|
|
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 20:46 | |
| - Blossompaw schreef:
- The awesome/awkward moment wanneer je een filmpje laat zien waarop ie bmand piano speelt en je pianoleraar zegt dat je daar niet meer naar moet luisteren omdat je dat dan gaat nadoen en je het nu beter doet dan degene van YouTube c':
Mijn piano leraar wilt juist dat ik naar dingen op youtube luister. Of ja, wat sommige dingen betreft. Betekent dat dan nu dat mijn skills niet zo goed zijn als ik hoopte ;} ? |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 20:46 | |
| EINDELIJK KRIJGT FRONT EEN SETJE ;D
--
Swiftpaw gaat in ShC, iemand een topicje met hem?
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 20:50 | |
| - Hollypaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- The awesome/awkward moment wanneer je een filmpje laat zien waarop ie bmand piano speelt en je pianoleraar zegt dat je daar niet meer naar moet luisteren omdat je dat dan gaat nadoen en je het nu beter doet dan degene van YouTube c':
Mijn piano leraar wilt juist dat ik naar dingen op youtube luister. Of ja, wat sommige dingen betreft. Betekent dat dan nu dat mijn skills niet zo goed zijn als ik hoopte ;} ? Nee, nee, natuurlijk niet o3o Mijn pianoleraar zegt ook wel dat ik naar bepaalde dingen moet luisteren, maar er was zo'n filmpje waar ik graag naar luisterde omdat ik het zo mooi vond en dan is dat wel cool om te horen C: |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 20:54 | |
| - Blossompaw schreef:
- Hollypaw schreef:
- Blossompaw schreef:
Mijn piano leraar wilt juist dat ik naar dingen op youtube luister. Of ja, wat sommige dingen betreft. Betekent dat dan nu dat mijn skills niet zo goed zijn als ik hoopte ;} ? Nee, nee, natuurlijk niet o3o Mijn pianoleraar zegt ook wel dat ik naar bepaalde dingen moet luisteren, maar er was zo'n filmpje waar ik graag naar luisterde omdat ik het zo mooi vond en dan is dat wel cool om te horen C: Prrt, ik vind het gewoon knap van mezelf dat ik sommige dingen al gewoon snel kan spelen - natuurlijk wel wat foutjes tussendoor. En ik luister ook teveel liedjes, heb er ook een stuk of dertig op mijn iPod staan XD
En welk liedje is het, als ik vragen mag c: ? |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 20:55 | |
| |
|
| |
Megurine Lyan Payne ~ 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:03 | |
| Swift krijgt binnenkort een nieuw setje xD
|
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:06 | |
| @ Cato; Dat liedje valt inderdaad wel mee: maar dingen hoeven niet ingewikkeld of moeilijk te zijn om mooi te zijn (; Zo blijf ik het liedje Die Kranke Puppe erg mooi vinden ^^
And don't judge me: ik speel vrijwel alleen maar klassieke stukken XD |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:07 | |
| @Noor; Ben ik het helemaal mee eens x'3 Ken ik niet, zal het eens opzoeken ~ c: Klassiek kan ook heel mooi zijn :3 |
|
| |
Chi 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:09 | |
| Mhéhe. Net terug van de dokter, blijkbaar heb ik een veel te lage bloeddruk dus moet ik trage bewegingen maken om te voorkomen dat ik duizelig/black outs heb.
En nu wil ik posten. o3o" |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:10 | |
| - Stunspore schreef:
- Mhéhe. Net terug van de dokter, blijkbaar heb ik een veel te lage bloeddruk dus moet ik trage bewegingen maken om te voorkomen dat ik duizelig/black outs heb.
