|
|
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise ma 11 maa 2013 - 17:59 | |
| Kitten setje, Apprentice setje en Warrior setje staan erbij + meer informatie bij haar uiterlijk Wanneer wordt er eigenlijk gekozen? (niet zeurend bedoelt, ik ben gewoon nieuwsgierig) |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise ma 11 maa 2013 - 21:08 | |
| Als er genoeg aanmeldingen zijn en we hebben besloten Jullie zien het vanzelf |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise ma 11 maa 2013 - 21:18 | |
| Oké |
|
| |
NyanLyanPayne~ 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise di 12 maa 2013 - 17:47 | |
| Het maakt me echt vrolijk dat er al zoveel mooie aanmeldingen zijn, bedankt allemaal!
Jullie staan allemaal op het mentale lijstje c:
|
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise zo 17 maa 2013 - 20:23 | |
| Ik zit erg te twijfelen, maar ik denk dat het beter is als ik mijn aanmelding met Fireflies intrek. Echt heeeel erg sorry maar ik heb het best druk. Ik heb al vier accounts en ik zit ook op Serigala waar ik bekend sta als een roedelleider. Ik heb het daar erg druk, en ik heb ook nog school enzo dus dit gaat een beetje moeilijk. Ik twijfel nog een beetje maar ik denk dat mijn besluit vast staat. Echt ongelofelijk sorry, ik hoop dat het niet erg is maar ik denk niet dat jullie een inactieve kitten willen. Echt heel erg sorry...
Ik zit trouwens nog heel erg te twijfelen dus wacht nog even met kiezen als dat kan |
|
| |
Lyan Payne | 157
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise zo 17 maa 2013 - 20:26 | |
| We waren toch nog niet van plan te kiezen, we zullen wachten. Ik ben benieuwd naar je keuze c:
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise zo 17 maa 2013 - 20:27 | |
| En ik ga mee met Lyan ^.^
Btw... Heel veel moeten hun aanmelding nog afmaken (But.. stiekem vond ik Firefly wel heel awesome ^.^) |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise do 21 maa 2013 - 19:12 | |
| Ik heb besloten om toch door te gaan met Fireflies. Als ik haar echt niet actief kan houden, kan ik haar altijd nog delen Maar ik verander haar wel in een rode tabby poes, ik hoop niet dat dat een probleem is. Ik heb daar namelijk een aantal foto's van gevonden die goed bij haar passen, er staat dat rode tabby poezen zeldzaam zijn dus ik hoop niet dat dit een probleem is? (Anders kan ik haar eventueel zelfs in een kater veranderen). De aanmelding wordt morgen en/of in het weekend even verandert en afgemaakt, haar karakter blijft ongeveer het zelfde. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise do 21 maa 2013 - 19:28 | |
| Ik vind het prima, heb zelf immers ook een rode poes als char xD
|
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise do 21 maa 2013 - 19:29 | |
| Oké, dan wordt het een rode tabby poes |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise do 21 maa 2013 - 19:31 | |
| |
|
| |
Anni-Chan :3 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise do 21 maa 2013 - 20:19 | |
| Sorry, mijn aanmelding laat ik zitten |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise vr 22 maa 2013 - 7:41 | |
| *poeft topic in*
Melissa, als je iemand nodig hebt om het account mee te delen zou ik opzichte wel willen c: Je kent mij en mijn post ^^
*hoeft topic weer uit* |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise vr 22 maa 2013 - 17:39 | |
| Aanmelding is veranderd, haar karakter kan misschien nog veranderen maar ik denk het niet En Elena heeft een PB ontvangen (als het goed is xD) |
|
| |
116
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise za 23 maa 2013 - 12:45 | |
| Willen alle kittens die nog mee willen doen zich melden! En willen alle gereserveerde aanmeldingen gemaakt worden!
Dan kunnen we de eerste kitten alvast kiezen c:
|
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise za 23 maa 2013 - 13:37 | |
| Name: Blackkit Former names: × Future names: Blackpaw, Blackbeauty, Blackstar(?) Clan: RiverClan Former Clans: × Future Clans: StarClan(?), Dark Forest(?) Rank: Unborn kitten Former ranks: × Future ranks: Kitten, Apprentice, Warrior, Med. cat apprentice(?), Med. cat(?), Depty(?), Leader(?) Gender: ♀ Blackkit is de kleinste en jongste van het nestje. Haar zwarte vacht komt van haar moeders kant (Soulheart heeft een zwarte vacht), haar ambere ogen van haar vaders kant (Goldenshadow heeft amber/goude ogen). Ze is dun en elegant gebouwd Fur color: Black/dark gray Fur length: Short Eye color: Amber Pawpads and nose: Black/gray
[Shy] [Nature lover] [Clean] [Curious]
[Shy] Blackkit is een poes van weinig woorden en nogal verlegen tegenover anderen, vooral katten die ze niet erg goed kent.
