|
|
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:11 | |
| - Earthpaw schreef:
- Awh, Juul, dat is zo lief weet je dat. <3
Mensen mogen blij zijn met jouw als vriendin. ~ Zeer zekers <3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:12 | |
| Oh god, die Amnesia episode... It's cage time. Dat kind reageert echt te weinig op dr situatie man. En Shin had dr moeten redden toen het nog kon >< |
|
| |
Monster 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:13 | |
| Ik ga eerdaags ook beginnen met Amnesia, en en en, die gozers zijn zo damn hot uit die anime x3 |
|
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:14 | |
| Awh, dankjullie wel! Ik mag ook zeker blij wezen met jullie als vrienden. <3 En ik heb d'r vriendje gelukkig weer blij. Ik heb er voor gezorgd dat ze kregen sws, nu voel ik me best wel stoer. xD |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:19 | |
| - Stormvoice schreef:
- Ik ga eerdaags ook beginnen met Amnesia, en en en, die gozers zijn zo damn hot uit die anime x3
I knowww Shin <33333333 (Obsessed Waz is obsessed) |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:22 | |
| Great lord. Nu probeer ik al twee dagen een Entei te vangen, maar wilt die domme pokémon gewoon niet in een pokéball. Well, ik weet al wat ik vannacht ga doen. ;-; |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:23 | |
| - Ivyleaf schreef:
- Great lord. Nu probeer ik al twee dagen een Entei te vangen, maar wilt die domme pokémon gewoon niet in een pokéball. Well, ik weet al wat ik vannacht ga doen. ;-;
Is it already paralyzed or asleep? xD |
|
| |
Danii 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:26 | |
| - Ivyleaf schreef:
- Great lord. Nu probeer ik al twee dagen een Entei te vangen, maar wilt die domme pokémon gewoon niet in een pokéball. Well, ik weet al wat ik vannacht ga doen. ;-;
IVYLEAF, she looks so damn sexy D:
@Juul; Haha, mooizo c: |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:26 | |
| - Shrewleap schreef:
- Ivyleaf schreef:
Is it already paralyzed or asleep? xD Here we go x'D; -Nog maar drie HP left. -Vermoord telkens m'n Gastly, wat de enigste pokémon is van mij die Mean Look heeft. -Word veelste snel wakker wanneer ik hem in slaap doe. xD -Heeft wss een afweringsdinges voor Ultra Balls.
So, oui. I did everything I could. :')
En dan te denken dat Raikou in één keer gevangen was met een Great ball. >> EDIT; #Danii; Thank you. <3 |
|
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:27 | |
| ATTENTIE. IEDEREEN DIE AMNESIA GAAT KIJKEN SHIN EN TOMA ZIJN BEZET DOOR MIJ EN WAZ SO DONT TOUCH THEM MADAFAKAHS |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:29 | |
| - Otterpaw schreef:
- ATTENTIE. IEDEREEN DIE AMNESIA GAAT KIJKEN SHIN EN TOMA ZIJN BEZET DOOR MIJ EN WAZ SO DONT TOUCH THEM MADAFAKAHS
Hihi Onze hondjes xD |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:31 | |
| Ik snap jullie echt niet xD
Ik wacht op een nieuw chapter deadman wonderland =w= |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:32 | |
| - Ivyleaf schreef:
- Shrewleap schreef:
- Ivyleaf schreef:
Is it already paralyzed or asleep? xD Here we go x'D; -Nog maar drie HP left. -Vermoord telkens m'n Gastly, wat de enigste pokémon is van mij die Mean Look heeft. -Word veelste snel wakker wanneer ik hem in slaap doe. xD -Heeft wss een afweringsdinges voor Ultra Balls.
En dan te denken dat Raikou in één keer gevangen was met een Great ball. >> EDIT; #Danii; Thank you. <3 Doe Paralyze dan, dat is veel beter dan die andere shizzle xD En anders gebruik je Quick Balls, die zijn fcking handig xD |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:33 | |
| - Shrewleap schreef:
- Ivyleaf schreef:
- Shrewleap schreef:
- Ivyleaf schreef:
En dan te denken dat Raikou in één keer gevangen was met een Great ball. >> EDIT; #Danii; Thank you. <3 Doe Paralyze dan, dat is veel beter dan die andere shizzle xD En anders gebruik je Quick Balls, die zijn fcking handig xD Ik denk dat m'n Quick Balls op zijn. I will take a look... Straks. x'D #Juul; Okay! :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:36 | |
| MONKEY 83 (Niet zo'n slimme, maar goed) |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:39 | |
| - Ivyleaf schreef:
- Shrewleap schreef:
- Ivyleaf schreef:
- Shrewleap schreef:
- Ivyleaf schreef:
En dan te denken dat Raikou in één keer gevangen was met een Great ball. >> EDIT; #Danii; Thank you. <3 Doe Paralyze dan, dat is veel beter dan die andere shizzle xD En anders gebruik je Quick Balls, die zijn fcking handig xD Ik denk dat m'n Quick Balls op zijn. I will take a look... Straks. x'D #Juul; Okay! :') oké xD Btw, Ivy en Ash MOETEN een topic als Ivy in de Med. Den ligt :3 |
|
| |
Cato 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:41 | |
| |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:43 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:44 | |
| - Briarkit schreef:
- Tijd om te posten :3
Briar's ava is cute <3 |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 maa 2013 - 19:44 | |
| Ik ben zo onlogisch x'D
Ik ben een van de grootste koukleumen die er bestaat, maar als de zon schijnt fiets ik rustig zonder jas overal naar toe :')
Logic, what is that? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|