Coldpaw and Stainpaw.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Coldpaw and Stainpaw.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Coldstare
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 19:14

Saperig werdt de jonge kater wakker op het warme mos. De den was al half leeg, maar er waren nog twee katten die zaten te sussen. Hij stond moeilijk op door zijn moeie poten die tegenwerkte. Met zijn klauwen ontbloot rechte hij zich uit over het mos. Zijn nest was n in de war gehaalt, maar dat boeide hem niet zoveel. Dat ruimpt hij later wel weer op. Stappend liep hij de Den uit. Zijn gekleurde ogen lichte op in het verse zonlicht dat over het kamp was versprijd. Daar in zijn ooghoek zag hij Stainpaw zitten. Rennend ging hij erheen en sprong boven op haar.(Niet doordenken pleace D:) 'Boe!' Hij hield haar tegen de grond aangedrukt en een bick smile op zijn witte koppie. Hij stak zijn klauwen in naar, maar niet al te hard en pijnlijk deed het vast niet. Even keek hij is naar ogen, maar las er niks in. Met een groote sprong ging hij de lucht in om van haar af te komen. Zijn lange haren golfde in de ochtendwind. 'Schrok je?' Vroeg hij nieuwschierig naar de witte poes met een beeldschone gekleurde staart. Hara gezicht was gevlekt met een zwart figuur in hara gezicht getekend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 19:29

Stainpaw was de den uit gelopen en rustig gaan zitten bij een krijger. Na een praatje met de krijger moest de krijger weg dus genoot Stainpaw van de rust. Stainpaw werd ineens tegen de grond gedrukt ze schrok. 'Boe!' hoorde ze ze keek om het was coldpaw hij hield haar tegen de grond aangedrukt en een lach op zijn witte koppie. goldpaw stak zijn klauwen in Stainpaw, maar hij deed het niet al te hard want pijn voelde ze niet. stainpaw wou omdraaien en dat zij boven op zou liggen (ook niet door denken) maar goldpaw sprong in de lucht. 'Schrok je?' Vroeg goldpaw nieuwschierig. stainpaw keek uitdagent maar lief naar goldpaw. 'ja' gaf ze eerlijk toe. stainpaw keek diep in de mooie ogen van de knappe kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstare
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 19:54

Nadat Coldpaw weer goed op zijn poten stond keek de poes hem uitdagend aan, met een glimpje liefheid. 'ja' Gaf Stainpaw eerlijk toe. Coldpa wliep snel naar haar toe en gaf een vriendelijk likje op haar voorhoofd. Een kat keek naar de twee Apprentice's met een gezicht van 'Doe niet zo kitten-achtig' Coldpaw keek met een arrogant gezicht terug. Hij snauwde zachjes, daarna negeerde hij de Warrior en keek weer naar Stainpaw. 'Zullen we wat eten, en daarna wat trainen?' Vroeg hij. Hij hat nog niet getraint met zijn Mentor, maar die hat nooit tijd. Helaas, dan moet hij maar met zichzelf trainen. Misschien moet hij een keer naar Tallstar gaan om voor atvies te vragen voor dit probleem.

Sorry een beetje klein...
Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 20:05

coldpaw gaf haar een lik over haar voorhoofd. Stainpaw spinde. ze keek naar de warrior. nooi iemand leuk gevonden zeker? wou ze zegen maar ze hielt haar mond. 'Zullen we wat eten, en daarna wat trainen?' Vroeg coldpaw. 'lekker maar ik heb nog geen mentor maar we kunnen gaan jagen ofzo?' zei stainpaw. 'kom' zei ze terwijl ze naar de prooistapel liep en een baby konijn pakte. Ze had niet zoveel honger daarom pakte ze ook een BABY konijn. Stainpaw had nooit iets in coldpaw gezien eigelijk in geen enkele kater maar nu begon ze coldpaw leuk te vinden. Leuk leuk. ze gaf coldpaw een lik over zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstare
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 21:08

Coldpaw stapte even naar voren, zelf wist hij niet waarom. Zijn gevoeld stuurde hem alle kanten op, ookal wilde hij dat niet. Maar dit keer hat hij er geen bezwaar. 'lekker maar ik heb nog geen mentor maar we kunnen gaan jagen ofzo?' De kater knikte. Met normale snelheid liep hij achter haar aan naar de Prooienstapel die redelijk vol was. Stainpaw pakte een klein konijntje ervan af, waarschijnlijk hat zij niet zoveel honger. Of wou het grootste deel voor de oudere bewaren. Coldpaw pakte een zwaluw ervan af. Hij ging zitten een paar voslengtes van de stapek met eten. Hij rukte de vogel door vieren en sneed de nek door met zijn zwarte poot. Die was nu vol met vers bloed en druppels dropen er vanaf. Wreed ging hij tewerk met het lichaam. In een paar happen was het was. Alleen maar bloed en wat ingewanden bleven op het gras over. Met zijn pikzwarte poot raapte hij de overgebleven restebn bij elkaar en likte het op. Zonder na te denken om zich zelf schoon te maken vroeg hij aan de poes. 'Gaan we? Ik heb er wel zin in om weer uit het kamp te gaan, het is hier zooonn saaie boel hier.' Miauwde hij een beetje vel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 21:38

Coldpaw knikte en liep achter haar aan naar de prooi stapel. 'Gaan we? Ik heb er wel zin in om weer uit het kamp te gaan, het is hier zooonn saaie boel hier.' Miauwde coldpaw. 'oke ja gelijk het is hier saai' zei ze lief. leuk het kamp uit en mischien vind coldpaw mij ook wel leuk? dacht ze terwijlze samen het kamp uit liepen. Uiteindelijk kwamen ze bij de hoge vlaktes. Stainpaw zag een vogel ze sprong pijlsnel omhoog, greep de vogel en voor die een kik kon geven was hij dood. 'weer prooi erbij' zei ze lief. 'mijn ouders zeiden altijd jij ben jij wie je ook bent jij bent de beste van de clan en de mooiste en dat mogen de andere best weten die uitspraken negeerde ik altijd want ja natuurlijk ben ik niet de knapste of de beste maar er is een uitspraak van mij gestorve ouders die mij echt boeit: ga er voor je hebt niets te verliezen dus wil je iets probeer het gewoon hoe moeilijk het ook is' zei stainpaw en gaf een lik over de mond van clodpaw. Het was heel ge overhaast maar zo kon stainpaw nou wel zijn. Ze was benieuwt hoe coldpaw zou reageeren. Het leek net of haar moeder haR toe sprak van uit de starclan: goed gedaan meid ik ben trots op je zei haar moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstare
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimema 22 nov 2010 - 19:06

Coldpaw liep al snel buiten het kamp. Na een klein stukje lopen zag hij daargins een vogeltje. Eigelijk wou hij hem met open klauwen ontvangen, maar Stainpaw was hem voor. Het ging snel, ze hat de vogel al in haar mond. Snel was het diertje al dor, het kopje hing scheef. Coldpaw liep een stukje naar achtere om haar de ruimpte te geven voor het landen.
'weer prooi erbij' zei ze lief. 'mijn ouders zeiden altijd jij ben jij wie je ook bent jij bent de beste van de clan en de mooiste en dat mogen de andere best weten die uitspraken negeerde ik altijd want ja natuurlijk ben ik niet de knapste of de beste maar er is een uitspraak van mij gestorve ouders die mij echt boeit: ga er voor je hebt niets te verliezen dus wil je iets probeer het gewoon hoe moeilijk het ook is' Coldpaw knikte. Het klonken wijze woorden, ookal begreep hij het niet zo goed. Maar wel het deed over proberen. Opeens kreeg hij een warme lik over zijn mond van Stainpaw. Coldpaw sprong van de shcok achteruit. zijn kop werd rood en zijn ogen waren tussen twee kanten gesplitst. De ene kant was boos op Stainpaw, Hoe kon ze!? De ander was verward, waarom deed ze dit. Hij kon het al raden, ze was verliefd op hem. Maar......hij voelde niet veel vaar haar. Hij keek haar aan. Zijn mond viel een klein beetje open van verbazing. 'Wa...Waarom deed je dat!?' Schreeuwde hij bijna de longen uit zijn lijf. Hij stampte één keer hard met zijn zwarte poot tegen de grond. Nou!?

Heb je er nu wel wat aan^^?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 18:20

'Wa...Waarom deed je dat!?' Schreeuwde coldpaw. Hij stampte één keer hard met zijn zwarte poot tegen de grond. 'Nou!?' vroeg coldpaw. Toen ze net wou antwoorden zag ze een grote slang metr vlijm scherpen tanden boven coldpaw's hoofd. 'pas op!!' schreeuwde ze. Ze sprong tegen coldpaw zodat hij opzij ging terwijl dat gebeurde ging stainpaw's klauw door de slang. Ze keek even geschroken maar toen ze zag dat ze coldpaw had gered en de slang had gedood was ze opgelucht ze was de vraag die coldpaw had gestelt vergeten naar de slang.

