We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 maa 2013 - 19:17
Bluestar probably had the saddest life. 1.Her mother died when she was pretty much still a kit. 2.Her sister died from a twoleg monster right in front of her. (And she was blamed and agreed it was her fault) 3.Her mate was in another clan. 4. She had to give away here kits to save her clan. 5.Her mate died in a battle with her clan. 6. She thought everyone was betraying her. 7. She died drowning But she was still happy enough to save her clan when all of this happened. Bravo.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 maa 2013 - 20:26
Ik probeer aardig te zijn tegen iemand op hyves en zeg zo van "Ik heb je account op WotF geactiveerd" omdat ze zich had aangemeld op WotF en dan zegt zij zo van "Wat is een account" En ik was echt zo van -.-
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 maa 2013 - 21:06
Suntail schreef:
Ik probeer aardig te zijn tegen iemand op hyves en zeg zo van "Ik heb je account op WotF geactiveerd" omdat ze zich had aangemeld op WotF en dan zegt zij zo van "Wat is een account" En ik was echt zo van -.-
.... :') _________ Heb zin om te posten met Hawkie :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 maa 2013 - 22:09
Die blonde had me beter gewoon kunnen inroosteren van 6 tot 9 i.p.v tot 8 en me dan heel zielig vragen om te blijven tot 9 om de winkel te spiegelen .w.