[KITTENS] A big surprise - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[KITTENS] A big surprise

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Solarsoul
Member
[KITTENS] A big surprise - Pagina 2 DPKsfdL
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 17:59

Kitten setje, Apprentice setje en Warrior setje staan erbij + meer informatie bij haar uiterlijk Smile Wanneer wordt er eigenlijk gekozen? (niet zeurend bedoelt, ik ben gewoon nieuwsgierig)
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 21:08

Als er genoeg aanmeldingen zijn en we hebben besloten Razz Jullie zien het vanzelf
Solarsoul
Member
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 21:18

Oké Smile
Tangle
Member
NyanLyanPayne~
23
Actief

CAT'S PROFILE
Tangle
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 17:47

Het maakt me echt vrolijk dat er al zoveel mooie aanmeldingen zijn, bedankt allemaal!

Jullie staan allemaal op het mentale lijstje c:

Solarsoul
Member
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 maa 2013 - 20:23

Ik zit erg te twijfelen, maar ik denk dat het beter is als ik mijn aanmelding met Fireflies intrek. Echt heeeel erg sorry maar ik heb het best druk. Ik heb al vier accounts en ik zit ook op Serigala waar ik bekend sta als een roedelleider. Ik heb het daar erg druk, en ik heb ook nog school enzo dus dit gaat een beetje moeilijk. Ik twijfel nog een beetje maar ik denk dat mijn besluit vast staat. Echt ongelofelijk sorry, ik hoop dat het niet erg is maar ik denk niet dat jullie een inactieve kitten willen. Echt heel erg sorry...

Ik zit trouwens nog heel erg te twijfelen dus wacht nog even met kiezen als dat kan
Windgust
Member
Lyan Payne |
157

CAT'S PROFILE
Windgust
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 maa 2013 - 20:26

We waren toch nog niet van plan te kiezen, we zullen wachten. Ik ben benieuwd naar je keuze c:

Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 maa 2013 - 20:27

En ik ga mee met Lyan ^.^

Btw... Heel veel moeten hun aanmelding nog afmaken (But.. stiekem vond ik Firefly wel heel awesome ^.^)
Solarsoul
Member
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 19:12

Ik heb besloten om toch door te gaan met Fireflies. Als ik haar echt niet actief kan houden, kan ik haar altijd nog delen Smile Maar ik verander haar wel in een rode tabby poes, ik hoop niet dat dat een probleem is. Ik heb daar namelijk een aantal foto's van gevonden die goed bij haar passen, er staat dat rode tabby poezen zeldzaam zijn dus ik hoop niet dat dit een probleem is? (Anders kan ik haar eventueel zelfs in een kater veranderen). De aanmelding wordt morgen en/of in het weekend even verandert en afgemaakt, haar karakter blijft ongeveer het zelfde.
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 19:28

Ik vind het prima, heb zelf immers ook een rode poes als char xD

Solarsoul
Member
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 19:29

Oké, dan wordt het een rode tabby poes Very Happy
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 19:31

Leuk ^.^
'Moonpaw
Member
Anni-Chan :3
34
Actief

CAT'S PROFILE
'Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 20:19

Sorry, mijn aanmelding laat ik zitten
Airwisp
Member
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 7:41

*poeft topic in*

Melissa, als je iemand nodig hebt om het account mee te delen zou ik opzichte wel willen c: Je kent mij en mijn post ^^

*hoeft topic weer uit*
Solarsoul
Member
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 17:39

Aanmelding is veranderd, haar karakter kan misschien nog veranderen maar ik denk het niet Wink En Elena heeft een PB ontvangen (als het goed is xD)
Acornpaw
Member
116

CAT'S PROFILE
Acornpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:45

Willen alle kittens die nog mee willen doen zich melden! En willen alle gereserveerde aanmeldingen gemaakt worden!