(ja ik had ook al een verhaal verzonen onder de saaie reken les van school)
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstare
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 21:25

Het duurde even voordat hij iets te horen kreeg. Waarschijnlijk was Stainpaw gewoon geschokt, maar het kon altijd iets anders zijn. Mara het antwoord was niet echt in de richting van de situatie voor Coldpaw. 'pas op!!' Schreeuwde ze luidkeels. Zijn oren deden een beetje pijn door het geluid, maar dat was niks voor niks. Condpaw draaide zich om na het zien van haar angstige blik achter zich. Een slang! Hij hat twee opties. 1. Wegduiken. 2. Een klap verkopen aan die slang. Maar het was al te laat. Hij werdt weggeduwd door Stainpaw's snelle reactie. Coldpaw viel op zijn flank tegen de grond aan. Even later lag de slang dood op de grond, dorboord en al. Coldpaw stond meteen op, maar voelde een steek in zijn zij. Hij keek achter zijn breede schouder naar zijn flank. Er zat een groote schaafwond in zijn vel. Rondop zat een beetje bloed, ook op het gras. Hij keek naar de grond, daar lag glas! Maar dat wist hij niet, hij dacht dat het 'iets' was. Vlug keek hij met zijn blaw groene ogen weer naar Stainpaw. Eh...dankje dat je me gered hebt.' Sprak hij met zijn mond bijna dicht. Maar na dit gebeuren dacht hij weer aan wat Stainpaw zij. Het was even stil, Coldpaw wist niet echt wat hij moets zeggen. 'Nou, krijg in nog antwoord?!' Zei hij weer fel, zijn hoofd was alleen maar gevuld met de gedachte erbij. Hij was er zelfs boos om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 21:40

'Eh...dankje dat je me gered hebt' zei coldpaw maar dat hoorde stainpaw niet het was zo zacht. Coldpaw was een beetje gewond maar dat is beter als dood. 'Nou, krijg in nog antwoord?!' Zei coldpaw fel. 'sorry hoor maar ik heb net je leven gered van een gif slang en jij begind hier over je hebt me niet eens bedankt ik dagt dat we vrienden waren zelfs na dit gebeuren ik wil vrienden blijven maar vrienden bedanken elkaar ook bijvoorbeeld voor dit soort dingen dus zijn we vrienden of niet?' snauwde ze met pijn in haar stem de pijn merkteje niet echt. Hij keek fel in de ogen van coldpaw. Stainpaw's ogen glimde in de zon die net op gekomen was. 'nou zijn we vrienden of niet?' vroeg ze terwijl ze nog fel in de ogen van coldpaw keek. In stainpaw's ogen kon je als je goed zocht pijn lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstare
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 21:55

'sorry hoor maar ik heb net je leven gered van een gif slang en jij begind hier over je hebt me niet eens bedankt ik dagt dat we vrienden waren zelfs na dit gebeuren ik wil vrienden blijven maar vrienden bedanken elkaar ook bijvoorbeeld voor dit soort dingen dus zijn we vrienden of niet?' Coldpaw stapte nu naar voren. Zijn woede sloeg eigelijk nergens op, maar hij kon zich niet inhouden. Hij ontbloote zijn scherpe nagels en gromde luidkeels. Zijn blik was duister, zijn ogen donker en koud. Zo hat niemand hem nog gezien. 'nou zijn we vrienden of niet?' Hij ging nog een stap drijgend naar voren zetten. 'Ik zij dankje, ja!' Snauwde hij naar Stainpaw. Dit bewijsde dat 'woede' zijn zwakke plek was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimewo 24 nov 2010 - 8:22

'Ik zij dankje, ja!' Snauwde coldpaw. stainpaw werd weer rustig. 'waarom ben je eigelijk zo boos?' vroeg ze ge kalmeerd. voor het geval dat coldpaw aan zou vallen deed stainpaw ongemerkt haar nagels uit zetten. Ze had Coldpaw nog nooit zo gezien maar bang was ze niet. 'kalmeer coldpaw kalmeer' zei ze met een kalmeerende stem. Waar kwam de woeden nou vandaan het sloeg nergens op maar zo zat de kat in elkaar en zij zelf was ook niet de normaalste.

Stainpaw, 5 volle regels alsjeblieft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstare
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 18:35

Hij zag hoe Stainpaw weer wat rustiger werdt, maar in tegendeel tot hem. 'waarom ben je eigelijk zo boos?' Coldpaw wist daar geen antwoord op. Hij wist zelf niet waarom. Eigelijk was het belagelijk. De vraag van haar werdt weggezogen uit zijn hoofd, woede kwam in de plaats. Hij deed nog een drijdende stap naar voren, weer met zijn zwarte poot. 'kalmeer coldpaw kalmeer' Zijn boosgestrokke gezicht bleef het zelfde, maar van binnen probeerde hij zich te behersen. Wild zwaaide hij met zijn staart, maar zijn haren bleven plat op zijn huid. Zijn dikke vacht glimde op in het zonlicht dat net was binnengedrongen door het bladerdek. Hij snauwde. Ik....ik...ik weet niet waarom ik boos ben ja!'
Zijn stem klonk hard en koud, maar hij klapte wel zijn nagels in en liet zijn staart weer boven de grond zweven. Zijn lange haren daarom raakte wel de grond, maar dat was niet erg. *Zucht* Zullen we dit gesprek niet meer verder voeren....Het spijt me dat ik zulk gedrag vertoonde, ik moet werken aan mijn woedebeheersing denk ik.' De laatste woorden klonken weer zacht, maar verstaanbaar.


*Beh inspi loos alweer *
Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 20:18

'Ik....ik...ik weet niet waarom ik boos ben ja!' zei Coldpaw fel. 'daar heb ik ook wel eebs last van doe je ogen dicht denk aan leuke en mooie dingen en tel tot tien' zei stainpaw helemaal gekalmeerd. *Coldpaw zuchten 'Zullen we dit gesprek niet meer verder voeren....Het spijt me dat ik zulk gedrag vertoonde, ik moet werken aan mijn woedebeheersing denk ik.' sprak Coldpaw. Stainpaw boog haar kop eerbiedig. 'je hoeft niet aan je woede beheersing te werken of je vrontschuldiging te geven dit was mijn schuld het spijt me dat had ik al veel eerder moeten zegen want deze ruzie was helemaal mijn schuld nogmaals sorry' sprak Stainpaw.

(dit was echt niet inspriratieloos geschreeven hoor.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstare
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 20:55

Coldpaw wou bijna weglopen, maar zijn poten weigerde naar hem te luisteren. Het leek net of er iets aan zijn poten zat vastgeplakt en niet meer losliet. Zijn oren bewogen alleen naar het geluid dat tegenove rhem was. De stem van Stainpaw klonk weer door zijn hoofd. Eerst dacht hij dat het zijn erbeelding was. Maar alsnel besefde hij dta het echt was. 'je hoeft niet aan je woede beheersing te werken of je vrontschuldiging te geven dit was mijn schuld het spijt me dat had ik al veel eerder moeten zegen want deze ruzie was helemaal mijn schuld nogmaals sorry' sprak Stainpaw. Hij keek op met niet zo'n leuk gezicht. Het leek triest maar toch opgelucht. Aan de ene kant was hij blij dat het niet helemaal zijn schuld was, ookal Sprak de poes dat het haar eigen schuld is. Maar aan de andere kant was hij.....hij....eigelijk zijn er geen woorden wat hij nu voelde. Maar een ding wist hij wel, het is geen liefde....toch?
'Het is ook mijn schuld, dat weet je best.' Sprak hij met nog een beetje harde toon eraan. Hij ging met een plof zitten met zijn poten slordig over het gras heen. Zijn staart liet hij lopen, zijn neus naar die van Stainpaw gericht. Zijn ogen keken niet meer boos maar meer spijtig, met een klein beetje nieuwschierigheid erbij. 'Maar, waarom likte je me?


*Dankje, maar geloof me, als ik inspi heb kan ik wel beter zoals nu XD*
Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 21:23

'Het is ook mijn schuld, dat weet je best.' zei Coldpaw. 'ja' zei ze maar in haar stem kon je horen dat ze het niet bedoelde. Coldpaw kon wel lezen dat ze bedoelde dat het haar schuld was. Ze zag dat Coldpaw voor haar neer plofte. Coldpaw's staart bewoog in het gras. Stainpaw liet zich ook vallen op de grond. Het gras was droog en zacht. 'Maar, waarom likte je me?' vroeg coldpaw nieuwschierig maar niet boos. Ze had gehoopt dat coldpaw die vraag niet zou stellen maar stainpaw deed niet graag nep dus nu ook niet. 'ik vin je leuk' zei ze met haar blik haar de grond ze durfde niet naar coldpaw te kijken wie weet hoe hij zal reageeren. Mischien was hij verlegen maar mischienwerd hij wel boos of zou hij weg lopen. Ze dacht aande krijger in het kamp die geen liefde kent. Ilg waarom dacht ze hieraan dat overkomt haar toch niet. Coldpaw word mijn vriend nu of later als ik me best er voor doe verzekerde zigzelf de uitspraak was goed maar die was wel weer van haar ouders met coldpaw's naam ingevuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstare
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimevr 26 nov 2010 - 22:59

