|
|
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:46 | |
| - Plumkit schreef:
- Hé Cees
Waarom heet jij Cees o3o" Ehhhh, omdat dat een bijnaam is, afgeleid van Cesanne en Cesanne hebben mijn ouders gekozen omdat ze dat een mooie naam vonden? o3o *Denkt in zichzelf, WTF? xD* |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:48 | |
| - Softsnow schreef:
- 10 hours version of Lost Woods <'3
Yeahh, Lost Woods ~ 8D @Marieke, meh, that's not fun :c |
|
| |
122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:48 | |
| Oke goed om te weten
Sorry ben een beetje melig c': |
|
| |
HANS =D 29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:49 | |
| |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:51 | |
| Flamestripe || Robin is ook een jongen c:
@ Danii, Lol xD |
|
| |
122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:52 | |
| - Dirtpaw schreef:
- Hallo allemaal! Hebben jullie nog iets om over te praten? Trouwens, hoeveel jongens zijn hier? IS ER IEMAND HIER JONGEN BEHALVE IK :C?
btw; iemand? http://warriorcats.bigforumpro.com/t10421-woah-open Ja, Robin aka Firestripe! Haha die is vast blij dat er nu nog een jongen is ^^ |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:52 | |
| - Plumkit schreef:
- Dirtpaw schreef:
- Hallo allemaal! Hebben jullie nog iets om over te praten? Trouwens, hoeveel jongens zijn hier? IS ER IEMAND HIER JONGEN BEHALVE IK :C?
btw; iemand? http://warriorcats.bigforumpro.com/t10421-woah-open Ja, Robin aka Firestripe! Haha die is vast blij dat er nu nog een jongen is ^^ Ghege, idd :'] |
|
| |
Danii 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:55 | |
| |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:59 | |
| - Earthpaw schreef:
- @Cees; Waar lol? D:
Oh lol, ik haalde jou en Cato door elkaar... *Damn* Sorryyyy D: |
|
| |
Danii 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 21:05 | |
| - .Firepaw schreef:
- Earthpaw schreef:
- @Cees; Waar lol? D:
Oh lol, ik haalde jou en Cato door elkaar... *Damn* Sorryyyy D: Haha, geeft niet. Ik zat alleen like; *stare* xD |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 21:07 | |
| - Dirtpaw schreef:
- ben ik nou de enige jongen die vocaloid leuk vind >.
Nee hoor, tenzij je natuurlijk denkt dat ik een meisje ben c: Nee ben jongen c: @Cato ; *Flamestripe, en tuurlijk c: Hoe meer hoe beter. Na de tinychat van gisteren wou ik misschien weg van wc, het was gewoon niet leuk. Anderen zouden het ook niet leuk vinden om als enigste meisje met allemaal jongens te cammen...
Laatst aangepast door Flamestripe op ma 25 feb 2013 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 21:08 | |
| - Flamestripe schreef:
- Dirtpaw schreef:
- ben ik nou de enige jongen die vocaloid leuk vind >.
Nee hoor, tenzij je natuurlijk denkt dat ik een meisje ben c: Nee ben jongen c: Nou... Je zou kunnen zeggen... xD I'm sorry, kon het niet laten :'] @ Danii, Ghege c': |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 21:10 | |
| @Cato ; *Flamestripe, en tuurlijk c: Hoe meer hoe beter. Na de tinychat van gisteren wou ik misschien weg van wc, het was gewoon niet leuk. Anderen zouden het ook niet leuk vinden om als enigste meisje met allemaal jongens te cammen...
@Cees ; Ik ga graag met meisjes om, maar ik ben nog altijd 100% jongen hoor c: |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 21:12 | |
| - Flamestripe schreef:
- @Cato ; *Flamestripe, en tuurlijk c: Hoe meer hoe beter. Na de tinychat van gisteren wou ik misschien weg van wc, het was gewoon niet leuk. Anderen zouden het ook niet leuk vinden om als enigste meisje met allemaal jongens te cammen...
@Cees ; Ik ga graag met meisjes om, maar ik ben nog altijd 100% jongen hoor c: Ghege, als jij het zegt :'] |
|
| |
122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 21:22 | |
| - Flamestripe schreef:
- @Cato ; *Flamestripe, en tuurlijk c: Hoe meer hoe beter. Na de tinychat van gisteren wou ik misschien weg van wc, het was gewoon niet leuk. Anderen zouden het ook niet leuk vinden om als enigste meisje met allemaal jongens te cammen...
@Cees ; Ik ga graag met meisjes om, maar ik ben nog altijd 100% jongen hoor c: Ik zweer je ik dacht Flamestripe. Mijn handen waren het er gewoon nier mee eens x] |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 21:30 | |
| |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 22:01 | |
| - .Firepaw schreef:
- Flamestripe schreef:
@Cees ; Ik ga graag met meisjes om, maar ik ben nog altijd 100% jongen hoor c: Ghege, als jij het zegt :'] In het echt haten alle meisjes mij ;p , en jup ik ben jongen ._. @Cato ; x'D |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 22:42 | |
| |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 23:00 | |
| Must be ill, drawing humans and stuff x)... |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 23:04 | |
| - Flamepool schreef:
- Must be ill, drawing humans and stuff x)...
Babs high as fuck, drawing humans and stuff [FIXED] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|