemaakt (Ik kan het natuurlijk ook fout hebben)
|
|
| |
> Lyan 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise di 23 apr 2013 - 19:40 | |
| Ja, ik zal contact opnemen met Saskia, dan zullen we de eerste (twee) misschien kiezen c:
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise di 23 apr 2013 - 20:49 | |
| |
|
| |
> Lyan 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise di 23 apr 2013 - 20:55 | |
| |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise di 23 apr 2013 - 21:21 | |
| Oké, ik en Saskia (Spotlight) hebben net even over de kittens besloten en zijn er uitgekomen. We twijfelde enorm tussen twee kittens, maar uiteindelijk denken we de juiste beslissing te hebben genomen. We hopen dat de kittens actief zullen blijven en dat ze natuurlijk blij zijn dat ze gekozen zijn. - Spoiler:
...
- Spoiler:
...
- Spoiler:
Bijna...
- Spoiler:
...
- Spoiler:
1e Kitten :: Firekit van Melissa! Gefeliciteerd! Het was niet lang discusheren, Firekit was bij ons allebei de eerste keus c:
- Spoiler:
...
- Spoiler:
...
- Spoiler:
2e Kitten :: Fallenkit van Tanya! Gefeliciteerd! We twijfelden enorm tussen Shinekit en Fallenkit, maar omdat het ons leuk leek dat Firekit een Female en Fallenkit een Male was, hebben we toch voor Fallenkit gekozen.
- Spoiler:
...
- Spoiler:
...
|
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise di 23 apr 2013 - 21:31 | |
| Echt heel erg bedankt! ik zal haar actief houden ik maak haar trouwens morgen pas aan want op een ipod is dat moeilijk maar erg bedankt [edit=ik ben ook Firekit]
Laatst aangepast door Batkit* op di 23 apr 2013 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise | |
| |
|
| |
|