Coldpaw and Stainpaw. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Coldpaw and Stainpaw.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Coldstare
Member
Coldpaw and Stainpaw. - Pagina 2 DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 21:35

Hij zag hoe de bijna evenoude poes achter hem aan ging lopen met snelle passen. Toen zij eemaal naast hem liep, liep ze weer evensnel als hij. Hij wist eigelijk niet zo goed hoe ze zou reageren, maar zijn gevoel zij hem dat het allemaal wel goed zou komen. 'ben je nog boos' Coldpaw keek haar nu wel in de ogen aan, maar liep wel door. 'Nee, ik ben niet boos, maar eirijk gezecht nog wel verbaast.'Hij keek weer voor zich. Het weer was matig, niet te warm en niet te koud. Gelukkig maar. Van d ekou hat hij geen last. Zijn dikke pels hield het allemaal tegen. Maar de warmte kon soms hem teveel worden. Hij hat wel eens zijn haren eruit getrokken met zijn mond om de warmte te ontsnappen, maar andere clankatten hielden hem tegen, maar goed ook. 'Eerlijk gezegt.....wil ik het hier niet meer over hebben, is dat goed?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Coldpaw and Stainpaw. - Pagina 2 DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 21:45

'Nee, ik ben niet boos, maar eirijk gezecht nog wel verbaast' sprak Coldpaw. Ze wist niet hoe ze het moest zegen eerlijk gezegt wist ze niet eens wat ze moest zegen daarom boog ze eerbiedig haar kop. 'Eerlijk gezegt.....wil ik het hier niet meer over hebben, is dat goed' zei Coldpaw na een tijdje. 'ik ook niet maar ik dacht dat je bo ......' ze maakte haar zin niet af want ze had gezecht dat ze het er niet meer over zou hebben en bij Stainpaw is gezecht beloofd. Stainpaw keek naar beneden en onopgemerkt naar de mooie glanzende vacht van Coldpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Coldpaw and Stainpaw.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: