|
|
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 feb 2013 - 20:41 | |
| @Ravenkit* Dankjewel ^^
En nu ga ik met hem posten ~ |
|
| |
Saar 15 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 6 moons I survived this hell they call a worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 feb 2013 - 20:42 | |
| @ Mr. Tips; Alsje ^^
[Ravenkit is ALIVE! *Blaast stof weg*] |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 feb 2013 - 20:49 | |
| - Malfoy schreef:
- Lol Hans (Dirtpaw) Is hier, en we zijn heel melig XDD
Is het niet Max ? c: ----- http://tinychat.com/ueclfKom, kom, kom, kom. |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 feb 2013 - 21:21 | |
| Things I can't wait for:
- Next monday [Pay-day <3] - My birthday - 5 March [Tomb Raider <3] - GTA V - The end of my Exams
:') |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 feb 2013 - 21:24 | |
| - lees dit aub/groot lettertype:
Ik weet dat het sommigen misschien niet zal bevallen dit bericht en dan nog ... Maar ik wil dus persoonlijk een oproep doen aan alle leden van AW. Niet alleen ik, maar ook een paar anderen willen het forum dus zeker niet laten dood gaan, en dus roep ik alle leden bijeen om nogmaals online te komen. Er is een groot topic geopend, door mezelf ja (lekker boeiend), en hierbij wil ik dus mee bereiken dat iedereen die nog online komt, in het topic zou posten, en zo alle wolven elkaar 'es kunnen ontmoeten. Dit idee is er zodat mensen hun start in de rpg weer vinden, en niet onmiddellijk in een ruzie belanden, die zich eventueel zou kunnen beginnen in het off game gedeelte. Hopelijk stijgt hierbij het leden aantal weer en zo ook de actiefheid op AW. We hopen natuurlijk dat dit idee effect zal hebben en AW niet meer dood blijft.
Sorry om dit niet in het promoot topic zelf te plaatsen, maar ik wil dan natuurlijk mensen echt gaan oproepen om er te gaan posten.
Ik wilde w8en met dit te plaatsen, maar ik moet het maar zeggen dat ik er gek van word. Ik wil echt niet dat het forum waar ik opgegroeid ben zomaar dood gaat. En dus nogmaals sorry om dit hier ih kletshoekje te plaatsen ipv het topic zelf, maar ik wil er gewoon de mensen attent op maken, je mag me hierover gerust over aan spreken of beboeten of wat dan ook, ik zit er niet echt mee, (natuurlijk niet zo arrogant bedoeld ^^) |
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 feb 2013 - 21:28 | |
| - Mr. Tips schreef:
-
Ik heb een nieuwe sheet gemaakt voor Mr. Tips :3 | Sorry, ik kon het niet laten om het scrollbalkje voor je weg te halen c: Nu verschijnt 'ie alleen als je een langere tekst hebt dan de postsheet c: Je mag het gebruiken wat ik heb gedaan of niet, wat je maar wilt c': |
|
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 feb 2013 - 21:30 | |
| - Harry schreef:
Sorry, ik kon het niet laten om het scrollbalkje voor je weg te halen c: Nu verschijnt 'ie alleen als je een langere tekst hebt dan de postsheet c: Je mag het gebruiken wat ik heb gedaan of niet, wat je maar wilt c': |
Dankjewel |
|
| |
H ~ 132
| |
| - Mr. Tips schreef:
- Harry schreef:
Sorry, ik kon het niet laten om het scrollbalkje voor je weg te halen c: Nu verschijnt 'ie alleen als je een langere tekst hebt dan de postsheet c: Je mag het gebruiken wat ik heb gedaan of niet, wat je maar wilt c': |
Dankjewel Alsjeblieft c: |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| omg.
We hebben nu een Malfoy en een Harry. -i know niet de echte Harry het is Harry stiles., maar daar gaat het niet om-
het feit is, ze hebben aan kleurwisseling gedaan X''D |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 feb 2013 - 21:38 | |
| weet er iemand nog ene leuke film die ik online zou kunnen kijken? |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 feb 2013 - 21:42 | |
| Morgen een half uur eerder op om met de bus naar school te gaan. Ik ga zo in slaap vallen bij Natuurkunde 't eerste .w. |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 feb 2013 - 21:58 | |
| - Stormstar schreef:
- omg.
We hebben nu een Malfoy en een Harry. -i know niet de echte Harry het is Harry stiles., maar daar gaat het niet om-
het feit is, ze hebben aan kleurwisseling gedaan X''D I know XD!!!!! ik erger me er echt aan x3, nou binnenkort word Malfoy ook groen x3 EDIT: Robin, Hij heet Max, maar iedereen noemt hem HansxD |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 feb 2013 - 1:02 | |
| Guys i am so sorry i wasn't online where i have to post?!!!! i will do now!! srry. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 feb 2013 - 7:32 | |
| - Malfoy schreef:
- Stormstar schreef:
- omg.
het feit is, ze hebben aan kleurwisseling gedaan X''D
I know XD!!!!! ik erger me er echt aan x3, nou binnenkort word Malfoy ook groen x3
EDIT: Robin, Hij heet Max, maar iedereen noemt hem HansxD Iedereen ? Hj is hier nog maar pas ;o ----- Goeiemorgen peepz.. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 feb 2013 - 7:49 | |
| Ok, ok, ok, ok, ok, houd je in, houd je in, het is niet belangrijk mee, nee, niet tegenin gaan, niet doen
Something is driving me crazy ~ |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 feb 2013 - 7:59 | |
| |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 feb 2013 - 8:00 | |