Dan kunnen we de eerste kitten alvast kiezen c:

Blackkit'
Member
ERROR
124
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackkit'
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 13:37

Name: Blackkit
Former names: ×
Future names: Blackpaw, Blackbeauty, Blackstar(?)
Clan: RiverClan
Former Clans: ×
Future Clans: StarClan(?), Dark Forest(?)
Rank: Unborn kitten
Former ranks: ×
Future ranks: Kitten, Apprentice, Warrior, Med. cat apprentice(?), Med. cat(?), Depty(?), Leader(?)

Blackkit is de kleinste en jongste van het nestje. Haar zwarte vacht komt van haar moeders kant (Soulheart heeft een zwarte vacht), haar ambere ogen van haar vaders kant (Goldenshadow heeft amber/goude ogen). Ze is dun en elegant gebouwd
Fur color: Black/dark gray
Fur length: Short
Eye color: Amber
Pawpads and nose: Black/gray

[Shy] [Nature lover] [Clean] [Curious]

[Shy] Blackkit is een poes van weinig woorden en nogal verlegen tegenover anderen, vooral katten die ze niet erg goed kent.

[Nature lover] Blackkit houdt van de natuur, ze kan zichzelf vaak vermaken door in het kamp te zitten en te luisteren naar alle geluiden van de natuur, de wind die door het riet blaast, het vogelgezang, het geluid van kabbelend water en nog veel meer.

[Clean] Blackkit is erg hygiënisch en zal ook geïrriteerd raken als iets of iemand haar vacht of pootjes vies maakt. Als ze een beetje vies wordt begint ze zichzelf meteen te wassen. Ook doet ze liever geen taakjes waarbij ze haar poten vies maakt.

[Curious] Blackkit is erg nieuwsgierig naar hoe dingen in elkaar zitten, maar zal zich niet snel met andermans zaken bemoeien.

VP:
Solarsoul
Member
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 17:08

Ik hoop niet dat het erg is maar ik heb momenteel even geen tijd om met de andere Vb Posts verder te gaan. Ik zal het wel proberen maar ik weet niet wanneer ze af zijn Wink ook hebben mijn iPod oortjes besloten om het plotseling niet meer te doen en posten zonder muziek lukt gewoon niet

[edit] Haar kader staat er Smile wordt er nog gekozen? [niet zeurend bedoelt]
Fantasypaw.
Member
Eva
119
Actief

CAT'S PROFILE
Fantasypaw.
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 22:37

Fantasykit meldt zich! Hier is haar voorstelling (staat ook op de eerste pagina ^^)

It might be stormy now but it can't rain forever

[KITTENS] A big surprise - Pagina 2 725avp

Naam: Fantasykit
Toekomstige namen: Fantasypaw, Fantasy...
Betekenis: Fantasy=fantasie
Rang: Kitten
Clan: Riverclan
Clanleader: Stormstar
Geslacht: Poes
Leeftijd: unborn
Seizoen geboren: unknow
Plaats geboren: nursery van de Riverclan

[KITTENS] A big surprise - Pagina 2 9qzbxx
Ouders: Tailstorm en Spotlight
Broers/Zussen: nog niemand
Verliefd op: Ze is nog niet geboren
Partner: Ze is nog niet geboren
Vrienden: Ze is nog niet geboren
Vijanden: Ze is nog niet geboren
Kenissen: Ze is nog niet geboren

[KITTENS] A big surprise - Pagina 2 2dh8oc5
Vacht: wit met zwart
Ogen: donkerbruin-grijs
Neus: roze
Pootkussens: roze
Vachtlengte: kort tot halflang
Staart: lange
Bouw: smal-normaal met lange staart

[KITTENS] A big surprise - Pagina 2 30nj13t
Persoonlijkheid: Aardig, creatief poesje die erg nieuwsgierig is:

Nieuwsgierig
Fantasykit is erg nieuwsgierig in alles. Ze vind het niet leuk als er iets
verzwegen word voor haar. Ze wil alles weten en ontdekken. Ze doet
er alles aan om het te weten komen.

Creatief
Fantasykit doet alles op haar eigen creatieve manier. Ze legt
bijvoorbeeld haar mos nestje op haar eigen manier, iets waar zij
alleen kan opkomen. Haar ideeën zijn al dan niet nuttig maar ze vind
het gewoon leuk om het op haar eigen manier te doen.