En nu wil ik posten. o3o" aww xD Niet te snel typen he |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:11 | |
| - Spotlight schreef:
- Arcticlight schreef:
- Soepsas; Voor wat voor forum, als ik vragen mag? c:
katten but anders dan WC en WotF. Niet alleen het verhaal is totaal anders maar ook de indeling enzo, je werkt met 1 acc. die allerlei rangen kan krijgen en daarmee privileges krijgt (klinkt ingewikkeld, is heel logisch... als ik het uitleg >D) Ik zou anders wel mee willen helpen? xD |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:13 | |
| @ Cato; Nou, mijn probleem is dat ik met trompetles altijd klassieke stukken moest spelen. En dat vijf jaar lang zo ongeveer. Met piano ontdekte ik dat ik dat gevoel wat blues pianisten hebben dus he-le-maal niet heb en maar een beetje dom met mijn vingers op wat toetsen druk in de hoop dat het ritme een beetje goed is XD
Ik ben te zeer gewend om te spelen wat er gewoon staat, strak aan het ritme houden wat er staat enzovoorts. Als mijn lerares van zangles vroeg of ik wat meer gevoel erin kon leggen - wat meer kon improviseren - stond ik daar altijd met een mond vol tanden. Dus heb ik maar voor de klassieke richting gekozen wat piano betreft, omdat dat meer mijn ding is. Denk ik o3o |
|
| |
Cato 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:19 | |
| @Noor; Ah, op die manier. Well, als je het goed kan, -wat in jouw geval zo is als ik het goed lees c':- kan het echt ontzettend spectaculair zijn C:
Zelf speel ik echt van alles door elkaar, maar vind zelf de wat "modernere" stukken het leukst om te spelen, zoals stukken van Yiruma, Yann Tiersen etc. :') |
|
| |
Megurine Lyan Payne ~ 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:21 | |
| Echt niemand die een topic wilt met Swift? Hij krijgt eerst een nieuw setje xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:24 | |
| - Callie schreef:
- @Noor; Ah, op die manier. Well, als je het goed kan, -wat in jouw geval zo is als ik het goed lees c':- kan het echt ontzettend spectaculair zijn C:
Zelf speel ik echt van alles door elkaar, maar vind zelf de wat "modernere" stukken het leukst om te spelen, zoals stukken van Yiruma, Yann Tiersen etc. :') Nou, ik speel nog helemaal niet zo lang piano hoor XD Iets van... Twee en een half jaar nu, zo ongeveer? Maar ik hoefde de basis niet te leren, dus dat scheelt al heel erg veel ;p
En ik ben helaas niet meer zo flexibel OTL. En ik speel meestal stukken van oude mensen. Hurr. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:24 | |
| - Arcticlight schreef:
- Spotlight schreef:
- Arcticlight schreef:
katten but anders dan WC en WotF. Niet alleen het verhaal is totaal anders maar ook de indeling enzo, je werkt met 1 acc. die allerlei rangen kan krijgen en daarmee privileges krijgt (klinkt ingewikkeld, is heel logisch... als ik het uitleg >D) Ik zou anders wel mee willen helpen? xD Jeeeh wait ik stuur je wel een PM met info en een linkje |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:25 | |
| - Spotlight schreef:
- Arcticlight schreef:
- Spotlight schreef:
- Arcticlight schreef:
katten but anders dan WC en WotF. Niet alleen het verhaal is totaal anders maar ook de indeling enzo, je werkt met 1 acc. die allerlei rangen kan krijgen en daarmee privileges krijgt (klinkt ingewikkeld, is heel logisch... als ik het uitleg >D) Ik zou anders wel mee willen helpen? xD Jeeeh
wait ik stuur je wel een PM met info en een linkje Oké c: Je moet wel weten dat ik binnenkort een pww heb dus nogal afwezig kan zijn van maandag tot vrijdag. |
|
| |
Cato 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:27 | |
| - Quietwind schreef:
- Callie schreef:
- @Noor; Ah, op die manier. Well, als je het goed kan, -wat in jouw geval zo is als ik het goed lees c':- kan het echt ontzettend spectaculair zijn C:
Zelf speel ik echt van alles door elkaar, maar vind zelf de wat "modernere" stukken het leukst om te spelen, zoals stukken van Yiruma, Yann Tiersen etc. :') Nou, ik speel nog helemaal niet zo lang piano hoor XD Iets van... Twee en een half jaar nu, zo ongeveer? Maar ik hoefde de basis niet te leren, dus dat scheelt al heel erg veel ;p
En ik ben helaas niet meer zo flexibel OTL. En ik speel meestal stukken van oude mensen. Hurr. Lol x'D Dat scheelt idd heel erg, van de basis o3o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:29 | |
| - Callie schreef:
- Quietwind schreef:
- Callie schreef:
En ik ben helaas niet meer zo flexibel OTL. En ik speel meestal stukken van oude mensen. Hurr. Lol x'D Dat scheelt idd heel erg, van de basis o3o Nou... De F sleutel was wel nieuw voor me, maar die kende ik ook al half door de trombone van mijn broer ;p Want voor dat instrument staat al de partituur ook in de F sleutel ~
Alleen ik weet nu soms alsnog sommige noten niet te vinden, die dan helemaal onder de notenbalk zitten. Die zijn dan echt gewoon te laag om te herkennen D: |
|
| |
Lizz 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 maa 2013 - 21:32 | |
| Binnen een paar minuten de volledige versie van SAI gratis te pakken gekregen, wordt steeds beter x'D. Eerst elements en nu SAI (': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|