[Nature lover] Blackkit houdt van de natuur, ze kan zichzelf vaak vermaken door in het kamp te zitten en te luisteren naar alle geluiden van de natuur, de wind die door het riet blaast, het vogelgezang, het geluid van kabbelend water en nog veel meer.
[Clean] Blackkit is erg hygiënisch en zal ook geïrriteerd raken als iets of iemand haar vacht of pootjes vies maakt. Als ze een beetje vies wordt begint ze zichzelf meteen te wassen. Ook doet ze liever geen taakjes waarbij ze haar poten vies maakt.
[Curious] Blackkit is erg nieuwsgierig naar hoe dingen in elkaar zitten, maar zal zich niet snel met andermans zaken bemoeien.
- VP:
In een doodstille nursery werd een zwartgrijze kitten wakker, ze lag dicht tegen haar moeder, Tailstorm, aan. Het was lekker warm in de nursery. De kleine kitten heette Blackkit, vernoemd naar haar donkere vacht. Haar kleine ambere oogjes keken nieuwsgierig rond, waren er nog andere kits wakker? Toen ze niemand kon vinden die wakker was, stond ze op en rekte ze zich uit terwijl ze gaapte. Ze schudde haar kopje even heen en weer. Daarna stapte ze langzaam richting de in- en uitgang van de nursery, toen ze die had bereikt en naar buiten keek, zag ze dat het die nacht geregend had. Overal in het kamp lagen plassen water. NEE! Dacht ze terwijl ze naar alle plassen water keek. Het zou onmogelijk zijn om te spelen met al dat water zonder een vieze vacht te krijgen. Geïrriteerd keerde ze zich om en liep de nursery weer in, waar ze neerplofte bij haar moeder. Waarom moest modder nou eigenlijk bestaan? Waarom was er geen wereld zonder dingen waar je vies van worden? Zo veel vragen en zo weinig antwoorden...
|
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise ma 25 maa 2013 - 17:08 | |
| Ik hoop niet dat het erg is maar ik heb momenteel even geen tijd om met de andere Vb Posts verder te gaan. Ik zal het wel proberen maar ik weet niet wanneer ze af zijn ook hebben mijn iPod oortjes besloten om het plotseling niet meer te doen en posten zonder muziek lukt gewoon niet [edit] Haar kader staat er wordt er nog gekozen? [niet zeurend bedoelt] |
|
| |
Eva 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise ma 25 maa 2013 - 22:37 | |
| Fantasykit meldt zich! Hier is haar voorstelling (staat ook op de eerste pagina ^^) It might be stormy now but it can't rain forever Naam: Fantasykit Toekomstige namen: Fantasypaw, Fantasy... Betekenis: Fantasy=fantasie Rang: Kitten Clan: Riverclan Clanleader: Stormstar Geslacht: Poes Leeftijd: unborn Seizoen geboren: unknow Plaats geboren: nursery van de Riverclan Ouders: Tailstorm en Spotlight Broers/Zussen: nog niemand Verliefd op: Ze is nog niet geboren Partner: Ze is nog niet geboren Vrienden: Ze is nog niet geboren Vijanden: Ze is nog niet geboren Kenissen: Ze is nog niet geboren Vacht: wit met zwart Ogen: donkerbruin-grijs Neus: roze Pootkussens: roze Vachtlengte: kort tot halflang Staart: lange Bouw: smal-normaal met lange staart Persoonlijkheid: Aardig, creatief poesje die erg nieuwsgierig is: Nieuwsgierig Fantasykit is erg nieuwsgierig in alles. Ze vind het niet leuk als er iets verzwegen word voor haar. Ze wil alles weten en ontdekken. Ze doet er alles aan om het te weten komen.