Onoplettend
Fantasykit zal altijd een beetje onoplettend zijn en vaak dingen
omverlopen maar dat zal nooit overgaan, het is gewoon iets wat
bij haar hoort.

Nerveus
Heel af en toe kan ze wat nerveus overkomen bij katten van hogere
rangen of oudere katten maar niet bij vrienden of familie. Meestal
kruipt ze dan weg achter iemand of gaat er onopgemerkt vandoor.

Dromerig
Ondanks dat ze erg oplettend is, is ze soms wat dromerig en een
beetje verward. Ze heeft enorm veel fantasie. Ze gaat dan naar
een plekje waar ze alleen is en droomt daar weg. Ze is dan
moeilijk uit haar droom te krijgen.

Vind ik leuk: Zwemmen, water, rustige plekjes
Heeft een hekel aan: bloodclan
Angsten: bloodclan

>>FANTASYKIT
Als kitten is Fantasykit erg speels en vrolijk. Ze kan goed omgaan met de andere kittens in de nursery. Ook luistert ze graag naar verhalen van vroeger of gewoon verzonnen verhalen. Ze is erg opgewonden en actief ( soms een beetje te actief) Ze heeft veel fantasy en droomt graag weg naast haar moeders zij. Steeds droomt ze ervan om net zo een goede warrior te worden als hun leader. Eigenlijk is ze een typische kitten behalve misschien dat ze minder slaap nodig heeft als andere kittens. Wanneer andere kittens gemeen tegen haar doen, blijft ze liefts zo dicht mogelijk bij haar moeder of kruipt ze in een hoekje. Verder geniet ze volop van haar kittentijd en ze maakt zich nog niet zo snel zorgen om iets.
>>FANTASYPAW
Als apprentice is Fantasypaw haar kitteneigenschappen ontlopen behalve dat ze nog wat speels is, toch de eerste paar manen. Ze geeft zich volop op haar training en wil alles zo goed mogelijk doen. Haar doorzettingvermogen groeit hierdoor maar ze probeert steeds alles moeilijker te maken dan het al is waardoor ze het soms moeilijk heeft en aan haarzelf twijfelt. Ze zoekt haar vroegere vrienden van in haar kittentijd nog op en ze helpt meer en meer anderen. Maar toch nog wanneer niemand het ziet, springt ze nog graag achter een opvliegend blaadje aan.
>>FANTASY...
komt nog

[KITTENS] A big surprise - Pagina 2 2lsiq1u
1) zwemmen +++++
vechten ++ - - -
rennen +++ - -
vissen ++++ -
jagen +++ - -
klimmen +++ - -
sluipen ++ - - -
rollen +++ - -
2) evenwicht ++ - - -
snelheid +++ - -
behendigheid ++++ -
doorzettingsvermogen ++++ -
reactievermogen +++ - -
sterkte +++ - -
zicht ++++ -
3) sociaal ++++ -
loyaal +++ - -

[KITTENS] A big surprise - Pagina 2 A5dnxv
Voorbeeldpost:
Spoiler:

[KITTENS] A big surprise - Pagina 2 1zpmnmq
Naam: Nele
Leeftijd: 14
Rpg-ervaring: ongeveer 1,5 jaar
Motivatie: Ik vind Tailstorm en Spotlight echt bij elkaar passen. En het lijkt me tof om een van de kittens te spelen. Ik maak misschien niet zoveel kans maar dit wou ik toch nog even zeggen.

(ik hoop dat de kleur van de vacht niet echt uitmaakt :s )

Laatst aangepast door Fantasykit op zo 14 apr 2013 - 17:27; in totaal 8 keer bewerkt
Blackkit'
Member
ERROR
124
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackkit'
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 13:59

Wanneer wordt er gekozen? (Niet opdringerig bedoeld)
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 14:01

Wanneer we overlegd hebben en hebben besloten wie het leukst zijn Wink Tot die tijd kan iedereen opgeven
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise   [KITTENS] A big surprise - Pagina 2 Icon_minitime

[KITTENS] A big surprise
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: