|
|
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 19:48 | |
| - Hollypaw schreef:
- Ik plaatste een u op een plek waar het ongepast is.
@ Cees; Maar - Maar... Ze plakt toch alleen maar aan Time vast. Zoals zo'n statisch papiertje dat je dan niet van je hand krijgt en je spastisch begint te zwaaien met je hand maar het gewoon niet helpt. You know what I'm saying? Boeiend xD Heeft even haar eigen posts in dat topic geteld, komt uit op 11... |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 19:49 | |
| - Littlepaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Holy fu, Toma's episode was zo cute, maar ook wel creep (door Ukyo).
Lol en niemand weet wss waar k t over heb xD Ik wel, ongeveer. >D Maaike, Toma is gemeen.. Zo kan ik hem toch niet meer niet leuk vinden D: |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 19:51 | |
| - .Firepaw schreef:
- Hollypaw schreef:
@ Cees; Maar - Maar... Ze plakt toch alleen maar aan Time vast. Zoals zo'n statisch papiertje dat je dan niet van je hand krijgt en je spastisch begint te zwaaien met je hand maar het gewoon niet helpt. You know what I'm saying? Boeiend xD
Heeft even haar eigen posts in dat topic geteld, komt uit op 11... Oh ik op zeven, maar ik faal in tellen. Dus laten we zeggen ongeveer zeven. 'kay, dan post ik nog wel een keer. Omdat het kan =w=
Zeg had ik jou nou heel randomly op Facebook of is dat een andere Cees x') ? |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 19:53 | |
| - Hollypaw schreef:
- .Firepaw schreef:
- Hollypaw schreef:
@ Cees; Maar - Maar... Ze plakt toch alleen maar aan Time vast. Zoals zo'n statisch papiertje dat je dan niet van je hand krijgt en je spastisch begint te zwaaien met je hand maar het gewoon niet helpt. You know what I'm saying? Boeiend xD
Heeft even haar eigen posts in dat topic geteld, komt uit op 11... Oh ik op zeven, maar ik faal in tellen. Dus laten we zeggen ongeveer zeven. 'kay, dan post ik nog wel een keer. Omdat het kan =w=
Zeg had ik jou nou heel randomly op Facebook of is dat een andere Cees x') ? xD Wel, ik geloof dat ik jou ooit een vriendschapsverzoek heb verstuurd op Fb :'] |
|
| |
122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 19:54 | |
| Na twee en een half uur in de keuken te hebben gestaan zijn eindelijk mijn cupcakes klaar : D |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 19:55 | |
| - Plumkit schreef:
- Na twee en een half uur in de keuken te hebben gestaan zijn eindelijk mijn cupcakes klaar : D
*Doet haar denken aan een vriendin welke om 7 uur 's ochtends cupcakes heeft staan bakken met haar nichten* xD Maar ik wil ze wel proeven hea! : D |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 19:56 | |
| - .Firepaw schreef:
- Hollypaw schreef:
- .Firepaw schreef:
- Hollypaw schreef:
Zeg had ik jou nou heel randomly op Facebook of is dat een andere Cees x') ? xD Wel, ik geloof dat ik jou ooit een vriendschapsverzoek heb verstuurd op Fb :'] Oké, dan ben jij dat. Stalker die je bent o3o |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 19:59 | |
| - Hollypaw schreef:
- .Firepaw schreef:
- Hollypaw schreef:
- .Firepaw schreef:
- Hollypaw schreef:
Zeg had ik jou nou heel randomly op Facebook of is dat een andere Cees x') ? xD Wel, ik geloof dat ik jou ooit een vriendschapsverzoek heb verstuurd op Fb :'] Oké, dan ben jij dat. Stalker die je bent o3o Moehahaha >3 |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:00 | |
| - .Firepaw schreef:
- Hollypaw schreef:
- .Firepaw schreef:
- Hollypaw schreef:
- .Firepaw schreef:
- Hollypaw schreef:
Zeg had ik jou nou heel randomly op Facebook of is dat een andere Cees x') ? xD Wel, ik geloof dat ik jou ooit een vriendschapsverzoek heb verstuurd op Fb :'] Oké, dan ben jij dat. Stalker die je bent o3o Moehahaha >3 Prrt, but you'll never have my mail adres. Dus je kunt mijn mailbox lekker niet volspammen, ghehe =w= |
|
| |
Q 212
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:01 | |
| - Hollypaw schreef:
- .Firepaw schreef:
- Hollypaw schreef:
- .Firepaw schreef:
- Hollypaw schreef:
- .Firepaw schreef:
- Hollypaw schreef:
Zeg had ik jou nou heel randomly op Facebook of is dat een andere Cees x') ? xD Wel, ik geloof dat ik jou ooit een vriendschapsverzoek heb verstuurd op Fb :'] Oké, dan ben jij dat. Stalker die je bent o3o Moehahaha >3 Prrt, but you'll never have my mail adres. Dus je kunt mijn mailbox lekker niet volspammen, ghehe =w= But I can :') |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:03 | |
| @ Noor, Lol, Was ik ook echt van plan o3o Je moet eerder oppassen voor Quinty (A) |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:04 | |
| Don't you dare Q. Ik krijg al genoeg spam gewoon. Omdat mijn adres zo verdomd kort is XD
EDIT; Prrt, mijn msn hangt nu toch vast. |
|
| |
122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:08 | |
| - .Firepaw schreef:
- Plumkit schreef:
- Na twee en een half uur in de keuken te hebben gestaan zijn eindelijk mijn cupcakes klaar : D
*Doet haar denken aan een vriendin welke om 7 uur 's ochtends cupcakes heeft staan bakken met haar nichten* xD Maar ik wil ze wel proeven hea! : D OKE KOM MAAR :3 |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:11 | |
| Mijn broer(tje) overhoren mrt Duits, en hij dacht serieus dat is serieus zou zijn xD Plots is Duits dan zo'n leuke taal xD |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:14 | |
| - Plumkit schreef:
- .Firepaw schreef:
- Plumkit schreef:
*Doet haar denken aan een vriendin welke om 7 uur 's ochtends cupcakes heeft staan bakken met haar nichten* xD Maar ik wil ze wel proeven hea! : D OKE KOM MAAR :3 Eehm, tja, hoe? xD |
|
| |
HANS =D 29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:19 | |
| ben ik nou de enige jongen die vocaloid leuk vind >. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:24 | |
| Ik heb het idee, na wat mij net verteld is, dat ik nooit meer fatsoenlijk thuis kan wonen... |
|
| |
Danii 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:38 | |
| Dat moment dat je heel graag wilt posten maar dat je geen laptop hebt. :c |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:45 | |
| - Dirtpaw schreef:
- ben ik nou de enige jongen die vocaloid leuk vind >.
Haha, ik weet haast zeker van niet hoor xD @ Danii, Aww :c |
|
| |
122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 feb 2013 - 20:45 | |
| Hé Cees Waarom heet jij Cees o3o" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|