Creatief Fantasykit doet alles op haar eigen creatieve manier. Ze legt bijvoorbeeld haar mos nestje op haar eigen manier, iets waar zij alleen kan opkomen. Haar ideeën zijn al dan niet nuttig maar ze vind het gewoon leuk om het op haar eigen manier te doen. Onoplettend Fantasykit zal altijd een beetje onoplettend zijn en vaak dingen omverlopen maar dat zal nooit overgaan, het is gewoon iets wat bij haar hoort. Nerveus Heel af en toe kan ze wat nerveus overkomen bij katten van hogere rangen of oudere katten maar niet bij vrienden of familie. Meestal kruipt ze dan weg achter iemand of gaat er onopgemerkt vandoor. Dromerig Ondanks dat ze erg oplettend is, is ze soms wat dromerig en een beetje verward. Ze heeft enorm veel fantasie. Ze gaat dan naar een plekje waar ze alleen is en droomt daar weg. Ze is dan moeilijk uit haar droom te krijgen. Vind ik leuk: Zwemmen, water, rustige plekjes Heeft een hekel aan: bloodclan Angsten: bloodclan >> FANTASYKITAls kitten is Fantasykit erg speels en vrolijk. Ze kan goed omgaan met de andere kittens in de nursery. Ook luistert ze graag naar verhalen van vroeger of gewoon verzonnen verhalen. Ze is erg opgewonden en actief ( soms een beetje te actief) Ze heeft veel fantasy en droomt graag weg naast haar moeders zij. Steeds droomt ze ervan om net zo een goede warrior te worden als hun leader. Eigenlijk is ze een typische kitten behalve misschien dat ze minder slaap nodig heeft als andere kittens. Wanneer andere kittens gemeen tegen haar doen, blijft ze liefts zo dicht mogelijk bij haar moeder of kruipt ze in een hoekje. Verder geniet ze volop van haar kittentijd en ze maakt zich nog niet zo snel zorgen om iets. >> FANTASYPAWAls apprentice is Fantasypaw haar kitteneigenschappen ontlopen behalve dat ze nog wat speels is, toch de eerste paar manen. Ze geeft zich volop op haar training en wil alles zo goed mogelijk doen. Haar doorzettingvermogen groeit hierdoor maar ze probeert steeds alles moeilijker te maken dan het al is waardoor ze het soms moeilijk heeft en aan haarzelf twijfelt. Ze zoekt haar vroegere vrienden van in haar kittentijd nog op en ze helpt meer en meer anderen. Maar toch nog wanneer niemand het ziet, springt ze nog graag achter een opvliegend blaadje aan. >> FANTASY...komt nog 1) zwemmen +++++ vechten ++ - - - rennen +++ - - vissen ++++ - jagen +++ - - klimmen +++ - - sluipen ++ - - - rollen +++ - - 2) evenwicht ++ - - - snelheid +++ - - behendigheid ++++ - doorzettingsvermogen ++++ - reactievermogen +++ - - sterkte +++ - - zicht ++++ - 3) sociaal ++++ - loyaal +++ - - Voorbeeldpost:- Spoiler:
Fantasykit opende slaperig haar oogjes. Het duurde even voor ze besefte waar ze was. Een geluidloze geeuw ontsnapte uit haar mondje. Ze stond nogal wankelend op terwijl ze haar evenwicht zocht. Een mislukte poging zorgde ervoor dat ze haar evenwicht verloor en hard op haar buikje terechtkwam. ”Au!” piepte ze en ze krabbelde weer overeind. Dit keer lukte het wel en ze sloop de nursery uit. De zon stond al aan de hemel en scheen volop op het kamp. De wind waaide daar haar vacht en plots vloog er een blaadje voorbij haar neusje. Een ontdeugend fonkeling verscheen in haar oogjes en haar staart zwiepte geamuseerd heen en weer. Ze spurtte erop af en sprong onhandig over de grond. Een windvlaag zorgde ervoor dat het blaadje omhoog werd getrokken. Tevergeefs sprong ze omhoog maar het blaadje was al te hoog om hem nog te kunnen pakken. Ze bleef nog even sip naar het groene ding in de lucht staren voor ze op haar pootjes viel. Ze wou bijna vertrekken voor de wind terug ging liggen en het blaadje op een voslengte afstand naarviel. Ze sprong overeind en pakte het ding tussen haar poten zodat het niet weg kon. ”Nu heb ik je!” miauwde ze vrolijk. Ze liet het los en sprong er weer op af.
Naam: Nele Leeftijd: 14 Rpg-ervaring: ongeveer 1,5 jaar Motivatie: Ik vind Tailstorm en Spotlight echt bij elkaar passen. En het lijkt me tof om een van de kittens te spelen. Ik maak misschien niet zoveel kans maar dit wou ik toch nog even zeggen. (ik hoop dat de kleur van de vacht niet echt uitmaakt :s )
Laatst aangepast door Fantasykit op zo 14 apr 2013 - 17:27; in totaal 8 keer bewerkt |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise do 28 maa 2013 - 13:59 | |
| Wanneer wordt er gekozen? (Niet opdringerig bedoeld) |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise do 28 maa 2013 - 14:01 | |
| Wanneer we overlegd hebben en hebben besloten wie het leukst zijn Tot die tijd kan iedereen opgeven |
|
| |
| Onderwerp: Re: [KITTENS] A big surprise | |
| |
|
| |
|