|
|
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 19:47 | |
| en toen had Lovelypaw een nieuw setje |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 19:49 | |
| |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 19:52 | |
| |
|
| |
260
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 19:54 | |
| Toen moest ik van mn ma van de chat xD Zij zo:
"Ieuw wat een enge vent," "Dat is geen vent," "Ga van die chat" "Nee." "Dadelijk kan hij jou ook zien zet af." "Nee."
M'n ma is best vaag xD |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 19:57 | |
| En toen zat je Barbie te kijken. o3o |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 20:20 | |
| |
|
| |
H E D G E 1 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 20:24 | |
| - Graystripe schreef:
- En toen zat je Barbie te kijken. o3o
Die films zijn zo leuk c:
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 20:25 | |
| @Robin, kan niet, ik ben weer op de groep, daar hebben ze een bagger internetverbinding...
Waarom heb ik het idee dat iedereen goede dingen zegt over andermans forums, terwijl mijn forum reacties krijgt van "Dit is een fake site, dit is de echte *link naar forum*" of "Dit forum kan echt nooit actief worden"... |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 20:26 | |
| - Suntail schreef:
- @Robin, kan niet, ik ben weer op de groep, daar hebben ze een bagger internetverbinding...
Waarom heb ik het idee dat iedereen goede dingen zegt over andermans forums, terwijl mijn forum reacties krijgt van "Dit is een fake site, dit is de echte *link naar forum*" of "Dit forum kan echt nooit actief worden"... welk forum is van jou? |
|
| |
Maartje 49
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 20:28 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 20:28 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Suntail schreef:
- @Robin, kan niet, ik ben weer op de groep, daar hebben ze een bagger internetverbinding...
Waarom heb ik het idee dat iedereen goede dingen zegt over andermans forums, terwijl mijn forum reacties krijgt van "Dit is een fake site, dit is de echte *link naar forum*" of "Dit forum kan echt nooit actief worden"... welk forum is van jou? Warriors of the Future... Maarja, dat is misschien ook gewoon een slecht forum omdat dit al zowat de vierde keer is dat ik het heb gemaakt... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 20:34 | |
| - Suntail schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Suntail schreef:
Waarom heb ik het idee dat iedereen goede dingen zegt over andermans forums, terwijl mijn forum reacties krijgt van "Dit is een fake site, dit is de echte *link naar forum*" of "Dit forum kan echt nooit actief worden"... welk forum is van jou? Warriors of the Future... Maarja, dat is misschien ook gewoon een slecht forum omdat dit al zowat de vierde keer is dat ik het heb gemaakt... nee dat is een super forum! ik had er een account (is ondertussen op de 1 of andere manier verdwenen) en ik zat en zit nu weer een paar dagen super hard te twijfelen of ik me er aan zou melden. En ik hoor alleen maar goede commentaar op je forum! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 20:35 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 20:36 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 20:36 | |
| ik dus niet...
Ik hoor zo goed als geen commentaar over mijn forum... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 20:38 | |
| Nou, ik vind het een super origineel forum dat goed bedacht is en heel creatief is met het idee en zo!!! |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 20:43 | |
| - Flamestripe schreef:
- http://tinychat.com/4p148
Allemaal joinen met webcam c: Ik denk niet dat het kan op mijn tablet 3: maar ik ga het proberen! |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 21:18 | |
| Heeft iemenad heir een laptop met beatsaudio die weet heo je beatsaudio uit moet zette? x'D |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 21:22 | |
| - Heartdestroyer schreef:
- Heeft iemenad heir een laptop met beatsaudio die weet heo je beatsaudio uit moet zette? x'D
Als het goed is zitten daar knopjes voor op je toetsenbord? En anders ergens in het systeem van je laptop, bij mij is dat in ieder geval wel zo xD |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 21:22 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|