We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 9:37
THanks both <'3 Al zei de dokter wel dat als hij thuis is het weer kan verslechteren en hij weer terug kan vallen na enkele dagen. Maar weet je, dan is hij wel weer thuis geweest, kan ik hem wel nog even -misschien zelfs langer- zien en van hem genieten zoals ik altijd deed <'3 Ik mis hem serieus heel erg ;-;
Friendship is like a rose We can't realize its beauty until it fades
True, true..
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 9:54
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 9:57
Nath: Het kan ook zo zijn dat hij gewoon weer heel wat jaren mee gaat hoor ^^ Maar je weet het nooit hoe oud een kruising word. Dus negen kan óf oud zijn óf gewoon nog redelijk jong
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 9:59
Sterkte Linnie. <3
Rowanflight
StarClan
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 10:41
Sterkte Linn!
Mensen, ik ben bezig met het voorsteltopic van Ghostie, maar weten jullie wie de medicine dat apprentice van SkyClan is?
Rowanflight
StarClan
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 10:53
Er word ook geen nieuwe meer gekozen wss, just for saying. SkC gaat toch weg ~ EDIT; Nu maar eens gaan douchen. Ik kan toch niet meer op de bank zitten, die staat bij de vuilnis. :') En de nieuwe bank gaat nog wel een tijde duren voordat die in elkaar is gezet. x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 11:14
Ach, dan wil je niet weten waar ik allemaal pm's over krijg hehe xD En bedankt iedereen <'3 Ik hoop dat mijn hond straks weer wat gezonder terug komt :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 11:27
Rowankit schreef:
nog niemand gereageerd op Angels dood weh ):
Mja, verwacht er maar niet veel van denk ik xD Dapple kreeg ik maar 1 reactie, EEN. ;-;
Rowanflight
StarClan
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 11:50
Ik voel me een beetje nageaapt, om eerlijk te zijn Lyra. Die abilities die jij daar hebt staan lijken heel veel op die van mij en dat special topics is ook iets origineels dat ik bedacht had voor mijn voorstel topic, hm.