|
|
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:26 | |
| Ik kreeg een mindfck door dat setje XD Mijn gedachtes gingen van: Ivyleaf -... Nee, niet... Maar... Wha D: ?... Mijn trage begrip ook altijd =w=
Whatsappen en posten tegelijkertijd is best moeilijk ._. |
|
| |
x 889
| |
| Lol dat merkte ik ook op xD |
|
| |
Lies 11 Actief
| |
| - Ivyleaf schreef:
- Crystalrose schreef:
- Hoi mensjes =D
Lol jij hebt het ex- plaatje van Ivyleaf! :') En haai!~ Ow, hoop dat je het niet erg vind? :')
Waar is een haai? o-o |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:27 | |
| - Quietwind schreef:
- Ik kreeg een mindfck door dat setje XD
Mijn gedachtes gingen van: Ivyleaf -... Nee, niet... Maar... Wha D: ?... Mijn trage begrip ook altijd =w=
Whatsappen en posten tegelijkertijd is best moeilijk ._. Haha, ik ook xD @ Lies, Achter je! xD Hiii btw c': |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:27 | |
| - Crystalrose schreef:
- Ivyleaf schreef:
- Crystalrose schreef:
- Hoi mensjes =D
Lol jij hebt het ex- plaatje van Ivyleaf! :') En haai!~ Ow, hoop dat je het niet erg vind? :')
Waar is een haai? o-o Een dier dat in de zee zwemt. n_n En haha, nee hoor. #Noor; Me too, me too. xD |
|
| |
Rootje 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:28 | |
| En toen had ik hier een acc'je |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:29 | |
| En toen vroeg je je af waarom school niet gewoon Microsoft Office gebruikt en speciaal Open Office moet gebruiken .-. *Zit nu Open Office te installeren*
@ Hierboven, Hiiii c: |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:31 | |
| #Cees; Microsoft office kost geld, terwijl Open Office juist gratis is. Mijn school gebruikt MO (Microsoft Office) maar ik heb dat niet, dus dacht ik eerst dat ik t moest kopen, gelukkig zeiden ze dat OO (Open Office) er op leek, en dus even goed was. Dus tja, wss daarom? xD #Noor; Jou sheet is mooi @Die van Quietwind. *Slijmslijm* xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:33 | |
| - Ivyleaf schreef:
- #Cees; Microsoft office kost geld, terwijl Open Office juist gratis is. Mijn school gebruikt MO (Microsoft Office) maar ik heb dat niet, dus dacht ik eerst dat ik t moest kopen, gelukkig zeiden ze dat OO (Open Office) er op leek, en dus even goed was.
Dus tja, wss daarom? xD #Noor; Jou sheet is mooi @Die van Quietwind. *Slijmslijm* xD Ja, dat weet ik en ik weet ook dat OO, meestal de MO wel kan lezen en dat dat andersom moeilijker gaat, maar dan nog is het handiger om hetzelfde te hebben :'] En haast iedereen van onze school heeft MO thuis .-. (Ow en er is 1 lokaal en daar hebben ze enkel MO xD Lol) |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:34 | |
| IK KAN JULLIE NII VOLGEN O__O |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:35 | |
| - Timefall schreef:
- Ivyleaf schreef:
- #Cees; Microsoft office kost geld, terwijl Open Office juist gratis is. Mijn school gebruikt MO (Microsoft Office) maar ik heb dat niet, dus dacht ik eerst dat ik t moest kopen, gelukkig zeiden ze dat OO (Open Office) er op leek, en dus even goed was.
Dus tja, wss daarom? xD #Noor; Jou sheet is mooi @Die van Quietwind. *Slijmslijm* xD Ja, dat weet ik en ik weet ook dat OO, meestal de MO wel kan lezen en dat dat andersom moeilijker gaat, maar dan nog is het handiger om hetzelfde te hebben :'] En haast iedereen van onze school heeft MO thuis .-. (Ow en er is 1 lokaal en daar hebben ze enkel MO xD Lol) Oké. xD Maar -stel je nu voor dat zo goed als niemand MO had- dan moesten ze het allemaal kopen, terwijl als niemand OO had, ze het simpelweg kunnen downloaden. n_n |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:36 | |
| Ik heb ook MO o3o... Maar we hadden dat nog ergens liggen, dus daarom heb ik het =w=
@ Chi; Dank je, denk ik ^^' ?
