Chi c: 2800 Actief CAT'S PROFILE Age :
x I died when I was 23 moons, now I'm ageless. Gender :
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:52 Daag Cato. n_n En ik heb zin om te bewerken. *Gaat iets maken voor Sky*
»Quinty« 683 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:53 Ik ga uitloggen en nog ff tv kijken mensen. Slaap lekker
Iemand :D 303 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:54 Swanpaw schreef: Saxon schreef: Bramblepaw schreef: ~Northernkit schreef: Bramblepaw schreef: *Hughs* Northern is ook een cwele naam? Real life bijnamen O, zo xD Mijn Real-Life bijnaam is Rebel c: Quinnie - Q - Kwantum - Quintower - Quincy [<-- DON'T use that name, I WILL kill you] kheb er genoeg x'D De drang om nu Quincy te zeggen is groot x'D IK HEB GEEN BIJNAAM ;o;
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:58 Weet iemand wnr 't nestje van Stormstar x Mousefur (nestje van silver, dragon, comet, last (ik vergeet nog iemand sorrysorrysorry) warriors worden?
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:06 »Laura; Dat zouden we met Mouseh en Moon moeten bespreken x'D Maar dan zou ik wel weer actief kunnen worden met Lastpaw .w.
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:08 Blossompaw schreef: Spottedleaf schreef: Ik vind die ava van Thrush nog altijd geniaal. x'D +2 (ik en m'n broertje =3) Maaar hij mag nu op de computer, dada x Nom, arigatou~ Q made it for me =3
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:12 Voorsteltopic If someone dares to steal this from me, hm xD Just look how cool, a button you can click on ;D
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:15 En maar weer de sad themes van Fairy Tail luisteren
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:17 Ik moet Laura spreken ;w;
The one and only real sugar baby ♥ 288
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:22 Altijd als ik in het shipping topic kijk gaan mijn gedachtes van: Boy, that escalated quickly. Maar het is wel interessant om sommige dingen te zien staan ;} *staart naar Cinnamonpaw en Brindlepool*
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:22 Ik kom mijn chars nauwelijsk tegen in de shippings
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:23 Ik ook hoor. Het is dat nu best veel post met Quiet - omdat hij zo fijn post - dat hij er... Twee keer staat of zo XD En Babs was gewoon een troll wat Holly betreft :U
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:23 »Noor; Quiet x Inner gaat nooit werken x'D Het zou wel leuk kunnen uitmaken van mijn plan, tho x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:25 Ik wil weer meer gaan posten met Snowy en mn andere epic chars maar ik ben gwn te bang dat als ik een topic open dat er niemand op reageert
Cees C: 1120 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:26 Lionroar schreef: Voorsteltopic If someone dares to steal this from me, hm xD Just look how cool, a button you can click on ;D Die is awesome xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:26 @ Quinty; 9 van de 10 shippings die in dat topic staan gaan nooit werken XD Maar het is gewoon grappig om te zien o3o *pakt Quiet op en loopt weg* Je maakt me bang D: En Quiet is foreveralone, dat is een feit =w= Hij wordt later zo'n dude met teveel vrouwelijke vrienden. Die heb je overal wel :U
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:28 You know, eerst was ik bij die sheet van Quiet like, Maar er staat geen tekst in? xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:29 Timefall schreef: You know, eerst was ik bij die sheet van Quiet like, Maar er staat geen tekst in? xD Ik ook :') Totdat ik erop probeerde te klikken =w="
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:30 DANGIT QUINTY D< You outtyped me ;w;... Maar mijn sheet is een troll, ik weet.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 20:31 Saxon schreef: Timefall schreef: You know, eerst was ik bij die sheet van Quiet like, Maar er staat geen tekst in? xD Ik ook :') Totdat ik erop probeerde te klikken =w=" Lol, ik selecteerde per ongeluk dat ding, omdat ik een beetje onhandig was met mijn tekentablet xD
@ Noor, als je het eenmaal door hebt is het best awesome xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic