We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 13:26
Biologie haat me, echt waar. Moet je na gaan wat ik moet leren voor een so morgen en voor een pw vrijdag? Het gaat over de bloedsomloop, heerlijk als je hond daar nu al bijna een dag voor bij de dierenarts ligt en misschien morgen daar nog zal zijn ;-; Ik wil nu helemaal niets weten over die rode en witte bloedcellen, want dan moet ik enkel maar huilen omdat ik me gewoon zorgen maak. Fuck you biologie, just.. ;-;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 13:44
Arcticlight schreef:
Biologie haat me, echt waar. Moet je na gaan wat ik moet leren voor een so morgen en voor een pw vrijdag? Het gaat over de bloedsomloop, heerlijk als je hond daar nu al bijna een dag voor bij de dierenarts ligt en misschien morgen daar nog zal zijn ;-; Ik wil nu helemaal niets weten over die rode en witte bloedcellen, want dan moet ik enkel maar huilen omdat ik me gewoon zorgen maak. Fuck you biologie, just.. ;-;
D'awh //hugs <'3 Wij hebben het ook over de bloedsomloop en moeten een varkenshart ontleden, bah ;-;