EDIT; Iep, Warrior Cats crashte zonet bij mij XD... Of ja, de hele pagina was messed up ;} |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:36 | |
| Ben vanacht samen met Thessa tot 7 uur ' sochtends opgebleven, en hebben toen nog 4 uur geslapen xD Ben nog nooit zo lang opgeweest .___. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:38 | |
| - Ivyleaf schreef:
- Timefall schreef:
- Ivyleaf schreef:
Dus tja, wss daarom? xD #Noor; Jou sheet is mooi @Die van Quietwind. *Slijmslijm* xD Ja, dat weet ik en ik weet ook dat OO, meestal de MO wel kan lezen en dat dat andersom moeilijker gaat, maar dan nog is het handiger om hetzelfde te hebben :'] En haast iedereen van onze school heeft MO thuis .-. (Ow en er is 1 lokaal en daar hebben ze enkel MO xD Lol) Oké. xD Maar -stel je nu voor dat zo goed als niemand MO had- dan moesten ze het allemaal kopen, terwijl als niemand OO had, ze het simpelweg kunnen downloaden. n_n Nu niet allemaal dingen gaan verzinnen he? xD (En waarom is er dan 1 lokaal met alleen maar MO? :']) @ Mouseh, lol, en? Van plan nog eens zo lang op te blijven? xD |
|
| |
The Crazy Nana Person 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:39 | |
| @Maartje, That's kinda crazy U know? x3
@Danii, Je hebt PB op Swiftheart //Is ze wel online? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:40 | |
| - Berrypaw schreef:
- @Maartje,
That's kinda crazy U know? x3
@Danii, Je hebt PB op Swiftheart //Is ze wel online? Op Brindlepool geloof ik ^w^ |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:41 | |
| - Timefall schreef:
- Ivyleaf schreef:
- Timefall schreef:
- Ivyleaf schreef:
Dus tja, wss daarom? xD #Noor; Jou sheet is mooi @Die van Quietwind. *Slijmslijm* xD Ja, dat weet ik en ik weet ook dat OO, meestal de MO wel kan lezen en dat dat andersom moeilijker gaat, maar dan nog is het handiger om hetzelfde te hebben :'] En haast iedereen van onze school heeft MO thuis .-. (Ow en er is 1 lokaal en daar hebben ze enkel MO xD Lol) Oké. xD Maar -stel je nu voor dat zo goed als niemand MO had- dan moesten ze het allemaal kopen, terwijl als niemand OO had, ze het simpelweg kunnen downloaden. n_n Nu niet allemaal dingen gaan verzinnen he? xD (En waarom is er dan 1 lokaal met alleen maar MO? :'])
@ Mouseh, lol, en? Van plan nog eens zo lang op te blijven? xD Ik verzin ze niet. Aangezien ik MO niet had, zou ik hebben moeten kopen zou OO er niet zijn geweest. #Maartje; Lol. x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:46 | |
| Meh, ik mag van mezelf niet meer met Holly in het onzin topic posten. Gewoon omdat mijn inbox dan weer binnen een half uur is volgespamt. En dan heb ik het over de inbox van mijn mail ;p |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:50 | |
| Waarom verander je die mail dan niet naar een 10 min mail x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 17:51 | |
| Omdat ik te lui ben :U En het voor een hele lange tijd niet mogelijk was.
Meh, ik weet dat ik moet posten maar ik heb last van mijn nek dus ik denk dat ik eventjes mijn laptop ga verlaten. Misschien dat ik later op de avond nog post, maar ik kan niks beloven ^^' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|