Hij wou eigelij dat dit gesprek niet meer verder ging, maar zijn eogen schuld was het ook. Hij moet eigelijk niet zo nieuwschiering zijn. Zelf vond hij dat ook. úµ½k;mjhewu'nik vin je leuk' Zijn blik was nog op haar gericht, maar oogcontact was er niet. Die van Stainpaw keek naar het gras. Coldpaw begreep het nu niet zo. Ah waarom is dit nou zo moeilijk?! 'ik vind je leuk' Nu was zijn hoofd stil. Die woorden daarnet wasen weggezogen als de vieze geur van Monsters. Dit....die ene zin hat hij al eerder gedacht met heel wat erbij. 'Stainpaw op mij?' Hij dacht na. Hij kende haar al een tijdje, maar ook iets voelen voor haar, dat miste. Hij wou het eigelijk niet zeggen, mara het moets. Dat was waarschijnlijk het beste. Maar als hij dat deed, zou ze verschillend kunnen reageren. Boos? Verdrietig. Of gewoon het nemen zoals het is? 'Maar.....Ik vind jou niet leuk.....Nee ik bedoel ik vind je wel aardig enzo, maar ik .....ik voel niks voor je.....' Sprak hij....daar waren ook geen woorden voor. Hij keek haar nog steeds aan. Zijn poten gingen ongeduldig en twijfelend heen en weer over het groene dek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimeza 27 nov 2010 - 8:29

'Maar.....Ik vind jou niet leuk.....Nee ik bedoel ik vind je wel aardig enzo, maar ik .....ik voel niks voor je.....' Sprak Coldpaw. 'weet ik maar je kan de toekomst niet beslissen we zijn nu nog leerlingen we zijn super jong maar mischien zie je later wel wat in mij maar dat zelfde verhaal geld ook voor mij' sprak ze terwijl ze haar kop omhoog deed en coldpaw recht in zijn ogen aan keek. Dit wist ze eigelijk al maar ja de gevoelens van hem later kan Coldpaw zelf niet bepalen en zij zelf dus ook niet mischien later wel maar nu op dit moment bleven ze vrienden...... of niet??? 'we blijven wel vrienden toch??' vroeg ze daarom ze wou het toch zeker weten. ze zag een vogel boven haar ze sprong, doden hem en keek daarna Coldpaw aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstare
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 13:10

Coldpaw keek langzaam naar d epoes. 'weet ik maar je kan de toekomst niet beslissen we zijn nu nog leerlingen we zijn super jong maar mischien zie je later wel wat in mij maar dat zelfde verhaal geld ook voor mij' Zijn ogen straalde niks uit. Hij voelde ook niks. Eigelijk wist hij niet wat hij moets denken. 'we blijven wel vrienden toch??' Sprak Stainpaw daarna. Hte was even stil maar Coldpaw ontbrak het. 'Ja, we blijven wel vrienden.' Zei hij met een klein verstopt lachje op zijn gezicht. Coldpaw draaide zich om, zijn lange haren dansde in de wind. Hij liep weg naar de schaduwen. Maar net voordat hij it het zich was zij hij met een harde stem zodat Stainpaw hem kon horen 'Kom je? Dan gaan we naar het kamp.'

mijn inspi is vermoord denk ik *_*
Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Coldpaw and Stainpaw. DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 19:58

'Ja, we blijven wel vrienden.' Zei Coldpaw. 'oke' zei ze met haar blik naar de grond. Coldpaw draaide hij zich om. Hij liep weg naar de schaduwen. 'Kom je? Dan gaan we naar het kamp.' Vroeg Coldpaw. Stainpaw keek verbaast op ze had verwacht dat ze niet mee zou mogen nou mogen mogen dat coldpaw haar niet mee zou vragen. 'ehhu ja' zei ze een beetje verbaast. Ze liep Coldpaw achterna de schaduw in. 'ben je nog boos' vroeg ze nieuwschierig maar verlegen. Want ja hoe zou coldpaw nu reageeren? dat wist ze niet en hoe moest ze dat ook weten ze was coldpaw niet maar stainpaw. stainpaw stainpaw wat een naam waarom niet spotpaw maar ja ze heete nou eenmaal stainpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Coldpaw and Stainpaw.   Coldpaw and Stainpaw. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Coldpaw and Stainpaw.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: